Δὲν μπορεῖ νὰ γνωρίσει κάποιος τὴν Γνώση τῶν Γνώσεων ἐὰν δὲν τοῦ δοθεῖ ἡ Διάκριση.
Βεβαίως κάποιος μπορεῖ νὰ εἰπεῖ ὅτι τοῦτος ὁ ἰσχυρισμὸς εἶναι ἐγωιστικὸς & ἔγγειται εἰς τὴν διάκριση τοῦ καθενὸς νὰ εὐδιακρίνει ἐὰν τῷ ὄντι εἶναι ἐγωιστικὸς ἢ ἀντιθέτως, ἐγωιστικὸς εἶναι ὁ ἰσχυρισμὸς ὅτι δὲν χρειάζεται νὰ τοῦ δοθεῖ διὰ νὰ λάβει τὴν Γνώση τῶν Γνώσεων, ἀλλὰ δύναται κάποιος νὰ καταβάλει & ἐφαρπάξει τὴν Διάκρισιν τῶν Διακρίσεων !
Ὅλοι οἱ ἀνατολίτικοι διαλογισμοὶ & γενικῶς ὅλοι οἱ διαλογισμοί, φέρουν χωσμένη ἢ φανερὴ ἢ ἐξ' ἡμισύας τὴν πεποίθηση τῆς δυνατότητας κατάληψης & ἐφάρπαξης τῆς Γνώσης τῶν Γνώσεων & τὴν Ζωὴ τῶν Ζωῶν, μόνον Ὁ Χριστιανισμὸς διαφωνεῖ καθέτως !
Οἱ διαλογισμοὶ ἀναλόγως τάγματος καὶ συγκεκριμένου διαλογιστῇ ποικίλλουν ἀπὸ ἀνάμεικτους περὶ βοηθείας καὶ προσωπικῆς δυνατότητας διὰ τὸ κατόρθωμα αὐτὸν ἕως καὶ κακὴ πονηρὴ ὑπερήφανη πεποίθηση μόνον περὶ τὴν ἀξίωση τῆς Διάκρισης τῶν Διακρίσεων & τῆς Ζωῆς τῶν Ζωῶν....
Εἰς Τὸν Χριστιανισμὸν ἡ Ταπείνωση εἶναι τὸ Ἂ & τὸ Ω, ἤτοι ὅ,τι & νὰ ἐπιτύχει ἢ ἀξίζει κάποιος, ἔγγειται εἰς Τὸν Τριαδικὸν Θεὸν ἐὰν θὰ ἀξιώσει τὸν καθέναν ἄνθρωπον τῆς Διάκρισης τῶν Διακρίσεων & τῆς Ζωῆς τῶν Ζωῶν.....
Εἰς τοὺς διαλογισμοὺς ὑπάρχει ἡ πεποίθηση τῆς αὐτόματης ἢ καὶ προσωπικῆς φώτεισης.
Εἰς Τὸν Χριστιανισμόν, ἡ ἴδια ἡ φώτειση μπορεῖ νὰ εἶναι παρακαλυμμένη σκότιση & πτώση, καθότι ἐὰν ἐγκρύβει ἴχνος ὑπερηφάνειας, ἡ φώτειση τούτη εἶναι πλάνη & ἐπίκτητη ἀναξιότητα & κατ' ἐπέκταση βλασφημία πρὸς Τὸν Θεόν. Ἕναν ὃν ἀνάξιον & εἶναι ἀνάξιον ἐπειδὴ εἶναι κτιστόν, δὲν δύναται νὰ καταφέρει καμμία προσωπικὴ φώτειση & ὁ αὐτοφωτεισμὸς εἶναι αὐταπάτη. Ὡς ἐκ τούτου, ἡ Ἀληθινὴ φώτειση εἰς Τὸν Χριστιανισμὸν εἶναι ἄλλη & διαφορετικὴ Οὐσία ἀπὸ οἱανδήποτε ἄλλη θρησκεία, αἵρεση, παραθρησκεία, τεχνική.... Ἀκόμη & ἐὰν ἕναν ὀν καταφέρει νὰ γίνει φωτεινότερον ἀπὸ ὅλα τὰ Σύμπαντα μαζύν, ἡ ἀξία τῆς φώτεισης τοῦ εἶναι μηδαμινὴ & κτιστὴ & τὸ νὰ τῆς προσδίδει ἀξίαν τὴν κάνει περισσότερον μηδαμηνινὴ ἤτοι βαθμηδὸν ὑπομηδαμινή, καθότι ἡ ἐν σαρκὶ & ἐν ὕλει φώτειση δὲν ἀνταποκρίνεται εἰς τὴν ψυχικὴ φώτειση & εἰς τὴν δίκαιη κατὰ Τὸν Θεὸν Φώτειση !
Ἀληθινὴ Φώτειση εἶναι πρωτίστως ἡ ἀναγνώριση Τοῦ Ἀληθινοῦ Θεοῦ & ὅτι Ὁ Θεὸς εἶναι Ἕνας & κατ' ἐπέκτασιν ἀδιάσπαστον μέρος αὐτῆς τῆς Φώτεισης ὅτι εἶναι Τριαδικός !
Δεύτερον, ἡ ἀναγνώριση ὅτι ὅλα τὰ Δικαιώματα εἶναι Τοῦ Θεοῦ, οὕτως ὥστε νὰ συνειδητοποιήσει τὸ ὀν ὅτι εἴτε του παρέχονται δικαιώματα, βουλές, φορᾶ, εἴτε οὐχὶ & εἴτε τὰ ἐκλάβει ἀπὸ μόνον τοῦ εἴτε τοῦ τὰ δώσουν δὲν τὰ ἀξίζει, εἴτε τοῦ τὰ δώσει ἄλλον κτιστὸν ὀν εἴτε τοῦ τὰ δώσει Ὁ Ἴδιος Ὁ Θεός !
Τρίτον, τὰ ἐκ Θεοῦ Φορᾶ εἶναι πρὸς Δόξαν Θεοῦ, ἤτοι ἐὰν λάβεις ἐκ Θεοῦ φορᾶ, ἐκ γενετῆς ἢ ἐπικτήτως ἢ ἐκ θαύματος & τὰ ἀποδώσεις σ' ἐσέναν ἢ ἄλλον κτιστὸν ὀν ἢ τὰ χρησιμοποιήσεις πρὸς οἷον ἄλλον σκοπὸν παρεκτῶς Δόξας Θεοῦ ἀδικεῖς, διότι ἐκ Τοῦ Θεοῦ ἔρχονται & εἰς Τὸν Θεὸν δικαίως πρέπει νὰ καταλήγουν, τὰ σὰ ἐκ τῶν σῶν ὅπως ἐν κατανύξει λέγουμεν εἰς τοὺς Ἱεροὺς Ναοὺς διὰ τῶν Ἱερέων κατὰ τὴν ἔναρξην ἐπικλήσεως τοῦ Ἐπινίκιου Ὕμνου δι' εὐλογίαν τοῦ ἄρτου, τοῦ οἴνου & τοῦ ζέου εἰς Σώμαν & Αἴμαν Ἰησοῦ Χριστοῦ, τοῦτος γὰρ ὁ Μυστικὸς Δεῖπνος, ὁποὺ μόνον εἰς τὴν Χριστοῦ Ἐκκλησία παραχωρεῖται ἐναθρόως τακτικότατα κάθε ἑβδομάδα ὅποτε τελεῖται Θεία Λειτουργία !.....
Τέταρτον, τὸ ὀν δηλαδὴ ὅτι δὲν εἶναι Ὤν ἤτοι τὰ κτιστὰ ὄντα, πρέπει νὰ καταλάβουν πῶς ὅ,τι εἶναι κτιστὸν εἶναι μηδαμινὸν & δὲν ἔχει καμμία ἀξίαν, παρὰ μόνον ὅσην τοῦ προσδίδει Ὁ Θεός, ὅποτε τοῦ προσδίδει Ὁ Θεὸς & ὅσην ἀξίαν του προσδίδει Ὁ Θεός. Ὥστε δὲν μετράει τὸ ὀν τὴν μηδαμηνότητα τοῦ ἀλλὰ Ὁ Ἴδιος Πανκριτὴς & Πανποιητὴς Ἰησοῦς Χριστὸς Ὁ Ἐνσαρκωμένος Τριαδικὸς Θεός !.....
Εἰς τὴν χριστιανικὴ Φώτειση, τὸ ὀν κατανοεῖ ὅτι ἀκόμη & ἐὰν εἶναι ἢ γίνει ὅσον τὰ ἄπειρα σὲ σύνολον κτιστὰ Σύμπαντα δὲν εἶναι τίποτε & δὲν ὑπάρχει διαφορὰ ἀξίας μικρότερου & μεγαλύτερου ὄντος μὲ ὁποιονδήποτε συγκρητισμόν !!!!
Ἀρὰ τε, ὁ αὐτοφωτεισμὸς ἢ ὁποιαδήποτε μορφὴ φώτεισης ἡ ὁποία δὲν διαλαμβάνει τὴν Ἀσύγκριτη Σύγκριση ὄντος & Ὦντος εἶναι & θεωρεῖται σατανική, ἀφοῦ πρῶτος ὁ σατανᾶς σύγκρινε τὸ ὀν & δὴ τὸν ἐγωισμὸν & τὴν ὑπερηφάνεια τοῦ ἑαυτοῦ του μὲ Τὸν Ἄκτιστον Θεόν, πλάνη, πορεία ἀπώλειας & πτώσης τῆς ψυχῆς !
Φανταστεῖτε πόσον ὡραῖα νοιώθει ἕναν ὑποθετικὸν ὀν τὸ ὁποῖον κατάφερε νὰ ὑποδουλώσει ὅλην τὴν γνώση & δύναμη τοῦ κτιστοῦ κόσμου μέσα του ! Φανταστεῖτε ἕναν τέτοιον ἀσύγκρητον & ἀήττητον διαλογισμὸν & ἐπιτυχίαν !
Καὶ ὅμως αὐτὸς ὁ ὑπέρτατος διαλογισμὸς & ἐπιτυχία εἶναι ἡ μεγαλύτερη & ἰσχυρότερη πτώση ! ὁ πρῶτος τέτοιος διαλογιστῇς ἦταν ὁ Διάβολος ! καθότι προσδίδει ἀξίαν , τὴν ὁποίαν ὁ ἴδιος δὲν εἶχεν ἐξ' ἀρχῆς ἐπειδὴ δὲν ζοῦσε ἐξ' ἀρχῆς ἀλλὰ ποιήθηκεν & εἶναι κτιστὴ & δανεικὴ τὴν ὁποίαν οἰκειοποεῖται διηνηκῶς ἄρα τε ἐκλαμβάνει δηλαδὴ κλέβει & ἡ ὁποία μπορεῖ νὰ τοῦ ἀφαιρεθεῖ ἀνὰ πᾶσαν στιγμὴν ἐκ Θεοῦ Τοῦ ποιητοῦ του ! ἄρα τε , ἕνας ὑπερβατικὸς διαλογισμὸς ἐκτὸς Ἰησοῦ Χριστοῦ εἶναι ὑπερβατικὸς διαλογισμὸς πρὸς τὰ χειρότερα στρώματα τῆς Κόλλασης !!
Ὅσον μεγαλύτερος αὐτόβουλος νοιώσεις ἐντὸς τοῦ κτιστοῦ κόσμου τῆς ὕλης , τόσον περισσότερον πτωχὸς θὰ γίνεις ἐκ Θεοῦ ἀργότερα κατὰ Τὴν Ἄκτιστη Εὐδιάκριση τῆς Κρίσεως Τοῦ !
Διατὶ ὅμως ἰσχύει τοῦτον; Μήπως ὑπερβάλλουμε ἢ ὠμιλοῦμε μὲ κακία ; Οὐδαμῶς !
Μὲ κατώτερη λαϊκὴ ἐξήγηση τὸ λέγουμε ὡς βλασφημία σύγκρισης τοῦ Χρόνου μὲ Τὸν Ἄχρονον , τοῦ Κτιστοῦ μὲ Τὸν Ἄκτιστον !
Τὸ καλύτερον παράδειγμαν τὸ ὁποῖον συνάμα εἶναι πραγματικότητα & Ἀληθεία, εἶναι ὅτι ὁποιαδήποτε σύγκριση ἀξιῶν, δυνάμεων, ἰσχύων, δικαιωμάτων μεταξὺ Τοῦ Ἄκτιστου Ἀπείρου & τοῦ κτιστοῦ ἀπείρου ἢ τῆς ὕλης ἢ τῆς ἐνέργειας ὁποὺ εἶναι κτίσματα, ἢ τινὸς Σύνπαντος ἢ ὅλων τῶν Συνπάντων εἶναι ἁμαρτία βλασφημίας & ὀξυμωρείας !
Ἀσποῦμε ὅτι ἕναν ὀν ἔχει τὰ Χ δικαιώματα, & ἕναν Σύμπαν τὰ Ψ δικαιώματα ποὺ εἶναι φερειπεὶν μεγαλύτερα ἀπὸ τὰ Χ δικαιώματα τοῦ ὄντος ποὺ ζῇ ἐντὸς τοῦ Σύμπαντος & βλέπουμε ὅτι ὑπάρχει μέτρον σύγκρισης !
Ὅταν τὰ Χ δικαιώματα & τὰ Ψ δικαιώματα, διὰ τόλμης μωρείας & παράτολμης ἀδικίας , συγκριθοῦν μὲ τὰ Δικαιώματα Τοῦ Ἀπείρου Ὦντος Τὸ Ὁποῖον εἶναι συνάμα Ὁ Δημιουργὸς τῶν Χ & Ψ δικαιωμάτων & πάντων ἄλλων δικαιωμάτων , τότε διατελεῖται Βλασφημεία κατὰ Τῆς Ἄχραντης Ἱερότητας !
Ἄρα τε, δὲν ὑφίσταται σημεῖον σύγκρισης μεταξὺ Ἄκτιστων & Κτιστῶν Δικαιωμάτων, παρὰ μόνον σὲ ἕναν ἀποκλειστικὸν σημεῖον: τὴν παραδοχὴν τῶν Κτιστῶν Δικαιωμάτων ὅτι εἶναι μηδαμηνὰ σὲ σχέσιν μὲ τὰ Ἄκτιστα Δικαιώματα !!!!
Τοῦτον, μποροῦμε νὰ τὸ παραθέσουμε ὡς ἑξῆς Ἱερομαθηματικῶς: ἀσποῦμε ὅτι ἔχουμε ὁποιαδήποτε ποσότητα ἡ ὁποία δὲν εἶναι ἄπειρη ποσότητα, τότε αὐτὴ ἡ ποσότητα ὅποια & ἐὰν εἶναι, εἶναι ἀμελητέα & ἀνάξια ἐν συγκρίσει μὲ τὴν Ἄπειρη Ποσότητα ! Πόσον δὲ μᾶλλον, ὅταν αὐτὴ ἡ Ἄπειρη Ποσότητα εἶναι Ἄκτιστη Ποσότητα ἢ καὶ Ἱερὰ Ἄκτιστη Ποσότητα !!!!
Ἄρα τε, ἕναν ὀν ἢ μία ποσότητα θεωρεῖ τὸν ἑαυτόν του ἢ τῆς μεγάλον ποσὸν σὲ Θέματα Διακρίσεως, Ζωῆς, Γνώσεως, Ἰσχύος, Δύναμης, Δικαιοσύνης, ἐκ τῶν πραγμάτων βλασφημεῖ, καθότι ὅση & ἐὰν εἶναι & ὅσον σπουδαῖα & ἐὰν εἶναι , εἶναι ἀμελητέα, ἀνάξια καὶ χαμερπῆ ἐν συγκρίσει μὲ ἀντίστοιχη Ἄκτιστη & συνάμα Ἄπειρη Ποσότητα !!!!
Ἡ μοναδικὴ περίπτωση ὁποὺ δύναται σύγκριση , εἶναι ἡ ὁποιαδήποτε Ποσότητα ἀπὸ κτιστὸν ὀν νὰ εἶναι ὑπὸ τὴν παραδεκτὴν τοῦ δήλωση, αἴσθηση & ταπεινὴ εἰλικρινῆ ἀκολουθία τῶν Ἐντολῶν Τῆς Ἄκτιστης Ἄπειρης Ἀπειροπανποσότητας Δικαιοσύνης & ἄλλων χαρακτηριστικῶν ὁποὺ ἀναφέραμε & δὲν ἀναφέραμε & τὴν χαρακτηρίζουν !
Π.χ. ὅταν λέγεις εἶναι ὀλίγον ἢ πολὺ καλὸς νὰ τὸ ἐννοεῖς κάτω ἀπὸ τὴν ἔννοια Καλοσύνης Τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὁμοίως & ὅταν λέγεις εἶμαι δίκαιος, ἰσχυρός, δυνατός, φωτεισμένος, δυνατὸς καὶ οὕτω καθ' ἑξῆς !
Ἐπὶ παραδείγματι, & πρὸς ἐπαλήθευση τῶν ὅσων προείπαμεν, ἕνας δυνατὸς Χριστιανὸς δὲν εἶναι αὐτὸς ὁποὺ ἐπιβάλλεται μὲ τὴν κοσμικὴ κτιστὴ ὀντολογικὴ ἔννοια τῆς ἐξουσίας ἢ τῆς ὠμῆς βίας ἢ τῆς γοητείας, ἀλλὰ αὐτὸς ὁποὺ ἀντέχει ὡς ἄγγελος ἐντὸς σάρκας ὁποὺ σέρνεται διὰ νὰ πονέσει ἡ σάρκα & νὰ ἀρνηθεῖ ἡ ψυχὴ Τὸν Ἰησοῦν Χριστόν !
Ἀντιλαμβάνεστε ὅτι οἱ ἔννοιες διαφοροποιοῦνται , ἀναλόγως μὲ ποῖον πνεύμαν ἀναφέρεστε μὲ αὐτές ! Σὲ σημεῖον ὥστε νὰ εἶναι & ἀντίθετες ἔννοιες ὅπως ἰσχυρός, δυνατός, δίκαιος, ὡραῖος, φωτεισμένος !
Μὲ τὴν κοσμικὴ Συμπαντικὴ ἔννοια, ἕναν Σύμπαν ἢ ἕναν ὀν τὸ ὁποῖον μὲ τὸν διαλογισμόν, τὴν τεχνογνωσία του, τὴν τεχνολογία του & τοὺς συνδυασμούς τους, καταφέρνει νὰ εἶναι ἕναν Σύμπαν φωτός. Αὐτὸν εἷς Τὸν Χριστιανισμὸν εἶναι πτώση τοῦ οὕτω καλούμενου Ἑωσφόρου Σκοτοφόρου. Διότι ὅσον πιὸ σπουδαία νοιώθει ἡ ψυχὴ ἐντὸς ἢ ἐκτὸς σαρκός, τόσον περισσότερον βυθίζεται σὲ πτώση & αὐτοέκπτωσιν !
Ἡ ψυχὴ Τοῦ Χριστιανοῦ δὲν ἔχει ὡς ὑπέρτατη ἀξία τον αὐτοφωτεισμὸν ἢ τὴν ἀπόκτηση τῆς κοσμικῆς γνώσεως & διακρίσεως & ἀγάπης & προσκόλλησης τῆς κοσμικῆς Συμπνατικὴς Κτιστῆς Φώτεισης, ἀλλὰ τῆς Ἐμφώτεισης μέσα του τῆς ἴδιας τῆς Ἄκτιστης Φώτεισης ἢ καὶ Φωτείας, ἤτοι νὰ γίνει Σκεῦος Τριαδικοῦ Θεοῦ, ἐξοῦ & ἡ ρήση τοῦ Δαυΐδ θαυμαστὸς Ὁ Θεὸς ἐν τοῖς ἁγίοις Αὐτοῦ !
Ὁ Χριστιανὸς θέλει νὰ εὐθυγραμμιστεῖ μὲ Τὸν Ἄκτιστον Τριαδικὸν Θέον καὶ ὄχι νὰ ἀποκτήσει τὸ φῶς τοῦ κτιστοῦ φωτὸς & νὰ γίνει ἀφέντης του ἢ καὶ ὁ ἴδιος τὸ κτιστὸν φῶς ! Προτιμάει ὡς εὐφυέστερος νὰ Τὸν Κρίνει & Διακρίνει Τὸ Ἄκτιστον Φῶς ὡς ἄξιον νὰ κατοικήσει μέσα του, ἔστω & ἐὰν δὲν ἔχει γνώση κόκκου σινάπεως !
Εἶναι ὡσὰν νὰ ἔχεις δύο ἐπιλογές, νὰ τρέξεις μὲ τὴν οἱανδήποτε ταχύτητα σοῦ & γνώση σου νὰ ἐναγκαλιάσεις τὸ κτιστὸν & ἄκτιστον ἄπειρον & νὰ ἀποκτήσεις τὸ κτιστὸν Σύμπαν & κτιστὴ γνώση ἢ νὰ εἰπεῖς ἁπλὰ θέλω νὰ γίνω τέτοιος ὥστε Ὁ Θεὸς νὰ μὲ ἐπιλέξει νὰ μὲ τρέξει μὲ ἄπειρη ταχύτητα ἢ καὶ νὰ εἰσέλθει Τῷ Ἁγίῳ Ἀκτίστω Ἀπείρω Πνεύματι μέσα μου νὰ κατοικεῖ....
Αὐτὸν εἶναι τὸ 1ον Μέρος, εἰς τὸ 2ον Μέρος θὰ ἀναλύσουμε Μυστηριακὲς Λεπτομέρειες !
Ἀκόμη & ἐγὼ ποὺ τὰ γράφω τοῦτα δὲν εἶναι ἰδικά μου & δὲν πρέπει νὰ συμπεριφέρομαι ὡς ἀνώτερος ἀπὸ τὰ ἄλλα ὄντα ἢ δὲ μὴ αὐτὰ τὰ ὁποῖα γράφω & μου ἐδόθησαν εἷς πρὸς ζημίαν μου & Ἀδελφοὶ προσευχηθεῖτε δι' ἐμέναν μὴν πάθω τέτοιον χαττάν/ζημίαν, πλὴν ὅμως διατηρῶ τὸ Δικαίωμα νὰ μὴν ἀποδέχομαι τοὺς βλάσφημους & αὐτὸν εἶναι ὑποστήριξη Τῶν Δικαιωμάτων Τοῦ Ἄκτιστου Ἄπειρου Τριαδικοῦ Θεοῦ & εἶναι τὸ μοναδικὸν Δικαίωμαν ποὺ ἔχω & ταυτόχρονα Δίκαιη Ὑποχρέωση μου.....
Παναγιώτης Δίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου