ΠΟΥ: Στις 2 Δεκεμβρίου 2024, η Επιτροπή “Επιλογής για την Πανδημία του Κορωνοϊού” της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ δημοσίευσε μια έκθεση άνω των 500 σελίδων, η οποία καλύπτει τα αποτελέσματα των ερευνών της από δύο χρόνια. Η έκθεση αυτή θα διαβαστεί στο κοινοβουλευτικό αρχείο στις 4 Δεκεμβρίου 2024.
Στο παρόν άρθρο, εστιάζουμε σε μια λιγότερο αναφερθείσα πτυχή της έκθεσης: τη συνεργασία μεταξύ του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), υπό την ηγεσία του Δρ. Τέδρος Αντανόμ Γκεμπρεγεσούς, και του Κεντρικού Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας (ΚΚΚ) για την προώθηση των συμφερόντων του ΚΚΚ της Κίνας εις βάρος των άλλων κρατών-μελών του ΠΟΥ και της παγκόσμιας υγείας. Σύμφωνα με τα επίσημα ευρήματα της Επιτροπής της Βουλής των ΗΠΑ, ο Δρ. Τέδρος Αντανόμ Γκεμπρεγεσούς πρέπει να παραιτηθεί, καθώς απέτυχε να εκπληρώσει και να συμμορφωθεί με το πνεύμα και τους σκοπούς του Χάρτη του ΟΗΕ/ΠΟΥ, καθώς και με την εκδοχή των Διεθνών Κανονισμών Υγείας που καθοδηγούν τις δραστηριότητές του και του ΠΟΥ στο πλαίσιο της μεγαλύτερης δημόσιας υγειονομικής κρίσης που έχει αντιμετωπίσει ο κόσμος από την ίδρυση του ΠΟΥ. Η Επιτροπή τεκμηριώνει με σαφήνεια πως η διαφθορά και η προκατάληψη του Δρ. Τέδρος και του ΠΟΥ συνέβαλαν άμεσα στην επιδείνωση της σοβαρότητας της αρχικής φάσης της Πανδημίας του Κορωνοϊού.
Βασιζόμενο σε αυτή την έκθεση, το Malone.News καλεί τον εκλεγμένο Πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, να καταδικάσει τον ΠΟΥ και τον Δρ. Τέδρος Αντανόμ Γκεμπρεγεσούς για τις διαφθαρμένες και μεροληπτικές, υπέρ του ΚΚΚ, ενέργειες τους κατά τη διάρκεια της Πανδημίας του Κορωνοϊού. Συστήνουμε συγκεκριμένα τα εξής:
- Άμεση παραίτηση του Δρ. Τέδρος Αντανόμ Γκεμπρεγεσούς από τη θέση του Γενικού Διευθυντή του ΠΟΥ.
- Προτεραιοποίηση της διαδικασίας αποχρηματοδότησης και τερματισμού των σχέσεων των ΗΠΑ με τον ΠΟΥ το συντομότερο δυνατό μετά την ανάληψη των καθηκόντων του Προέδρου.
- Απόσυρση από τις διαπραγματεύσεις σχετικά με την “Συμφωνία Πανδημίας” του ΠΟΥ.
- Ξεκάθαρη και κατηγορηματική δήλωση ότι οι τροποποιήσεις στους Διεθνείς Κανονισμούς Υγείας που εγκρίθηκαν παράνομα υπό την κατεύθυνση του Δρ. Τέδρος Αντανόμ Γκεμπρεγεσούς να θεωρηθούν μη δεσμευτικές, άκυρες και ανυπόστατες λόγω αποτυχίας του Γενικού Διευθυντή να συμμορφωθεί με τις διαδικασίες του ΠΟΥ/ΟΗΕ για την τροποποίηση των Διεθνών Κανονισμών Υγείας.
Στις 23 Μαΐου 2017, η Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας εξέλεξε τον Δρ. Τέδρος Αντανόμ Γκεμπρεγεσούς από την Αιθιοπία ως νέο Γενικό Διευθυντή του ΠΟΥ κατά τη διάρκεια της 70ής Συνόδου της. Ξεκίνησε την πενταετή θητεία του την 1η Ιουλίου 2017, διαδεχόμενος την Μάργκαρετ Τσαν στη θέση αυτή. Ο ΠΟΥ έχει μακρά και γνωστή ιστορία διαφθοράς.
Η Δρ. Μάργκαρετ Τσαν Φουνγκ Φου-τσούν είναι Κινεζοκαναδή γιατρός, η οποία υπηρέτησε ως Γενική Διευθύντρια του ΠΟΥ από το 2006 έως το 2017. Είχε προηγουμένως υπηρετήσει ως Διευθύντρια Υγείας στην Κυβέρνηση του Χονγκ Κονγκ (1994-2003) και εκπρόσωπος του Γενικού Διευθυντή του ΠΟΥ για την Πανδημική Γρίπη και Βοηθός Γενικού Διευθυντή για τα Μεταδοτικά Νοσήματα (2003-2006). Το 2014, το Forbes την κατέταξε στη 30ή θέση στις πιο ισχυρές γυναίκες στον κόσμο. Το 2018, εντάχθηκε στην Επιτροπή Πολιτικών Συμβουλίων του Κινεζικού Λαϊκού Πολιτικού Συμβουλίου (CPPCC). Επικρίθηκε έντονα για τον τρόπο που χειρίστηκε την πανδημία της γρίπης ΑΒΝ1 το 1997, την επιδημία SARS στο Χονγκ Κονγκ το 2003 και την επιδημία Έμπολα στη Δυτική Αφρική (2014-2016).
Εγώ (Ρόμπερτ Μαλόουν) είχα άμεση προσωπική εμπειρία με την Δρ. Τσαν κατά τη διάρκεια της επιδημίας Έμπολα στη Δυτική Αφρική (2014-2016) και παρακολούθησα τις προσπάθειές της να πιέσει την μικρή βιοτεχνολογική εταιρεία μου (New Link Genetics) για χρηματοδοτήσεις προς τον ΠΟΥ, με αντάλλαγμα την υποστήριξη στην προώθηση του υποψηφίου εμβολίου Έμπολα που τότε κατείχε η New Link (αγορασμένο από την Υγειονομική Υπηρεσία του Καναδά για λίγο πάνω από 100.000 δολάρια ΗΠΑ), το οποίο αργότερα άδειασε στη Merck Vaccines (με τη δική μου βοήθεια). Τέτοιου είδους ενέργειες θεωρούνται τυπικές για τον ΠΟΥ και συνδέονται με μέρος από την «κρυφή» χρηματοδότηση που λαμβάνει ο οργανισμός από τη φαρμακευτική βιομηχανία και άλλους ειδικούς συμφέροντες. Η Merck στη συνέχεια έλαβε έγκριση από τον FDA για το προϊόν εμβολίου Έμπολα PHAC/New Link μετά από σημαντική υποστήριξη από το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ/ DTRA και HHS/BARDA.
Αντίθετα, τα υποψήφια εμβόλια Έμπολα που υποστηρίχθηκαν από το NIH/NIAID απέτυχαν. Το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ/DTRA υποχρεώθηκε από τον Λευκό Οίκο επί προεδρίας Ομπάμα να επιτρέψει στο HHS να αναλάβει την πίστωση αυτής της επιτυχίας, λόγω πολιτικών λόγων που αφορούσαν την εμπλοκή του Υπουργείου Άμυνας σε δραστηριότητες παρακολούθησης εμβολίων για τον εντοπισμό και τη δολοφονία του Οσάμα Μπιν Λάντεν.
Η διαδικασία επιλογής του Δρ. Τέδρος ξεκίνησε πριν τον Σεπτέμβριο του 2016, και η Συνέλευση εξέτασε τρεις υποψήφιους: τον Δρ. Τέδρος, τον Ντέιβιντ Νάμπαρο (Ηνωμένο Βασίλειο) και τη Σάνια Νιστάρ (Πακιστάν). Στη 70ή Συνέλευση Υγείας του ΠΟΥ, που πραγματοποιήθηκε από 22-31 Μαΐου 2017 στη Γενεύη, ο Δρ. Τέδρος εξελέγη Γενικός Διευθυντής του ΠΟΥ με ισχυρή υποστήριξη από τον Μπιλ Γκέιτς.
Ο Δρ. Τέδρος υπηρέτησε επίσης ως Πρόεδρος του Παγκόσμιου Ταμείου και του Συμβουλίου Συνεργασίας για την Επανεκκίνηση της Ελονοσίας (RBM), ενώ δημιούργησε το Σχέδιο Παγκόσμιας Δράσης κατά της Ελονοσίας, επεκτείνοντας τη δουλειά του RBM εκτός Αφρικής στην Ασία και τη Λατινική Αμερική. Επίσης, υπηρέτησε ως Υπουργός Εξωτερικών και Υπουργός Υγείας της Αιθιοπίας (2012-2016). Διαθέτει στενές σχέσεις με το Μέτωπο Απελευθέρωσης του Τιγκράι (TPLF), μια οργάνωση που έχει χαρακτηριστεί τρομοκρατική από την αιθιοπική κυβέρνηση. Οι σχέσεις του με το TPLF, το οποίο κυβερνούσε την Αιθιοπία από το 1991 έως το 2018, εγείρουν σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την πολιτική του διαδρομή και τις ηθικές του αξίες.
Η 75η Συνέλευση Υγείας επανεξέλεξε τον Δρ. Τέδρος ως επικεφαλής του ΠΟΥ (χωρίς αντίπαλο) με ομοφωνία για δεύτερη θητεία, που ξεκίνησε στις 16 Αυγούστου 2022. Καμία χώρα δεν πρότεινε αντίπαλο υποψήφιο παρά τις αμφιλεγόμενες χειρισμούς του κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 και τη στενή του σχέση με την Κίνα (ΚΚΚ).
Όταν η κυβέρνηση Μπάιντεν επανεντάχθηκε στον ΠΟΥ τον Ιανουάριο μετά την απόφαση του Προέδρου Τραμπ να αποσυρθεί, ο Δρ. Άνθονι Φάουτσι ανέφερε ότι ο Τέδρος ήταν «ακριβώς φίλος του». Ο Τέδρος φέρεται να αναφερόταν στον Φάουτσι ως «αδελφό μου, Τόνι».
Όπως ανέφερε το Fox News, ο Craig Singleton, ερευνητής της Foundation for the Defense of Democracies, δήλωσε ότι «οι εκλογές για τη θέση του Γενικού Διευθυντή του ΠΟΥ αποτέλεσαν μια από τις πρώτες πολυμερείς δοκιμασίες για την κυβέρνηση Μπάιντεν, η οποία έχει θέσει ως προτεραιότητα την πολυμερή διπλωματία και τον ΟΗΕ ως μέσο για την προώθηση των συμφερόντων των ΗΠΑ στη διεθνή σκηνή. Η κυβέρνηση έχει προτείνει υποψηφίους για άλλες εκλογές διεθνών οργανισμών, όπως η Διεθνής Ένωση Τηλεπικοινωνιών, αλλά δεν έχει εξηγήσει τη απόφασή της να μην αμφισβητήσει τον Τέντρος».
Συνέχισε λέγοντας, «Αυτό το λάθος εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με τις προσπάθειες της Ουάσινγκτον να αντισταθεί στην αυξανόμενη δραστηριότητα της Κίνας στον ΟΗΕ, η οποία περιλαμβάνει τις προσπάθειες του Πεκίνου να προωθήσει υποψηφίους ηγεσίας σε όλο το σύστημα του ΟΗΕ, οι οποίοι είναι υποχωρητικοί προς τα συμφέροντα της Κίνας».
Οι παρατηρητές σημειώνουν ότι η έλλειψη ενεργούς συμμετοχής των ΗΠΑ στη διαδικασία εκλογής σημαίνει ότι χάθηκε μια σημαντική ευκαιρία για άσκηση επιρροής στο μέλλον του οργανισμού. Η προθεσμία για τις υποψηφιότητες έληξε στα τέλη Σεπτεμβρίου.
Αυτή η ατυχής ιστορία αποτελεί ακόμα ένα παράδειγμα των ενεργειών της κυβέρνησης Μπάιντεν/Χάρις που ουσιαστικά στήριξαν τις δραστηριότητες και τις ατζέντες του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος (ΚΚΚ).
Ο Δρ. Τέντρος πρόσφατα προχώρησε σε τροποποιήσεις των Διεθνών Υγειονομικών Κανονισμών κατά τη διάρκεια της 77ης Συνόδου της Παγκόσμιας Συνέλευσης Υγείας χωρίς καμία επίσημη αντίδραση από την αμερικανική κυβέρνηση, παραβλέποντας φανερά τα καθιερωμένα πρωτόκολλα και τις διαδικασίες για την έγκριση νόμιμων τροποποιήσεων, όπως είχε καλυφθεί προηγουμένως από το Malone.News.
Η 78η Σύνοδος της Παγκόσμιας Συνέλευσης Υγείας προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί στη Γενεύη από τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025 έως την Τρίτη 27 Μαΐου 2025, και αναμένεται η έγκριση του προτεινόμενου «Συμφώνου Πανδημίας» του ΠΟΥ/Διεθνή Οργανισμό κατά τη διάρκεια αυτής της συνόδου.
Παρακάτω παρατίθεται μια σύνοψη των ευρημάτων της Επιτροπής COVID της Βουλής των ΗΠΑ σχετικά με τον Τέντρος, τον ΠΟΥ και το προτεινόμενο Σύμφωνο Πανδημίας. Για λεπτομερή κείμενα, παρακαλούμε ανατρέξτε στην ενότητα της έκθεσης με τίτλο «Η Εφαρμογή ή Αποτελεσματικότητα Κάθε Ομοσπονδιακού Νόμου ή Κανονισμού που Εφαρμόζεται, Εγκρίνεται ή Είναι Υπό Εξέταση για να Αντιμετωπίσει την Πανδημία του Κορωνοϊού και να Προετοιμάσει για Μελλοντικές Πανδημίες», υποενότητα «I. Υπερβολική Εξάρτηση από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας», σελίδες 171 έως 188.
Τα κύρια ευρήματα αυτής της ενότητας περιλαμβάνουν:
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας απέτυχε να τηρήσει την αποστολή του και υποχώρησε στις πιέσεις του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος.
- Ο ΠΟΥ αγνόησε την Ταϊβάν παρά την προειδοποίησή της για τον COVID-19 τον Δεκέμβριο του 2019.
- Ο ΠΟΥ αρνήθηκε τη μετάδοση του COVID-19 από άνθρωπο σε άνθρωπο βασιζόμενος αποκλειστικά στην προπαγάνδα του ΚΚΚ.
- Ο ΠΟΥ καθυστέρησε να αναγνωρίσει τον COVID-19 ως Κατάσταση Δημόσιας Υγειονομικής Έκτακτης Ανάγκης (PHEIC) και πανδημία, καθώς το ΚΚΚ επέμενε ότι η εξάπλωση ήταν υπό έλεγχο.
- Ο ΠΟΥ καθυστέρησε και υποβάθμισε σοβαρά μέτρα, όπως περιορισμούς στις ταξιδιωτικές μετακινήσεις, λόγω της πίεσης του ΚΚΚ.
- Ο ΠΟΥ συνέχισε να επαινεί τις αποτυχημένες προσπάθειες του ΚΚΚ για την καταπολέμηση της πανδημίας, παρά την παγκόσμια αναγνώριση της συγκάλυψης.
- Ο ΠΟΥ απέτυχε να καταδικάσει τις επιθετικές τακτικές του ΚΚΚ εναντίον καταγγελτών, δημοσιογράφων και Αμερικανών.
- Ο ΠΟΥ δημοσίευσε ψευδείς πληροφορίες σχετικά με την προέλευση και την ειδοποίηση για την εμφάνιση του COVID-19.
- Το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα παραβίασε τα Άρθρα 6 και 7 των Διεθνών Κανονισμών Υγείας (IHR) χωρίς καμία συνέπεια.
Το ΚΚΚ παραβίασε τα Άρθρα 6 και 7 των Διεθνών Υγειονομικών Κανονισμών και πρέπει να λογοδοτήσει για αυτό.
Το Άρθρο 6 των Διεθνών Υγειονομικών Κανονισμών αναφέρει ότι «κάθε Κράτος Μέλος πρέπει να ειδοποιεί τον ΠΟΥ εντός 24 ωρών για όλα τα γεγονότα που ενδέχεται να συνιστούν μια επείγουσα δημόσια υγειονομική κατάσταση διεθνούς ανησυχίας». Για να απαιτείται ειδοποίηση, μια επιδημία πρέπει: (1) να έχει σοβαρές συνέπειες για τη δημόσια υγεία, (2) να είναι ασυνήθιστη ή αναπάντεχη, (3) να υπάρχει κίνδυνος διεθνούς εξάπλωσης, και (4) να θέτει σημαντικό κίνδυνο για το διεθνές εμπόριο. Ο COVID-19 πληρούσε όλα αυτά τα κριτήρια πολύ πριν ειδοποιηθεί επίσημα ο ΠΟΥ από την Κίνα. Επιπλέον, το Άρθρο 7 του IHR δηλώνει ότι αν ένα «Κράτος Μέλος έχει αποδείξεις για ένα αναπάντεχο ή ασυνήθιστο δημόσιο υγειονομικό γεγονός… πρέπει να παράσχει στον ΠΟΥ όλες τις σχετικές δημόσιες υγειονομικές πληροφορίες». Το ΚΚΚ απέτυχε να ειδοποιήσει τον ΠΟΥ έγκαιρα και ακολούθως απέκρυψε πολύτιμες πληροφορίες, επιβαρύνοντας τη διεθνή αντίδραση και οδηγώντας σε περιττές ασθένειες και θύματα.
Πέρα από την αρχική κακοδιαχείριση του ιού, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δημοσίευσε μια έκθεση για την προέλευση του COVID-19, η οποία δεν έκανε τίποτα άλλο παρά να συνεχίσει την προπαγάνδα του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος (ΚΚΚ). Ο ΠΟΥ προσπάθησε να οργανώσει μια έρευνα για την προέλευση του ιού, ωστόσο από την αρχή ήταν φανερό ότι το ΚΚΚ είχε πλήρη έλεγχο της διαδικασίας.
Τα «Όροι Αντιστοιχίας για το Κινεζικό Μέρος» (εφεξής «Όροι Αντιστοιχίας») ήταν ένα έγγραφο που καθόριζε τους βασικούς κανόνες για την έρευνα του ΠΟΥ. Αυτοί οι όροι ήταν εκ φύσεως ελαττωματικοί, παρείχαν σημαντική ευχέρεια στο ΚΚΚ και συνέχιζαν να αναπαράγουν την προπαγάνδα του. Ορισμένα παραδείγματα περιλαμβάνουν:
- Υποστήριξη της προπαγάνδας του ΚΚΚ δηλώνοντας ότι η έρευνα θα εξέταζε επίσης τη «δυνατότητα ο ιός να ξεκίνησε σιωπηλά» εκτός από την Ουχάν.
- Απόκλιση από την ευθύνη με την προσθήκη του όρου «να βασιστεί σε υπάρχουσες πληροφορίες και να ενισχύσει, και όχι να αναπαράγει, τις τρέχουσες προσπάθειες του [ΚΚΚ]…».
- Ψευδής επιστημονική ανεξαρτησία δίνοντας στο ΚΚΚ το τελικό δικαίωμα άρνησης για την «σύνθεση της διεθνούς ομάδας».
Τον Ιανουάριο του 2021, μια διεθνής ομάδα ταξίδεψε στην Ουχάν, Κίνα, για να εξετάσει στοιχεία σχετικά με το πότε και πώς μπορεί να εμφανίστηκε ο ιός. Τον Μάρτιο του 2021, η ομάδα του ΠΟΥ δημοσίευσε μια έκθεση με τίτλο «Παγκόσμια Μελέτη του ΠΟΥ για τις Προελεύσεις του SARS-CoV-2: Κινεζικό Μέρος» (εφεξής «Έκθεση ΠΟΥ»), η οποία παρουσίασε τέσσερα πιθανά σενάρια προέλευσης:
- Άμεση μετάδοση από ζώο στον άνθρωπο, η οποία θεωρείται πιθανή προς πιθανή οδό.
- Εισαγωγή μέσω ενδιάμεσου ξενιστή, η οποία θεωρείται μάλλον πιθανή προς πολύ πιθανή οδό.
- Εισαγωγή μέσω ψυχρών/τροφίμων, η οποία θεωρείται πιθανή οδό.
- Εισαγωγή μέσω ατυχήματος στο εργαστήριο, η οποία θεωρείται εξαιρετικά απίθανη οδό.
Μια σημαντική περιοριστική παράμετρος ήταν ο πλήρης έλεγχος του ΚΚΚ σε κάθε πτυχή του προγράμματος της ερευνητικής ομάδας και της πρόσβασής της σε πληροφορίες. Όταν η ομάδα του ΠΟΥ έφτασε στην Ουχάν, τέθηκε σε καραντίνα για δύο εβδομάδες σε δωμάτια ξενοδοχείου και περιορίστηκε σε συγκεκριμένες περιοχές του ξενοδοχείου μετά την καραντίνα.
Οι ερευνητές απαγορεύτηκε να γευματίσουν με τους Κινέζους ομολόγους τους, κάτι που φαίνεται ασήμαντο, ωστόσο στερούσε στην ομάδα του ΠΟΥ την ευκαιρία να συμμετάσχει σε ανεπίσημες, προσωπικές συνομιλίες που θα μπορούσαν να παρέχουν ανεκτίμητες πληροφορίες.
Στην Ουχάν, οι Κινέζοι επιστήμονες δήλωσαν ότι είχαν εξετάσει τα ιατρικά αρχεία περίπου 76.000 ασθενών από περισσότερους από 200 ιατρικούς φορείς. Όταν η ομάδα του ΠΟΥ ζήτησε ακατέργαστα δεδομένα, οι Κινέζοι επιστήμονες παρουσίασαν μόνο αναλύσεις.
Από τα 76.000 ιατρικά αρχεία που εξετάστηκαν, 92 ασθενείς από τον Οκτώβριο, Νοέμβριο και αρχές Δεκεμβρίου του 2019 εμφάνιζαν συμπτώματα που υποδηλώνουν COVID-19, αλλά κανένας δεν βρέθηκε θετικός σε αντισώματα σύμφωνα με τα ιατρικά αρχεία.
Το συμπέρασμα της Έκθεσης ΠΟΥ περιλάμβανε τέσσερις υποθέσεις: ότι ο ιός πέρασε απευθείας από ζώο σε άνθρωπο, ότι μεταδόθηκε μέσω κάποιου (ανεπίσημου) ενδιάμεσου ζώου, ότι μεταδόθηκε μέσω της τροφικής αλυσίδας, ειδικά μέσω κατεψυγμένων προϊόντων, ή ότι προήλθε από εργαστήριο. Αυτές οι υποθέσεις καταλήχθηκαν μέσω μιας ψηφοφορίας σε δωμάτιο με Κινέζους ομολόγους—πολλοί από τους οποίους αναφέρονται απευθείας στο ΚΚΚ—οι οποίοι είχαν ήδη αποκλείσει το ενδεχόμενο ατυχήματος στο εργαστήριο και υποστήριξαν ότι η πανδημία ξεκίνησε κάπου εκτός της Κίνας. Η θεωρία ότι ο ιός προήλθε από εργαστήριο θεωρήθηκε «εξαιρετικά απίθανη» και δεν συνιστάται για περαιτέρω έρευνα.
Αυτό ήταν ξεκάθαρα μια έρευνα που δεν ήταν ούτε πλήρης, ούτε αντικειμενική. Το Υπουργείο Εξωτερικών της Κίνας παραδέχθηκε μάλιστα, «Η Κίνα αντιτίθεται σθεναρά στις προσπάθειες ορισμένων χωρών να… κρατήσουν την Κίνα υπεύθυνη». Παρά το γεγονός ότι ο υπόλοιπος κόσμος κατανοεί ότι αυτή η έκθεση είναι απλώς μια φάρσα, το ΚΚΚ την παρουσιάζει ως την οριστική εκτίμηση για την προέλευση του COVID-19. Μάλιστα, ο Κινέζος Πρέσβης στις ΗΠΑ έστειλε επιστολή στην Επιτροπή Επιλογής προσπαθώντας να εμποδίσει την έρευνα της Επιτροπής για την προέλευση του COVID-19, παραπέμποντας στην έκθεση του ΠΟΥ για τις προελεύσεις.
Η ομάδα του ΠΟΥ δεν επιτράπηκε να εξετάσει κανένα ακατέργαστο δεδομένο ή να διεξάγει τη δική της ανάλυση.
Τα βασικά ευρήματα της αρχικής έκθεσης του ΠΟΥ περιλάμβαναν τα εξής, τα οποία αντικρούονται από τα ευρήματα της Επιτροπής Επιλογής της Βουλής. Το παρακάτω απόσπασμα αποδεικνύει καθαρά ότι ο ΠΟΥ υποτάχθηκε, τοποθετώντας τα συμφέροντα του ΚΚΚ πάνω από αυτά των άλλων κρατών μελών και της παγκόσμιας υγείας.
«Για κάθε μία από αυτές τις πιθανά προερχόμενες οδούς, η κοινή ομάδα πραγματοποίησε ποιοτική εκτίμηση κινδύνου, λαμβάνοντας υπόψη τα διαθέσιμα επιστημονικά στοιχεία και ευρήματα. Ανέφερε επίσης τα επιχειρήματα κατά κάθε δυνατότητας. Η ομάδα αξιολόγησε την σχετική πιθανότητα αυτών των οδών και προτεραιοποίησε περαιτέρω μελέτες που ενδέχεται να αυξήσουν τη γνώση και την κατανόηση παγκοσμίως. Η εκτίμηση της ομάδας για την πιθανότητα κάθε οδού ήταν η εξής:
• Άμεση μετάδοση από ζώο σε άνθρωπο θεωρείται ως πιθανή προς πιθανή οδός.
• Εισαγωγή μέσω ενδιάμεσου ξενιστή θεωρείται ως μάλλον πιθανή προς πολύ πιθανή οδός.
• Εισαγωγή μέσω ψυχρών/τροφικών προϊόντων θεωρείται πιθανή οδός.
• Εισαγωγή μέσω ατυχήματος στο εργαστήριο θεωρείται ως εξαιρετικά απίθανη οδός.»
Μπορείτε να κατεβάσετε την πλήρη έκθεση του ΠΟΥ για το 2021 από αυτόν τον σύνδεσμο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου