H Jaguar ένα από τα πιο εμβληματικά και «macho» (είχε ταυτιστεί με την αρρενωπότητα) σπορ super cars μετατρέπεται από τους εφαρμοστές της «Woke» ατζέντας σε «φιλικό για τους ΛΟΑΤΚΙ+» αυτοκίνητο.
Της άλλαξαν ακόμα και το λογότυπο το οποίο πλέον μοιάζει με αυτό της σκούπας «Dyson»!
Θρυλικές ταινίες με κατεξοχήν αρσενικά πρότυπα όπως «The Italian Job», «James Bond: Die Another Day» και «Gone in 60 Seconds» τιμήθηκαν με την παρουσία της.
Λίγο πριν από την επίσημη παρουσίαση των αυτοκινήτων της στην Εβδομάδα Τέχνης του Μαιάμι, η Jaguar διέρρευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το νέο ηλεκτρικό όχημά της, το οποίο είναι εντελώς «woke».
Οι πρώτες εικόνες έδειξαν ένα ροζ ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Jaguar!
Εννοείται ότι εκατομμύρια αυτοκινητόφιλοι στα social media αντέδρασαν και έγραψαν για αυτό που είδαν: Μία ακόμα εφαρμογή της «woke ατζέντα».
Άλλωστε η διαφήμιση της δεν το «κρύβει» καθόλου αυτό.
Φυσικά εννοείται ότι στην διαφήμιση υπήρξαν και οι γνωστές «βαρύγδουπες» «life coaching» φράσεις του τύπου «ζήσε ζωντανά», «διάγραψε το συνηθισμένο» και «μην αντιγράφεις τίποτα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου