Μία τεράστια ταλαιπωρία, που δείχνει όλο το μέγεθος της αδιαφορίας κάποιων εργαζομένων σε θέσεις που εξυπηρετούν τους πολίτες, βίωσε 75χρονη. Μετακινούμενη με λεωφορείο των ΚΤΕΛ από την Άρτα στη Θεσσαλονίκη, αναγκάστηκε να περιμένει για πάνω από μία ώρα σε σταθμό εξυπηρέτησης αυτοκινήτων στην Εγνατία Οδό, διότι την… ξέχασε ο οδηγός.
Σερβιτόρος του εστιατορίου του σταθμού, όταν αντιλήφθηκε το γεγονός, προθυμοποιήθηκε να βοηθήσει τη γυναίκα. Βρήκε, μετά από αρκετή προσπάθεια το τηλέφωνο του οδηγού του λεωφορείου και του είπε να σταματήσει το όχημα και να μεταφέρει στο σημείο με δικό του αυτοκίνητο την ηλικιωμένη, ώστε να την παραλάβει. Βρέθηκε, ωστόσο, αντιμέτωπος με την απίστευτη αντίδραση του οδηγού, ο οποίος αδιαφόρησε και συνέχισε το δρομολόγιο.
Τελικά, η ηλικιωμένη έφτασε μετά από μεγάλη καθυστέρηση στη Θεσσαλονίκη, με λεωφορείο… σχολικής εκδρομής, που έτυχε να κάνει στάση στο σταθμό εξυπηρέτησης αυτοκινήτων.
Επέστρεφε από την κηδεία του συζύγου της
Ειδικότερα και σύμφωνα με το δικηγόρο της οικογένειας της 75χρονης, Απόστολο Τζαρό, το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 7 Απριλίου.
Η γυναίκα είχε χάσει το σύζυγό της και είχε μεταβεί στον τόπο καταγωγής του, σε χωριό έξω από την Άρτα, προκειμένου να τον κηδέψει. Λίγες μέρες μετά, την Κυριακή 7 Απριλίου, πήρε το δρόμο της επιστροφής, με το λεωφορείο του ΚΤΕΛ, για τη μόνιμη κατοικία της στη Θεσσαλονίκη. Όπως λέει ο κ. Τζαρός, στο λεωφορείο δεν υπήρχαν περισσότεροι από 10-12 επιβάτες.
Το λεωφορείο έκανε στάση σχεδόν στο μέσο της διαδρομής, σε σταθμό εξυπηρέτησης αυτοκινήτων έξω από τα Γρεβενά. Η γυναίκα πήγε στην τουαλέτα και όταν βγήκε από αυτήν, δεν είδε το λεωφορείο στο χώρο στάθμευσης. Υπάλληλοι του καταστήματος της είπαν ότι μόλις είχε αναχωρήσει, με αποτέλεσμα η ηλικιωμένη να βρεθεί σε απόγνωση.
«Σερβιτόρος του εστιατορίου κάλεσε το σταθμό των ΚΤΕΛ Άρτας και ζήτησε το κινητό του οδηγού του λεωφορείου. Παρ’ όλο που εξήγησε την κατάσταση, πήρε την απάντηση ότι δεν είναι δυνατό να του το δώσουν, διότι, όπως του είπαν, πρόκειται για προσωπικό δεδομένο. Τελικά, μετά από αρκετή ώρα, του το έδωσαν. Τον πήρε τηλέφωνο ο άνθρωπος και του είπε να σταματήσει το λεωφορείο εκεί που βρίσκεται και να μεταφέρει στο σημείο ο ίδιος τη γυναίκα. Όμως, ο οδηγός αδιαφόρησε χαρακτηριστικά και συνέχισε το ταξίδι του», λέει στο ethnos.gr ο κ. Τζαρός.
Μετά από αρκετή ώρα λεωφορείο που μετέφερε μαθητές σχολείου του Αγίου Αθανασίου Θεσσαλονίκης, οι οποίοι επέστρεφαν από σχολική εκδρομή, σταμάτησε στο σταθμό. Όταν οι εκπαιδευτικοί έμαθαν την περιπέτεια της ηλικιωμένης, προθυμοποιήθηκαν να τη μεταφέρουν εκείνοι μέχρι την έδρα του σχολείου, το οποίο βρίσκεται σε απόσταση περίπου 20 χιλιομέτρων από τη Θεσσαλονίκη. Από εκεί παρέλαβε τη γυναίκα ο γιος της.
«Μπορεί η περιπέτεια της γυναίκας να είχε αίσιο τέλος, όμως, υπέστη μία μεγάλη ταλαιπωρία, η οποία οφείλεται στην αδιαφορία του οδηγού να εκτελέσει επαρκώς τα καθήκοντά του. Στο λεωφορείο υπήρχαν μόνο δέκα άτομα και έπρεπε να έχει εικόνα για τους επιβάτες του. Μία ηλικιωμένη γυναίκα αποτελεί μία χαρακτηριστική φιγούρα. Μπορεί να μην είχε καθόλου χρήματα επάνω της, αφού ξέρει ότι θα μεταφερθεί με το ΚΤΕΛ και στη συνέχεια θα την παραλάβει ο γιος της», τονίζει ο κ. Τζαρός.
Η θέση του ΚΤΕΛ Άρτας
Το ethnos.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Άρτας, Νεκτάριο Μήτσιο, ο οποίος υπογράμμισε ότι η ηλικιωμένη έχει απολύτως δίκιο και ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία που υπέστη.
«Έχω μιλήσει με τη γυναίκα και της είπα ότι έχει απολύτως δίκιο. Κακώς ο οδηγός δε μέτρησε τα άτομα που επέβαιναν στο λεωφορείο. Όταν τον πήραν τηλέφωνο, είχε φτάσει ήδη στην Κοζάνη. Από την πλευρά μου θα κινήσω όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τον οδηγό», αναφέρει ο κ. Μήτσιος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.