Δευτέρα 20 Μαΐου 2024

Έχουμε την Eις οδόν & την 6οδόν, έναν έμβολον ………………….


 Έχουμε την Έξοδον & την Είσοδον ήτοι έν βολόν & εμ[ου]βολόν………………….

Έξοδος σημαίνει & 6οδός ήτοι η οδός προς το έξ ή έξη ή την έξη ή το 6…………………………….

Είσοδος σημαίνει προς οδόν ή προς τη οδώ, εις σημαίνει προς & έναν , εξού και η ρήση: «είς και μόνος»……………

Άρα ο αριθμός «είς» = 1 ,

Ώστε να έχουμε το 6 και το 1 = 7…………………….

Και το 16+61 = 77, ο Λαμέχ ο υιός Κάιν είπε 7 φορές τιμμώρησε τον Αδάμ Ο Θεός 77 τιμωρρώ εγώ. Και Ο Πέτρος αντιστρόφως ερώτησε πόσες φορές να συγχωρούμε Διδάσκαλε [Τον Χριστόν] και Ούτος απάντησε όχι 7 αλλά 77 ! αντιλαμβάνεστε τι σηματοδοτεί ο αριθμός αυτός που καταλήγει εις τη Λύτρωση μετά από τη Κρίση και τη τιμωρρία μετά από τη Κρίση, άλλωστε τούτα αντιπροσωπεύει το 14ον κεφ. Αποκαλύψεως…………………

Δεδομένον και ουκ αμελητέον, ότι το σύμβολον 1 εις τα εβραϊκά σημαίνει 6, νομίζετε τυχαίως; Ουδαπώς !

1 = 6 & 6 = 1

Και εάν 16 και 61 = 77 τότε αφού το 77 = 14 ως 6 το 1 = 64 = 10 = 1 ή 6…………….

Η Είσοδος είναι Μοναδική , η Έξοδος είναι Εξαδική ήτοι Έξη διαστάσεων , υπό τον Σταυρόν άνω κάτω, εμπρός οπίσω, δεξιά αριστερά ! και όλα αυτά έναν = 1……………………..  και το 1 6οδοί ! Και όστις το κατανοήσει εις βάθος , ο πρώτος αριθμός είναι και το 1 και το 6,

Και κυριολεκτικώς ο 1 είναι ο δεύτερος μετά τον μηδέν και ο 6 ο 7ος, εξού και τα περίεργα επτάρια !

Επτά φορές τιμώρρησε Ο Θεός & 77 ο άνθρωπος Λαμέχ = 777………….

Επτά φορές ο άνθρωπος Πέτρος να συγχωρεί 77 Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός = 777………….. = 21 = 3.

Τριαδικός = Τρι άδικος, Τρι άδη κος, Τριά δικός [δίκαιος]…………. Αλλά τι σημαίνει Τρι άδικος; Ότι αδικεί; Όχι δα , ότι ουδείς δύναται να Τον δικάσει και ότι κάνει ό,τι θέλει άμα θέλει όποτε θέλει…………. Και Τρι άδη κος είναι τρισυπόστατος από τον Άδην ως τα άπειρα ! Και Τριά δικός ότι Τρισμέγιστος Είναι & Τρισδίκαιος και τα πάντα ιδικά Του και τρισυπόστατα δίκαιος…………..

Άρχισε να φαίνεται η κορυφή και ενός άλλου βουνού που συνάδει με την Αποκάλυψη, η Έξοδος από την Αίγυπτον και τα Μυστήρια της, αναγνώστε τες μαζύν και συνδυάστε τα αυτομάτως συνδυαζόμενα, συν αυτά του Δανιήλ, Ευαγγελίων, πρωτόκολλα σοφών της συναγωγής του σατανά του ψευδοσιών σατανά…………..

Έναν φαραώ θα φέρουν εις την εξουσίαν οι εβραίοι και μην εκπλαγείτε όταν θα συμβαίνει να είναι Ανατολίτης , από τις φυλές των Σχιστομμάτηδων , που θα υπογράψει συμβόλαιον αποκαλύψεως ότι αυτός είναι ο μεσσίας [με τον σατανά θεόν τους βεβαίως]…………..

Από τον φαραώ έφυγαν εις το φαραώ θα κλείσουν τον ουροβόρον όφιν τους………………..

Ο Δανιήλ προφυτεύει ότι το έναν κέρας των Αιγών [Μεγαλέξανδρος] θα ξεράνει & αντικατασταθεί από 4, όντως έγινε από 4 στρατάρχες του………….

Η Αποκάλυψη από το 12ον εις το 13ον κεφ. και αλλού μέσα υπαινίσσεται όχι το 1 να διαιρεθεί σε 4, αλλά τα 4 βασίλεια [όποια και εάν είναι, παίζει και η Ελλάς με Τουρκία και άλλες δύο χώρες] να ενωθούν εις μία, ώστε να ξερανθούν τα 4 και να λάβει τη θέση τους ο Αντίχριστος, είδωμεν. Δανιήλ αναφέρει κάτι παρόμοιον, με 3……………….

Δαν. 7,20 [=72 και 3 κύβοι]  καὶ περὶ τῶν κεράτων αὐτοῦ τῶν δέκα τῶν ἐν τῇ κεφαλῇ αὐτοῦ καὶ τοῦ ἑτέρου τοῦ ἀναβάντος καὶ ἐκτινάξαντος τῶν προτέρων τρία, κέρας ἐκεῖνο, ᾧ οἱ ὀφθαλμοὶ καὶ στόμα λαλοῦν μεγάλα καὶ ἡ ὅρασις αὐτοῦ μείζων τῶν λοιπῶν.

Δηλαδή 8, και εις την Αποκάλυψη ,, λέγει για όγδοον θηρίον & έναν από τα 7 και συνάμα, φαίνεται ότι τρία θα ενωθούν αλλά είναι 4,,,,,,,,,,,,,,,

Αποκ. 17,10 καὶ βασιλεῖς ἑπτά εἰσιν· οἱ πέντε ἔπεσαν, ὁ εἷς ἐστιν, ὁ ἄλλος οὔπω ἦλθε, καὶ ὅταν ἔλθῃ, ὀλίγον αὐτὸν δεῖ μεῖναι.

Αποκ. 17,11 καὶ τὸ θηρίον ὃ ἦν καὶ οὐκ ἔστι, καὶ αὐτὸς ὄγδοός ἐστι, καὶ ἐκ τῶν ἑπτά ἐστι, καὶ εἰς ἀπώλειαν ὑπάγει.

Αποκ. 12,3 καὶ ὤφθη ἄλλο σημεῖον ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ἰδοὺ δράκων πυῤῥὸς μέγας, ἔχων κεφαλὰς ἑπτὰ καὶ κέρατα δέκα, καὶ ἐπὶ τὰς κεφαλὰς αὐτοῦ ἑπτὰ διαδήματα, = 7 κεφαλές με 7 διαδήματα και 10 κέρατα,

Εις το επόμενον κεφ. αλλάσσει το σκηνικόν:

Αποκ. 13,1 Καὶ ἐστάθην ἐπὶ τὴν ἄμμον τῆς θαλάσσης· καὶ εἶδον ἐκ τῆς θαλάσσης θηρίον ἀναβαῖνον, ἔχον κέρατα δέκα καὶ κεφαλὰς ἑπτά, καὶ ἐπὶ τῶν κεράτων αὐτοῦ δέκα διαδήματα, καὶ ἐπὶ τὰς κεφαλὰς αὐτοῦ ὀνόματα βλασφημίας. = παραμένουν τα 10 κέρατα, και παραμένουν οι 7 κεφαλές, αλλά τα διαδήματα είναι 10 αντί 7 όπως προηγουμένως και ώδε τα διαδήματα είναι 7 επί 10 διαδημάτων, ενώ στο κεφ. 12, γέγονος 7 διαδήματα επί των 7 κεφαλών……………. Εκτός του ότι στην πρώτη περίπτωση τα διαδήματα στεφανώνουν τας κεφαλάς και στο επόμενο τα κέρατα, η διαφορά αυξάνονται τα διαδήματα από 7 σε 10 ήτοι μία διαφορά τριών! Όπως και στον Δανιήλ, αλλά επειδή τα τρία θα ξερανθούν και θα φυτρώσει άλλον, σημαίνει ότι η ένωση γίνεται με την ήττα των τριών που η σάρκες τους κάνουν το 4ον άλλον !

Συνάμα στο κεφ. 12 , 7+7+10 = 24, στο κεφ. 13 , 7+10+10 = 27, μία διαφορά 3ών , δηλαδή μία αύξηση 3ων, ενώ στον Δανιήλ έχουμε το αντίστροφον, μία ξήρανση των 3ων ! Τι ισχύει;………………

Στον Δανιήλ τα 3 ξηραίνονται και τη θέση του λαμβάνει 1. Στο κεφ. 12 Αποκάλυψης ως να συνάδει με τον Δανιήλ, ενώ στο αμέσως επόμενον 13, γίνεται προσαύξηση 3ών, από 24 σε 27 !

Μία ερμηνεία είναι η εξής. Τρία κράτη ή βασιλείες οι δυνάμεις πίπτουν & γίνεται μία. Μετά αυτή η μία πίπτει και τη θέση τους λαμβάνουν θέση οι 3 βάτραχοι Αποκαλύψεως, ήτοι αρχαίος όφις σατανάς, ψευδοπροφύτης & Αντίχριστος.

Εκ των 7 το 8ον θηρίον ήτοι και τα 7 & συνάμα έναν από τα 7……….. θα έρθει αυτοπροσώπως ο σατανάς & ξανά ήταν αυτοπροσώπως επί γης , που σώθηκε η πληροφορία μέσω αλληγορικών ή μη μύθων ;

Στο κεφ. 12 Αποκάλυψης καταδιώκεται  εκ του θηρίου η Γυναίκα που είναι η Έξοδος Μωυσέως, Παναγία & Εκκλησία. Στο 17 κεφ. βαστάται επί του ίδιου θηρίου η πόρνη γυναίκα, που είναι η ασυδοσία, η απιστία, η βλασφημία……………….

Από το 12 έως το 17 μεσολαβούν 5, [=34+43 αντίστροφα = 77] =

12 = 3 & 17 = 8+3 = 11 = εν τόκος………………….. & 5 = 16 , οπού 1 = 6 και 6 = 1 [1 = 6 εβραϊστί, συνάμα στα 16 Γέννησε Η Παναγία] , ήτο και έτσι και αλλιώς στους ίδιους αριθμούς, και κα_λόν & κα_κόν & «γύν» & «γιανγκ» αναλόγως σκοπών & χρήσεως !

Η Εις_οδός & η Εξ_οδός είναι η ίδια _Π_ΎΛΗ ! & είναι & Λ_ύπη ή Λ_είπη !

Προς εις το π ή από εξ του π ; π-π=π+π=π…………………………. Π_εν_τα_π_ύλη ! Ή πεντάλφα…………………………….. = ΑλΦα . π.χ. αφ’ Αλ = από ή αφαίρεση ή αφαιρεμένου εκ Του Αλ [Θεού, Ελευκού, Έωντος/Φωτός]…………………

Έξοδος ή Είσοδος ; Εξ’ αρτάται πού εξ’ οδός ή πού είσοδος , πάντοτε με εφ’ όδος & αφ’ οδός !

En trance & ex it …… για σκέψου ! ή ex it & E[a]n[d] trance you

Παναγιώτης Δίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις