Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος): Kράτησε τιμές, αύξησε τζίρο και σερβίρει... τσάι


 Θα... σερβίρει και τσάι πλέον η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, γνωστή στο ευρύ κοινό με το εμπορικό σήμα Βίκος.  Διατηρώντας την κυρίαρχη θέση της στην αγορά εμφιαλωμένου νερού και καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στην παραγωγή αναψυκτικών στην Ελλάδα με βάση τον όγκο, προχωρά σε μια τολμηρή κίνηση με την είσοδό της στην αγορά τσαγιού.

Η νέα σειρά ροφημάτων Βίκος Cool Tea φέρνει τρεις φρέσκες, φυσικές γεύσεις τσαγιού σε αλουμινένιες συσκευασίες, με στόχο να κατακτήσει το εγχώριο καταναλωτικό κοινό. Το προϊόν θα τοποθετηθεί μέσα στο 2024 στα ράφια δύο μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, κάνοντας το ντεμπούτο του σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Με τη νέα αυτή επένδυση, η εταιρεία αποδεικνύει για ακόμα μία φορά ότι προσαρμόζεται στις σύγχρονες τάσεις, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα που συνδυάζουν την ποιότητα με τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα συνεχίζει να ανταποκρίνεται με επιτυχία στις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών.

Η «Βίκος» που είδε το 2023 τον τζίρο της να αυξάνεται στα 118 εκατ. ευρώ,  Οι επενδύσεις εστιάζουν στην ενίσχυση της παραγωγικότητας, την ανάπτυξη νέων υποδομών και logistics, καθώς και στη βελτίωση της τεχνολογίας και της βιωσιμότητας μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Σημειώνεται ότι τον περασμένο Φεβρουάριο, η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία χρηματοδότησης ύψους 50,3 εκατ. ευρώ με την Eurobank, με τη στήριξη του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, για μια συνολική επένδυση 62,8 εκατ. ευρώ.

Κατά την ενημερωτική εκδήλωση, ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Σεπετάς, ανέφερε ότι το επενδυτικό πλάνο προχωρά σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, με αναμενόμενη ολοκλήρωση έως το καλοκαίρι του 2026. Οι ανάγκες έχουν ήδη εντοπιστεί και ο σχεδιασμός για νέες επενδύσεις μετά το 2026 βρίσκεται σε εξέλιξη.

Ο Παύλος Σεπετάς, Διευθυντής Λειτουργιών και Τεχνολογίας, τόνισε ότι σε μόλις 7 μήνες από την υπογραφή της δανειακής σύμβασης με το Ταμείο Ανάκαμψης, έχουν ήδη υπογραφεί και βρίσκονται σε υλοποίηση έργα αξίας 42 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 70% της συνολικής επένδυσης. «Η πρόοδος της επένδυσης μόλις επτά μήνες μετά την υπογραφή της μας ενθουσιάζει και μας παρέχει την ευχέρεια να σχεδιάσουμε ακόμη περισσότερα για το μέλλον της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων. Αυτή η πρόοδος περιλαμβάνει έργα που αφορούν κυρίως το περιβάλλον και την επίτευξη μηδενικού αποτυπώματος, τη διεύρυνση των υποδομών και των logistics, καθώς και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας» ανέφερε ο κ. Σεπετάς.

Παράλληλα, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ενισχύει τη θέση της στην αγορά on-trade, από την οποία προέρχεται το 60% του τζίρου της, διευρύνοντας τη γκάμα προϊόντων της με τη νέα σειρά τσαγιού Βίκος Cool Tea. Συγκεκριμένα, το προϊόν θα διατεθεί σε αλουμινένιο κουτί και θα είναι διαθέσιμο σε τρεις γεύσεις σε τρεις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Όσον αφορά την πορεία της εταιρείας το περασμένο έτος, αυτή έκλεισε με θετικά αποτελέσματα, οφειλόμενα στη στρατηγική σκέψη, την υπευθυνότητα και τη δέσμευση στην παραγωγή ποιοτικών προϊόντων που διαρκεί 32 χρόνια. Ο κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση 12,34% το 2023 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τα 118,02 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν επίσης αύξηση, ανέρχοντας σε 13,6 εκατ. ευρώ. Ο αριθμός των εργαζομένων αυξήθηκε κατά 7,81%, φτάνοντας τους 552 υπαλλήλους.

Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Σεπετά, η εταιρεία κατάφερε να απορροφήσει την αύξηση του κόστους παραγωγής μέσω μίας ευέλικτης εμπορικής πολιτικής. «Έτσι, καταφέραμε να διατηρήσουμε τις τιμές πώλησης στα ίδια επίπεδα, ώστε να μην επιβαρύνουμε τους καταναλωτές, σεβόμενοι την προσπάθειά τους απέναντι στην ακρίβεια» δήλωσε.

«Τα θετικά αποτελέσματα μας ενδυναμώνουν να συνεχίσουμε, να σχεδιάζουμε, να εξελισσόμαστε και να προσφέρουμε στην κοινότητά μας», πρόσθεσε ο κ. Σεπετάς. «Η ανάπτυξη αυτή προκύπτει από την αύξηση των σημείων διανομής και πώλησης, εκπληρώνοντας συστηματικά τον στόχο μας να φτάσουν τα προϊόντα μας σε κάθε γωνιά της χώρας. Κρίσιμο ρόλο παίζει η επένδυση σε αποθηκευτικούς χώρους, που μας επιτρέπει να διαχειριζόμαστε μεγάλο όγκο προϊόντων, καλύπτοντας τις ανάγκες της αγοράς ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες υψηλής ζήτησης. Επιπλέον, η ανταγωνιστική εμπορική πολιτική μας συμβάλλει στην προτίμηση των καταναλωτών και στην ετήσια ανάπτυξή μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις