Θεόφραστος Ανδρεόπουλος
Το γερμανικό ομοσπονδιακό υπουργείο Μεταφορών εξέδωσε μία παρανοϊκή προειδοποίηση για απαγόρευση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων τα Σαββατοκύριακα για να μειωθούν οι εκπομπές καυσαερίων στις μεταφορές κάτω από τα συμφωνηθέντα επιτρεπόμενα όρια!
Φυσικά πρόκειται για μία αντιδημοκρατική προοπτική η οποία εάν εφαρμοστεί θα την ακολουθήσουν ως παράδειγμα και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις όπως και η ελληνική, δήθεν για «το καλό μας».
Η τρέλα με την κλιματική αλλαγή έχει δώσει το δικαίωμα στις κυβερνήσεις να λαμβάνουν αντιδημοκρατικά μέτρα που αρμόζουν μόνο σε ολοκληρωτικά καθεστώτα.
Για «ελιγμό» του υπουργού Φόλκερ Βίσινγκ (FDP) προκειμένου «να αποσπάσει την προσοχή από τις αποτυχίες του», κάνει λόγω η περιβαλλοντική οργάνωση Greenpeace, ενώ και οι Πράσινοι απορρίπτουν την πρόταση καθώς γνωρίζουν ότι οι εκλογές θα διεξαχθούν το Σεπτέμβριο του 2025, δηλαδή κάτι περισσότερο από ένα χρόνο.
Πιο συγκεκριμένα, η BILD αποκάλυψε προς τους επικεφαλής των κοινοβουλευτικών ομάδων των κομμάτων της Bundestag πως ο υπουργός Μεταφορών, αναφερόμενος στην πολύμηνη συζήτηση σχετικά με τη νομοθεσία για το κλίμα, επισημαίνει ότι «το γεγονός ότι η νομοθεσία δεν έχει ακόμη τεθεί σε ισχύ προκαλεί σημαντική νομική και πρακτική αβεβαιότητα, η οποία δεν εξυπηρετεί ούτε το κλίμα ούτε τη φήμη της κυβέρνησης».
Προειδοποιεί μάλιστα ότι, αν αυτό δεν συμβεί έως τα μέσα Ιουλίου, θα πρέπει να αντιδράσει με απαγόρευση κυκλοφορίας αυτοκινήτων, καθώς, όπως υποστηρίζει, μόνο έτσι μπορούν να μειωθούν οι εκπομπές καυσαερίων σε αυτόν τον τομέα!
«Αυτός ο ισχυρισμός είναι απλώς ψευδής. Ένας υπουργός δεν πρέπει να προκαλεί αβάσιμη ανησυχία στους πολίτες», δήλωσε στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων dpa η αντιπρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας των Πρασίνων Γιούλια Φερλίντεν.
Ήδη η δημοτικότητα της κυβέρνησης Σολτς βρίσκεται κυριολεκτικά στον «πάτο» και οι εκτιμήσεις αναφέρουν πως εάν διεξάγονταν εκλογές αυτή τη στιγμή η συντριβή του SPD και των «Πρασίνων» θα ήταν πολύ μεγάλων διαστάσεων.
Πάντως ακόμα και αν δεν εφαρμοστεί αυτό το βαθιά ανελεύθερο μετρό μόνο και μόνο το ότι παρουσιάστηκε σαν λύση σημαίνει πολλά για το άμεσο μέλλον όλων των χωρών στην Δύση.
Η περιβαλλοντική οργάνωση Greenpeace ερμηνεύει την «απειλή» του υπουργού Μεταφορών ως «προσπάθεια να αποσπάσει την προσοχή από λάθη της δικής του πολιτικής».
Ο υπουργός «προσπαθεί ξεδιάντροπα και με αδιαφάνεια να μετατρέψει τις συνέπειες της δικής του αποτυχίας σε πολιτική πίεση», δήλωσε η αρμόδια της οργάνωσης για θέματα κυκλοφορίας Κλάρα Τόμπσον, επίσης στο dpa, επισημαίνοντας ότι ο κ. Βίσινγκ εδώ και δύο χρόνια μπλοκάρει κάθε μέτρο προστασίας του κλίματος που σχετίζεται με την οδική κυκλοφορία και τώρα «ζωγραφίζει στον τοίχο σενάρια φρίκης προκειμένου να μη χρειαστεί να κάνει τίποτα».
Η Greenpeace εστιάζει την προσοχή της κυρίως στην επέκταση και τον εκσυγχρονισμό των δημόσιων συγκοινωνιών και των σιδηροδρομικών συνδέσεων.
Ο τομέας των μεταφορών έχει κατ’ επανάληψη υπερβεί τα υφιστάμενα όρια εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα και την Δευτέρα το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων για Θέματα Κλίματος αναμένεται να επιβεβαιώσει το πρόβλημα, επισημαίνοντας ότι το υπουργείο Μεταφορών πρέπει να παρουσιάσει άμεσα ένα πρόγραμμα προκειμένου ο συγκεκριμένος τομέας να επιστρέψει στην τροχιά επίτευξης των στόχων, αναφέρει σε ρεπορτάζ της η γερμανική δημόσια τηλεόραση ARD.
Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες, οι εκπομπές καυσαερίων θα πρέπει έως το 2030 να έχουν μειωθεί κατά 65% σε σχέση με το 1990.
Αυτό για να μεταφραστεί σωστά στην συνείδηση όλων των πολιτών σημαίνει πολύ μεγάλη οπισθοδρόμηση στο βιοτικό τους επίπεδο.
Τόσο μεγάλη που δεν μπορεί να είναι ανεκτή…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου