«Η Αντιπρόεδρος των ΗΠΑ, Kamala Harris, πλήρωσε στην Oprah Winfrey’s Harpo Productions 1 εκατομμύριο δολάρια», μεταδίδουν τις τελευταίες ώρες αμερικανικά ΜΜΕ.
Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα των εκατομμυρίων που ξόδεψε η καμπάνια σε διάφορους… «δημοφιλείς διασκεδαστές/παρουσιαστές» κατά τη διάρκεια της αποτυχημένης προεκλογικής της εκστρατείας.
Η εκστρατεία της Χάρις πλήρωσε 1 εκατομμύριο δολάρια στην εταιρεία της Γουίνφρεϊ στις 15 Οκτωβρίου, σύμφωνα με μια αναφορά στο Washington Examiner.
Η Γουίνφρεϊ, πέρα από το… προεκλογικό «γκαλά» που διοργάνωσε σε απευθείας σύνδεση, εμφανίστηκε επίσης στην τελευταία συγκέντρωση της Χάρις στη Φιλαδέλφεια την παραμονή της ημέρας των εκλογών.
Η παρουσιάστρια έδωσε μία άνευ προηγουμένου στήριξη στην Καμάλα και -καθώς φαίνεται- με το αζημίωτο.
Αλλά η Winfrey δεν ήταν η μόνη διασημότητα στην οποία η καμπάνια της Χάρις ξόδεψε πολλά χρήματα, με την έκθεση Washington Examiner να αποκαλύπτει επίσης ότι η καμπάνια ξόδεψε πολλά στο podcast “Call Her Daddy“.
«Μια πηγή εξοικειωμένη με το θέμα είπε στο Washington Examiner ότι η καμπάνια της Χάρις ξόδεψε 6ψήφια ποσά για την κατασκευή ενός σετ για την εμφάνιση της Χάρις στο δημοφιλές podcast Call Her Daddy με παρουσιάστρια την Alex Cooper», έγραψε το Examiner.
«Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε τον Οκτώβριο και φέρεται να γυρίστηκε σε δωμάτιο ξενοδοχείου στην Ουάσιγκτον».
ΑΠΕΜΠΕ-EPA-EPA photo
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.