Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2023

Ἄκτιστος Μυστικισμός: Τὸ Ἄκτιστον Ξύλον Τῆς Ζωῆς & Τὸ Κτιστὸν Ξύλον Τῆς Ζωῆς..... Προοίμιον 1ος Μέρος


 Δν μπορε ν γνωρίσει κάποιος τν Γνώση τν Γνώσεων ἐὰν δν το δοθε  Διάκριση.

Βεβαίως κάποιος μπορε ν επε τι τοτος  σχυρισμς εναι γωιστικς & γγειται ες τν διάκριση το καθενς ν εδιακρίνει ἐὰν τ ντι εναι γωιστικς  ντιθέτως, γωιστικς εναι  σχυρισμς τι δν χρειάζεται ν το δοθε δι ν λάβει τν Γνώση τν Γνώσεων, λλ δύναται κάποιος ν καταβάλει & φαρπάξει τν Διάκρισιν τν Διακρίσεων !

λοι ο νατολίτικοι διαλογισμο & γενικς λοι ο διαλογισμοί, φέρουν χωσμένη  φανερ  ξ' μισύας τν πεποίθηση τς δυνατότητας κατάληψης & φάρπαξης τς Γνώσης τν Γνώσεων & τν Ζω τν Ζων, μόνον  Χριστιανισμς διαφωνε καθέτως !

Ο διαλογισμο ναλόγως τάγματος κα συγκεκριμένου διαλογιστ ποικίλλουν π νάμεικτους περ βοηθείας κα προσωπικς δυνατότητας δι τ κατόρθωμα ατν ως κα κακ πονηρ περήφανη πεποίθηση μόνον περ τν ξίωση τς Διάκρισης τν Διακρίσεων & τς Ζως τν Ζων....

Ες Τν Χριστιανισμν  Ταπείνωση εναι τ  & τ Ω, τοι ,τι & ν πιτύχει  ξίζει κάποιος, γγειται ες Τν Τριαδικν Θεν ἐὰν θ ξιώσει τν καθέναν νθρωπον τς Διάκρισης τν Διακρίσεων & τς Ζως τν Ζων.....

Ες τος διαλογισμος πάρχει  πεποίθηση τς ατόματης  κα προσωπικς φώτεισης.

Ες Τν Χριστιανισμόν,  δια  φώτειση μπορε ν εναι παρακαλυμμένη σκότιση & πτώση, καθότι ἐὰν γκρύβει χνος περηφάνειας,  φώτειση τούτη εναι πλάνη & πίκτητη ναξιότητα & κατ' πέκταση βλασφημία πρς Τν Θεόν. ναν ν νάξιον & εναι νάξιον πειδ εναι κτιστόν, δν δύναται ν καταφέρει καμμία προσωπικ φώτειση &  ατοφωτεισμς εναι αταπάτη. ς κ τούτου,  ληθιν φώτειση ες Τν Χριστιανισμν εναι λλη & διαφορετικ Οσία π οανδήποτε λλη θρησκεία, αρεση, παραθρησκεία, τεχνική.... κόμη & ἐὰν ναν ν καταφέρει ν γίνει φωτεινότερον π λα τ Σύμπαντα μαζύν,  ξία τς φώτεισης το εναι μηδαμιν & κτιστ & τ ν τς προσδίδει ξίαν τν κάνει περισσότερον μηδαμηνιν τοι βαθμηδν πομηδαμινή, καθότι  ν σαρκ & ν λει φώτειση δν νταποκρίνεται ες τν ψυχικ φώτειση & ες τν δίκαιη κατ Τν Θεν Φώτειση !

ληθιν Φώτειση εναι πρωτίστως  ναγνώριση Το ληθινο Θεο & τι  Θες εναι νας & κατ' πέκτασιν διάσπαστον μέρος ατς τς Φώτεισης τι εναι Τριαδικός !

Δεύτερον,  ναγνώριση τι λα τ Δικαιώματα εναι Το Θεο, οτως στε ν συνειδητοποιήσει τ ν τι ετε του παρέχονται δικαιώματα, βουλές, φορ, ετε οχ & ετε τ κλάβει π μόνον το ετε το τ δώσουν δν τ ξίζει, ετε το τ δώσει λλον κτιστν ν ετε το τ δώσει  διος  Θεός !

Τρίτον, τ κ Θεο Φορ εναι πρς Δόξαν Θεοτοι ἐὰν λάβεις κ Θεο φορκ γενετς  πικτήτως  κ θαύματος & τ ποδώσεις σ' σέναν  λλον κτιστν ν  τ χρησιμοποιήσεις πρς οον λλον σκοπν παρεκτς Δόξας Θεο δικες, διότι κ Το Θεο ρχονται & ες Τν Θεν δικαίως πρέπει ν καταλήγουν, τ σ κ τν σν πως ν κατανύξει λέγουμεν ες τος ερος Ναος δι τν ερέων κατ τν ναρξην πικλήσεως το πινίκιου μνου δι' ελογίαν το ρτου, το ονου & το ζέου ες Σώμαν & Αμαν ησο Χριστο, τοτος γρ  Μυστικς Δεπνος, πο μόνον ες τν Χριστο κκλησία παραχωρεται ναθρόως τακτικότατα κάθε βδομάδα ποτε τελεται Θεία Λειτουργία !.....

Τέταρτον, τ ν δηλαδ τι δν εναι ν τοι τ κτιστ ντα, πρέπει ν καταλάβουν πς ,τι εναι κτιστν εναι μηδαμινν & δν χει καμμία ξίαν, παρ μόνον σην το προσδίδει  Θεός, ποτε το προσδίδει  Θες & σην ξίαν του προσδίδει  Θεός. στε δν μετράει τ ν τν μηδαμηνότητα το λλ  διος Πανκριτς & Πανποιητς ησος Χριστς  νσαρκωμένος Τριαδικς Θεός !.....

Ες τν χριστιανικ Φώτειση, τ ν κατανοε τι κόμη & ἐὰν εναι  γίνει σον τ πειρα σ σύνολον κτιστ Σύμπαντα δν εναι τίποτε & δν πάρχει διαφορ ξίας μικρότερου & μεγαλύτερου ντος μ ποιονδήποτε συγκρητισμόν !!!!

ρ τε,  ατοφωτεισμς  ποιαδήποτε μορφ φώτεισης  ποία δν διαλαμβάνει τν σύγκριτη Σύγκριση ντος & ντος εναι & θεωρεται σατανική, φο πρτος  σατανς σύγκρινε τ ν & δ τν γωισμν & τν περηφάνεια το αυτο του μ Τν κτιστον Θεόν, πλάνη, πορεία πώλειας & πτώσης τς ψυχς !

Φανταστετε πόσον ραα νοιώθει ναν ποθετικν ν τ ποον κατάφερε ν ποδουλώσει λην τν γνώση & δύναμη το κτιστο κόσμου μέσα του ! Φανταστετε ναν τέτοιον σύγκρητον & ήττητον διαλογισμν & πιτυχίαν !

Κα μως ατς  πέρτατος διαλογισμς & πιτυχία εναι  μεγαλύτερη & σχυρότερη πτώση !  πρτος τέτοιος διαλογιστς ταν  Διάβολος ! καθότι προσδίδει ξίαν , τν ποίαν  διος δν εχεν ξ' ρχς πειδ δν ζοσε ξ' ρχς λλ ποιήθηκεν & εναι κτιστ & δανεικ τν ποίαν οκειοποεται διηνηκς ρα τε κλαμβάνει δηλαδ κλέβει &  ποία μπορε ν το φαιρεθε ν πσαν στιγμν κ Θεο Το ποιητο του ! ρα τε , νας περβατικς διαλογισμς κτς ησο Χριστο εναι περβατικς διαλογισμς πρς τ χειρότερα στρώματα τς Κόλλασης !!

σον μεγαλύτερος ατόβουλος νοιώσεις ντς το κτιστο κόσμου τς λης , τόσον περισσότερον πτωχς θ γίνεις κ Θεο ργότερα κατ Τν κτιστη Εδιάκριση τς Κρίσεως Το !

Διατ μως σχύει τοτον; Μήπως περβάλλουμε  μιλομε μ κακία ; Οδαμς !

Μ κατώτερη λαϊκ ξήγηση τ λέγουμε ς βλασφημία σύγκρισης το Χρόνου μ Τν χρονον , το Κτιστο μ Τν κτιστον !

Τ καλύτερον παράδειγμαν τ ποον συνάμα εναι πραγματικότητα & ληθεία, εναι τι ποιαδήποτε σύγκριση ξιν, δυνάμεων, σχύων, δικαιωμάτων μεταξ Το κτιστου πείρου & το κτιστο πείρου  τς λης  τς νέργειας πο εναι κτίσματα,  τινς Σύνπαντος  λων τν Συνπάντων εναι μαρτία βλασφημίας & ξυμωρείας !

σπομε τι ναν ν χει τ Χ δικαιώματα, & ναν Σύμπαν τ Ψ δικαιώματα πο εναι φερειπεν μεγαλύτερα π τ Χ δικαιώματα το ντος πο ζ ντς το Σύμπαντος & βλέπουμε τι πάρχει μέτρον σύγκρισης !

ταν τ Χ δικαιώματα & τ Ψ δικαιώματα, δι τόλμης μωρείας & παράτολμης δικίας , συγκριθον μ τ Δικαιώματα Το πείρου ντος Τ ποον εναι συνάμα  Δημιουργς τν Χ & Ψ δικαιωμάτων & πάντων λλων δικαιωμάτων , τότε διατελεται Βλασφημεία κατ Τς χραντης ερότητας !

ρα τε, δν φίσταται σημεον σύγκρισης μεταξ κτιστων & Κτιστν Δικαιωμάτων, παρ μόνον σ ναν ποκλειστικν σημεον: τν παραδοχν τν Κτιστν Δικαιωμάτων τι εναι μηδαμην σ σχέσιν μ τ κτιστα Δικαιώματα !!!!

Τοτον, μπορομε ν τ παραθέσουμε ς ξς ερομαθηματικς: σπομε τι χουμε ποιαδήποτε ποσότητα  ποία δν εναι πειρη ποσότητα, τότε ατ  ποσότητα ποια & ἐὰν εναι, εναι μελητέα & νάξια ν συγκρίσει μ τν πειρη Ποσότητα ! Πόσον δ μλλον, ταν ατ  πειρη Ποσότητα εναι κτιστη Ποσότητα  κα ερ κτιστη Ποσότητα !!!!

ρα τε, ναν ν  μία ποσότητα θεωρε τν αυτόν του  τς μεγάλον ποσν σ Θέματα Διακρίσεως, Ζως, Γνώσεως, σχύος, Δύναμης, Δικαιοσύνης, κ τν πραγμάτων βλασφημε, καθότι ση & ἐὰν εναι & σον σπουδαα & ἐὰν εναι , εναι μελητέα, νάξια κα χαμερπ ν συγκρίσει μ ντίστοιχη κτιστη & συνάμα πειρη Ποσότητα !!!!

 μοναδικ περίπτωση πο δύναται σύγκριση , εναι  ποιαδήποτε Ποσότητα π κτιστν ν ν εναι π τν παραδεκτν το δήλωση, ασθηση & ταπειν ελικριν κολουθία τν ντολν Τς κτιστης πειρης πειροπανποσότητας Δικαιοσύνης & λλων χαρακτηριστικν πο ναφέραμε & δν ναφέραμε & τν χαρακτηρίζουν !

Π.χ. ταν λέγεις εναι λίγον  πολ καλς ν τ ννοες κάτω π τν ννοια Καλοσύνης Το ησο Χριστομοίως & ταν λέγεις εμαι δίκαιος, σχυρός, δυνατός, φωτεισμένος, δυνατς κα οτω καθ' ξς !

π παραδείγματι, & πρς παλήθευση τν σων προείπαμεν, νας δυνατς Χριστιανς δν εναι ατς πο πιβάλλεται μ τν κοσμικ κτιστ ντολογικ ννοια τς ξουσίας  τς μς βίας  τς γοητείας, λλ ατς πο ντέχει ς γγελος ντς σάρκας πο σέρνεται δι ν πονέσει  σάρκα & ν ρνηθε  ψυχ Τν ησον Χριστόν !

ντιλαμβάνεστε τι ο ννοιες διαφοροποιονται , ναλόγως μ ποον πνεύμαν ναφέρεστε μ ατές ! Σ σημεον στε ν εναι & ντίθετες ννοιες πως σχυρός, δυνατός, δίκαιος, ραος, φωτεισμένος !

Μ τν κοσμικ Συμπαντικ ννοια, ναν Σύμπαν  ναν ν τ ποον μ τν διαλογισμόν, τν τεχνογνωσία του, τν τεχνολογία του & τος συνδυασμούς τους, καταφέρνει ν εναι ναν Σύμπαν φωτός. Ατν ες Τν Χριστιανισμν εναι πτώση το οτω καλούμενου ωσφόρου Σκοτοφόρου. Διότι σον πι σπουδαία νοιώθει  ψυχ ντς  κτς σαρκός, τόσον περισσότερον βυθίζεται σ πτώση & ατοέκπτωσιν !

 ψυχ Το Χριστιανο δν χει ς πέρτατη ξία τον ατοφωτεισμν  τν πόκτηση τς κοσμικς γνώσεως & διακρίσεως & γάπης & προσκόλλησης τς κοσμικς Συμπνατικς Κτιστς Φώτεισης, λλ τς μφώτεισης μέσα του τς διας τς κτιστης Φώτεισης  κα Φωτείας, τοι ν γίνει Σκεος Τριαδικο Θεοξο &  ρήση το Δαυΐδ θαυμαστς  Θες ν τος γίοις Ατο !

 Χριστιανς θέλει ν εθυγραμμιστε μ Τν κτιστον Τριαδικν Θέον κα χι ν ποκτήσει τ φς το κτιστο φωτς & ν γίνει φέντης του  κα  διος τ κτιστν φς ! Προτιμάει ς εφυέστερος ν Τν Κρίνει & Διακρίνει Τ κτιστον Φς ς ξιον ν κατοικήσει μέσα του, στω & ἐὰν δν χει γνώση κόκκου σινάπεως !

Εναι σν ν χεις δύο πιλογές, ν τρέξεις μ τν οανδήποτε ταχύτητα σο & γνώση σου ν ναγκαλιάσεις τ κτιστν & κτιστον πειρον & ν ποκτήσεις τ κτιστν Σύμπαν & κτιστ γνώση  ν επες πλ θέλω ν γίνω τέτοιος στε  Θες ν μ πιλέξει ν μ τρέξει μ πειρη ταχύτητα  κα ν εσέλθει Τ γί κτίστω πείρω Πνεύματι μέσα μου ν κατοικε....

Ατν εναι τ 1ον Μέρος, ες τ 2ον Μέρος θ ναλύσουμε Μυστηριακς Λεπτομέρειες !

κόμη & γ πο τ γράφω τοτα δν εναι δικά μου & δν πρέπει ν συμπεριφέρομαι ς νώτερος π τ λλα ντα  δ μ ατ τ ποα γράφω & μου δόθησαν ες πρς ζημίαν μου & δελφο προσευχηθετε δι' μέναν μν πάθω τέτοιον χαττάν/ζημίαν, πλν μως διατηρ τ Δικαίωμα ν μν ποδέχομαι τος βλάσφημους & ατν εναι ποστήριξη Τν Δικαιωμάτων Το κτιστου πειρου Τριαδικο Θεο & εναι τ μοναδικν Δικαίωμαν πο χω & ταυτόχρονα Δίκαιη ποχρέωση μου.....

Παναγιώτης Δίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις