Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2023

Ἄκτιστος Μυστικισμός: Τὸ Ἄκτιστον Ξύλον Τῆς Ζωῆς Χριστουγεννιάτικον Δένδρον & Τὸ Κτιστὸν Ξύλον Τῆς Ζωῆς..... 2ος Μέρος


 φο ναγνώσατε τ Προοίμιον 1ον Μέρος πωσδήποτε !.... Προχωρομεν !..... νάγνωσε μέχρι τέλους

Γέν. 2,16 κα νετείλατο Κύριος  Θὲὸς τ δμ λέγων· π πντς ξύλου το ν τ παραδεσ βρώσει φάγ,

Γέν. 2,17 π δ τὸῦ ξύλου τὸῦ γινώσκειν κλν κα πονηρόν, ὁὐ φάγεσθε π᾿ ἂὐτο·  δ᾿ ν μρ φάγητε π᾿ ἄὐτο, θανάτ ποθανεσθε.

Γέν. 2,18 Κα ἔἶπε Κύριος  Θες· ὁὐ κλν ἔἶναι τν νθρωπον μόνον· ποιήσωμεν ἂὐτ βοηθν κατ᾿ ἄὐτόν.

Γέν. 2,19 κα πλασεν  Θές τί κ τς γς πάντα τ θηρία τό γρὸῦ κα πάντα τ πετειν το ὁὐρανο κα γαγεν ἂὐτ πρς τν δάμ, δὲῖν τί καλέσει ἄὐτά. κα πν  ἐὰν κάλεσεν ἄὐτ δμ ψχν ζσαν, τότο νομα ἄὐτ. [ν. 1,30 κα πσι τὸῖς θηρίοις τς γς κα πσι τὸῖς πετεινος το ὁὐρανο κα πάντ ρπέτ ρποντι π τς γς,  χε ν ατ ψχν ζῶῆς, κα πάντα χόρτον χλρν ἔἰς βρσιν. κα γένετο ὁὕτως. πως βλέπετε δηλοται ψυχ ζσα τόσον  νθρωπος σον & τ ζα το Παραδείσου & λλ & τ φυτ σως πως τίθεται. Συνάμα λλη φορ επαμε τι ναφέρεται τι πάρχαν & ξεδεμικο νθρποι, πως βλέπουμε ες τν στιχομυθία Θεο & Κάϊν]....

Γέν. 2,20 κα κάλεσεν δμ νόματα πσι τὸῖς κτήνεσι κα πσι τὸῖς πετεινος το ὁὐρανο κα πσι τὸῖς θηρίοις τό γρὸῦ· τ δ δμ ὁὐχ ἔὑρέθη βοηθς μοιος ἄὐτ. [χρειαζόταν βοη+θόν = βον θείαν; Σύν+τρόφισσαν]

Γέν. 2,21 κα πέβαλεν  Θές κστασιν π τν δάμ, κα πνωσε· κα λαβε μίαν τν πλερν ἂὐτο κα νεπλήρωσε σάρκα ντ᾿ ἄὐτς.

Γέν. 2,22 κα κοδόμησεν  Θὲὸς τν πλευράν, ν λαβεν π τό δάμ, ἔἰς γυνακα κα γαγεν ἂὐτν πρς τν δάμ. [δο  κλωνοποίηση τ θυμίζω, τ χουμε ναλύσει σ λλα ρθρα]

Γέν. 2,23 κα ἔἶπεν δάμ· τοτο νν στόν κ τν στέων μου κα σρξ κ τς σαρκός μου· ἂὕτη κληθήσεται γυνή, τί κ τό νδρς ἄὐτς λήφθη ἄὕτη· [ γυνακα καλεται & νδρίς]

Γέν. 3,21 Κα ποίησε Κύριος  Θὲὸς τ δμ κα τ γυναικ ἂὐτο χτνας δερματίνους κα νέδυσεν ἄὐτούς. [Κατ συνέπειαν κδόρευσεν ζα  κ θαύματος ποίησεν τος δερμάτινους χειτνες;]

Γέν. 3,22 κα ἔἶπεν  Θεός· δό δμ γέγονεν ς ἔἷς ξ μν, τὸῦ γινώσκειν κλν κα πονηρν· κα νν μ ποτε κτεν τν χὲῖρα ἂὐτο κα λάβ π τὸῦ ξύλου τς ζῶῆς κα φγ κα ζήσεται ἔἰς τν ἄἰῶνα.

Γέν. 3,22 Επε δ τότε  Τριαδικς Θες• "δο  δμ γινε πλέον σν νας π μς μ τν κανότητα ν γνωρίζη καλν κα κακόν ! Κα τώρα μήπως τυχν κα πλώση τ χέρι του κα πάρη κα φέγη π τν καρπν το ξύλου τς ζως κα γίνη ατς κα τ κακν θάνατον, πρέπει ν κδιωχθ π τν παράδεισον".

 Θες μιλε σ τρίτον πρόσωπον ναφερώμενος μς, τοι Τριαδικότητα Θεο & τι ναν κ τν Προσώπων μιλε & ες τ Τρία Πρόσωπα....

Γέν. 3,24 κα ξέβαλε τν δμ κα κατκισεν ἄὐτν πέναντι τὸῦ παραδείσου τς τρφς κα ταξε τ Χερουβμ κα τν φλογίνην ῥὀμφαίαν τν στρεφομένην φυλάσσειν τν δν τὸῦ ξύλου τς ζῶῆς.

Γέν. 4,1 δμ δ γν Ἔὔαν τν γυνακα ἄὐτο, κα συλλαβοσα τεκε τν Κάϊν κα ἔἶπεν· κτησάμην νθρωπον δι τὸῦ Θεο. [κτίσαμεν νθρωπον μ τν δύναμιν Το Θεο δοξάζει  Εα]....

Τ νωτέρω δάφια εναι γεμτα Μυστήρια π πσαν ψιν λλά το πλέον περίεργον εναι:

Γέν. 3,22 κα ἔἶπεν  Θεός· δό δμ γέγονεν ς ἔἷς ξ μν, τὸῦ γινώσκειν κλν κα πονηρν· κα νν μ ποτε κτεν τν χὲῖρα ἂὐτο κα λάβ π τὸῦ ξύλου τς ζῶῆς κα φγ κα ζήσεται ἔἰς τν ἄἰῶνα.

Τ ἔἷς ξ μν = ἔἷς ξ μπορε ν μεταφραστε νας π' μς, λλ μ πιθανος ποκωδικος νοημάτων β] ες = 1 & ξ = 6 = 16  7, γ] ἔἷς ξ μν = τρες = γία Τριάδα = 3 ρα τε, ες = 1 ξ = 6 μν = 3 = 163 = 10 λλ & 3Χ16 = 48 = 2 Κύβοι & τολάχιστον 48 ο νόμοι τς Δύναμης δ] ες = σος  ες ξην μν = ες θισμν  κα ξισορρόπησιν μ' μς ] ες = εναι ξ  ξη μοιον μ μς τοι 666 + 6, βεβαίως ατο ο ριθμο χι πως παρουσιάζονται δι τν κλέπτην ατν ντίχριστον & τν ταλμουδικεβραϊκν Κοράνι μ 6666 στίχους.... στ] δμ & Εα = ζεγος = 2, ρα τε δμ = 2, ες = 1, ξ = 6, μν = 3 = 12 = 3, λλ πάρχουν κα βαθύτερες ριθμολογίες δι τς ποες δν θ προχωρήσουμεν πρς τ παρόν....

Λέγει Τ ναν Πρόσωπον Το Θεο τι πρέπει ν κδιωχθε  δμ &  γυνή του δι ν μν κτείνουν τς χερας των & φνε π τ Δένδρον τς Ζως κα ζήσουν ες τν αώναν τοι διαπαντς μ θανασίαν !

κ πρώτης ψεως & ντύπωσης, φαίνεται τι  Θες δν θέλει τν θανασία των δάμαντου & Εας π φθόνον  δι ν χει τν μοναδικότητα. ν τούτοις παραδανείζομαι τ ξς Πατερικόν: «πομένως, φαίνεται τι στν Παράδεισο πρχαν δύο ξύλα μ διαίτερη σημασία κα σκοπό, δηλαδ τ ξύλο το γινώσκειν καλ κα πονηρό, κα τ ξύλο τς ζως. π τ να φαγε κα πέθανε κα π τ λλο μποδίστηκε ν φάγη γι ν μ παραμείνη αωνίως στν πτώση κα τ κακό». https://www.vimaorthodoxias.gr/theologikos-logos-diafora/oti-to-xylon-tis-zois-en-to-spilaio-exinthisen-ek-tis-parthenou/

Βεβαίως  Θες ταν βέβαιον τι δυνόταν ν τος μποδίσει  σκοτώσει  κρωτηριάσει  ναρκώσει  ξουδετερώσει  παραλύσει πρν φνε π τ Δένδρον τς Ζως,  ν ξαφανίσει τ Δένδρον τς Ζως & τ Δένδρον τς Γνώσεως καλο & κακο πρν φνε  μετ περ & γινε & ν σταματήσει τν πίδρασιν ντός των δάμαντου & Εας !

Μ ατν κριβς κανε ! πειδ φαγαν π τ Δένδρον τς Γνώσεως πρν κπαιδευτον ες Τν γίαν θικν κατ' πεσαν & ἐὰν τρωγαν π τ Δένδρον τς Ζως κπέσοντες θ κατάληγαν θάνατοι κπτωτοι πως & κενος πο τος καθοδήγησε μ δόλον ν φνε π τ Δένδρον τς Γνώσεως τοι  Διάβολος ντς το ροβόρου φεως [ off+έως = Σβύσιμον Φωτς =  Σκοτοφόρος δι καταδολίευσης]....

Φαίνεται τι ταν  Θες ξήγησε ες τν δάμαντον τι ἐὰν φάγη π τ Δένδρον τς Γνώσεως θ ποθάνει τοι θ γένει θνητός,  δάμαντος ντιλαμβανόταν τί στν θάνατος, ετε πειδ πάθαιναν θάνατον τ ζα & τ φυτ ετε χωρς τούτη τν παρατήρηση....

Τ Ξύλον τς Ζως, πανέρχεται μ τν Γέννηση Το ησο Χριστο & πανάνοιξη το Παραδείσου μα τ το π Σταυρο μ εσερχόμενον μαζύν του τν Μετανοημένον Ληστήν, στε μας δείχνει τι  δρόμος παναφορς ν Παραδείσ εναι  ΜΕΤΑΝΟΙΑ πρς τ δίκαιον & γαθόν !!!! ταν νοιξε  Παράδεισος κ Χριστο δν εσλθεν μόνον  Ληστής, λλ &  ωάννης  Πρόδρομος  ποος εναι  Νέος ωσφόρος το Καινο 10ου Τάγματος & λλοι δίκαιοι & γιοι ν τος αἰῶνες, στω & ἐὰν  Παράδεισος εναι κάτι διαφορετικν  μέρος τν γγελικν ταγμάτων πο  ωάννης  Πρόδρομος εναι κτοτε κε μέσα....

Κατ τ προέρτια τν Χριστουγέννων παρουσιάζεται  λήθεια ατή:

τοιμάζου Βηθλεέμ, νοικται πσιν  δέμ, Ετρεπίζου φραθά, τι τ ξύλον τς ζως, ν τ Σπηλαί ξήνθησεν κ τς Παρθένου, Παράδεισος κα γάρ,  κείνης γαστήρ, δείχθη νοητός, ν  τ θεον φυτόν, ξ ο φαγόντες ζήσομεν, οχ δ ς  δμ τεθνηξόμεθα, Χριστς γεννται, τν πρν πεσοσαν, ναστήσων εκόνα.

 Χριστς παρουσιάζεται Ξύλον Τς Ζως !  Χριστς νάρκωσε τν δάμαντον δι ν ποιήσει σ μία π τς κβαλλόμενες πλευρές του τν Εα !

λλ πάρχει & λλον Μυστήριον !

Ατν πο καλεται Ξύλον Τς Ζως εναι κάτι διαφορετικόν, νεξάρτητον & ποιημένον κτιστν  Μέρος Το Θεο ::: ;;;;

φο καλεται  Γέννησις Το Χριστο Ξύλον Τς Ζως, τότε τότε ατν τ Δένδρον εναι  ησος Χριστς &  Θες ν γένει λος !

Παρ' λα τατα φυτεύτηκε  κα μφανίζεται ς Ξύλον ν Παραδείσ....

Φέρεται  κα φαίνεται τι  Θες δν παγορεύει ες τν δμ & τν Εα ν φνε π τ Ξύλον Τς Ζως τοι Σμα & Αμα ησο Χριστο  κα τότες Υο τοι γίας Τριάδος ν γένει, λλ π τ Ξύλον τς Γνώσεως το καλο & το κακο !

Φαίνεται κάτι πολ περίεργον δε !

φο δάμαντος & Εα σαν θάνατοι, τότε διατ χρειαζόταν ν φνε π τ Ξύλον Τς Ζως δι ν γίνουν ξαν θάνατοι;

πειδ εχαν ποθάνει, πειδ φαγαν π τ Ξύλον τς Γνώσεως ! Δηλαδ παψαν ν εναι θάνατοι !

Συνεπς, ἐὰν τρωγαν π τ Ξύλον Τς Ζως πρν φνε π τ Ξύλον τς Γνώσεως, δν πρχε κανέναν πρόβλημαν φο ταν δη θάνατοι. ταν μως φαγαν π τ Ξύλον τς Γνώσεως καλο & κακο παψαν ν εναι θάνατοι & δι ν παναγίνουν θάνατοι πρεπε ν λάβουν Καινή [πως λέμε Καιν Διαθήκη μ Σμα & Αμα Χριστο] δόση θανασίας μ βρώση καρπο π Τ Δένδρον τς Ζως, πο θ ζοσαν αωνίως λλ κπτωτοι !

Κα τότε τ πεπραγμένα γίνονται κόμη πι περίεργα !

Πρτον ρώτημαν, διατ ξέπεσαν ο δάμαντος & Εα; πειδ πλούστατα παράκουσαν  πειδ  βρώση π τ Ξύλον Τς Γνώσεως δηγε κ τν πραγμάτων σ κπτωτιν φσιν;  μήπως μφότερα ;

Πρώτη ξήγηση,  παρακο εναι νυπακο ες Τ γί Πνεύματι Τ ποον φεύγει π τος παρανομοντες, Τ ποον Φυσήθηκε κ Το Πατρς ες τν δάμαντον & κληρονομήθηκε ξ' ατο & ες τν Εαν !

Δεύτερη ξήγηση, δν σαν τοιμοι ν φνε π τ Ξύλον Τς Γνώσεως !

Τρίτη ξήγηση, δι ν εσέλθει κανες ες Τν Βασιλείαν Τν Ορανν, πρέπει ν παναγίνει παιδί, λέγει  Χριστς τοι Τ Ξύλον Τς Ζως, τοι πως σαν ο δάμαντος & Εας πρν γνωρίζουν μέσ τς νυπακος τους τ καλν & τ κακν δι τς βρώσεως κ το Ξύλου Τς Γνώσεως !

Δεύτερον ρώτημαν, διατ  Θες φύτευσε τ Ξύλον Τς Γνώσεως, χρεισίμευε δι μελλοντικ βρώση  δι δοκιμασία των δάμαντου & Εας;

Φαίνεται τι ο δάμαντος & Εα, σαν γαθο ς παιδιά & το ν τρνε π τ Δένδρον Τς Ζως δν κανε κακόν, λλ ταν τ παιδι μάθουν τ καλν & τ κακν πως τώρα πο τ βιάζουν δι νόμου  τ βάζουν ν γίνουν πολεμηστές, πωλένουν τν θωότητα τν παιδιν & παρ' τι εναι παιδι σ λικία & φαινομενικς  κα π νήλικες παιδιά, γίνονται παιδι  νήλικες πονηρόγνωστοι !

 πιθυμία Το Θεο ταν ν τος επε σ κάποια φάση φτε π τ Ξύλον Τς Γνώσεως δι ν τος δοκιμάσει τι παρ' τι φαγαν & γνώρισαν θ παρέμεναν γαθο & πάκοοι ες τς ντολς Το ! Βασικ π τν ραν πο πραν τν πόφασιν ν φνε ταν κπτωτοι  κα γνώριζαν τ καλν & τ κακν & ἐὰν  πιλογή τους ταν ν μν φνε παραταύτα, θ δειχνε τν θρίαμβον τς πακος & τν δούλων Το Θεοπως τώρα πο  ντιμος νθρωπος παρ' τι γνωρίζει ν κμεταλλεύεται & χει εκαιρίες πιλέγει ν μν τ πράξει, παραμένοντας Πιστς ες Τν Θεν & Τ γιον Δικαον Το & τούτη  ρνηση, μαρτύριον & φοσίωση εναι νδειξη ναμάρτητου, δούλου πο γνωρίζει τι εναι κτίσμα & τ Δικαιώματα νήκουν ες Τν κτιστον Κτίστην & νας τέτοιος δίκαιος νθρωπος γιάζεται κα γίνεται κατ' εκόναν & καθ' μοίωσιν Θεο !

Ο δάμαντος & Εα, σαν Πιστο ες Τν Θεν σπου πειράχθηκαν. Μ τν πειρασμν νοιξαν τ μμάτια τος & ντίκρυσαν μ πληστία τν προοπτικν ν γίνουν συνθεοί, ν οσιαστικς πώλεναν τν θανασία τοι θεότητα πού τους παραχωρήθηκε π τ Ξύλον Τς Ζως & πειδ εχαν γνοια & συνάμα βιάστηκαν & μ φέλεια πονηρ & διάφορη προχώρησαν, χασαν τ δη κεκτημένα, τ ποα νόμιζαν τι θ ερουν μετ τν παρανομία τοι Κακ Μετά+νοια !

Εναι σν ν λέγεις σ' ναν παιδ ν ατοπυροβοληθε  ν πηδήξει π τν ξώστη πειδ θ πετάξει & μ γνοια πραγματοποιε τν ατοθάνατον το & τν πώλεια +θανασίας του, στω χωρς τν ατοχειριασμόν του !

Δηλαδ ο δάμαντος & Εα ατοκτόνησαν μ τν παρακίνηση το Διαβόλου, δι ν ερουν τν θέοτητα & μ τν ατοκτονία τους πειδ δν ξευραν τί καναν χασαν ατν πο εχαν & ψαχναν ν ερουν !

Τί θ γινόταν ἐὰν ο δάμαντος & Εα τρωγαν μετ τν πτσιν τους π τ Ξύλον Τς Ζως; Εναι νθουσιαστικν & τεκμήριον τι τίποτε ξ' σων γράφονται ες Τν γίαν Γραφν δν εναι τυχαον, τυχς & νθρώπινης πονηρις !

 πάντηση ρχεται π τν ποκάλυψη μέσ νς Ἱῶ+άννη, το Θεολόγου, & δν εναι τυχαον τι δεξι & ριστερ τς ραίας Πύλης  Χριστς &  Παναγία & περικλείονται π δύο ω+άννηδες, & τ μυστήριον μεγαλώνει:

1] Ἂἰσχύλος  Παρθένος Ἰὦ [σημαίνει Ἱἐρ Πν+αγία] θ γεννήσει Τν Υἱὸν Τὸῦ Θεο. Προμηθέας Δεσμώτης στ.772, 834, 848. μολογία Πίστεως & Προφυτείας π τν Ἄἰσχύλον: πόλλων. «λ μπορε ν τ κάνει  Πατέρας μου  Δίας• ν μόνο πργμα δν μπορε ν κάνει• νάσταση νέκρν.» Ἂἰσχύλου «Ἔὐμενίδες» (στ.647-στ.651) Πηγή: www.inkefalonia.gr

Παναγία/Ιώ τ παδ τς [γίας] ννής = Ἱῶ ννής!

 

2] πόλλων: «λ μπορε ν τ κάνει  Πατέρας μου  Δίας• ν μόνο πργμα δν μπορε ν κάνει• νάσταση νέκρν.» Ἂἰσχύλου «Ἔὐμενίδες» (στ.647-στ.651) Πηγή: www.inkefalonia.gr

3] ποκ. 19,20 [ριθμς 192!] κα πιάσθη τ θηρίον κα  μετ᾿ ἂὐτο ψευδοπροφήτης  ποιήσας τ σημεα νώπιον ἄὐτον ὁἷς πλάνησε τὸὺς λαβόντας τ χάραγμα τὸῦ θηρίου κα τὸὺς προσκυνοντας τ ἔἰκόνι ἂὐτο· ζντες βλήθησαν ὁἱ δύο ἔἰς τν λίμνην τὸῦ πρς τν καιομένην ν θεῖῳ.

ποκ. 20,2 κα κράτησε τν δράκοντα, τν φν τν ρχάον, ς στ Διάβολος κα  Σατανς  πλνν τν ὁἰκουμένην, κα δησεν ἂὐτν χίλια τη,

ποκ. 20,3 κα βαλεν ἂὐτν ἔἰς τν βυσσον, κα κλεισε κα σφράγισεν πάνω ἄὐτον μ πλάν τί τ θνή, χρ τελεσθ τ χίλια τη· μετ τατα δὲῖ ἂὐτν λθναι μκρν χρόνον.

ποκ. 20,10 [ριθμς 21, 3 & 21+12=33] κα  διάβολος  πλνν ἄὐτος βλήθη ἔἰς τν λίμνην τὸῦ πρς κα τὸῦ θείου, πο κα τ θηρίον κα  ψευδοπροφήτης, κα βασανισθήσονται μέρας κα νκτς ἔἰς τὸὺς ἂἰῶνας τν ἄἰώνων.

Τί δν καταλαβαίνετε; Τ θηρίον,  ψευδοπροφήτης & σοι λάβουν τ χάραγμα 666 & προσκυνήσουν τ θηρίον θ εσέλθουν ες τν θυμν το Ληνο Το Θεο τοι τν Κόλλαση προτύτερα π τν διάβολον.  διάβολος θ σφραγιστε & δεθε 1000 τη ,τι & ν σημαίνει τοτον, κάποιοι τ ρμηνεύουν κυριολεκτικς 1000 τη & λλοι ναν συμβολικν χρονικν διάστημαν....

Ἐὰν ο δάμαντος & Εα τρωγαν π τ Ξύλον τς Ζως μετ τ Ξύλον τς Γνώσεως θ ρίχνονταν ες τν λίμνην το πυρς & θ πάθαιναν τ δια μ σα θ πάθουν τ θηρίον, τ ψευδοπροφήτης & ο χαραγμένοι προσκυνήσαντες συνάμα τ θηρίον!

ξ' σων φαίνεται  διάβολος ς γγελος φαγε π τ Δένδρον τς Γνώσεως & τς Ζως & ς ν πόκτησε ναν εδος θανασίας λλ θ τιμωρρηθε μ τν δεύτερον θάνατον τοι τ αώνιον τσαλαπάτημαν ες τν λίμνην το πυρς & τ θηρίον,  ψευδοπροφήτης & ο χαραγμένοι & προσκυνήσαντες τ θηρίον θ δεχθον μέσ διαβόλου τν γεύση το Δένδρου τς Ζως & θ δεχθον τν δεύτερον θάνατον πρν κν τν δεχθε  σατανς & πρν ναστηθον ο πόλοιποι νεκρο δι ν κριθον κατ πόσον θ γουν ες τν Βασιλεία τν Ορανν & τν Παράδεισον  ες τν λίμνη το πυρς το δεύτερου θανάτου....

Μ φήνοντας  Θες τος δάμαντον & Εα ν γευτον π τ Ξύλον τς Ζως μ κδίωξη τος π τ Χερουβείμ, προστατεύτηκαν π τν αώνια καταδίκη & μέσ τς Μετάνοιας τος Μετανοον τ θνη κτοτε & νοιξε  Παράδειος κ Το ησο Χριστο ρνίου & πως  Παράδεισος νοιξε π Τν Υἱὸν Θεάνθρωπον νσαρκωμένον, μοίως &  δεύτερος θάνατος θ νοίξει π τ ρίφιον Τράγον Μπαχομθ θηρίον & ψευδοπροφήτη υος διαβόλου & συνιος διαβόλου χαραγμένους & προσκυνήσαντες πο θ λένε ποος μπορε ν ναμετρηθε μ τ θηρίον, πως μς πληροφορε  ποκάλυψη & πιβεβαιώνουν τ πρωτόκολλα τν σοφν τς σατανοσιών, φο λένε τι  βασιλέας τους [θηρίον] θ εναι  πραγμάτωση τς εμαρμένης δι ν ξουσιάζει τ Σύμπαν, μν σς φανε παράξενον ἐὰν  ντίχριστος μέσ τεχνολογίας λέγξει κυριολεκτικς τ Σύμπαν κα τ πιδεικνύει, φο συνάμα  ποκάλυψη ναφέρεται σ μάχη μεταξ τν στρατευμάτων του & Το ησο Χριστο τ ποα θ κατατροπωθον, ναγνστε τ κεφάλαια 19 & 20....

 δεύτερος θάνατος λοιπν ς ναφέρεται ες τν ποκάλυψη & τν Γένεση εναι  θανασία τς κόλλασης, ταν μία θάνατη ψυχ  πνεμα τσαλαπατεται αωνίως μ ναρίθμητα βασανιστήρια & μ τ βάρος τς πατοσας Το Θεο χωρς ν πιτρέπεται & χωρς ν πέρχεται πλήρης ξαφάνιση & ποος δν θ παρακαλοσε πλήρη ξαφάνιση παρ ν βασανίζεται αωνίως.

 διάβολος φαγε & π τ Ξύλον τς Γνώσεως & π τ Ξύλον τς Ζως κα μετ ν κπέσει. Δν ποκλείεται ν φαγε ατν τς Γνώσεως κατόπιν & φο ξέπεσε & εχε τραφε κα μ ατν τς Ζως ν εναι καταδικασμένον κτοτε σ πτώση & μετέπειτα σ δεύτερον θάνατον. Παρ' λα τατα  φις  ρχαος  ποος ατοκτόνησε ξο & καλεται οροβόρος φις πως κα ο φυλς τν βραίων  κα ατν πο θ κολουθον τν διάβολον κτοτες συγκεκριμένως, μποροσε ν Μετανοήσει λλ συνάμα δν μπορε πειδ δν το τ πιτρέπει  Θες  δν το προσφέρει τν παραμικρ βοήθεια στε π μόνος του ν πράξει τν Μετάνοια φο δν ξίζει βοηθείας....

 πρτος θάνατος ταν δν χει ποιαδήποτε συνέχεια, εδικς δι τν μαρτωλν εναι εδος λύτρωσης & θεραπείας, λλ  δεύτερος ετε ναστηθε κ το πρώτου ετε π' εθείας εναι νας αώνιος ζωντανς θάνατος, τοι  ννοια πο  τυμολογία της & τ χνη της σκεμμένως χάνεται, δηλαδ  λέξη ζόμπυ  ζωόβιος  zo+bie.... Ἐὰν προσέξετε ο περιγραφς & εκόνες δι τος κολασμένους δν διαφέρουν π τς περιγραφς & εκόνες διά τους ζόμπυς  νεκροζωντανος  ζωντονεκρούς ! Πρόκειται περ θανασία κόλλασης, διαρκς κόλλασης, θάνατης κόλλασης &  ννοια & τελετουργία ντίληψης διά τα ζόμπυς δν εναι σχετη μ σα γράφει  ποκάλυψη λλ τ κρύβουν & συνάμα ο σατανιστς τ λατρεύουν....

λλωστε, μασόνοι λένε: εμαστε παλλικάρια & δν φοβόμαστε ν γουμε ες τν κόλλαση δι τ δεώδη μας & τς δέες μας & ἐὰν κε καταλήξουμε δν θ μετανοήσουμε οτε θ φοβηθομε, οτε τ σα πιστεύουμε θ ρνηθομε....

Βεβαίως, χουν τν ξύμωρη δέα τι δν θ φοβηθον τν κόλλαση ν δν θ ντεχαν πως & ο μ γιοι νθρωποι οτε νς λεπτο καύση το σώματος των !....

Μ σα ναλύσαμε ντιλαμβανόμαστε τν Κύκλον Το Ξύλου Τς Ζως & Τς Γνώσεως πο εναι  Θες &  ησος Χριστός. Δν εναι τυχαον τι ταν Μεταλάμβανα νεξομολόγητος παλαιότερα καιγόταν τ στομάχι μου & ατν ταν μία προειδοποίηση σωτήρια δι' μένα.  ούδας  σκαριώτης Μετάλαβε Σμα & Αμα Χριστο πρν Τν Προδώσει & λαβε τν τιμωρρία το μέσ τν πειρασμν τν διαβόλων, ν τν θέση του πρε  Ληστς κ δεξιν π Σταυρο πειδ Μετάλαβε Σμα & Αμα Χριστο ντας Συνσταρωμένος μ Τν Χριστόν, μ ελάβειαν, μετάνοια & ατοκριτικ τοι γνώσθι σεαυτόν !

Ν  πόδειξη τι  Χριστς εναι Τ Ξύλον Τς Ζως:

τοιμάζου Βηθλεέμ, νοικται πσιν  δέμ, Ετρεπίζου φραθά, τι τ ξύλον τς ζως, ν τ Σπηλαί ξήνθησεν κ τς Παρθένου, Παράδεισος κα γάρ,  κείνης γαστήρ, δείχθη νοητός, ν  τ θεον φυτόν, ξ ο φαγόντες ζήσομεν, οχ δ ς  δμ τεθνηξόμεθα, Χριστς γεννται, τν πρν πεσοσαν, ναστήσων εκόνα.

https://www.oparlapipas.gr/2023/12/1_23.html

Παναγιώτης Δίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις