Ἐκτὸς τῶν πάγιων παραδεκτῶν τοῦ Ὀρθόδοξου Δόγματος....
Τὰ Τρία Πρόσωπα Τῆς Ἁγίας Τριάδος ἐνεμφανίσθησαν. Ὅταν λέμε ἐνεμφανίσθησαν σημαίνει Κατάσταση & Ὑπόσταση Φωτός, ἐξοῦ & Φῶτα ἐκτὸς ἀπὸ Θεο+φάνεια & Φῶς ἔναντι τῶν ἀνθρώπων εἶναι ἐνέργεια, λάμψη, ἐμφάνιση, σωματίδια ἢ καὶ κυματίδια, ἐκτὸς τῶν ἄλλων & Τοῦ Ἀκτίστου Φωτὸς ἤτοι Ἁγία Τριὰς εἶναι Ἄκτιστα Τρία Φῶτα....
Ἀλλὰ δὲν ἐνεμφανίσθησαν Τὰ Τρία Πρόσωπα Τῆς Ἁγίας Τριάδος ὡς κλασικὸν φῶς ἤτοι μὲ τὸ Φῶς ποὺ ἀντιλαμβάνεται ἡ Ὅραση !
Ὁ Πατέρας ποὺ εἶναι ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΡΑΜΜΑΤΟΝ τῶν Ἑβραίων Ἰαχὴ Ἰεχὲ ἢ Ἰηχὴ & σημαίνει Ἰαχὴ δηλαδὴ Ἦχος ἐνεμφανίσθηκε ὡς φῶς ἐν εἴδει Ἰαχῆς ἢ Αὔδης ἢ Φωνῆς. Προσέξετε τὴν συγγένεια πάντοτε Ἑλληνιστὶ τῶν λέξεων Φωνὴ καὶ Φῶς, ἀμφότερες οἱ λέξεις ἀρχίζουν ἀπὸ τὸ Φῶ. Τὸ δὲ Φῶ εἶναι ἐκ τοῦ ἐφ' ἕως = Ἐφέως = Φέως & ἐν τέλει Φῶς & Φωνὴ ἢ καὶ Ἐφωνὴ ἤτοι Ἐφεωσνὴ ἢ Ἐφεωνή !
Βλέπουμε δηλαδὴ τὴν ἄρρηκτη σχέση Φωτὸς & Φωνῆς. Τώρα ἐπισκεπτόμαστε τὴν Ἀστροφυσικὴ ποὺ οὐσιαστικὰ ἐκεῖ μποροῦμε νὰ κατανοήσουμε ὅτι ἡ ἐνέργεια ποὺ καλεῖται φῶς εἶναι & ἦχος & τὸ ἀντίστροφον & τὸ φῶς ἔχει & παράγει ἦχον & ὁ ἦχος ἔχει & παράγει φωνή, τοῦτα εἶναι προσωπικὲς διαπιστώσεις ποὺ ἀνάφερα & ἄλλοτε, ἀλλὰ δὲν εἶναι τοῦ παρόντος ἡ περαιτέρω λεπτομερέστερη ἀνάλυση.... Ὅστις ὅμως ἔχει γνώση Ἀστροφυσικῆς τὸ εὑρίσκει περιττὸν νὰ ἀναλυθεῖ !.....
Ὁ Παράκλητος Ἁγίῳ Πνεύματι παρουσιάστηκε ἐν εἴδει Περιστερᾶς Ἡ Ὁποία γίνεται ἀντιληπτὴ καὶ διακριτὴ μέσῳ Ὁράσεως = Ὁρᾷς+έως [φῶς] !
Ὁ Ἰαχὰ Πατὴρ παρουσιάστηκε ἐν εἴδει Ἰαχῆς ἤτοι Ἀκοῆς ἢ Ἀκοέως = Ἀκὸ ἢ Ἀκούω ἕως [φῶς] !..... Ἢ & ἀκροάσεως = ἀκροὰς ἕως [φῶς] !///.........
Τὸ Ἕτερον & Προακτιστοσυνέταιρον Ἅγιον Πρόσωπον Ὁ Υἱὸς ἤτοι Υ+ιός παρουσιάστηκε πώς;,,....
Μὲ Ἁφή ! ἤτοι Ἀφέως = ἀφ' ἕως ποὺ ταυτόχρονα σημαίνει ἀφαίρεση ἕως ἢ ἔοντος ἢ καὶ φωτὸς ἐπειδὴ ἢ καὶ μὲ τὴν ἔννοια τῆς ἐνέργειας ποὺ σταθεροποιεῖται & γίνεται μᾶζα !.....
Ὁ Υἱὸς ἦταν Παρῶν ἐν εἴδει Ἀφέως καὶ ἐγγιζόταν ἐξ' Ἰω+Άννου Πρὸ+Δρομού & ἄλλων ἀνθρώπων !....
Ἔχουμε δηλαδὴ τὴν ἐμφάνιση Τῶν Τριῶν Προσώπων Τῆς Ἁγίας Τριάδος , νὰ σχηματίζουν ἕναν Ἰσόπλευρον Ἰσογώνιον Τρὶ+γωνον & Πρὸ+Τρί+γονον Ἀκροάσεως, Ὁράσεως & Ἀφέως !!!!
Ἄρα τε, μᾶς λείπου δύο Αἰσθήσεις, ἡ Ὄσφρηση & ἡ Γεύση ! Αἱ ὁποῖαι , εἰσὶν ὑποκατηγορίες τῆς Ἀφέως , καθότι , εἶναι χαρακτηριστικὰ τῆς μάζας & τόσον ἡ ὄσφρηση ποὺ γίνεται ἀντιληπτὴ ἐξ' ἐπ' ἁφῆς σωματιδίων & συνταυτοχρόνως κυματιδίων μάζας μὲ τοὺς αἰσθητῆρες ἐντὸς τῆς ρίνης , ὅσον & ἡ γεύση ἡ ὁποία γίνεται ἀντιληπὴ ὡς μᾶζα ἐπὶ τῶν αἰσθητήρων τῆς γλώττης, τοῦ οὐρανίσκου, τῶν σπλάγχνων ὅταν λέμε αἰσθάνομαι πόνον, χαρά, λύπη, ἀγάπη, παράξενα καὶ οὕτω καθ' ἑξῆς. Βεβαίως, ὑπάρχουν & αἱ αἰσθήσεις ἐνέργειας & Μεταφυσικῆς Ἐνέργειας ὅπως εἰς τὰς περιπτώσεις Θαυμάτων & Ἐπιγεύσεων Οὐράνιων Παραδείσων !....
Προσέξετε καὶ τοῦτον, Ὁ Ἦχος εἶναι Ἁφὴ & συνάμα σωματίδια & κυματίδια ἐνέργειας Φωτός ! Τὸ δὲ γὰρ Φῶς ἁφῆς στιγμῆς κινεῖται παράγει κραδασμοὺς & τριβὴ ἔστω & ἐὰν δὲν τοὺς ἀκοῦμε ἄρα εἶναι καὶ Ἦχος καὶ συνάμα ἐφάπτεται σὲ ἐμᾶς, ἐπάνω σὲ τείχους & σὲ ὄ τιδήποτε ἄλλον ! Ἡ Ἁφὴ ἁφῆς στιγμῆς εἶναι μᾶζα εἶναι συνάμα ἐνέργεια ἄρα τε Φῶς & Ἦχος & συνάμα μὲ τὴν τριβήν της παράγει ἦχον & πῦρ ἢ καὶ φῶς !
Ἄρα τε, τὸ καθέναν εἶναι τὸ ἴδιον & τὸ καθ' ἄλλον ἀπὸ τὰ τρία ἤτοι θὰ λέγαμε Ὁμοούσιω τῷ Ἤχω καὶ τῷ Ἀφῶ καὶ τῷ Ὁράσει σ' ἀντιστοιχεῖα Ὁμοούσιον τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Υἱῷ καὶ τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι !.....
Ἀφοῦ καὶ τὰ τρία εἰσὶν Ἁφὴ ἢ καὶ Ἁφή, τότε συμπεριλαμβάνεται σὲ τοῦτα ἡ Ὄσφηση & ἡ Γεύση !
Προσέξετε ὅτι ὁ σωστὸς τρόπος νὰ κάνουμε Τὸν Σταυρόν μας εἶναι τὰ τρία δάκτυλα ἑνωμένα τὰ ὁποῖα συμβολίζουν Τὴν Ἁγίαν Τριάδαν ἢ Ἦχον, Ὅρασιν & Ἁφὴν & τὰ ἄλλα δύο δάκτυλα τῆς χειρὸς εἶναι συμμαζευμένα εἰς τὴν χούπτα τὰ ὁποῖα συμβολίζουν Τὸν Θεάνθρωπον Ἰησοῦν Χριστὸν μὲ διττὴν Φῦσιν Θεοῦ & Ἀνθρώπου ἡ ὁποία ἐξάγεται ὡς προέκταση ἀπὸ Τὸν Υἱὸν ὁποὺ ἐνεμφανίσθηκε ὡς Ἁφὴ & προέκταση τῆς Ἁφῆς εἴπαμεν εἶναι Ὄσφρηση & Γεύση !!!!
Πέριξ Τοῦ Θρόνου Τοῦ Θεοῦ εὑρίσκονται τὰ 4 Ζῶα, τὰ ὁποῖα μεταξὺ ἄλλων συμβολίζονται ἀπὸ τὲς 4 προεκτάσεις κατευθύνσεων Τοῦ Σταυροῦ....
Ἀναφέρεται εἰς τὴν Ἀποκάλυψιν Ἰωάννου Ὁ Θεὸς & Τὸ Ἀρνίον ἢ καὶ Ἀρν+ίον ὁποὺ εἶναι Ὁ Υἱὸς ὡς Ἄκτιστος Τῆς Ἁγίας Τριάδος & συνάμα ὡς Ἐνσταυρωμένος, θανατωμένος & Ἀναστημένος Ἰησοῦς Χριστὸς Θεάνθρωπος μὲ Πνεύμαν & Σάρκαν ὁποὺ δι' αὐτοῦ ἁγιάσθηκεν πλήρως. Εἰκάζουμε ὅτι θὰ ἔπρεπε νὰ ἀναφέρεται & Τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι !!!!
Νομίζεται ὅτι Ὁ Θρόνος Τοῦ Θεοῦ ὁποὺ ἀναφέρεται εἰς τὴν Ἀποκάλυψιν Ἰω+Άννου του Θεο+Λόγου εἶναι κάτι κτιστόν;;;;; Ἢ Ἄκτιστον ;
Λοιπόν, Ὁ Θρόνος Θεοῦ εἶναι Ἄκτιστος & εἶναι Ὁ Ἴδιος Ὁ Θεὸς & ἐκπορεύεται διὰ Τοῦ Θεοῦ πρὸς Θεοῦ ἢ καὶ τὰ Σὰ ἐκ τῶν Σῶν Τριαδικὲ Πληθυντικὲ Μοναδικὲ Ἑνικὲ Θεέ μου ! Εἰκάζουμε ὅτι ἡ ἀναφορὰ Τοῦ Θρόνου εἰς τὴν Ἀποκάλυψιν Ἰω+Άννου τοῦ Θεοῦ Λόγου εἶναι Ὁ Παρὰ+κλητος Τὸ Πνεύμαν Τῆς Ἀλ Ἠθείας & Ἂ Ληθείας Ἁγίῳ Πνεύματι !!!!
Εἶναι γεγονὸς ὅτι Ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς Ἐνσαρκωμένος Υἱὸς Τῆς Ἄκτιστης Ἁγίας Ἄκτιστης Μαθηματικῆς Τριάδος εἶναι Ἐνσφαγμένος διὰ χάριν ἡμῶν & τῶν ἐκλεκτῶν Τοῦ πρὸ πάντων τῶν αἰων+ών !!!!
Ἡ λέξη γεγονὸς τί σημαίνει ἄραγε ἢ ἄρα εἰς μοῦ ;
Ἔχουμε μία ἐπιθεματικὴ πρόθεση ἤτοι τὸ γὲ ὅπως σὲ ἄλλη περίπτωση τὸ πὲ ἤτοι πεπερασμένον, πεφωτεισμένον, πεπρωμένον κ.ο.κ. Σὲ ἄλλη περίπτωση τό τε, ὅπως τεθωρακισμένον, τετελειωμένον, τεαφρὸν ἢ τέφρον ἢ τέφρα ἢ τεφροπινάκιον [στακτοδοχεῖον, τασάκι στακτοῦ], τεφροδόχος, τετριμμένον, τέκτονας, τελάλης ἤτοι τε+λαλώ κ.ο.κ.... Σὲ ἄλλη περίπτωση τὸ λέ, ὅπως λελαλημένον, ὥστε τελάλης & λελάλης νὰ σημαίνουν τὸ ἴδιον, λελυμένον κ.ο.κ.... Ἀντιλαμβάνεστε ὅτι ἐὰν εἰποῦμε θεθωρακισμένον σημαίνει τεθωρακισμένον & ἐὰν εἰποῦμε κέκτονας σημαίνει τέκτονας, ὅπως καὶ ἡ πρόθεση κέ, ἐπὶ παραδείγματι κεκτημένα, κεχαριτωμένη ἢ χεχαριτωμένη !!!! Ἢ ἀσποῦμε χεχωρισμένη & χεχοχλασμένη, χεχριμπαρωμένη ἢ κεχριμπαρωμένη..... Καὶ οὕτω οὕτω καθ' ἑξῆς, περαιτέρω λεπτομέρειας ἄλλην φορᾶ....
Ὥστε, γεγονὸς = γὲ+γονός ἤτοι γὲ ὁποὺ σημαίνει ναὶ & γονὸς ἢ γονέας & συνάμα συνταυτοχρόνως γόνος !
Ἄρα τε, τὸ γεγονὸς ἔχει γονέαν & ὡς ἐνέργεια, πράξη, διάπραξη, εἶναι ποίημαν ἢ γέννημαν ἢ γεγέννημαν ἐξοῦ καὶ ἡ λέξη ἐγὼ γεγέννηκα σέ, ἢ ἀποτέλεσμα τοῦ γονέα ! Καὶ ὅταν λέγουμεν ἢ λελακοῦμεν γέγονε σημαίνει ναὶ γόνε ἢ ναὶ εἰ γόνος ἢ εἶ ναὶ γόνος ἢ γὲ γονὲ ἤτοι ἔγινες ἢ γέγινες & εἶσαι γόνος του διαπράκτη σου γονέα, ὅπως λέγουμεν κεκλεισμένων ἢ κέκυκλος , ἀκόμη & κέλυφος ἢ λέλυφος ἢ κεκενδυσάμενος ἢ κεκενδυσμένος ἢ κεκοπιασμένος ἢ κεκόρασεν ἢ κεκορεσμός !
Ὅταν λέμε γεγονὸς περίπου λέγουμε τὴν ἴδια σημασία σὲ ἄλλην ἔννοια μὲ τὸ ὅταν λέμε γηγενὴς ἢ γεγενὴς ἢ συνγενὴς ἢ συγγενής ! Καθότι οἱ Ἑλληνικὲς Λέξεις Μαθηματικὰ & προσχηματίζονται Ἐξισώσεις & Τύποι !
Ἄρα γὲ = ἄρα ναὶ = ἄρα τε = ἄρα γὰρ τῷ ὄντι οὗν ἄν, ὅταν λέγουμε Ἦχος ἐννοοῦμε ἢ καὶ συνεννοοῦμε = σὺν+εννοούμε & Φῶς & Ἁφὴ & ὅταν λέμε Φῶς συνεννοοῦμε Ἦχον & Ἁφὴν & ὅταν λέμε Ἁφὴν συνεννοοῦμεν Ἦχον & Φῶς !
Σὲ τελικὴ ἀνάλυση οὔλαις αἱ αἰσθήσεις εἰσὶν Ἁφὴ & ἀφοῦ εἰσὶν Ἁφὴ εἰσὶν & Ἦχος & Φῶς & Γεύση & Ὄσφρηση !
Οὔλαις αἱ αἰσθήσεις εἰσὶν συναναπόσπαστες , φανταστεῖτε ἕναν ὀν χωρὶς οὐδεμία αἴσθηση ἀπὸ τὶς τρεῖς ποὺ εἶναι πέντε, τότε δὲν ὑπάρχει εἶναι νεκρὸς ἢ αὐταναίσθητος ἢ κεκοιμισμένος !
Τί εἶναι κωφάλαλος; Οὔτε ἐκλαμβάνει οὔτε ἐκπέμπει ἦχον! Τί εἶναι τυφλός; Οὔτε ἐκλαμβάνει οὔτε ἐκπέμπει φῶς ὁράσεως! Τί εἶναι ἀνόσφρητος; Οὔτε ἐκπέμπει οὔτε ἐκλαμβάνει ὀσμή! Τί εἶναι ἀγευστικός; Ὅμοιον μὲ τὸ ἀναφικός, οὔτε ἐκλαμβάνει οὔτε ἐκπέμπει ἁφήν!
Ἀσποῦμε κάποιος ἔχασε τὴν ἁφὴν τῆς γεύσεως τῆς γλώσσας του. Δὲν εἶναι ἀπόλυτη ἔλλειψη ἁφῆς, καθότι ἐὰν τὴν τσιμπήσεις ἢ κάψεις, ἢ θωπεύσεις, θὰ αἰσθανθεῖ κάποια γεύση ἰδιαίτερης ἁφῆς ὅπως & ἐὰν τοῦτο γίνει σὲ πληγὴν εἰς τὴν χείραν, ἐντὸς κόλπου, ἐπὶ βάλανου πέους, σὲ ἐσωτερικὰ ὄργανα κ.α....
Ἄρα τε, ἡ ἀπουσία πάσας αἴσθησης εἶναι ἡ ἀπουσίας ζωῆς ἢ καὶ ἡ ἀπουσία αἴσθησης ζωῆς, ὅπως εἰς τὴν περίπτωση τῆς γενικότερης νάρκωσης τοῦ σώματος ἢ τῆς ἐγκεφαλικῆς ναρκώσεως ὥστε νὰ μὴν συνειδητοποιεῖ & συναισθάνεται τὴν αἴσθηση ἀσποῦμε τοῦ πόνου ἢ τοῦ καψίματος. Κατὰ συνέπεια, ἡ ἔννοια συνείδηση & συναίσθηση εἰσὶν πρωταρχικὲς ἔννοιες ἢ καὶ ὑπάρχουν ἐφόσον ὑφίσταται ἐγκεφαλικὴ δραστηριότητητα & ἀντίληψη, ἐνῷ ἐὰν δὲν ὑπάρχει ἡ ἐγκεφαλικὴ δραστηριότητα & ἀντίληψη, μπορεῖ νὰ διεξάγεται ἀσυνείδητη & ἀσυναίσθητη ὑπαντίληψη σὲ καρδίαν, νεφρὰ καὶ ἀλλοῦ.... Τώρα ἀντιλαμβανόμαστε τὰς ἕδρας !.....
Ἡ λέξη αἴσθηση ἢ ἀσποῦμε αἰσθιὼ ἠχητικῶς λαλεῖται ὁμοίως μὲ τὴν λέξη ἐσθίω ποὺ σημαίνει τρώγω & τροφοδοτοῦμαι μὲ τροφή, ἐνέργεια, μᾶζα ! ἄρα τε, ἡ αἴσθηση εἶναι ἀντίληψη ἀντίδραση τῆς τροφοδοσίας, ἐνέργειας & μάζας ἐνῷ ἡ ἔσθηση ἢ τὸ ἐσθίω εἶναι λήψη & δράση ! Κατὰ συνέπεια Ζωὴ εἶναι ἡ δράση & ἀντίδραση, ἡ λήψη & ἀντίληψη, ἡ τροφοδοσία & ἀντιτροφοδοσία, ἡ ἐκδήλωση & ἀντιεκδήλωση τοῦ δοῦναι & λαβεῖν, ἤτοι τοῦ λαβεῖν τοῦ ὀργανισμοῦ & τοῦ μετεπόμενου γεγονότος ἢ γέγονε ἢ γὲ γόνου δοῦναι σὲ συνειρμικοὺς συχνοτικοὺς μάζας & ἐνέργειας δονητικοὺς κραδασμούς !.... Καὶ τί εἰσὶν τοῦτα; Ἦχοι, Φῶτα, Ἁφές.....
Καλὰ & Ἀγαστᾶ Εὐλογημένα Θεοφάνεια εἰς ταῖς ψυχαῖς !!!!
Παναγιώτης Δίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου