Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

«Zώνες Περιορισμένης Κυκλοφορίας και μείωση ορίων ταχύτητας»: Δυσκολεύουν τη χρήση IX - Μέχρι να τα καταργήσουν εντελώς.

 


Νέα μείωση στα όρια ταχύτητας των οχημάτων βάζουν οι αρχές του Παρισιού.

Το νέο «πράσινο μέτρο» αποκαλύφθηκε από τον Δήμο του Παρισιού αυτή την Τετάρτη, κατά την παρουσίαση του Κλιματικού Σχεδίου της γαλλικής πρωτεύουσας.

«Σκοπεύει να βάλει φρένο στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων», μεταδίδουν γαλλικά ΜΜΕ.

«Οι παριζιάνοι οδηγοί θα πρέπει για άλλη μια φορά να βάλουν το πόδι τους στο πεντάλ του φρένου. Μετά από μια πρώτη μείωση της ταχύτητας στην περιφερειακή οδό του Παρισιού στα 70 km/h (αντί για 80 km/h) το 2014, ο Δήμος του Παρισιού ανακοίνωσε αυτή την Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου ότι πλέον σκόπευε να περιορίσει την ταχύτητα στα 50 km/h. ω. χλμ./ώρα, στα 35 χιλιόμετρα δρόμων που περιβάλλουν την πρωτεύουσα».

Το μέτρο αυτό θα τεθεί σε ισχύ στις 14 Σεπτεμβρίου 2024, μόλις τελειώσουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Συνοδεύεται από μια δεύτερη αλλαγή για τον περιφερειακό δρόμο: την κράτηση μιας λωρίδας αποκλειστικά αφιερωμένης στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Αυτή η λωρίδα θα είναι αυτή που το καλοκαίρι του 2024 θα χρησιμεύσει ως «ολυμπιακή λωρίδα», μια λωρίδα που θα χωρίζεται από την υπόλοιπη λεωφόρο και θα προορίζεται για την κυκλοφορία αθλητών και επισήμων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Αυτά τα δύο μέτρα εμφανίζονται στο νέο Σχέδιο για το Κλίμα 2024-2030 που παρουσιάστηκε αυτή την Τετάρτη από το τοπικό δημαρχείο. Ο δεύτερος άξονας Αυτό το σχέδιο αποσκοπεί στη «δραστική μείωση της ρύπανσης που συνδέεται με την κυκλοφορία αυτοκινήτων», ιδίως με τη μείωση της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας στον περιφερειακό δρόμο.

Οι τοπικές αρχές διευκρινίζουν σε δελτίο τύπου ότι «σήμερα, η μέση ταχύτητα στον περιφερειακό δρόμο είναι 50 km/h κατά τη διάρκεια της ημέρας, 30 έως 45 km/h σε ώρες αιχμής και 60 km/h τη νύχτα». Ως εκ τούτου, το μέτρο θα αναγκάσει τους οδηγούς να κόβουν ταχύτητα τη νύχτα, ακόμη και όταν οι λωρίδες δεν έχουν μεγάλη κίνηση.

Ειδικότερα η Lefigaro σημειώνει τα εξής:

Το δημαρχείο του Παρισιού ανακοινώνει επίσης στο Σχέδιο για το Κλίμα τη δημιουργία μιας «καρδιάς πεζών σε καθεμία από τις είκοσι συνοικίες της πρωτεύουσας, καθώς και την εγκατάσταση μεγάλης κλίμακας ήσυχης ζώνης, που ονομάζεται επίσης Ζώνη Περιορισμένης Κυκλοφορίας (ZTL) στην το κέντρο του Παρισιού. Σύντομα θα απαγορευτεί στα τουριστικά πούλμαν η οδήγηση στο κέντρο του Παρισιού και σε αυτή τη Ζώνη Περιορισμένης Κυκλοφορίας, η κυκλοφορία θα προορίζεται αποκλειστικά για πεζούς, ποδήλατα, μέσα μαζικής μεταφοράς και ορισμένες κατηγορίες χρηστών (κάτοικοι, έμποροι, τεχνίτες, άτομα με χαμηλή κινητικότητα…) “.

Η παραπάνω είδηση έρχεται -όλως τυχαίως- λίγες ημέρες μετά την…υπόσχεση Μητσοτάκη για περιορισμό της κίνησης των οχημάτων στην Αθήνα.

«Θα κάνουμε τη χρήση του αυτοκινήτου ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά, προαναγγέλοντας κατασταλτικά μέτρα και στην Ελλάδα.

(freepik photo)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις