Οἱ Καλένδες ἢ Καλάνδες εἶναι οἱ πρῶτες ἡμέρες τοῦ ἔτους κυριολεκτικῶς. Τῆς πρωτομηνίας ἢ νουμηνίας ἀρχαιιστί.... Συνάμα ἡ λέξη Κάλαντα σημαίνει καλὴ ἀντάμωση !
Ἀναγνῶστε ὁπωσδήποτε τὸ ἄρθρον εἰς τὸ τέλος πρὶν ἢ μετὰ ἀπὸ αὐτὸν καθότι εἶναι συνέχεια....
Ἀπὸ τὸ προηγούμενον ἄρθρον παραθέτουμε τὰ κατωτέρω σχόλια & συνεχίζουμε....
ΧΡΥΣΑ 12/21/2023 @ 11:03 ΜΜ
Ἡ συνταγη εἰναι σωστη...! Ἀλλα πὼς νὰ πεισεις τον Σχιζοφρενη νὰ παει σὲ παπα γιὰ ἐξομολογηση κ πρὸ παντων νὰ ἐξομολογηθει μὲ ἀληθινα δακρυα..! Τὰ διαολιαπου κουβαλα δὲν τὸν ἀφηνουν......
ΠΑΝΟΣΓΕΡΙΜΟΥ 12/22/2023 @ 8:18 ΜΜ
ΧΡΥΣΑ, πολὺ σωστὰ τὰ λές, εἶναι δεδομένον ὅτι Θεραπεύονται ὅσοι σὲ ἀναλαμπὲς ποὺ τὲς ἀφήνει Ὁ Θεὸς ἐσκεμμένως, ἀποφασίσουν νὰ τὸ κάνουν, περιπτώσεις πολλές. Εἰδικὰ ἂν ἐκείνη τὴν ὥρα ἀποτάξουν τὴν ὑπερηφάνεια & ἐγωισμόν. Ἕνας Μακεδόνας πῆγε στὸν Ἅγιον Ἐφραίμ, ὁ διάβολος τὸ πετοῦσε πίσω τρία τέσσερα μέτρα μὲ δύναμη γιὰ νὰ μὴν προσεγγίσει Τὸ Ἅγιον Σκήνωμα, τότε ἐκείνη τὴν ὥρα ἔκοψε ὁ νοῦς του & προχώρησε γονατιστὸς & τὰ κατάφερε, ὁ διάβολος ἔφυγε διότι ἐὰν ἔμενε, ἦταν ὡσὰν νὰ νὰ ἀποδεχόταν ὑπόκλιση & ὑποταγὴν εἰς Τὸν Χριστὸν & Τὸν Ἅγιον Τοῦ ! Καλὰ Χριστούγεννα ἐν Χριστῷ ἀδελφή !
Πέστε τὸ αὐτὸν σὲ ὁποιονδήποτε θέλει εἰς τὰς ἀναλαμπὰς ἠρεμίας & μπουνάτσας τῆς ψυχῆς νὰ πετάξει ἔξω ἀπὸ τὴν ψυχήν του μὲ τὲς κλωτσιὲς τὸν διάβολον !
DOGFISHATTACK 12/22/2023 @ 10:55 ΠΜ
Παναγιωτη ὁ καλος θεος γιατι ἐπιτρεπει στὰ δαιμονια νὰ βασανιζουν μὲ αὐτο τὸν τροπο τοὺς ἀνθρωπους καὶ ὡς παντοδυναμος δὲν τὰ καταργει; Γιατι δὲν ἐφτιαξε αὐτον τὸν κοσμο παραδεισενιο καταργωντας τὸ δεντρο τῆς γνωσης καὶ βαζει τὸ δημιουργημα του νὰ βασανιζεται ἐδω ἀλλα καὶ στὴν αἰωνιοτητα; Τί παντοδυναμος καὶ παναγαθος θεος εἰναι ἂν δὲν μπορει νὰ νικησει τὸν διαβολο ποὺ ὁ ἰδιος ὁ θεος ἐπετρεψε νὰ δημιουργηθει...Δεν μπορω νὰ φανταστω καποιον παναγαθο δημιουργο ποὺ θὰ ἐβαζε τὸ πιὸ ἀγαπημενο του κατασκευασμα νὰ παλευει μεσα στὴν ἀρενα (αὐτο ποὺ λεμε ζωη) ἀναμεσα στὸ καλο καὶ στὸ κακο, ἀναμεσα στὴν φθορα καὶ τὴν ἀφθαρσια.
DOGFISHATTACK, τὸ θέμα ποὺ λὲς τὸ παρουσίασα ἐκτεταμένα σὲ παλαιότερα ἄρθρα. Τὸ θέμα εἶναι τοῦτο, ἐὰν Ὁ Θεὸς περεμβεὶ εἰς τὴν ἐλευθερία σου αὐτομάτως γίνεται ἄδικος! Ἐὰν εἶσαι ἄδικος & δὲν σὲ δικάσει πάλαι αὐτομάτως εἶσαι ἄδικος, ἐὰν Μετανοήσεις εἶναι ἄδικος ἐὰν σὲ δικάσει & ἐὰν εἶσαι δίκαιος εἶναι ἄδικος ἐὰν σὲ δικάσει. Ὁ Δίκαιος καὶ Μετανοημένος κρίνονται ἐν ὡς Ἄδικοι & ὁ ἄδικος κρίνεται ἐν ὡς ἄδικος. Ὅταν ἔφτειαξε τοὺς ἀγγέλους τους ἔκαμε ἐλεύθερους. Οἱ διαβόλοι ἐπέλεξαν ἀνταρσύα & δὲν τοὺς ἐμπόδισε ἀλλὰ τοὺς ἔκρινε ἄδικους, ἐπειδὴ δὲν τοὺς δίκασε ἀκόμη τελεσφορικῶς τοὺς περιμένει & ἔχουν τὴν εὐχέρεια νὰ Μετανοήσουν & νὰ ἐπανέλθουν πάλαι εἰς τὸ δίκαιον. Ὅταν ἔφτειαξε τοὺς ἀνθρώπους, τοὺς ἔφτειαξε ἀγαθοὺς ὅπως & τοὺς ἀγγέλους, ἐὰν δὲν ἐπέτρεπε ὅμως τὴν ἐλευθερία νὰ ἐπιλέξουν κάτι διαφορετικὸν = αἱρετικὸν ἢ πειρασμὸν θὰ δροῦσε ἐν ἐπειδὴ θ' ἀπότρεπε τὴν ἐλευθερία τους. Λοιπόν, δοκιμάστηαν Ἀδάμαντος & Εὔα ἔπεσαν, συνάμα εἰς τὴν στιχομυθία Θεοῦ Κάϊν φαίνεται ὅτι ὑπῆρχαν ἄλλοι ἀνθρῶποι πρὶν ποὺ πιθανῶς ἐὰν ἰσχύει νὰ δοκιμάστηκαν ἢ ἐπειδὴ ἑνώθηκαν μὲ τοὺς γόνους Ἀδάμαντου & Εὖας ἔχουν τὰ Εὐαγγέλια & τὰ Χριστιανὰ Μυστήρια νὰ ἁγιάσουν ἐπίσης. Ὅπως ἔχω γράψει & ἄλλοτε, Τὸ Τρίγωνον Δικαιοσύνης Τοῦ Θεοῦ εἶναι τὸ ἑξῆς: ἂ] ἐλευθερία ἀνθρώπου β] δυνατότητα κατὰ βουλήσει ποιῶν τὸ ἀγαθὸν ὁ ἄνθρωπος γ] δυνατότητα κατὰ βουλήσει ποιῶν τὸ κακὸν ὁ ἄνθρωπος. Ἐὰν δὲν ὑπῆρχε ἕναν ἀπὸ τὰ τρία δὲν θὰ ὑπῆρχε Δικαιοσύνη. Καθότι χωρὶς ἐλευθερία εἶσαι ἄβουλον ζόμπυ λοβοτομημένον ὅπως θέλουν νὰ μᾶς κάνουν οἱ σατανιστές. Ἐὰν ἔχεις μόνον τὴν δυνατότητα ἀγαθοποιίας τότε πάλαι δὲν εἶναι δίκαιο, καθότι διὰ νὰ δοκιμαστεῖς πρέπει νὰ ἔχεις & τὸ δικαίωμα & ἐπιλογὴ κακοῦ. Καὶ ἐὰν ἔχεις μόνον τὴν δυνατότητα κακοποιίας τότε πάλαι εἶναι μονόδρομος ἡ ἐπιλογή σου & εἶναι ἄδικον. Ὅπως βλέπεις τὸ καθένα συμπληρώνει τὸ ἄλλον, & ὅλα μαζὺν ὡς Μυστικὴ Κοινωνία Δικαίου Τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τῆς Δημιουργίας & ὄντων του εἶναι τὸ καλούμενον Ἀνάμεικτον τοῦ Νόμου Τῆς Τετραπιθανότητας. Θὰ κάνω 1 ἄρθρον ξανὰ περὶ τούτων & ἄλλων, Καλὰ Χριστούγεννα ἐν Χριστῷ ἀδελφέ !
Ὁ Θεὸς δὲν εἶναι μόνον Πανάγαθος, εἶναι & Πανδίκαιος & Πανίσχυρος! Ἕνας Πανάγαθος ποὺ δὲν ἐφαρμόζει τὴν Πανδικαιοσύνη & δὲν δύναται νὰ ἐφαρμόσει τὴν Πανδικαιοσύνη εἶναι σὲ ἀχρηστείαν ! Ἄρα τε, τὸ Τρίπτυχον Αὐτόματον οὖτον & Τρίγωνον, ἀλληλοσυμπληροῦνται & ἀλληλοενυπάρχει πρὸ πάντων τῶν αἰώνων !..... Ποία ἄλλη Θρησκεία φέρει τέτοιες Ὕψιστες Φιλοσοφικὲς Ζωντανὲς Ἔννοιες Ἀληθινότητας μέσα της ;
Ἡ Παναγαθότητα Τοῦ ἐκπορεύεται ἐκ τῆς Παντογνωσίας Τοῦ & ἡ Παντογνωσία Τοῦ ἐκ τῆς Παναγαθότητας Τοῦ & ἀμφότερες ἐκ τῆς Παντοδυνατότητας Τοῦ ἡ ὁποία ἐκπορεύεται ἐκ τῆς Πανδικαιοσύνης Τοῦ & ἡ Πανδικαιοσύνη Τοῦ ἐκ τῆς Παντοδυναμίας Τοῦ. Μία Μυστικὴ Τετραπιθανότητα διὰ τὴν ὁποία δὲν θὰ ἐπεκταθῶ & ὅστις κατανοήσει κατανόησε !
Ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς Θεὸς ἡμῶν τὸ ἐπιβεβαιοῖ:
Μάτθ. 18,1 Ἐν ἐκεὶνῃ τῇ ὥρᾳ πρὸσῆλθον ὁἱ μαθηταὶ τῷ Ἰἠσοῦ λέγοντες· τίς ἄρὰ μείζων ἐστὶν ἐν τῇ βασιλεῖᾳ τῶν ὁὐρανῶν;
Μάτθ. 18,2 Ἐπροσκάλεσε τότε ὁ Ἰησοῦς ἕνα παιδί, τὸ ἔβαλεν ὄρθιον στὸ μέσον αὐτῶν καὶ εἶπε•
Μάτθ. 18,3 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ στρὰφῆτε καὶ γένησθε ὡς τὰ παιδία, ὁὐ μὴ ἔἰσέλθητε ἔἰς τὴν βασιλείαν τῶν ὁὐρανῶν.
Μάτθ. 18,4 ὅστὶς ὁὖν ταπεινώσει ἑαὐτὸν ὡς τὸ παιδίον τοῦτο, ὁὗτός ἐστὶν ὁ μείζων ἐν τῇ βασιλεῖᾳ τῶν ὁὐρανῶν.
Μάτθ. 18,5 καὶ ὃς ἐὰν δέξηται παιδίον τοιοῦτον ἓν ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου, ἐμὲ δέχεται·
Μάτθ. 18,5 Καὶ ἐκεῖνος ποὺ θὰ ὑποδεχθῇ πρὸς χάριν μου ἕνα τέτοιο παιδὶ ἡ ἕνα, σὰν τὸ παιδί, ἁπλοῦν ἄνθρωπον, δέχετε ἐμέ.
Μάτθ. 18,6 ὃς δ᾿ ἂν σκανδαλίσῃ ἕνὰ τῶν μὶκρῶν τούτων τῶν πιστευόντων ἔἰς ἐμέ, συμφέρει ἄὐτῷ ἵνὰ κρεμασθῇ μύλος ὀνὶκὸς ἔἰς τὸν τράχηλον ἂὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης.
Νὰ μοῦ ἐπιτρέψετε ὅτι Ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς τονίζει τὰ παιδιὰ τὰ ὁποῖα πιστεύουν σ' Αὐτὸν συγκεκριμένως ἢ ἔστω εἶναι ἀθῶα, ἕναν σατανοποιημένον παιδίον δὲν πιστεύει εἰς Τὸν Χριστὸν & δὲν εἶναι τὸ ἴδιον. Συνάμα μας λέγει πὼς ὅστις σκλανδαλίσει ὁποιονδήποτε παιδίον & τὸ κάνει ἄπιστον, ἄθεον & μὴ πιστεύων εἰς Τὸν Χριστὸν ἢ ἔστω τὸ κάνει μὴ ἀθῶον & μὴ δίκαιον, τὸν συμφέρει νὰ δέσει ἐπὶ τὸν τράχηλον τοῦ μυλόλιθον ἀπὸ αὐτοὺς ὁποὺ περιφέρουν οἱ ὄνοι....
Ἰδοὺ ἡ συμπλήρωσις:
Μάτθ. 11,12 ἀπὸ δὲ τῶν ἡμέρῶν Ἰὠάννου τὸῦ βαπτιστοῦ ἕὡς ἄρτὶ ἡ βασιλεία τῶν ὁὐρανῶν βιάζεται, καὶ βιασταὶ ἁρπάζουσιν ἄὐτήν.
Μάτθ. 11,12 Ἀλλη ἐποχὴ ἀρχίζει τώρα, πολὺ διαφορετικὴ ἀπὸ τὴν ἐποχὴν τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, ποὺ φθάνει μέχρι Ἰωάννου τοῦ Βαπτιστοῦ. Ἀπὸ τὴν στιγμὴν ποὺ ἔκαμε τὴν ἐμφάνισίν του ὁ Ἰωάννης ἕως τώρα, ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν ἐγκαθιδρύεται εἰς τὴν γῆν, ἀποκτᾶται μὲ ἀγῶνα καὶ ὅσοι ἀγωνίζονται ἐναντίον τῆς ἁμαρτίας, ποὺ ὑπάρχει μέσα των καὶ μέσα στὸν κόσμον, τὴν ἁρπάζουν καὶ τὴν κρατοῦν σφικτά.
βασιλεία τῶν ὁὐρανῶν βιάζεται !
Ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν δὲν εἶναι ἕναν πανεύκολον παῖξε γέλασε ! Ἀλλὰ ἡ στενὴ ὁδὸς τῆς χαραμαδιὰς τῆς ὑπόστασης τῆς αὔρας & τῆς ψυχῆς τοῦ ἀνθρώπου ! Ὅπως ἀντίστοιχα ἀναφέρονται ἐπιστήμονες σὲ σκωληκότρυπα τοῦ Σύμπαντος & τὸ πῆραν ἀπ' ἐδῶ ἀλλὰ σιωπάνε !
Τοῦτον συνάμα , σημαίνει ἐπιτάχυνση, χαρακτηριστικὸν πρῶτον τῆς ἁγιότητος , ἀφοῦ ὅσον περισσότερον παχυὰ ὕλη τόσον μικρότερη ἐπιτάχυνση !
Ὁ Θεὸς ὡς πρῶτον χαρακτηριστικὸν Παντοδυναμίας εἶναι Ἄπειρη Ταχύτητα !
βασιλεία τῶν ὁὐρανῶν βιάζεται, δηλαδὴ θὰ μπαρκάσει διὰ νὰ εἰσέλθεις, θὰ κοπιάσεις, θὰ ἱδρώσεις, θὰ παλαίψεις Ἑλληνορωμαϊκὴ Πάλη, θὰ κινδυνεύσεις, θὰ εἰσέλθεις μὲ τὸ Θέλημα σοῦ τὸ ὁποῖον δὲν μπορεῖ νὰ μὴν ἀκολουθήσει τοὺς αὐτόματους κανόνες Εἰσαγωγῆς ἤτοι τὰς Ἐντολὰς Ἰησοῦ Χριστοῦ !
διατὶ γίνεται τοῦτο & πὼς πρέπει νὰ γίνεται ;
Διότι ἐὰν δὲν γίνει τοῦτον, δὲν θὰ εἶναι Δίκαιος Ὁ Θεὸς ἐπειδὴ θ' ἀφήσει νὰ εἰσέλθει ὀν εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν δίχως νὰ τὸ ἀξίζει ! Καὶ τότε αὐτοαναιρεῖται Ὁ Θεός !
Διότι, ὁ ἐλεγκτὴς ὀς ἐλέγχει Τὸν Θεὸν μὲ τὶς παρατηρήσεις του εἶναι ὁ Ἄνομος Διάβολος & θὰ τοῦ εἰπεῖ & ἀποδείξει ἰδοὺ Κύριε ἄφησεν τὸν τάδε νὰ εἰσέλθει εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν σου, ἐνῶ ἐμένα μὲ ἄφησες νὰ ἐκπέσω ἢ καὶ ἐξέπεσες ! Καὶ τότε καταρρίπτει Τὸν Θεὸν μὲ τὴν ἀθέτηση Τοῦ Θεοῦ εἰς τὴν Δικαιοσύνη Τοῦ ἤτοι Τὴν Αὐτοάκτιστοϋπόστασή Τοῦ, τέτοιον σφάλμαν δὲν θὰ γίνει ποτέ, Ὁ Θεὸς εἶναι ἀλάνθαστος, πανάγαθος, πανδίκαιος, ἀήττητος !
Ὁ Διάβολος κατὰ τὰ 23 Δικαστήρια Τελωνίων ὡς δικηγόρος χρησιμοποιεῖ τὸ ἀνάμεικτον τῆς Τετραπιθανότητος, τόσον ψεύδη ὅσον ἀλήθειες & οὐδέτερα ἤτοι ὅ,τι χρειάζεται διὰ νὰ ρίψει τὸ ἀνθρώπινον ὀν εἰς τὴν ἀπώλειαν & ἀπόρριψιν ἐκ τῆς βασιλείας τῶν οὐρανῶν καὶ τὸν παράδεισον & νὰ τὸ ἀναλάβει ὁ ἴδιος εἰς τὴν κόλλαση, ὄχι ἐπειδὴ ἔχει τὸ δικαίωμα ἐξ' ἀρχῆς ἀλλὰ ἐπειδὴ φέρει περισσότερην δύναμιν ἀπὸ ἕναν ἀνθρώπινον ὀν & ἐπειδὴ εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Διαβόλου συνειδητῶς ἢ ἀσυνειδήτως ἢ καὶ ἐξ' ἀδιαφορίας τὸ ὀν διέπραξε τὰς ἁμαρτίας του !
Ἰδοὺ περαιτέρω συμπληρώσεις ἐξ' Ἰησοῦ Χριστοῦ ἡμῶν:
Λούκ. 18,25 ἔὐκοπώτερον γάρ ἐστὶ κάμηλον διὰ τρυμαλιᾶς ῥἀφίδος ἔἰσελθεῖν ἢ πλούσιον ἔἰς τὴν βασιλείαν τὸῦ Θεοῦ ἔἰσελθεῖν.
Τοῦτον ἀναφέρεται εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν, ἡ ὁποία φέρει στενὴν ὁδὸν & πρέπει νὰ εἶσαι μικρότερον σωματίδιον μὲ ἀστροφυσικοὺς ὅρους , ἀπὸ τῆς τρυμαλιᾶς ῥἀφίδος ἤτοι τρύπας βελόνης ραψίματος διὰ εἰμπορέσεις νὰ εἰσπεράσεις ! Ὥστε ἡ ταχύτητα σοῦ & ὁ ὄγκος σου νὰ εἶναι ἅγιας ἐνέργειας ἀπειροελάχιστου σωματιδίου ἢ καὶ κυματιδίου. Τόσον μικρὴ σὲ ἔκτασιν εἶναι ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν & ὄχι παχυὰ ὅπως τὸ πάχος τοῦ λιπαροῦ πλούσιου μὲ πάχος ἀπὸ πλούτη τὰ ὁποῖα εἰσὶν ἐμπόδια Εἰσαγωγῆς. Βλέπουμε ὅτι ἡ παραβολικὴ ἐξήγηση μοῦ & πραγματιστικὴ ἐξήγηση μοῦ συνάδουν & εἰσὶν ἕν !
Οἱ διάβολοι ἄλλωστε ὅπως λέγεται εἰς τὴν Ἀποκάλυψη συνεχῶς κατηγοροῦν τοὺς ἀδελφούς μας ἁγίους ἐνώπιον Τοῦ Θρόνου Τοῦ Θεοῦ....
Τέλος δι' ὅσα εἴπαμε ἀνωτέρω τὰ ἑξῆς ἀλλὰ θὰ συνεχίσουμε μὲ ἄλλα συνεχόμενα ἄρθρα προσέξετε τὰ ἐντὸς ἡμερῶν, Ἡ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ & ΤΟΥ ΑΡΝΙΟΥ:
Ἀποκ. 22,11 ὁ ἀδίκῶν ἀδικησάτω ἔτί, καὶ ὁ ῥὑπαρὸς ῥὑπαρευθήτω ἔτί, καὶ ὁ δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω ἔτί, καὶ ὁ ἅγιός ἁγιασθήτω ἔτί.
Ἂς ἀδικήσει περισσότερον ὁ ἄδικος & ὁ ρυπαρὸς ἂς ρυπαρευθεῖ περισσότον, & ὁ δίκαιος ἂς κάμει περισσότερες δικαιοσύνες & ὁ ἅγιος ἂς ἁγιασθεῖ περισσότερον. Προσέξετε ὅτι σταυροβελώνει ἀσποῦμε σ' ἕναν τετράγωνον τὴν δικαιοσύνη μὲ τὴν ἀδικία & τὴν ρυπαρότητα μὲ τὴν ἁγιότητα , ποτὲ τυχαίως ! Δὲν ἀσχοληθήκαμε ἀνωτέρω μὲ ἀριθμολογία, ὦδε ὅμως ἀναφέρουμε ὅτι 22,11 = 33 ὁ ἱερὸς ἀριθμὸς Τοῦ Χριστοῦ ὁποὺ ἐξηγήσαμε σὲ ἄλλα πολλὰ ἄρθρα περὶ τῶν Μυστηρίων του....
Ἀποκ. 22,12 Ἰδόὺ ἔρχομαι ταχύ, καὶ ὁ μισθὸς μοῦ μετ᾿ ἐμόῦ, ἀποδοῦναι ἑκάστῳ ὡς τὸ ἔργόν ἔσταὶ ἄὐτοῦ.
Ἀποκ. 22,14 Μακάριοι ὁἱ ποιόῦντες τὰς ἐντὸλὰς ἄὐτοῦ, ἵνά ἔσταί ἡ ἐξουσία ἄὐτῶν ἐπὶ τὸ ξύλον τῆς ζῶῆς, καὶ τὸῖς πὺλῶσιν ἔἰσέλθωσιν ἔἰς τὴν πόλιν.
Ὦδε, 22,14 = 36 = ὁ ἀριθμὸς τῆς σφαίρας & τοῦ κύκλου 360ο & μας ὠμιλεὶ διὰ τὰς Ἐντολὰς ἤτοι τὴν Ὁλοκλήρωση & ἀπ' ἐκεῖ ὁποὺ ἀρχίσαμε & ἄρχισαν, τελειώνουν ὅλα ! Μᾶς ἀναφέρει διὰ τὸ Ξύλον Τῆς Ζωῆς ὁποὺ θὰ ἰδεῖτε ἄλλα ἄρθρα περὶ τούτου & τὸν συμβολισμόν του μὲ τὸ Χριστουγεννιάτικον Δένδρον/Ξύλον ὁποὺ ἄθελα τοὺς προωθοῦν οἱ μασόνοι, ἀλλὰ χωρὶς νὰ τὸ κατανοοῦν ἀναφέρονται εἰς Αὐτόν ! Ἀναφέρεται σὲ Πύλες πανηγυρικὲς μετὰ τὴν στενὴν ὁδὸν ἀπὸ τρῦπαν ραφίδος πρὸς τὴν Βασιλείαν Τῶν Οὐρανῶν & εἰς τὴν Λέξιν Πόλιν ὁποὺ σημαίνει Πολιτεία & ὦδε γίνεται Ἀποκάλυψις ποία εἶναι ἡ πόλις ἡ μεγάλη Βαβυλῶν περαιτέρω ὁποὺ ἀναλύσαμε & θὰ ἐπανέλθουμεν ὅτι εἶναι ἡ παγκόσμια οἰκονομία = οἴκου+νόμος ἔκτοτε & ἡ ἴδια λέξη ἀναφέρεται ἐκ τῶν προτέρων διὰ & ἐκ Θεοῦ ἤτοι Ἡ Οἰκονομία Τοῦ Θεοῦ ἢ καὶ Ὁ Θεὸς οἰκονόμησε.... , λέγουμεν !
Ἀποκ. 22,2 ἐν μὲσῳ τῆς πλατείας ἂὐτῆς καὶ τὸῦ ποταμοῦ ἐντὲῦθεν καὶ ἐκὲῖθεν ξύλον ζῶῆς, ποιόῦν καρποὺς δώδεκα, κατὰ μῆνα ἕκαστον ἀποδιδοῦν τὸν κὰρπὸν ἄὐτοῦ, καὶ τὰ φύλλα τὸῦ ξύλου ἔἰς θεραπείαν τῶν ἐθνῶν.
Προσέξετε τὸ αὐτὸν 2,22 εἶναι ὁ ἀριθμὸς 222 ἤτοι αὐτὸς ὁποὺ ἀντιστοῖχος γράφεται χρησιμοποιεῖ & ἐξυπονοεῖται εἰς τὸ 13ον κέφ. τῆς Ἀποκάλυψις, τρεῖς φορὲς ὁ διάβολος ἤτοι 666 ! Ἀλλὰ ὅπως εἴπαμε οὔτε αὐτὸς ὁ ἀριθμὸς οὔτε κανένας ἄλλος οὔτε κανέναν κτίσμαν δὲν κτίσθηκε ἐξ' ἄλλου ἢ μὴ Τοῦ Θεοῦ & ὁ διάβολος ἐπίσης κτίσμαν & κτίσμαν κτίσμαν οὐδαμῶς ἐποίησεν ἢ δύναται ποιῆσε ἀλλὰ μόνον χρησιμοποιήσει & μεταβάλει ἀπὸ τὰ ἤδη ἐκ Θεοῦ ἕτοιμα !
Τὸ 222 Χ 3 συμβολίζει τὴν τρισδιάστατη κατάσταση Τοῦ Ξύλου Τῆς Ζωῆς, Τὸ ὁποῖον ὅπως ἀναφέρει & Ὁ Χριστουγεννιάτικος Ὕμνος εἶναι Ὁ Ἴδιος Ἰησοῦς Χριστὸς ἐν σαρκὶ Τριαδικὸς Θεός ! Τὸ 222 = 6Χ3 = 18 & κυριολεκτικότερως 6Χ6Χ6 = 216 ἤτοι ὁ βασικὸς ἀριθμὸς διὰ τὲς γωνίες τῆς Ἄκτιστης Κυβικῆς Κὺβ+έρνησης = Κὺβ+Άρνησης/Αρνίου ἤτοι 90ο Χ 24 γωνίες = 2160ο ἤτοι 6Χ6Χ60 = 2160ο & τὸ Ξ ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες τῆς Ἰταλίας γράφθηκε διὰ Χ ἄρα ἴδια τιμὴ ὥστε 6Χ60Χ60 = 21600, ἀλλὰ οὕτως ἢ ἄλλως σὲ κάθε περίπτωση τὰ μηδενικὰ ἀφαιροῦνται εἰς τὴν ἀριθμολογία.....
Συνάμα 6Χ60Χ600 = 216000 = χξς = 600Χ60Χ6 = 216000/216 = 1000 & ἔχει ἴσως κάποια σχέση μὲ τὰ 1000 ἔτη Βασιλείας Τοῦ Θεοῦ χωρὶς τὸν διάβολον ὁ ὁποῖος θὰ εἶναι δεμμένος 1000 = 1 = 1 Θεός ! συνάμα 216 = 9+1 = 10 = 1 & 91+19 = 110 = 11 τὸ ὁποῖον ἀναφέρεται διὰ μυριάδες μυριάδων & χιλιάδες χιλιάδων εἰς τὴν Ἀποκάλυψη & εἰς τὸν ψαλμὸν 90-7 Δαυΐδ: «πεσεῖτε ἐκ τοῦ κλίτους σου χιλιὰς καὶ μυριὰς ἐκ δεξιῶν σου, πρὸς σὲ δὲ οὐκ ἐγγιεὶ 8 πλὴν τὴν τοῖς ὀφθαλμοῖς σου κατανοήσεις καὶ ἀνταπόδοσιν ἁμαρτωλῶν ὄψει.». χιλιὰς = 1000 & μυριὰς = 10000+1000 = 11000 = 11 ἤτοι Ἕνας Θεὸς ἕναν Ἀρνίον & ἄλλα τὰ ὁποῖα ἀναλύσαμε σὲ ἄλλα ἄρθρα.....
Ποῖος εἶναι Ὁ Ἀληθὴς Ἑωσφόρος , Τὸ Ἄπειρον Ἄστρον Τῆς Αὐγῆς ἢ Αὐγερινὸς ἢ Ἑωσφόρος ὡς Ἀστήρ ; Οὐδαμῶς ὁ ψεύστης διάβολος ἀλλά:
Ἀποκ. 22,16 Ἐγὼ Ἰἠσοῦς ἔπεμψα τὸν ἄγγελὸν μοῦ μαρτυρῆσαι ὑμῖν τάῦτα ἐπὶ ταῖς ἐκκλησίαις. ἐγὼ ἔἰμι ἡ ῥἴζα καὶ τὸ γένος Δαυΐδ, ὁ ἀστὴρ ὁ λὰμπρὸς ὁ πρωϊνός. 22,16 = 38 = 11 !
Θὰ μπορούσαμε νὰ τὸ προχωρήσουμε ἀλλὰ τὸ ἀφήνουμε ἕως ὦδε & θὰ τὸ προχωρήσουμε μὲ ἄλλα ἄρθρα !
ΜΗΝ ΛΗΣΜΟΝΑΤΕ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΣΩΤΗΡΙΑΣ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ !!!!
https://www.oparlapipas.gr/
Παναγιώτης Δίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου