Ὁ Ναὸς τοῦ Σολομῶντα θὰ κτισθεῖ πέντε [5] φορές. Οὐσιαστικῶς ὑποτίθεται ὅτι εἶναι Ὁ Ναὸς Τοῦ Τερτραγράμματου Ἰαχὰ ἢ Ἰεχὲ ἢ Ἰηχὴ ὀπου εἶναι Ἑλληνικὴ Λέξη καὶ σημαίνει αὐτὸς ὁποὺ Ἰαχεί, Ὠμιλεὶ & τὰ λοιπά, φέρει 7 φωνὲς ὅπως ἀποκαλύπτεται εἰς τὴν Ἀποκάλυψη Ὁ Θεός...
Τὴν πρώτη φορὰ κτίσθηκε ἀπὸ τὸν Σολομῶντα. Ὁ Ἠσαΐας ἤκουσε εἰς τὸν Πρόναον:
Ὡς ἐπινίκιος ὕμνος στὴν χριστιανικὴ ἐκκλησιαστικὴ ὑμνολογία λέγεται περίφημος ὕμνος ποὺ ψάλλεται στὴ Θεία λειτουργία. Ὁ ὕμνος αὐτὸς ἀρχίζει μὲ τὶς λέξεις:
Ἅγιος, ἅγιος, ἅγιος, Κύριος Σαββαώθ, πλήρης ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ τῆς δόξης σου, κ.λπ."
Τὸν ὕμνο αὐτὸ ψάλλει ὁ ἐκκλησιαστικὸς χορὸς ἀμέσως μετὰ τὸ πέρας τῆς εὐχῆς του ἱερουργοῦντος ἱερέα:
"Ἄξιον καὶ δίκαιον σὲ ὑμνεῖν, σὲ εὐλογεῖν.... καίτοι σοὶ παρεστήκασι χιλιάδες ἀρχαγγέλων καὶ μυριάδες ἀγγέλων, τὰ Χερουβεὶμ καὶ τὰ Σεραφείμ, ἑξαπτέρυγα, πολυόμματα, μετάρσια, πτερωτὰ τὸν ἐπινίκιον ὕμνον ἄδοντα, βοῶντα, κεγραγότα καὶ λέγοντα".
Ὁ Ἐπινίκιος ὕμνος συγκροτεῖται στὴν πραγματικότητα ἀπὸ δύο ἐπί μέρους ὕμνους, ἐκ τῶν ὁποίων ὁ μὲν πρῶτος ἀνάγεται στὴν Παλαιὰ Διαθήκη καὶ εἶναι ὁ θριαμβευτικὸς ὕμνος τὸν ὁποῖο ἄκουσε στὸν πρόναο τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντα, ὁ προφήτης Ἠσαΐας, μὲ μιὰ μικρὴ παραλλαγὴ (ἀποδίδεται στὸ γ΄ πρόσωπο ἑνικοῦ):
"Ἅγιος, ἅγιος, ἅγιος, Κύριος Σαββαώθ, πλήρης πᾶσα ἡ γῆ τῆς δόξης αὐτοῦ"
καὶ ὁ ἕτερος ποὺ ἀνάγεται στὴ Καινὴ Διαθήκη καὶ εἶναι ὁ ἀποθεωτικὸς ὕμνος τῶν Ἑβραίων ποὺ ἐπεφύλαξαν στὸν Ἰησοῦ Χριστὸ κατὰ τὴν περίλαμπρη εἴσοδό του στὰ Ἱεροσόλυμα: "Ὠσσανὰ εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου". https://el.wikipedia.org/wiki/
Ὁ Σαββαὼθ εἶναι παραφθορὰ & σμείξιμον τῶν Ἑλληνικῶν Λέξεων: εἰς ἄβατον = σάβάτόν ἢ σάββατον, βαὼθ = βάθω ἢ βάθως ἢ βάθος ἀναγραμματιστὶ & ἀὼθ ἢ ἀναγραμματιστὶ ἀθὼ = ἀθῶος ἐξοῦ & Ἄθως.... Ἤτοι εἰς ἄβατον βάθος Ἀθώου Τριαδικοῦ Θεοῦ....
Ἡ λέξη Ὠσσανὰ παρομοίως Ἕως+ανά/ξανά ἢ καὶ Ἕως σανὰ ἤτοι Κυρίου = Σιῶν ἢ Συῶν ἢ Συνὼ ἀπὸ τὴν Λακωνικὴ Διάλεκτον....
Ὑπάρχει μία πολὺ παραστατικὴ ἑρμηνεία τοῦ Γερμανοῦ Κωνσταντινουπόλεως γιὰ τὰ ρήματα ποὺ χρησιμοποιεῖ ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος γιὰ τὸν ἐπινίκιο Ὕμνο: «ἄδοντα, βοῶντα, κεκραγότα καὶ λέγοντα». Στὴν ἀποκάλυψη, λέει, γίνεται ἀναφορὰ στὸν ἀκατάπαυστο αἶνο τῶν ἀγγελικῶν δυνάμεων ἐμπρὸς στὸν θρόνο τοῦ Θεοῦ, μὲ τὸν ἐπινίκιο ὕμνο. Οἱ ἄγγελοι, λέγει ὁ Ἱερὸς συγγραφέας, ἐμφανίζονται μὲ τὴν μορφὴ ζώων. Ὁ πρῶτος ἔχει τὴν μορφὴ τοῦ βασιλιᾶ τῶν ἀγρίων ζώων, τοῦ λιονταριοῦ, ὁ δεύτερος ἔχει τὴν μορφὴ τοῦ βασιλιᾶ τῶν κατοικίδιων, τοῦ μόσχου, ὁ τρίτος, ἔχει τὴν μορφὴ τοῦ βασιλιᾶ τῶν πτηνῶν, τοῦ ἀετοῦ, καὶ ὁ τέταρτος ἔχει τὴν μορφὴ τοῦ βασιλιᾶ τῆς κτίσεως, τοῦ ἀνθρώπου. Τοῦτα τὰ ζῶα ἀδιάλειπτα ψάλλουν τὸν ἐπινίκιο ὕμνο στὸν Νικητὴ τοῦ κόσμου, ὁ ἀετὸς «ἄδοντα», ὁ μόσχος «βοῶντα», ὁ λέων «κεκραγότα» καὶ ὁ ἄνθρωπος «λέγοντα». Σ' αὐτὴ τὴν μάχη καὶ αὐτὴ τὴν νίκη, γιὰ αὐτὸν τὸν ὕμνο εἴμαστε προσκεκλημένοι ὅλοι μας νὰ πολεμήσουμε ὡς καλοὶ στρατιῶτες Χριστοῦ. https://www.im-philippon.gr/
Τὰ 4 ζῶα εἰς τὴν Ἀποκάλυψη εἶναι οἱ κοντυνότεροι Ἀγγέλοι εἰς Τὸν Θρόνον Τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ & ἀκολουθοῦν οἱ 24 πρεσβύτεροι, πέριξ Θρόνου....
Τὴν πρώτη φορὰ κτίσθηκε ἀπὸ τὸν Σολομῶντα 955 π.Χ. [κατὰ προσέγγιση ἴσως] & χαλάστηκε ἀπὸ τὸν Ναβαχουδοσὼρ τὸ 587 π.Χ..
Οἱ διαστάσεις τοῦ πρώτου Ναοῦ ποικίλλουν ἀλλὰ μία ἀπὸ τὶς ἐπικρατέστερες εἶναι αὐτή: «Ὁ Ναὸς ποὺ ἔχτισε ὁ Σολομῶν γιὰ τὸν Κύριο εἶχε μῆκος 60 πήχεις, πλάτος 20 πήχεις καὶ ὕψος 120 πήχεις. Μπροστὰ στὸν κυρίως Ναὸ ὑπῆρχε ὁ πρόναος. Ἀκόμα ὁ Σολομῶν κάλυψε τὸ Ναὸ ἀπὸ καθαρὸ χρυσάφι» 60Χ20Χ120 = 144.000 [ἀριθμὸς διὰ τοὺς Ἁγίους Παρθένους Παλαιᾶς Διαθήκης, σεσωσμένους ἀπὸ 12 φυλὲς Ἰσραὴλ κ.α. τῆς Ἀποκάλυψης] 6020120 = 11 [τὸ σηματάκι!]. 144000 πήχεις εἶναι 108000 μέτρα = 108 ἄλλος ἀριθμὸς κλειδὶ ποὺ ἀναφέραμε ἀναμέτρητες φορές.
chrome-extension://
Ἡ Νέα Ἱερουσαλήμ: Ἀποκ. 21,16 καὶ ἡ πόλις τετράγωνος κέῖται, καὶ τὸ μῆκος ἄὐτῆς ὅσὸν καὶ τὸ πλάτος. καὶ ἐμέτρησε τὴν πόλιν ἐν τῷ καλάμῳ ἐπὶ σταδίους δώδεκα χιλιάδων· τὸ μῆκος καὶ τὸ πλάτος καὶ τὸ ὕψὸς ἄὐτῆς ἴσά ἐστί.
Ἀποκ. 21,17 καὶ ἐμέτρησε τὸ τεῖχος ἄὐτῆς ἑκατὸν τεσσαράκοντα τεσσάρων πήχῶν, μέτρον ἀνθρώπου, ὅ ἐστίν ἀγγέλου. Δήλαδή 12Χ12 = 144 Χ 2 = 288 Χ2 = 576 [σημειῶστε ἀριθμοὺς ποὺ ἀναφέραμε σπουδαίους: /3=192, /6=96, /9=64].... 21,17 = 38 = 11 [ἐν τόκος!]....
Ἀποκ. 21,17 Καὶ ἐμέτρησε τὸ ὕψος τοῦ τείχους αὐτῆς καὶ εὑρῆκε τὸν συμβολικὸν ἀριθμὸν ἑκατὸν σαράντα τέσσαρας πήχεις. Μετρημα ποὺ ἔκαμνε ὁ ἄγγελος μὲ τὸ συνιθισμένο ἀνθρώπινον μέτρον. (Ἡ τεραστία ἔκτασις τῆς λαμπροτάτης αὐτῆς πόλεως μαρτυρεῖ τὴν ἄνεσιν καὶ τὴν ἀνάπαυσιν, ποὺ θὰ ἔχουν οἱ κάτοικοί της).
Τὴν δεύτερη φορὰ κτίστηκε ἀπὸ τὸν Ζοροβαβέλ [ἐξοῦ & σου ἔκαναν τὸν «ἥρωα» Ζορὸ εἰς τὸ Χόλλυγουντ μὲ τοὺς σατανικοὺς συμβολισμούς τους ὅμως & βλέπετε συνάμα τὸ συνθετικὸν βαβὲλ = Βαβυλῶν ὁποὺ βὰβ = 6 ἢ ἕξη ἢ ἐθισμὸς εἰς τὴν ἑλληνικὴ ἀπόδοση ἀπὸ τὰ ἑβραϊκὰ ἤτοι ἐξὲλ ἢ Ἐξὲλ ἤτοι ἐξέρχεται ἐκ τοῦ Ἐλ ἢ ἀπὸ & μακρυὰ ἀπὸ τὸν Ἐλ ἀναλόγως σὲ ποῖον ἐλ ἀναφερόμαστε & μὲ ποία πρόταση κ.τλ... Συνάμα ἀπὸ βαβυλώνιον/βαβέλιον χαλάστηκε ὁ πρῶτος Ναὸς & αὐτὸς μὲ συνθετικὸν τῆς Βαβὲλ μέσα στὸ ὄνομα τοῦ] τὸ 516 ἢ 537 π.Χ. μετὰ ἀπὸ διάταγμα τοῦ Μέγα Κύρου ὁποὺ προσέτρεξε νὰ συναρωγήσει ὁ στρατηγὸς Ξενοφῶν μαθητὴς τοῦ Σώκρατες ἀλλὰ μετ' ὀλίγον ἀπόθανε & ἐπέστρεψε ἐν Ἑλλάδι μέσῳ Πόντου & Βυζαντίου διὰ τὴν ὁποίαν ἐπιβίωση ἐπιστροφῆς συνέγραψε τὸ ἀξιόλογον ἐπιβιωτισμοῦ βιβλίον Κύρου Ἀνάβασις ποὺ ἁρμόζει νὰ ἀναγνώσουμε ὅλοι ὅπως & τὰ ἄλλα διδακτικὰ βιβλία του ὅπως διὰ θήραν & ἄλλα σπουδαία τῆς ἐπιβίωσης & τῆς σύνεσης....
Καθὼς τίθενται τὰ θεμέλια πολλοὶ ξεσποῦν σὲ κλάματα. Οἱ γηραιότεροι θυμοῦνται τὸ ναὸ τοῦ Σολομῶντα καὶ τὰ θεμέλια τοῦ νέου ναοῦ φαίνονται μικρὰ καὶ ταπεινά. Ὁ προφήτης Ἀγγαῖος ὅμως τοὺς καθησυχάζει. Ὁ δεύτερος αὐτὸς ναός, ἂν καὶ φαίνεται ταπεινός, θὰ εἶναι ἐνδοξότερος ἀπὸ τὸν πρῶτο. Ὄχι ἐξ αἰτίας μεγέθους ἢ πολυτιμότητας, ἀλλὰ ἐπειδὴ σὲ αὐτὸν τὸν δεύτερο, ταπεινότερο ναό, θὰ ἔμπαινε ὁ ἴδιος ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, ὁ Ἰησοῦς Χριστός. Ἰδοὺ ἡ προφυτεία τοῦ Ἀγγαίου:
«Ἁγ. 2,9 διότι μεγάλη ἔσταὶ ἡ δόξα τοῦ ὁἴκου τούτου ἡ ἐσχάτη ὑπὲρ τὴν πρώτην, λέγει Κύριος παντοκράτωρ· καὶ ἐν τῷ τὸπῳ τοὺτῳ δώσω ἔἰρήνην, λέγει Κύριος παντοκράτωρ, καὶ ἔἰρήνην ψὺχῆς ἔἰς περιποίησιν πὰντὶ τῷ κτίζοντι τόῦ ἀνὰστῆσαι τὸν νάὸν τοῦτον.
Ἁγ. 2,9 Δι' αὐτὸ καὶ ἡ σημερινὴ δόξα τοῦ ναοῦ τούτου θὰ εἶναι μεγαλυτέρα ἀπὸ τὴν δόξαν τοῦ προηγουμένου, λέγει Κυριος παντοκράτωρ. Εἰς τὸν τόπον αὐτὸν θὰ δώσω εἰρήνην, λέγει Κυριος παντοκράτωρ, εἰρήνην ψυχῆς, εἰς ἀμοιβὴν καὶ ἱκανοποίησιν ὅλων ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι εἰργάσθησαν, διὰ νὰ ἀνοικοδομηθῇ ὁ ναὸς αὐτός».
Ὁ δεύτερος αὐτὸς Ναὸς χαλᾶται ἐν ὥρᾳ τοῦ θανάτου Τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ ἐπὶ Σταυρῶ ἀπὸ τὰ τρία ραβδία τα φέροντα ἐξ' Ἁγίας Τριάδος εἰς τὸν Αὐραὰμ ὥστε νὰ θαλλέψουν & ἑνωθοῦν εἰς ἕναν κλωστρῶς ἀπὸ τὴν φύτευση τοὺς ἐκ τοῦ Λὼτ ἀνηψιοῦ τοῦ Αὐραάμ.... Ὁ Ναὸς σχίστηκε εἰς τὰ συμβολικοῦ ἀριθμοῦ 72 τεμάχια & ρωγμές.... Δὲν γνωρίζουμε μὲ ἀκρίβειαν ἐὰν δὲν ἔμεινε πέτρα ἐπάνω σὲ πέτρα ὅπως εἶπε Ὁ Χριστὸς ἀπὸ πρίν. Ἀλλὰ εἴτε ἔγινε τοῦτον ἐξυπακούει & κάτι ἄλλον ἤτοι νὰ χαλαστεὶ ὁλοσχερῶς ἀργότερα.....
Τὴν τρίτη φορὰ κτίσθηκε ἀπὸ τὸν Ἡρώδην. Ὁ Ἡρώδης κυβερνᾶ τὴν Ἰουδαία ἀπὸ τὸ 37 μέχρι τὸ 4 π.Χ. Δὲν εἶναι ὅμως καθόλου ἀγαπητὸς στοὺς Ἰουδαίους. Ὄχι μόνο ἐπειδὴ στὸ χαρακτῆρα του εἶναι ἰδιαίτερα βίαιος καὶ σκληρός, ἀλλὰ κυρίως ἐπειδὴ δὲν εἶναι Ἰουδαῖος. Ἢ μᾶλλον εἶναι ἀλλὰ μόνο στὸ ὄνομα. Ἡ οἰκογένεια τοῦ Ἡρώδη κατάγεται ἀπὸ τὴ φυλὴ τῶν Ἰδουμαίων, μία φυλὴ συγγενικὴ πρὸς τοὺς Ἰουδαίους, ἀλλὰ ἀλλόθρησκη. Μερικὲς δεκαετίες πρὶν τὴ γέννηση τοῦ Ἡρώδη, ὁ Ἰωάννης Ὑρκανός [ἀκούγεται πολὺ Ἑλληνικὸν ὄνομαν] νικᾶ τοὺς Ἰδουμαίους σὲ μάχη καὶ τοὺς ἀναγκάζει διὰ τῆς βίας νὰ ἀσπασθοῦν τὸν Ἰουδαϊσμό. Ἀλλὰ ἡ οἰκογένεια τοῦ Ἡρώδη, μόνο κατ' ὄνομα γίνονται Ἰουδαῖοι. Στὴν πράξη παραμένουν εἰδωλολάτρες καὶ ὁ Ἡρώδης χτίζει οὐκ ὀλίγους ναοὺς σὲ ἄλλες θεότητες. Ὑρκανία εἶναι ἡ Κασπία Θάλασσα. Τοὺς Ὕρκανους νίκησε ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος μᾶλλον ἑλληνικῆς φυλῆς & ἐκ τοῦ ὀνόματος τούτου προέρχεται ἡ λέξη Τουρκία, ἀφοῦ καλεῖται Τουρκινίε ἀπὸ τὸ Τυρκανία = Τά+Υρκανία, ἐπίσης καλεῖτο & Τυρκινία Θάλασσα & οἱ Ὕρκανες ἢ Ὑρκινες κατοικοῦσαν ἐκεῖ ὁποὺ τώρα οἱ ἀπόγονοι τοὺς καλοῦνται Τοὺρκ+μενιστάν = Τ+Ουρκ ἀπὸ τὸ Τ+υρκ+νία....
Ὁ τρίτος Ναὸς χαλᾶται ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους τὸ 70 μ.Χ., λέγεται ὅταν ὁ στρατηγὸς μὲ τὴν σπάθα τοῦ παραμέρισε τὸ παραπέτασμα τῶν Ἄγων τοῖς Ἁγίοις ἀντίκρυσε πλάκες χρυσοῦ ποὺ μᾶλλον ἦταν 666 τάλαντα ἐὰν κάνουμε συγκρίσεις ἀπό: Παραλ. 9,13 Καὶ ἦν ὁ στὰθμὸς τὸῦ χρυσίου τόῦ ἐνεχθέντος τῷ Σαλωμὼν ἐν ἐνιαυτῷ ἑνὶ ἑξακόσια ἑξηκονταὲξ τάλαντα χρυσίου,-
Ἡ τέταρτη φορὰ θὰ εἶναι μὲ ἀνέγερση τῶν Ἰουδαίων τοῦ κράτους τοῦ Ἰσραήλ....
Ὅπως βλέπετε, θὰ εἶναι τέταρτη φορὰ & ὄχι τρίτη φορὰ ἀνοικοδόμησης. Οὐσιαστικῶς εἶναι τοῦ Σολομῶντος, τοῦ Ζοροβαβέλ, τοῦ Ἡρώδη, τῶν Ἰουδαίων καί....
Ἡ πέμπτη [καὶ πεμπτὴ ἐκ σατανᾶ] φορὰ θὰ εἶναι ὅταν ὁ Ἀντίχριστος θὰ χαλάσει τὸν Ναὸν διὰ νὰ κτίσει μεγαλύτερον ὁ ἴδιος!
Εἰς τὸ Κοράνι ἀναφέρεται ὅτι δαιμόνια ἀρώγησαν εἰς τὴν κατασκευὴ τοῦ πρώτου Ναοῦ μὲ μαγεία, δὲν γνωρίζουμε ἀντικειμενικῶς ἐὰν ἰσχύει, ἀλλὰ τὸ Κοράνι εἶναι οὐσιαστικῶς μία ἐσκεμμένη ἀναποίηση τοῦ Ταλμοὺδ μὲ ἐσκεμμένη ἀναφορὰ εἰς τὴν Ἁγία Γραφὴ διὰ νὰ ἐξαπατήσει τοὺς τότε Χριστιανούς, ἀμόρφωτους, Ὀρθόδοξους, Γνωστικοὺς & Αἱρετικούς....
Ὁ Ἀντίχριστος θὰ εἶναι ἀρχηγὸς τεράστιου Στρατοῦ. Ἕνωση Στρατῶν τοῦ Κόσμου ὁποὺ συνάμα θὰ ρίξει δύο βασιλεῖς ἢ βασίλεια ἢ κράτη ποὺ θὰ ἀντιστέκονται. Ἤδη ὑπάρχουν οἱ διεργασίες δι' ἕνωσιν Στρατῶν καὶ κατάλυση τῆς Πωλειτικῆς ἢ Πολιτικῆς [ὁποὺ χρησιμεύουν μέχρι τινὸς σημείου ὥσπου νὰ μπορεῖ νὰ γίνει παγκόσμια διακυβέρνηση μὲ ἠλεκτρονικὰ σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα & εἴδη] & ἡ ὁποία δὲν θὰ ἔχει καμμία χρησιμότητα. Ἡ μασονία ἢ πόλις μεγάλη ἢ πόρνη μεγάλη ἢ Βαβυλῶνα μεγάλη εἶναι ἡ πολυφωνία τῆς Πωλειτικῆς & δὲν θὰ ἔχει καμμία χροία πλέον εἰς τὸν Ἀντίχριστον, δὲν θὰ ἀφήσει τὸν κάθε Πωλετικὸν νὰ ἐπικαλεῖται δικαιώματα & ἀρχὲς ὅταν θὰ κινδυνεύει ἢ θέλει νὰ ἐπιτύχει στόχους & νὰ βαστάξει κεκτημένα μὲ τὴν διπλωμματία, τὴν οἰκονομία, τὴν νομοθεσία, ὅλα αὐτὰ πλέον εἶναι ζημιογόνα, ἀφοῦ πρωτίστως τοῦ ἐξασφάλισαν διὰ τῆς ἐπιστήμης & τεχνολογίας τὴν δυνατότητα παγκόσμιας διακυβερνήσεως & διακηβεύσεως !
Ὁ Ἀντίχριστος θὰ σφάξει μὲ τὸν στρατόν του τοὺς πλέον ἐπικίνδυνους Πωλειτικοὺς οἱ ὁποῖοι θὰ εἶναι & μασόνοι, ἐννοεῖται διὰ πολλὲς χιλιάδες....
Ὅπως ἀκριβῶς ἀναφέρεται εἰς τὰ σατανικὰ πρωτόκολλα τῆς σιών, θὰ γίνει κυριολεκτικῶς ἕναν παγκόσμιον πραξικόπημα. Νὰ τὸ περιμένετε. Θὰ ἀφυπνιστεῖτε ἕναν πρωΐν καὶ θὰ ἀκούσετε ὅτι ἑνώθηκαν ὅλοι οἱ στρατοὶ & ἔκαναν κατὰ χώραν πραξικόπημαν & ἔλαβαν τὴν ἐξουσίαν, ἐνῶ σὲ κάποια κράτη ποὺ δὲν ὑπάκουσαν, ἐπιτέθηκαν. Αὐτὰ θὰ γίνουν μετὰ ἀπὸ κάποιους μεγάλους πολέμους & δὲν σημαίνει ὅτι θὰ περάσει πολὺς καιρὸς ὥσπου νὰ ἀκολουθήσουν αὐτά, σὲ κάποιες περιπτώσεις μερικὲς ἡμέρες....
Ἤδη εἰς τὶς ΗΠΑ & ἀλλοῦ ὠμιλοὺν ἀνοικτὰ διὰ ἕνωση στρατοῦ οἱ τύποι μὲ τὸ ὄνομα Live Life Claim ἀναγραμματιστὶ Evil File Clima [τὸ ὑποσυναίσθητον & ὑποσυνείδητον ἀναγνώθει & ἀναγραμματιστὶ ὅλους τους συνδυασμούς, ὁμοίως & διὰ τοὺς ἀριθμοὺς] & ὅπως βλέπετε ἐμπεριέχει τὴν ὑπόθεση Πράσινη Ταλμουδοκορανικὴ Εἰρήνη Σατανᾶ Μωάμεθ !
Ἤτοι ἔχουμε ἕναν χαλασμὸν τοῦ Ναοῦ ἀπὸ Θεὸν ὅταν ἀπόθανε Ὁ Υἱὸς Τοῦ ἐπὶ Σταυρῶ & ἕναν κατὰ μίμηση τοῦ Σατανᾶ ὅταν θὰ ἐσφαχθεῖ μία κεφαλὴ τοῦ θηρίου ὥστε ἐξ' αὐτοῦ νὰ χαλαστεὶ ὁ τέταρτος Ναὸς & νὰ κτισθεῖ ὁ πέμπτος.... Αὐτὰ συμβολίζουν τὸ Τετραγράμματον ἐντὸς τῆς Πεντάλφας [5 φορὲς] & ὁ Ἀντίχριστος θὰ εἶναι ὁ υἱὸς τοῦ Μέτατρον ἤτοι Μετατροπέα Διάβολου ὁποὺ εἰς τὴν Καμπάλλα καλοῦν μικρὸν τετραγρράμματον ἤτοι μικρὸν ἰαχὰ κατὰ προσβολὴν Θεοῦ ἤτοι ΑντιΙαχὰ ἢ ΑντΙαχὰ ὅπως Χριστὸς & Ἀντίχριστος....
Ἡ Πεντάλφα μεταξὺ ἄλλων δὲν εἶναι τίποτε ἄλλον ἀπὸ ἕναν σχήμαν ἄστρου & ὁ σατανᾶς σφετερίζεται ὡς ψευδοεωσφόρος & ψευδοαυγερινός! Ἰδοὺ Ὁ Ἀληθινὸς Ἑωσφόρος: Ἀποκ. 22,16 Ἐγὼ Ἰἠσοῦς ἔπεμψα τὸν ἄγγελὸν μοῦ μαρτυρῆσαι ὑμῖν τάῦτα ἐπὶ ταῖς ἐκκλησίαις. ἐγὼ ἔἰμι ἡ ῥἴζα καὶ τὸ γένος Δαυΐδ, ὁ ἀστὴρ ὁ λὰμπρὸς ὁ πρωϊνός [Αὐγερινός, Ἑωσφόρος, Ἀφροδύτη & ἄλλα ὀνόματα, ἀλλὰ εἶναι τὸ σύμβολον Ἰησοῦ].
12.000 ἑκατομμύρια Ἑβραῖοι ἢ καὶ ἄλλος ἀριθμὸς θὰ συναχθοῦν εἰς τὸ Ἰσραὴλ & θὰ εἶναι κεχωρισμένοι εἰς 3 ὁμάδες τῶν 4ων ἑκατομμυρίων ἢ ἄλλου ἀκριβὴς ἀριθμοῦ. Θὰ συναντήσει Ὁ Ἀντίχριστος τὴν μία ὁμάδα, θὰ συμφωνήσουν & ὑπογράψουν ὅτι αὐτὸς εἶναι ὁ σωτὴρ Μεσσίας. Μετὰ μὲ τὸν Στρατόν του θὰ σκοτώσει τους Ἠλία & Ἐνὼχ καὶ τότε ἡ ὁμάδα αὐτὴ θὰ εἰπεῖ: εἶσαι ψεύστης, δὲν εἶσαι ὁ Μεσσίας, σκότωσες τοὺς προφύτες μας, εἶσαι ὁ Ἀντίχριστος & Ὁ Χριστὸς Ὁ Σωτήρ. Τότε ἀμέσως μὲ τὸν στρατὸν τοῦ θὰ τοὺς σφάξει. Ἡ ἄλλη ὁμάδα θὰ προσφύγει εἰς τὴν ἔρημον & ἡ ἄλλη θὰ ὑποκύψει εἰς τὸν Ἀντίχριστον. Ἀμέσως μετὰ θὰ στραφεῖ νὰ τιμωρρήσει τὴν Ἐκκλησία Τοῦ Χριστοῦ σὲ ἄλλα ἔθνη & μέρη....
Ὁ στρατός του θὰ εἶναι ψηφιακός, μηχανικός-μεταλλικὸς & φυσικός....
Ἕνεκα τοῦ ἀστραπιαίου & ὀργανωμένου γοητευτικοῦ παγκόσμιου πραξικοπήματος & τῆς ὑπερτεχνολογίας τοῦ πολλοὶ θὰ θαυμάσουν & θὰ λένε ποῖος δύναται νὰ πολεμήσει μετὰ τοῦ θηρίου;....
Ἀφοῦ λάβει τὴν δικτατορία θὰ κηρύξει στρατιωτικὸν νόμον & θὰ εἰπεῖ ἐγὼ ἐξαφανίζω τὴν πωλειτικὴ τὴν πόρνη τὴν μεγάλη βαβυλῶνα & σας λύω ὅλα τὰ προβλήματα & σᾶς φέρνω ἰσότητα, εὐημερία, φροντίδα, & θὰ τὸ πράξει μὲ τελειότητα ὥστε ἅπαντες νὰ παραλυροὺν & νὰ λέμε μέγας μέγας μέγας ἅγιος δίκαιος κύριος! Ὕστερα θὰ ἐμφανίζεται ἐνώπιον τοῦ καθενὸς καὶ θὰ τοῦ λέγει νὰ βάλει τὸ σημάδι χάραγμα τοῦ & ὅταν ἀρνεῖται θὰ τοῦ λέγει: σ' ἐμένα λέγεις ὄχι ποὺ σοῦ ἔδωσα ψωμί, ταξείδια, ἰσότητα, ἀσφάλεια; Εἶσαι ἄδικος !
Καὶ ὅστις δὲν τὸ βάλει θὰ διωχθεῖ & ἐξοντωθεῖ, ὅπως λένε αὐτοὶ τοῦ Evil File Clima ὅτι θὰ βασιλεύσει μὲ στρατὸν γήινων & ἐξωγήινων [δαιμόνων] & βεβαίως τεχνητῆς ἀνοημοσύνης !
Τὸ θηρίον θὰ ἔρθει ἀπὸ τὴν ἄβυσσον ὅπως & ὁ ψευδοπροφύτης & ὁ σατανᾶς. Μετὰ τὴν ἧτταν τὸ θηρίον & ψευδοπροφύτης θὰ ὑπάγουν εἰς τὴν κόλλαση ζωντανοὶ ἐνῶ ὁ σατανᾶς θὰ δεθεῖ 1000 ἔτη ἐντὸς τῆς ἀβύσσου, θὰ ἐπιστρέψει ὀλίγον χρόνον & ὕστερα θὰ ριχθεῖ εἰς τὴν κόλλαση μαζὺν μὲ τὸ θηρίον του & τον ψευδοπροφύτην του μωχαμέτη....
Ἀποκ. 19,20 καὶ ἐπιάσθη τὸ θηρίον καὶ ὁ μετ᾿ αὐτοῦ ψευδοπροφήτης ὁ ποιήσας τὰ σημεῖα ἐνώπιον αὐτοῦ, ἐν οἷς ἐπλάνησε τὸὺς λαβόντας τὸ χάραγμα τὸῦ θηρίου καὶ τὸὺς προσκυνοῦντας τῇ ἔἰκόνι ἂὐτοῦ· ζῶντες ἐβλήθησαν ὁἱ δύο εἰς τὴν λίμνην τὸῦ πῦρὸς τὴν καιομένην ἐν θεῖῳ.
Ἀποκ. 20,10 καὶ ὁ διάβολος ὁ πλὰνῶν ἄὐτοὺς ἐβλήθη ἔἰς τὴν λίμνην τὸῦ πῦρὸς καὶ τὸῦ θείου, ὅποὺ καὶ τὸ θηρίον καὶ ὁ ψευδοπροφήτης, καὶ βασανισθήσονται ἡμέρας καὶ νὺκτὸς εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων.
Ἀποκ. 20,12 καὶ ἔἶδον τοὺς νεκρούς, τὸὺς μεγάλους καὶ τὸὺς μικρούς, ἑστῶτας ἐνώπιον τὸῦ θρόνου, καὶ βιβλία ἠνοίχθησαν· καὶ ἄλλὸ βιβλίον ἠνοίχθη, ὅ ἐστὶ τῆς ζῶῆς· καὶ ἐκρίθησαν οἱ νεκροὶ ἐκ τῶν γεγραμμένων ἐν τὸῖς βιβλίοις κατὰ τὰ ἔργὰ αὐτῶν.
Ἀποκ. 20,13 καὶ ἔδωκεν ἡ θάλασσα τοὺς νεκροὺς τοὺς ἐν ἄὐτῇ, καὶ ὁ θάνατος καὶ ὁ ᾅδῇς ἔδωκαν τοὺς νεκροὺς τοὺς ἐν ἄὐτοῖς, καὶ ἐκρίθησαν ἕκαστος κατὰ τὰ ἔργὰ αὐτῶν.
Ἀποκ. 20,14 καὶ ὁ θάνατος καὶ ὁ ᾅδῇς ἐβλήθησαν εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς· οὗτος ὁ θάνατος ὁ δεύτερός ἐστίν. [ἀριθμὸς 14 ὦδε ἤτοι τῆς λύτρωσης, ὁ θάνατος τοῦ θανάτου & ἡ ἐξαφάνιση τοῦ & μηδενισμός του]
Ἀποκ. 20,15 καὶ εἴ τις οὐχ εὑρέθη ἐν τῇ βὶβλῳ τῆς ζῶῆς γεγραμμένος, ἐβλήθη εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρός.
Παναγιώτης Δίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου