Οδηγίες στους δασκάλους να αποφεύγουν τους όρους «μητέρα» και «πατέρας»!
Την ώρα που το θέμα της νομιμοποιήσεως των γάμων και της τεκνοθεσίας των ομοφύλων προκαλεί τριγμούς στο εσωτερικό της ΝΔ, τα παιδιά του δημοτικού (!) μαθαίνουν να εξοικειώνονται με την ιδέα της οικογένειας με γονείς του ιδίου φύλου, αμφισβητώντας ακόμη και την έννοια του βιολογικού φύλου, ενώ οι ιερές λέξεις “μητέρα και πατέρας” αντικαθίστανται από την λέξη “κηδεμόνας ή γονέας”! Και αυτό δεν είναι προσωπική εκτίμηση, αλλά αναφέρεται ξεκάθαρα στο εκπαιδευτικό υλικό που προτείνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την διδασκαλία των μαθητών της Ε΄και ΣΤ’ Δημοτικού στα νεοεισερχόμενα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
Συγκεκριμένα, στο «εκπαιδευτικό υλικό για την αντιμετώπιση του ρατσισμού» και «για την μελέτη και αντιμετώπιση της ακροδεξιάς», όπως αναγράφεται χαρακτηριστικά και φέρει τον τίτλο «Μορφές της σύγχρονης οικογένειας», προβάλλεται η νόμιμη απόκτησις τέκνων από ομόφυλα ζευγάρια, χωρίς καν αυτό να έχει θεσμοθετήθεί, αποκαλύπτοντας τις υπόγειες και επικίνδυνες διαδρομές- ειδικά όταν αφορούν αθώες παιδικές ψυχές- που χρησιμοποιούνται για να καλλιεργηθεί το έδαφος γι αυτό που μάλλον είναι θέμα χρόνου να συμβεί.
Αν και η κυβέρνησις έχει αναφέρει ότι θα φέρει το θέμα για την νομιμοποίηση του γάμου των ομόφυλων στην Βουλή μετά τις ευρωεκλογές, δεν αποκλείεται να αιφνιδιάσει υπό την πίεση της αντιπολιτεύσεως που το έχει ανάγει σε μείζον ζήτημα. Ήταν άλλωστε και η πρώτη αναφορά που έκανε και η νεοσύστατη ομάδα Χαρίτση. «Δεσμεύομαι, ως επικεφαλής της νέας κοινοβουλευτικής ομάδας της Αριστεράς, ότι θα δώσουμε τη μάχη εντός και εκτός Βουλής για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών με πλήρη δικαιώματα», ανέφερε σε ανάρτηση του ο επικεφαλής της νέας Κοινοβουλευτικής Ομάδας, Αλέξης Χαρίτσης. Ωστόσο το κλίμα στην ΝΔ είναι τεταμένο μετά τις προειδοποιητικές βολές των κ.κ Αντώνη Σαμαρά και Μάκη Βορίδη, αλλά και την εκπεφρασμένη αντίθεση μεγάλης μερίδας των δεξιών ψηφοφόρων της που αρνούνται να αποδεχθούν τις διδαχές της woke κουλτούρας και της πολιτικής ορθότητος.
Η «χωλή οικογένεια» και οι δύο μπαμπάδες
Και όχι αδίκως. Αν κανείς μελετήσει το εν λόγω εκπαιδευτικό υλικό, θα σοκαριστεί από την προσπάθεια που ήδη γίνεται για να γίνει αποδεκτή η τεκνοθεσία ομόφυλων ζευγαριών βάζοντας ως πρώτο στόχο τα παιδιά του δημοτικού και τους ανυποψίαστους γονείς που ούτε έχουν ερωτηθεί αλλά τις περισσότερες φορές ούτε καν γνωρίζουν. Αναλυτικώτερα, στην ενότητα μορφές οικογένειας ανάλογα με τα κοινωνικά χαρακτηριστικά των μελών της γίνεται αναφορά στην οικογένεια με γονείς του ιδίου φύλλου, προβάλλοντας το εξής παράδειγμα: «Η Δανάη μεγαλώνει με τον Βασίλη και τον Παύλο . Γι αυτήν είναι και οι δύο μπαμπάδες».
Επιπλέον, στο εγχειρίδιο αυτό που υποτίθεται ότι είναι κατά του ρατσισμού χαρακτηρίζεται ως «χωλή οικογένεια» όταν ο ένας από τους δύο γονείς είναι μακριά γιατί μπορεί να το απαιτεί η εργασία του γονιού επειδή ο μπαμπάς είναι ναυτικός, γιατί η μαμά εργάζεται στο Λονδίνο κτλ. Η οικογένεια δηλαδή που ένας από τους δύο γονείς εργάζεται μακριά γιατί το απαιτούν οι συνθήκες και προφανώς δεν έχει άλλη επιλογή..χωλαίνει! Αυτά διδάσκονται τα παιδιά του Δημοτικού!
Στο πεδίο των Δραστηριοτήτων στην ίδια ενότητα, ο μαθητής καλείται να αντιστοιχήσει εικόνες με τις μορφές της οικογένειας: 1. πολύτεκνη οικογένεια, 2 πολυπολιτισμική οικογένεια, 3 μονογονεϊκή οικογένεια, 4. Οικογένεια με γονείς του ιδίου φύλου, 5 Διευρυμένη οικογένεια. Επι προσθέτως, στην Δραστηριότητα 5 τα 8-9χρονα παιδιά καλούνται να καταθέσουν… την επιστημονική τους άποψη για τις δυσκολίες που πιστεύουν ότι μπορεί να αντιμετωπίσει μια οικογένεια με δύο μπαμπάδες! Και το αποκορύφωμα όλων:
Στην δραστηριότητα 7 τα παιδιά καλούνται να χωριστούν σε δυάδες και να παίξουν διάφορους ρόλους. Ένας εξ αυτών είναι ο εξής: «Ο φίλος σου είναι στεναχωρημένος : μια συμμαθήτριά του τον κορόιδεψε επειδή έχει δύο μαμάδες. Tί θα τον συμβουλέψεις για να νοιώσει καλύτερα;» Μετά δηλαδή την επιστημονική τεκμηρίωση για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η οικογένεια με δύο μπαμπάδες, το 8χρονο παιδί καλείται να παρέχει και συμβουλές!
«Κορίτσι, αγόρι και τα δύο ή τίποτα απ’ τα δύο»
Το πλέον συγκλονιστικό όμως είναι άλλο: τα παιδιά Δ’-Ε’-ΣΤ’ Δημοτικού καλούνται να αμφισβητήσουν ακόμη και την έννοια του βιολογικού φύλου, καθώς «υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι και τα δύο ή τίποτα απ’ τα δύο»!. Σύμφωνα με το υλικό για την ενότητα «Προχωρώντας Μπροστά- Πολύχρωμο Σχολείο», στο Εργαστήριο 6 με τίτλο «Το πολύχρωμο τρένο» σκοπός είναι: “Οι μαθητές/-τριες να εξερευνήσουν τις έννοιες της ταυτότητας φύλου και της έκφρασης φύλου- Να βοηθήσει τους/ τις μαθητές/ –τριες να κατανοήσουν διαφορές μεταξύ της ταυτότητας φύλου, ερωτικού σεξουαλικού προσανατολισμού και βιολογικού φύλου (όπως αποδόθηκε κατά τη γέννηση)- -Να βοηθήσει τους/ τις μαθητές /–τριες να καταλάβουν ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι και τα δύο ή τίποτα απ’ τα δύο. Να βοηθήσει τους/τις μαθητές –τριες να καταλάβουν ότι το φύλο, η έκφραση φίλου, ο ερωτικός/ σεξουαλικός προσανατολισμός και το βιολογικό φύλο (όπως αποδόθηκε κατά τη γέννηση) δεν είναι δίπολα άλλα συνεχή φάσματα».
Όχι πατέρας ή μητέρα αλλά κηδεμόνας!
Στο εγχειρίδιο εκπαιδευτικού – ελεύθερη επιλογή ονόματος – αντωνυμίας φύλου – τουαλέτες από το παιδί στην σελίδα 9 (Ομοίως οδηγός του εκπαιδευτικού σελ 141) στην ενότητα «προσωπική έκφραση και χρήση γλώσσας» οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αποκαλούν το παιδί όπως του αρέσει και να αποφεύγουν να αναφέρονται στο φύλο σε ερωτηματολόγια ή αιτήσεις! Μάλιστα το «μητέρα» και το «πατέρας» αντικαθίσταται από το «κηδεμόνας» ή «γονέας»! Ιδού τι ακριβώς αναφέρεται:
«-Σεβαστείτε την ταυτότητα φύλου των παιδιών κάθε στιγμή. Πάντα να απευθύνεστε στα παιδιά χρησιμοποιώντας το όνομα της αρεσκείας τους (και την αντωνυμία φύλου) και επιτρέψτε σ’ αυτά να ντύνονται ανάλογα με τις επιλογές τους (στα πλαίσια της ευπρέπειας) καθώς και να κάνουν χρήση της τουαλέτας, στην οποία αισθάνονται πιο άνετα. Ενθαρρύνετε και προάγετε ρητά μια συμπεριληπτική στάση απέναντι στον τρόπο που εκφράζεται το κάθε παιδί. Αυτό θα είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς τα trans παιδιά, που δεν ταυτίζονται με τα κυρίαρχα πρότυπα φύλου, ότι το περιβάλλον τους εκτιμά και τους αποδίδει ίση άξια με τα υπόλοιπα παιδιά.
-Χρησιμοποιείτε συμπεριληπτική γλώσσα. Χαιρετάτε την τάξη με τρόπο όπως «καλημέρα παιδιά» αντί για «καλημέρα αγόρια και κορίτσια». Προτιμάτε τις λέξεις «γονείς/γονέας» και/ ή «κηδεμόνας» από «μητέρα» και «πατέρας», έτσι ώστε να απευθύνεστε και σε ένα εύρος διαφορετικών μορφών οικογένειας.
-Όπου είναι δυνατόν, αποφεύγετε να περιλαμβάνεται το φύλο ως κατηγορία σε ερωτηματολόγια ή αιτήσεις. Όταν κάτι τέτοια απαιτείται προτιμήστε να δώσετε μία ακόμα επιλογή ως κατηγορία για συμπλήρωση με την ονομασία «άλλο».»
Σιωπή από την κ. Μιχαηλίδου
Σε επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής της Νίκης κα Ασπασία Κουρουπάκη με θέμα «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία στο πλαίσιο της διδακτικής ενότητος «Εργαστήριο Δεξιοτήτων», η ίδια διερωτήθη ευλόγως: «Είναι σήμερα νόμιμη η υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια; Είναι νόμιμη η απόκτηση παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια μέσω παρένθετης μητέρας; Είναι νόμιμη η εκμετάλλευση και η εργαλειοποίηση του γυναικείου σώματος. Της γυναικείας μήτρας, την ίδια στιγμή που βαφτίζετε με το απαξιωτικό όρο «χωλές» τις οικογένειες που ο πατέρας μπορεί να λείπει μήνες στα καράβια, οικογένειες που κράτησαν και κρατούν ακόμη ζωντανή την Κάλυμνο και άλλα μέρη της νησιώτικης πατρίδας μας;».
Σε άλλο σημείο αναφερόμενη στις οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς ανέφερε τα εξής: «Αντλώ, επίσης, από το εγχειρίδιο για την συμπεριφορική εκπαίδευση «Να απευθύνεστε στα παιδιά με το όνομα της αρεσκείας τους. Χαιρετάτε την τάξη με τρόπο όπως: καλημέρα παιδιά» αντί για «καλημέρα, αγόρια και κορίτσια», προτιμάτε τις λέξεις « γονέας» ή «κηδεμόνας» αντί των λέξεων «μητέρα» και πατέρας». Σε όλα αυτά δεν έλαβε ουδεμία απάντηση από την υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Δόμνα Μιχαηλίδου. Αντ’ αυτού, η κ. Μιχαηλίδου έκανε ευρεία αναφορά στους κινδύνους του διαδικτύου -που πράγματι υπάρχουν- και την ανάγκη της σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως στα σχολεία, επισημαίνοντας ότι «είναι δικαίωμα των παιδιών και είναι δικαίωμα των εφήβων και είναι υποχρέωση της πολιτείας και όλων μας να την παρέχουμε».
Μήπως γίνεται το αντίστροφο;
Και όμως το άρθρο 2 του Πρώτου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ, ο Χάρτης Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ενώσεως προβλέπουν ότι το δικαίωμα των γονέων να εξασφαλίζουν την εκπαίδευση και μόρφωση των τέκνων τους σύμφωνα με τις θρησκευτικές, φιλοσοφικές και παιδαγωγικές τους πεποιθήσεις πρέπει να γίνεται σεβαστό από τον εθνικό νομοθέτη. Εντούτοις αυτό φαίνεται να μην λαμβάνεται σοβαρά υπόψη από τις αρμόδιες αρχές όταν τα παιδιά του Δημοτικού καλούνται να αξιολογήσουν τις δυσκολίες που έχει η ανατροφή ενός παιδιού από δύο μαμάδες ή δύο μπαμπάδες ή μαθαίνουν “ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι και τα δύο ή τίποτα απ’ τα δύο” χωρίς ούτε καν οι γονείς τους πολλές φορές να το γνωρίζουν. Και εδώ προκύπτει το αντίστροφο ερώτημα: Μήπως έτσι εν τέλει καταπατάται το δικαίωμα των ετερόφυλων γονέων εις βάρος των ομόφυλων ζευγαριών;
Επιστολική ψήφος-μπούμερανγκ
Και επειδή προ ημερών ο Έλλην Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ανεκοίνωσε την καθιέρωση της επιστολικής ψήφου για τους απόδημους αλλά και για ψηφοφόρους εντός Ελλάδος εν όψει των ευρωεκλογών, θα ήταν συνετό να λάβει υπ όψιν του και την προτέρα εμπειρία των Ελλήνων του εξωτερικού. Μητέρα ενήλικου κοριτσιού που τα τελευταία 10 χρόνια διαμένει στην Αυστραλία ανέφερε στην «ΕτΚ» πόσο μεγάλη σύγχυση έχει προκαλέσει στην αυστραλιανή κοινωνία η καθιέρωσις του γονέα Α και του γονέα Β και πόσο χαίρεται που αυτό δεν ισχύει στην Ελλάδα. Και πρόκειται για μια εν δυνάμει ψηφοφόρο της ΝΔ . Αν όμως αυτό θεσμοθετηθεί από την παρούσα κυβέρνηση, όπως μας εκμυστηρεύτηκε, δεν θα την ψηφίσει.
Από την Εστία της Κυριακής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου