Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2023

Μυστυκιστικὰ Tρίγωνα Kάλαντα-Καλένδες....


 Ο Καλένδες  Καλάνδες εναι ο πρτες μέρες το τους κυριολεκτικς. Τς πρωτομηνίας  νουμηνίας ρχαιιστί.... Συνάμα  λέξη Κάλαντα σημαίνει καλ ντάμωση !

ναγνστε πωσδήποτε τ ρθρον ες τ τέλος πρν  μετ π ατν καθότι εναι συνέχεια....

π τ προηγούμενον ρθρον παραθέτουμε τ κατωτέρω σχόλια & συνεχίζουμε....

ΧΡΥΣΑ 12/21/2023 @ 11:03 ΜΜ

 συνταγη εναι σωστη...! λλα πς ν πεισεις τον Σχιζοφρενη ν παει σ παπα γι ξομολογηση κ πρ παντων ν ξομολογηθει μ ληθινα δακρυα..! Τ διαολιαπου κουβαλα δν τν φηνουν......

ΠΑΝΟΣΓΕΡΙΜΟΥ 12/22/2023 @ 8:18 ΜΜ

ΧΡΥΣΑ, πολ σωστ τ λές, εναι δεδομένον τι Θεραπεύονται σοι σ ναλαμπς πο τς φήνει  Θες σκεμμένως, ποφασίσουν ν τ κάνουν, περιπτώσεις πολλές. Εδικ ν κείνη τν ρα ποτάξουν τν περηφάνεια & γωισμόν. νας Μακεδόνας πγε στν γιον φραίμ,  διάβολος τ πετοσε πίσω τρία τέσσερα μέτρα μ δύναμη γι ν μν προσεγγίσει Τ γιον Σκήνωμα, τότε κείνη τν ρα κοψε  νος του & προχώρησε γονατιστς & τ κατάφερε,  διάβολος φυγε διότι ἐὰν μενε, ταν σν ν ν ποδεχόταν πόκλιση & ποταγν ες Τν Χριστν & Τν γιον Το ! Καλ Χριστούγεννα ν Χριστ δελφή !

Πέστε τ ατν σ ποιονδήποτε θέλει ες τς ναλαμπς ρεμίας & μπουνάτσας τς ψυχς ν πετάξει ξω π τν ψυχήν του μ τς κλωτσις τν διάβολον !

DOGFISHATTACK 12/22/2023 @ 10:55 ΠΜ

Παναγιωτη  καλος θεος γιατι πιτρεπει στ δαιμονια ν βασανιζουν μ ατο τν τροπο τος νθρωπους κα ς παντοδυναμος δν τ καταργει; Γιατι δν φτιαξε ατον τν κοσμο παραδεισενιο καταργωντας τ δεντρο τς γνωσης κα βαζει τ δημιουργημα του ν βασανιζεται δω λλα κα στν αωνιοτητα; Τί παντοδυναμος κα παναγαθος θεος εναι ν δν μπορει ν νικησει τν διαβολο πο  διος  θεος πετρεψε ν δημιουργηθει...Δεν μπορω ν φανταστω καποιον παναγαθο δημιουργο πο θ βαζε τ πι γαπημενο του κατασκευασμα ν παλευει μεσα στν ρενα (ατο πο λεμε ζωη) ναμεσα στ καλο κα στ κακο, ναμεσα στν φθορα κα τν φθαρσια.

DOGFISHATTACK, τ θέμα πο λς τ παρουσίασα κτεταμένα σ παλαιότερα ρθρα. Τ θέμα εναι τοτο, ἐὰν  Θες περεμβε ες τν λευθερία σου ατομάτως γίνεται δικος! Ἐὰν εσαι δικος & δν σ δικάσει πάλαι ατομάτως εσαι δικος, ἐὰν Μετανοήσεις εναι δικος ἐὰν σ δικάσει & ἐὰν εσαι δίκαιος εναι δικος ἐὰν σ δικάσει.  Δίκαιος κα Μετανοημένος κρίνονται ν ς δικοι &  δικος κρίνεται ν ς δικος. ταν φτειαξε τος γγέλους τους καμε λεύθερους. Ο διαβόλοι πέλεξαν νταρσύα & δν τος μπόδισε λλ τος κρινε δικους, πειδ δν τος δίκασε κόμη τελεσφορικς τος περιμένει & χουν τν εχέρεια ν Μετανοήσουν & ν πανέλθουν πάλαι ες τ δίκαιον. ταν φτειαξε τος νθρώπους, τος φτειαξε γαθος πως & τος γγέλους, ἐὰν δν πέτρεπε μως τν λευθερία ν πιλέξουν κάτι διαφορετικν = αρετικν  πειρασμν θ δροσε ν πειδ θ' πότρεπε τν λευθερία τους. Λοιπόν, δοκιμάστηαν δάμαντος & Εα πεσαν, συνάμα ες τν στιχομυθία Θεο Κάϊν φαίνεται τι πρχαν λλοι νθρποι πρν πο πιθανς ἐὰν σχύει ν δοκιμάστηκαν  πειδ νώθηκαν μ τος γόνους δάμαντου & Εας χουν τ Εαγγέλια & τ Χριστιαν Μυστήρια ν γιάσουν πίσης. πως χω γράψει & λλοτε, Τ Τρίγωνον Δικαιοσύνης Το Θεο εναι τ ξς: λευθερία νθρώπου β] δυνατότητα κατ βουλήσει ποιν τ γαθν  νθρωπος γ] δυνατότητα κατ βουλήσει ποιν τ κακν  νθρωπος. Ἐὰν δν πρχε ναν π τ τρία δν θ πρχε Δικαιοσύνη. Καθότι χωρς λευθερία εσαι βουλον ζόμπυ λοβοτομημένον πως θέλουν ν μς κάνουν ο σατανιστές. Ἐὰν χεις μόνον τν δυνατότητα γαθοποιίας τότε πάλαι δν εναι δίκαιο, καθότι δι ν δοκιμαστες πρέπει ν χεις & τ δικαίωμα & πιλογ κακο. Κα ἐὰν χεις μόνον τν δυνατότητα κακοποιίας τότε πάλαι εναι μονόδρομος  πιλογή σου & εναι δικον. πως βλέπεις τ καθένα συμπληρώνει τ λλον, & λα μαζν ς Μυστικ Κοινωνία Δικαίου Το Θεο π τς Δημιουργίας & ντων του εναι τ καλούμενον νάμεικτον το Νόμου Τς Τετραπιθανότητας. Θ κάνω 1 ρθρον ξαν περ τούτων & λλων, Καλ Χριστούγεννα ν Χριστ δελφέ !

 Θες δν εναι μόνον Πανάγαθος, εναι & Πανδίκαιος & Πανίσχυρος! νας Πανάγαθος πο δν φαρμόζει τν Πανδικαιοσύνη & δν δύναται ν φαρμόσει τν Πανδικαιοσύνη εναι σ χρηστείαν ! ρα τε, τ Τρίπτυχον Ατόματον οτον & Τρίγωνον, λληλοσυμπληρονται & λληλοενυπάρχει πρ πάντων τν αώνων !..... Ποία λλη Θρησκεία φέρει τέτοιες ψιστες Φιλοσοφικς Ζωντανς ννοιες ληθινότητας μέσα της ;

 Παναγαθότητα Το κπορεύεται κ τς Παντογνωσίας Το &  Παντογνωσία Το κ τς Παναγαθότητας Το & μφότερες κ τς Παντοδυνατότητας Το  ποία κπορεύεται κ τς Πανδικαιοσύνης Το &  Πανδικαιοσύνη Το κ τς Παντοδυναμίας Το. Μία Μυστικ Τετραπιθανότητα δι τν ποία δν θ πεκταθ & στις κατανοήσει κατανόησε !

 ησος Χριστς Θες μν τ πιβεβαιο:

Μάτθ. 18,1 ν κεν τ ρ πρσλθον ὁἱ μαθητα τ Ἰἠσο λέγοντες· τίς ρ μείζων στν ν τ βασιλεῖᾳ τν ὁὐρανν;

Μάτθ. 18,2 προσκάλεσε τότε  ησος να παιδί, τ βαλεν ρθιον στ μέσον ατν κα επε•

Μάτθ. 18,3 μν λέγω μν, ἐὰν μ στρφτε κα γένησθε ς τ παιδία, ὁὐ μ ἔἰσέλθητε ἔἰς τν βασιλείαν τν ὁὐρανν.

Μάτθ. 18,4 στς ὁὖν ταπεινώσει ατν ς τ παιδίον τοτο, ὁὗτός στν  μείζων ν τ βασιλεῖᾳ τν ὁὐρανν.

Μάτθ. 18,5 κα ς ἐὰν δέξηται παιδίον τοιοτον ν π τ νόματί μου, μ δέχεται·

Μάτθ. 18,5 Κα κενος πο θ ποδεχθ πρς χάριν μου να τέτοιο παιδ  να, σν τ παιδί, πλον νθρωπον, δέχετε μέ.

Μάτθ. 18,6 ς δ᾿ ν σκανδαλίσ ν τν μκρν τούτων τν πιστευόντων ἔἰς μέ, συμφέρει ἄὐτ ν κρεμασθ μύλος νκς ἔἰς τν τράχηλον ἂὐτο κα καταποντισθ ν τ πελάγει τς θαλάσσης.

Ν μο πιτρέψετε τι  ησος Χριστς τονίζει τ παιδι τ ποα πιστεύουν σ' Ατν συγκεκριμένως  στω εναι θα, ναν σατανοποιημένον παιδίον δν πιστεύει ες Τν Χριστν & δν εναι τ διον. Συνάμα μας λέγει πς στις σκλανδαλίσει ποιονδήποτε παιδίον & τ κάνει πιστον, θεον & μ πιστεύων ες Τν Χριστν  στω τ κάνει μ θον & μ δίκαιον, τν συμφέρει ν δέσει π τν τράχηλον το μυλόλιθον π ατος πο περιφέρουν ο νοι....

δο  συμπλήρωσις:

Μάτθ. 11,12 π δ τν μέρν Ἰὠάννου τὸῦ βαπτιστο ἕὡς ρτ  βασιλεία τν ὁὐρανν βιάζεται, κα βιαστα ρπάζουσιν ἄὐτήν.

Μάτθ. 11,12 λλη ποχ ρχίζει τώρα, πολ διαφορετικ π τν ποχν τς Παλαις Διαθήκης, πο φθάνει μέχρι ωάννου το Βαπτιστοπ τν στιγμν πο καμε τν μφάνισίν του  ωάννης ως τώρα,  βασιλεία τν ορανν γκαθιδρύεται ες τν γν, ποκτται μ γνα κα σοι γωνίζονται ναντίον τς μαρτίας, πο πάρχει μέσα των κα μέσα στν κόσμον, τν ρπάζουν κα τν κρατον σφικτά.

βασιλεία τν ὁὐρανν βιάζεται !

 βασιλεία τν ορανν δν εναι ναν πανεύκολον παξε γέλασε ! λλ  στεν δς τς χαραμαδις τς πόστασης τς αρας & τς ψυχς το νθρώπου ! πως ντίστοιχα ναφέρονται πιστήμονες σ σκωληκότρυπα το Σύμπαντος & τ πραν π' δ λλ σιωπάνε !

Τοτον συνάμα , σημαίνει πιτάχυνση, χαρακτηριστικν πρτον τς γιότητος , φο σον περισσότερον παχυ λη τόσον μικρότερη πιτάχυνση !

 Θες ς πρτον χαρακτηριστικν Παντοδυναμίας εναι πειρη Ταχύτητα !

βασιλεία τν ὁὐρανν βιάζεται, δηλαδ θ μπαρκάσει δι ν εσέλθεις, θ κοπιάσεις, θ δρώσεις, θ παλαίψεις λληνορωμαϊκ Πάλη, θ κινδυνεύσεις, θ εσέλθεις μ τ Θέλημα σο τ ποον δν μπορε ν μν κολουθήσει τος ατόματους κανόνες Εσαγωγς τοι τς ντολς ησο Χριστο !

διατ γίνεται τοτο & πς πρέπει ν γίνεται ;

Διότι ἐὰν δν γίνει τοτον, δν θ εναι Δίκαιος  Θες πειδ θ' φήσει ν εσέλθει ν ες τν βασιλείαν τν ορανν δίχως ν τ ξίζει ! Κα τότε ατοαναιρεται  Θεός !

Διότι,  λεγκτς ς λέγχει Τν Θεν μ τς παρατηρήσεις του εναι  νομος Διάβολος & θ το επε & ποδείξει δο Κύριε φησεν τν τάδε ν εσέλθει ες τν βασιλείαν τν ορανν σου, ν μένα μ φησες ν κπέσω  κα ξέπεσες ! Κα τότε καταρρίπτει Τν Θεν μ τν θέτηση Το Θεο ες τν Δικαιοσύνη Το τοι Τν Ατοάκτιστοϋπόστασή Το, τέτοιον σφάλμαν δν θ γίνει ποτέ,  Θες εναι λάνθαστος, πανάγαθος, πανδίκαιος, ήττητος !

 Διάβολος κατ τ 23 Δικαστήρια Τελωνίων ς δικηγόρος χρησιμοποιε τ νάμεικτον τς Τετραπιθανότητος, τόσον ψεύδη σον λήθειες & οδέτερα τοι ,τι χρειάζεται δι ν ρίψει τ νθρώπινον ν ες τν πώλειαν & πόρριψιν κ τς βασιλείας τν ορανν κα τν παράδεισον & ν τ ναλάβει  διος ες τν κόλλαση, χι πειδ χει τ δικαίωμα ξ' ρχς λλ πειδ φέρει περισσότερην δύναμιν π ναν νθρώπινον ν & πειδ ες τ νομα το Διαβόλου συνειδητς  συνειδήτως  κα ξ' διαφορίας τ ν διέπραξε τς μαρτίας του !

δο περαιτέρω συμπληρώσεις ξ' ησο Χριστο μν:

Λούκ. 18,25 ἔὐκοπώτερον γάρ στ κάμηλον δι τρυμαλις ῥἀφίδος ἔἰσελθεν  πλούσιον ἔἰς τν βασιλείαν τὸῦ Θεο ἔἰσελθεν.

Τοτον ναφέρεται ες τν βασιλείαν τν ορανν,  ποία φέρει στενν δν & πρέπει ν εσαι μικρότερον σωματίδιον μ στροφυσικος ρους , π τς τρυμαλις ῥἀφίδος τοι τρύπας βελόνης ραψίματος δι εμπορέσεις ν εσπεράσεις ! στε  ταχύτητα σο &  γκος σου ν εναι γιας νέργειας πειροελάχιστου σωματιδίου  κα κυματιδίου. Τόσον μικρ σ κτασιν εναι  βασιλεία τν ορανν & χι παχυ πως τ πάχος το λιπαρο πλούσιου μ πάχος π πλούτη τ ποα εσν μπόδια Εσαγωγς. Βλέπουμε τι  παραβολικ ξήγηση μο & πραγματιστικ ξήγηση μο συνάδουν & εσν ν !

Ο διάβολοι λλωστε πως λέγεται ες τν ποκάλυψη συνεχς κατηγορον τος δελφούς μας γίους νώπιον Το Θρόνου Το Θεο....

Τέλος δι' σα επαμε νωτέρω τ ξς λλ θ συνεχίσουμε μ λλα συνεχόμενα ρθρα προσέξετε τ ντς μερν,  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ & ΤΟΥ ΑΡΝΙΟΥ:

ποκ. 22,11  δίκν δικησάτω τί, κα  ῥὑπαρς ῥὑπαρευθήτω τί, κα  δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω τί, κα  γιός γιασθήτω τί.

ς δικήσει περισσότερον  δικος &  ρυπαρς ς ρυπαρευθε περισσότον, &  δίκαιος ς κάμει περισσότερες δικαιοσύνες &  γιος ς γιασθε περισσότερον. Προσέξετε τι σταυροβελώνει σπομε σ' ναν τετράγωνον τν δικαιοσύνη μ τν δικία & τν ρυπαρότητα μ τν γιότητα , ποτ τυχαίως ! Δν σχοληθήκαμε νωτέρω μ ριθμολογία, δε μως ναφέρουμε τι 22,11 = 33  ερς ριθμς Το Χριστο πο ξηγήσαμε σ λλα πολλ ρθρα περ τν Μυστηρίων του....

ποκ. 22,12 δό ρχομαι ταχύ, κα  μισθς μο μετ᾿ μόποδοναι κάστ ς τ ργόν στα ἄὐτο.

ποκ. 22,14 Μακάριοι ὁἱ ποιόντες τς ντλς ἄὐτονά σταί  ξουσία ἄὐτν π τ ξύλον τς ζῶῆς, κα τὸῖς πλσιν ἔἰσέλθωσιν ἔἰς τν πόλιν.

δε, 22,14 = 36 =  ριθμς τς σφαίρας & το κύκλου 360ο & μας μιλε δι τς ντολς τοι τν λοκλήρωση & π' κε πο ρχίσαμε & ρχισαν, τελειώνουν λα ! Μς ναφέρει δι τ Ξύλον Τς Ζως πο θ δετε λλα ρθρα περ τούτου & τν συμβολισμόν του μ τ Χριστουγεννιάτικον Δένδρον/Ξύλον πο θελα τος προωθον ο μασόνοι, λλ χωρς ν τ κατανοον ναφέρονται ες Ατόν ! ναφέρεται σ Πύλες πανηγυρικς μετ τν στενν δν π τρπαν ραφίδος πρς τν Βασιλείαν Τν Ορανν & ες τν Λέξιν Πόλιν πο σημαίνει Πολιτεία & δε γίνεται ποκάλυψις ποία εναι  πόλις  μεγάλη Βαβυλν περαιτέρω πο ναλύσαμε & θ πανέλθουμεν τι εναι  παγκόσμια οκονομία = οκου+νόμος κτοτε &  δια λέξη ναφέρεται κ τν προτέρων δι & κ Θεο τοι  Οκονομία Το Θεο  κα  Θες οκονόμησε.... , λέγουμεν !

ποκ. 22,2 ν μσ τς πλατείας ἂὐτς κα τὸῦ ποταμο ντὲῦθεν κα κὲῖθεν ξύλον ζῶῆς, ποιόν καρπος δώδεκα, κατ μνα καστον ποδιδον τν κρπν ἄὐτο, κα τ φύλλα τὸῦ ξύλου ἔἰς θεραπείαν τν θνν.

Προσέξετε τ ατν 2,22 εναι  ριθμς 222 τοι ατς πο ντιστοχος γράφεται χρησιμοποιε & ξυπονοεται ες τ 13ον κέφ. τς ποκάλυψις, τρες φορς  διάβολος τοι 666 ! λλ πως επαμε οτε ατς  ριθμς οτε κανένας λλος οτε κανέναν κτίσμαν δν κτίσθηκε ξ' λλου  μ Το Θεο &  διάβολος πίσης κτίσμαν & κτίσμαν κτίσμαν οδαμς ποίησεν  δύναται ποισε λλ μόνον χρησιμοποιήσει & μεταβάλει π τ δη κ Θεο τοιμα !

Τ 222 Χ 3 συμβολίζει τν τρισδιάστατη κατάσταση Το Ξύλου Τς Ζως, Τ ποον πως ναφέρει &  Χριστουγεννιάτικος μνος εναι  διος ησος Χριστς ν σαρκ Τριαδικς Θεός ! Τ 222 = 6Χ3 = 18 & κυριολεκτικότερως 6Χ6Χ6 = 216 τοι  βασικς ριθμς δι τς γωνίες τς κτιστης Κυβικς Κβ+έρνησης = Κβ+Άρνησης/Αρνίου τοι 90ο Χ 24 γωνίες = 2160ο τοι 6Χ6Χ60 = 2160ο & τ Ξ π τος λληνες τς ταλίας γράφθηκε δι Χ ρα δια τιμ στε 6Χ60Χ60 = 21600, λλ οτως  λλως σ κάθε περίπτωση τ μηδενικ φαιρονται ες τν ριθμολογία.....

Συνάμα 6Χ60Χ600 = 216000 = χξς = 600Χ60Χ6 = 216000/216 = 1000 & χει σως κάποια σχέση μ τ 1000 τη Βασιλείας Το Θεο χωρς τν διάβολον  ποος θ εναι δεμμένος 1000 = 1 = 1 Θεός ! συνάμα 216 = 9+1 = 10 = 1 & 91+19 = 110 = 11 τ ποον ναφέρεται δι μυριάδες μυριάδων & χιλιάδες χιλιάδων ες τν ποκάλυψη & ες τν ψαλμν 90-7 Δαυΐδ: «πεσετε κ το κλίτους σου χιλις κα μυρις κ δεξιν σου, πρς σ δ οκ γγιε 8 πλν τν τος φθαλμος σου κατανοήσεις κα νταπόδοσιν μαρτωλν ψει.». χιλις = 1000 & μυρις = 10000+1000 = 11000 = 11 τοι νας Θες ναν ρνίον & λλα τ ποα ναλύσαμε σ λλα ρθρα.....

Ποος εναι  ληθς ωσφόρος , Τ πειρον στρον Τς Αγς  Αγερινς  ωσφόρος ς στήρ ; Οδαμς  ψεύστης διάβολος λλά:

ποκ. 22,16 γ Ἰἠσος πεμψα τν γγελν μο μαρτυρσαι μν τάτα π τας κκλησίαις. γ ἔἰμι  ῥἴζα κα τ γένος Δαυΐδ,  στρ  λμπρς  πρωϊνός. 22,16 = 38 = 11 !

Θ μπορούσαμε ν τ προχωρήσουμε λλ τ φήνουμε ως δε & θ τ προχωρήσουμε μ λλα ρθρα !

ΜΗΝ ΛΗΣΜΟΝΑΤΕ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΣΩΤΗΡΙΑΣ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ !!!!

https://www.oparlapipas.gr/2023/12/t_95.html

Παναγιώτης Δίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις