Κυριακή 19 Μαΐου 2024

Eίδη βρυκόλακων ανώμαλων………….. & το 1 Mοναδικό Είδος Έρωτα Γάμου…..

 


Πρώτος ο Ερμα_φρόδιτος, τέκνον του Ερμή & της Αφροδίτης. Δεν μπορεί δύο θεοί να κάνουν ένα τέτοιο έκτρωμα τέρας, άρα δεν είναι θεοί ή τους κήρυξαν θεούς ανάξιοι, που λένε ψεύδη. Το άλλο είναι να είναι θεοί κάτι που προσωπικά δεν πιστεύω και να τους βλασφημούν οι ανώμαλοι από αρχαιότητας. Και το τέταρτο να μην υπάρχουν ούτ’ αυτοί ούτε ο Ερμαφρόδιτος.

Κατ’ επέκταση, διάφοροι θεοί με κοσμικές ιδιότητες & ευθύνες είναι γελοίο, ως υπηρέτες μου φαίνονται, το πολύ να είναι αγγέλοι ή δαίμονες στην αντιπαράταξη……………….

Όμως ας το αφήσουμε αυτό ή μάλλον ας το αναλύσουμε.

Το να γεννηθεί μία πανέμορφη γυναίκα με πέος είναι εκ των πραγμάτων ανωμαλία, καθότι η γυνή εκδηλώνει την τρυφερότητα, τη μαλακότητα, την παθητικότητα, που είναι το αντίστροφο του επιθετικού φύσει πέους, που εκδηλώνει το αρρέν! Έναν τρυφερό μαλακό σώμα με βαρβάρο καυλωμένο πέος δεν συνάδουν. Η φύση είναι ισορροπία αλλά και αυτοκατάλληλα χαρακτηριστικά. Του φρονίμου ολίγα, ουδέν άλλον σχόλιον.

Ο Ερμαφρόδιτος είναι μία φαντασία που είναι προφυτεία & ας δεν άρεσε σε πολλούς η αίρεση μου να κάνω το φητεία σε φυτεία………. Προανακοίνωσε ο ανώμαλος σατανάς τη τεχνητή σεξουλικότητα, τεχνητή ανωμαλία, τεχνητή ανοημοσύνη έκτοτε που ενέπνευσε σε κοπαδούς του τον ανώμαλο Ερμαφρόδιτο ! Ήταν το σχέδιον του εξ’ αρχής. Μπορώ να παραθέσω σε άρθρο τους λόγους που το σχέδιον του ήταν εξ’ αρχής αυτό που συμβαίνει σήμερα με τη χρήση του φωτός, σημάτων, συχνοτήτων, ώστε να δύναται να προλαμβαίνει καταστάσεις & να περικυκλώνει με ταχύτητα φωτός !

Αυτός είναι & ένας από τους λόγους που στο βιβλίο μου με το Πείραμα Επιτάχυνσης Αντικειμένου Σε Ταχύτητα Φωτός δηλώνω ότι αφυπνίζει όσον τίποτε άλλο. Πολλοί δεν κατανοούν τι εννοώ ότι έκαμα Πείραμα Επιτάχυνσης Αντικειμένου Σε Ταχύτητα Φωτός, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι είναι απάτη, βλακεία, σάτυρα………… Είναι ωσάν να σας λέγω ότι ανακάλυψα μία λαβή στις πολεμικές τέχνες που δεν υπάρχει σε καμμία καθεστηκυία πολεμικών τεχνών. Ένας σήμερα ήρθε σ’ ένα βιβλιοπωλείο που συχνάζω επειδή είμαι φίλος με τον βιβλοπώλη, και μου είπε: «ήρθα να ακούσω τις νέες ιδέες σου. Θέλω να αγοράσω το βιβλίο σου αλλά πως έκανες το Πείραμα αφού δεν έχεις εργαστήριο». Ο άνθρωπος αυτός έμαθε να είναι ένα ρομπότι [είναι και εκπαιδευτικός] & ως τεχνητή ανοημοσύνη θεωρεί ότι για να κάνεις ένα πείραμα χρειάζεται ένα εργαστήριο όπως αυτά που υπάρχουν στα πανεπιστήμια και στο Χόλλυγουντ. Η απορία του ήταν πονηρή. Και πού ξέρει ότι δεν μου παρεχωρήθην εργαστήριο;

Για να νικήσεις τη ταχύτητα φωτός πρέπει να σκέπτεσαι, δρας & προαμύνεσαι με ένα βήμα τουλάχιστον μεγαλύτερης επιτάχυνσης από τη ταχύτητα φωτός.

Ένας βάτραχος ήθελε να γνωρίσει καρχαρίες μέσα στην λιμνούλα του! Δεν έφυγε ποτέ απ’ αυτή, ούτε ήρθε ποτέ σ’ αυτή καρχαρίας !

Έτσι ο καρχαρίας και ο βάτραχος δεν γνωρίστηκαν ποτέ.

Ο Ερμαφρόδιτος είναι η προφυτεία για τον τρασβεστί που δεν κόβει το πέος του.

Αυτός που κόβει το πέος του είναι ο ευνούχος τρασβεστί ή ευνούχος Ερμαφρόδιτος, πάντοτε τεχνηεντώς, με τεχνητή πράξη σε τεχνητή νοημοσύνη προανοημοσύνης ! Ιδού ένα παράδειγμα διατί ο βάτραχος δεν γνωρίζει τον καρχάδοντα [για να πω τη λέξη του Ησίοδου].

Οι Τεχνητοί Ερμαφρόδιτοι κατεβάζουν βυζιά & μετατρέπουν τα χαρακτηριστικά τους σε θηλυπρεπή, πάντοτε γεννούνται αρρένες αρρωστημένοι εκ φύσεως ή ασθενείς εκ φύσεως………….

Ένα άλλο είδος είναι ο κοινός κίναιδος. Αυτός διαχωρίζεται στους γυναικωτούς παθητικούς και τους βρυκολακιασμένους που η φύση τους δεν είχε καμμία ανωμαλία εκ γενετής, αλλά η ανωμαλία τους ήρθε από τη φιληδονία στο μυαλό, την ξιππασμένη παγαπότικη ειρωνική αλαζονεία στις ιδέες & στο σώμα………………………..

Ένα άλλο είναι η λεσβία, θηλυπρέπουσα ή αρρενοπρέπουσα ή αμφότερα ή πότε το μεν και πότε το δε.

Η λεσβία που ει δυνατόν θα αφαιρέσει το λίπος από τα βυζιά της και θα τοποθετήσει πέος.

Ένα άλλο είναι οι άφυλοι δήθεν, ή ουδετερόφυλοι. Το ουδέτερον φύλον εάν ήταν φύλον θα είχε φύλον και κάθε φύλον προσδιορίζεται πρωτίστως από την ικανότητα εκ φύσεως να γεννοκοπάει. Ό,τι δεν γεννοκοπάει δεν είναι φύλον και φυλετικόν. Συνάμα άφυλον είναι ό,τι δεν έχει φύλον ή έστω αμφότερα όπως παρατηρείται στα φυτά & κάποια ζώα.

Κανένας άνθρωπος, ζώον και φυτόν δεν γεννάται αφυλέν. Η φύση είναι διφυλές !

Για να είναι κάτι άφυλον πρέπει να μην είναι ζωντανόν είδος και δη ψυχικόν είδος !

Όποιος ισχυρίζεται ότι είναι άφυλος ή ουδετερόφυλος ψεύδεται & αυτοψεύδεται, συνάμα πλανά και αυτοπλανάται. Ομοίως & όστις ισχυρίζεται ότι είναι άλλο φύλο απ’ εκείνο που είναι ή άλλο ζώο ή φυτό ή είδος απ’ εκείνο που προσδιορίζει η φύση.

Στην περίπτωση του αρσενικοθήλυκου που ενέπνευσε εν πολλοίς και τον ανώμαλο μύθο του Ερμαφρόδιτου, συναντάται κυρίως σε γυναίκες που από σφάλμα ήτοι ανωμαλία ήτοι ασθένεια [μη σθένους] ήτοι ατέλειας ήτοι αρρώστειας ήτοι ανισορροπίας ήτοι ενσφαλμένης εν πράξει μαθηματικοφυσικής εξισώσεως, παρουσιάζει ένα μικρό πέος εντός του κόλπου και στους άνδρες αυτό που στην Κύπρο λέμε «έν έσιη» ήτοι μικρού πέους έως άχρηστου για γονιμοποίηση, ικανού μόνον για κατούρημα και ενίοτε προβληματικό και σε αυτό. Όπως αντιλαμβάνεστε πρόκειται για ατέλεια που αυτοπροκατατάσσεται στις αποτυχίες της φύσης όπως και σε άλλες περιπτώσεις ανωμαλίας προς την επίτευξη της φυσικής χαρακτηριστικής υγείας.

Ένας άνθρωπος με τρία πόδια ή με έναν πολύ κοντίτερο από το άλλο είναι ανωμαλία όπως και στην περίπτωση των φύλων. Ένας άλλος λόγος ανωμαλιών είναι η έκθεση σε δηλητηριώδη αέρια, εμβόλια, τροφές, πόσεις, και τούτο ισχύει εξ’ απ’ αρχής κόσμου………………………..

Ένας νοητικώς καθυστερημένος είναι ανώμαλος [δεν λέμε τη λέξη με περιπαίξιμο αλλά με ιατρική βιολογική ορολογία που την εξαφάνισαν για να τους κάνουν όλους ανώμαλους και να τους ξεπαστρέψουν από προσώπου γης] όπως και ένας θηλυπρεπής ανήρ & ένας μεταβρυκολακιασμένος κιναιδανώμαλος, με διαφορετικές βεβαίως για τον καθένα ανωμαλίες.

Όταν οι ηθικές και βιολογικές αλήθειες καταδιώκουνται, μία είναι η λύση, η επαναδιδαχή των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ !

Όταν τα αυτονόητα παύουν να είναι αυτονόητα τότε η κοινωνία εκείνη έφτασε στον πάτο της υπερπαρακμής και οδεύει σε υποπυθμένια κόλλαση αντίληψης, ηθικής, κατανόησης, ευφυΐας & αξιοπρέπειας.

Ποία είναι η κοινή συνισταμένη των «ερωτικώς» ανώμαλων;

Ο πρώκτος ! ο φιλοπρωκτισμός ! Ο φιλοσοδομισμός ! Η ύβρις και η βλασφημία του βρυκολακιασμένου στον υπέρμετρον βαθμόν !

Πριν προχωρήσουμε, ένα άλλο είδος ανώμαλου είναι ο αμφιφυλοφιλός που συνήθως είναι αμφοφυλόφιλος.

Μεταξύ ανδρόγυνων οι ανωμαλίες με πρώκτους, πεολειψίες & κολπολειψίες, διότι πρέπει να άγουμε εις την αρχή για να εύρουμε το πρόβλημα !

Στα αμφόφυλα ζώα και φυτά δεν γίνονται ανωμαλίες & Ο Θεός δεν απαιτεί ανωμαλίες, απλούστατα τοποθετεί αμφότερα τα φύλα στο ίδιον σώμα, κυρίως για τεχνητούς φυσικούς λόγους επιβίωσης του είδους, αναλόγως του περιβάλλοντος που ζη και των κινδύνων που ελλοχεύουν προς εξαφάνιση των.

Δεν κάνει Ο Θεός τα αμφοτερόφυλα ζώα και φυτά για ανωμαλίες και ηδονοαηδιαστική απόλαυση !

Π.χ. ένα είδος αμφοτερόφυλης αράχνης που παρακολούθησα παλαιότερα στο Νάσιοναλ Γεωγράφικ, γίνεται μάχη μεταξύ δύο μελανόχροων αράχνων και η νικήτρια λαμβάνει το τρόπαιο και το δικαίωμα να γονιμοποιήσει και η άλλη παθητικά να παίξει τον ρόλο της μητέρας. Ουσιαστικά η επιδίωξη τους στην μάχη είναι ποία να αποποιηθεί της μητρικής αγγαρείας ! Πολύ αρρενοπρεπές, ο άνδρας είναι πιο δυναμικός, εξού και στον άνδρα έχει πιο σκληρά χαρακτηριστικά και όχι αφροδείτεια με πέος, όπως στον Ερμαφρόδιτο.

Στον Αμαζόνιο, σε κάποιον είδος, όποτε η στάθμη της πλημμυρίδας είναι υψηλή, τα ωά μετατρέπονται σε ιχθείς και όποτε η στάθμη της πλημμυρίδας είναι χαμηλή, τα ωά μετατρέπονται σε βατράχους, άρα όπως είπα και πριν είναι θέμα άκρας ανάγκης προσαρμογής για επιβίωση του είδους και ουχί καύλας και απόλαυσης!

Η έννοια έρωτας αντιπροσωπεύει αυστηρώς την συνουσία των γεννητικών οργάνων, των θηλυκών και των αρσενικών.

Ο πρώκτος δεν καταλογίζεται σε κανένα γεννητικόν όργανον & δικαίως χωρίς να το κατανοούν οι ανώμαλοι αυτοπροσδιορίζονται ως άφυλοι ή ουδέτεροι ή κανείς. Αλλά και τούτο ως τινός βαθμού. Κάθε ανώμαλος έχει γεννητικό όργανο. Όταν γίνεται περίπτυξη γεννητικού οργάνου αρρέν και πρώκτου ή με αντικείμενο δεν καταλογίζεται στον έρωτα και δεν αποτελεί έρωτα!

Ώστε ο Νέμο όταν λέγει ότι είναι άφυλος, στην ουσία δηλώνει ότι δεν κάνει έρωτα, είτε σοδομίζει είτε σοδομίζεται, ομοίως και με τις λεσβίες, όταν χρησιμοποιούν αντικείμενα για τον κόλπο, το στόμα, τα βυζιά και τον κόλπο είτε πέο.

Όταν ένας άνδρας σοδομίζει τη γυναίκα δεν κάνει έρωτα, ούτε ότι του γλείφει το πέος, ούτε όταν της γλείφει το μουνί, ούτε όταν κάνει πεοβυζάκτραν ή με άλλα τεχνητά όργανα !

Έρωτας είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο και πραγματοποιείται αυστηρώς έγκυρα από τα δύο γεννητικά όργανα και μόνον, όλα τα άλλα είναι ανώμαλα, ψευδοέρωτας, όργια ανάμειξης έρωτα και ψευδοέρωτα ή και παραέρωτα, ευτυχώς η Ελληνική Γλώσσα μου παρέχει την ευχέρεια της πασαλεπτομερούσης εκφράσεως !

Όταν ο Νέμο ή άλλος τέτοιος ή παρόμοιος λέγει ότι είναι Κανένας [νέμο = κανένας λατινιστί] λέγει την αλήθεια !

Όποιος συμμετέχει ενεργητικώς ή παθητικώς σε μπιξίματα και άλλες περιπτύξεις, που δεν είναι έρωτας, απλά δεν κάνει έρωτα !

Μία μπαταρία δεν λειτουργεί παρά μόνον με αρνητικά και θετικά ! όλα τα άλλα είναι ψευδομπαταρίες ! Και οι αληθινές μπαταρίες παράγουν έργον ή ενέργεια όπως και ο αληθινός έρωτας που το έργον ή ενέργεια του είναι η τεκνοποίηση !

Επιστημονικό συμπέρασμα ο πρώκτος είναι άφυλος, ουδετερόφυλος, κανενόφυλος, αφυλόστειρος !!!! Δηλαδή δεν είναι φύλο που από ανωμαλία είναι στείρο αλλά άφυλο που ούτως ή άλλως είναι οπωσδήποτε πάντοτε στείρο !

Υπάρχει και ο άλλος άφυλος, το πνεύμα, ο ευνούχος, ο «άγιος», αλλά τούτα δεν κάνουν καμμία σαρκική περίπτυξη ψευδοέρωτα και παραέρωτα, κατανοητόν , ουδέν σχόλιον ! Αυτή είναι άλλη υπόθεση και δεν είναι ανωμαλία αλλά επιλογή………………….

Ας υποθέσουμε ότι κάποιος αποκτάει μία τρύπα στην κοιλιά, στον ομφαλό, στο χέρι, και εκεί δημιουργείται κατάσταση ηδονής και μαστούρας, και αρχίζει να βάζει φιάλες, βελόνες, πέτρες, αλάτι, πιπέρι, πέους, ψευδοπέους, να γλείφει, μήπως κάνει έρωτα;;;; Όχι δεν κάνει έρωτα, όπως δεν κάνει έρωτα όταν μαλακίζεται ή μπίγει ή του μπαίνει στον πρώκτο !

Αυτός είναι Ο Νόμος Θεού και Φύσεως [Φυσύξεως] Του !

Ας υποθέσουμε ότι δύο ρομπότια ή τεχνητές νοημοσύνες ή φούσκες μπίγουν και τους μπαίνουν διάφορα σε προσμοιώσεις πρώκτων, κόλπων, στομάτων, βυζιών και πέων, μήπως κάνουν έρωτα; Όχι δεν κάνουν έρωτα, διότι δεν είναι ζωντανά και φυσικά είδη !

Αυτός είναι Ο Νόμος Θεού και Φύσεως [Φυσύξεως] Του !

Ας υποθέσουμε ότι ένας άνθρωπος ισχυρίζεται ότι είναι κένταυρος και ένας άλλος ζαρκάδι και ένας άλλος καρχάδοντας, αληθεύει; Όχι δεν αληθεύει  !

Αυτός είναι Ο Νόμος Θεού και Φύσεως [Φυσύξεως] Του !

Ας υποθέσουμε ότι ένας τετραπληγικός ειπεί σε μία αρκούδα ότι είναι γρηγορότερος της επειδή είναι γατόπαρδος, αληθεύει; Όχι δεν αληθεύει!

Αυτός είναι Ο Νόμος Θεού και Φύσεως [Φυσύξεως] Του !

Ας υποθέσουμε ότι ένας κοντοστρούππης ειπεί σε ένα γίγαντα ότι είναι υψηλότερος του, αληθεύει; Όχι δεν αληθεύει !

Αυτός είναι Ο Νόμος Θεού και Φύσεως [Φυσύξεως] Του !

Ας υποθέσουμε ότι ένας κροκόδειλος ισχυριστεί ότι πετάει πιο υψηλά και πιο μακρυά από ένα γερανό, αληθεύει; Όχι δεν αληθεύει !

Αυτός είναι Ο Νόμος Θεού και Φύσεως [Φυσύξεως] Του !

Ας υποθέσουμε ότι δύο ανώμαλοι υιοθετούν ένα παιδί και ισχυρίζονται ότι είναι πατέρας και μητέρα ή πατέρες και μητέρες, αληθεύει; Όχι δεν αληθεύει !

Αυτός είναι Ο Νόμος Θεού και Φύσεως [Φυσύξεως] Του !

Ας υποθέσουμε ότι ένας παιδοβιαστής ή μία παιδοβιάστρια βιάζει ένα παιδί στον κόλπο ή στον πρώκτο ή στον πέο ή στα βυζιά ή στο στόμα και λέγει ότι κάνει έρωτα, αληθεύει; Όχι δεν αληθεύει ! Αφής στιγμής είναι βιασμός σε ανήλικο ή ενήλικα δεν είναι έρωτας. Τα «καμάκια» παλαιότερα έλεγαν: «ντα εν γαμήσιν τούτον;». Εννοώντας όταν η συντρόφισσα ήταν ψοφισμένη ή μεθυσμένη η βιασμένη, ακούστε τα «καμάκια» γνωρίζουν την αλήθεια ! Ουσιαστικά ούτε κάν όταν ο έρωτας είναι μόνον για απόλαυση δεν είναι Πλήρης Έρωτας ! Ο Έρωτας είναι για γονιμοποίηση και μεταξύ αγαπημένων μονοαλληλοαφοσιωμένων και περισσότερο ευλογημένων εκ Θεού !

Αυτός είναι Ο Νόμος Θεού και Φύσεως [Φυσύξεως] Του !

Τα ζώα που κάνουν ανωμαλίες όπως μία ράτσα πιθήκων και σκύλλοι, δεν κάνουν έρωτα ! Κάνουν ανωμαλίες , ο έρωτας είναι ομαλός, ευλογημένος και γονιμοποιητικός !

Η λέξη γάμος συγκεκριμενοποιεί τον έρωτα. Γάμος από το γαία μου, και γαία είναι η γη που είναι μητέρα ! Την έλεγαν και Δήμητρα ή Γήμητρα και Περσεφόνη που το παρατράβηξαν σε ανώμαλες τελετές, ενώ απλούστατα φέρει το Προαγιασμένο Μυστήριο Της Γονιμότητας εκ Θεού ! Απλά πράγματα. Εξού και Ο Χριστός αναφέρει σε γαμίζοντες και εκγαμίζοντες δηλαδή αυτούς που γαμούν στον γάμο ήτοι οι αρρένες και αυτοί που γαμιούνται στον γάμο δηλαδή οι θηλένες ! Δεν νοείται να γαμάει η γυναίκα και να γαμιέται ο άνδρας ! Συγκεκριμένα ρήματα της αλήθειας !

Στο βιβλίο γκάμα σούτρα ήτοι γάμα ενέργειας τρισδιάσταση, δεν υπάρχουν ανωμαλίες, αλλά στάσεις γάμου ήτοι ανδρόγυνης περίπτυξης με τα γεννητικά τους όργανα !

Όπως δεν τρως από τον πρώκτο αλλά από το στόμα και όπως δεν χέζεις από το στόμα αλλά από τον πρώκτο, δεν μπορείς να πεις το αντίθετο. Παρά μόνον σε υπόθετο έκτακτης ανάγκης για ίαση ήτοι επιβίωση όπως είπαμε πριν, και αντίστοιχα ξερατό από το σώμα έκτακτης ανάγκης επιβίωσης !

Αυτός είναι Ο Νόμος Θεού και Φύσεως [Φυσύξεως] Του !

Από το εξώστ δεν μπαίνει καύσιμο, εξέρχεται…………

Κολλάνε μόνον θετικός και αρνητικός μαγνήτης !

Όσοι υποστηρίζουν τους ανώμαλους είναι ανώμαλοι, όσοι αδιαφορούν και βλέπουν το συμφέρον τους είναι ολιγότερο ανώμαλοι. Όσοι ψηφίζουν να ψευδογαμιούνται και ψευδονυμφεύονται ανώμαλοι είναι ανώμαλοι και φέρουν ευθύνη για κάθε ανωμαλία εντός νόμου, άρα λαμβάνουν αμαρτία για κάθε ανώμαλη περίπτυξη στην Κόλλαση !

Όσοι βλέπουν σατανοανωμαλοεβροβιζιών να πατάνε οι ανώμαλοι Αντίχριστοι βρυκόλακες Σταυρόν, και δεν αντιδρούν με κατάρα, αναθεματισμό, αποστροφή, θυμό, προσευχή ή κάποια από αυτά, συναινούν στην ανωμαλία και είναι ανώμαλοι.

Όποιοι εντός της Δικαινησίμου ή Εβδομάδας της Λαμπρής κάθονται και βλέπουν σατανοβιζιών εν γνώσει τους για τες ανωμαλίες, κολλάζονται, έτι χειρότερα εάν Μετάλαβαν των Αχράντων Μυστηρίων, ποίον περιπαίζουν, εκτός εάν την παρακολουθήσουν για κατασκοπεία προς χρήση εναντίον της με πάσα Πολιτική ήτοι Πολιτική κατά της Πανασθένειας τηςτης Πωλειτικής !

Νομίζεις ότι Ο Θεός θα τα κρίνει τούτα με λάσκο; Όχι θα τα κρίνει με ακρίβεια, πολύ άπειρη περισσότερη ακρίβεια και λεπτομέρεια απ’ όσον τα παραθέτω με βιασύνη !

Ο Θεός συγχωρεί και ελεεί τον Μετανοημένο & δεν Νοείται Μετανοημένος που δεν είναι πριν και μετά Ταπεινός και υπό Θεού Τεταπεινωμένος.

Η Ταπεινολογία δεν αποτελεί πάντοτε Ταπείνωση ούτε πάντοτε μη Ταπείνωση και η Ταπείνωση, έχει πολλούς δρόμους, όποιον απ’ αυτούς εν γνώσει ή εν αγνοία σας επιτύχατε, τότε σας διαβεβαιώ ότι Νικήσατε !


Παναγιώτης Δίας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις