Το άλλωτε στολίδι της Καλιφόρνια, πέρα από τα τεράστια προβλήματα εγκληματικότητας στη στεριά, τώρα έχει να αντιμετωπίσει ακόμα μια σκληρή πραγματικότητα και στο νερό - Η παρακμή της πολιτείας συνεχίζεται με αμειώτους ρυθμούς...
Ο πρώην λιμενάρχης του Όκλαντ, Brock De Lappe, δεν θέλει να χρησιμοποιεί τη λέξη “πειρατεία” για να περιγράψει το υδάτινο έγκλημα στις εκβολές του Όκλαντ/Αλαμέντα.
«Οι άνθρωποι έχουν αυτή τη ρομαντική άποψη για τους πειρατές – Τζόνι Ντεπ, Πειρατές της Καραϊβικής, όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι έτσι» είπε ο κ. De Lappe, ναυτικός σύμβουλος που ήταν επίσης λιμενάρχης του Alameda πριν από τη συνταξιοδότησή του.
Η πραγματικότητα κάθε άλλο παρά ρομαντική είναι. Οι λεγόμενοι πειρατές δεν θυμίζουν σε τίποτα τους “Real Oakland Raiders”, όπως το έθεσε ένας τίτλος εφημερίδας.
«Αυτοί οι άνθρωποι είναι απλώς κοινοί εγκληματίες» που ζουν σε παράνομα ή κλεμμένα πλοία και διαπράττουν ληστείες στον κόλπο του Σαν Φρανσίσκο, είπε. Τα αγκυροβόλια είναι σκάφη που αγκυροβολούν παράνομα χωρίς άδεια.
Το περασμένο καλοκαίρι, ένα ξεφάντωμα ληστειών μάστιζε τις εκβολές πλάτους 800 ποδιών με κλεμμένα μηχανοκίνητα σκάφη που χρησιμοποιούνταν για να λεηλατήσουν μεγαλύτερα σκάφη και μαρίνες.
Σε μια περίπτωση, κλέφτες ξεκίνησαν με τρεις φουσκωτές λέμβους από ένα yacht club στην Alameda. Διαρρήκτες χτύπησαν τουλάχιστον άλλα τέσσερα γιοτ κλαμπ της Bay Area, ένα κέντρο ιστιοπλοΐας και αρκετούς ιδιοκτήτες που ζούσαν στα σκάφη τους.
Ο κ. De Lappe, 74 ετών, είπε ότι ενώ η πόλη της Alameda έχει επιμεληθεί να κρατήσει μακριά τα παράνομα αγκυροβόλια, το Oakland συνεχίζει να αγωνίζεται με τα εγκαταλελειμμένα σκάφη-«φαντάσματα», που επί του παρόντος ξεπερνούν τα 20.
“Υπάρχει ένα εγκληματικό στοιχείο που φαίνεται ότι δεν ζει μόνο σε αυτά τα σκάφη που είναι αγκυροβολημένα”, είπε ο κ. De Lappe στους The Epoch Times. «Γίνονται πραγματικά επιθετικοί, βγαίνουν το βράδυ σε μαρίνες και κλέβουν εξοπλισμό από σκάφη, κλέβουν βάρκες από μαρίνες».
«Η Alameda δεν επέτρεψε ποτέ αυτό να γίνει πρόβλημα στην ακτογραμμή της. Έχουν πέσει θύματα. Αυτοί οι πειρατές έχουν πάει στις μαρίνες της Alameda. Αισθάνονται ότι το μέρος αυτό τους ανήκει, ότι είναι το λιμάνι τους», τόνισε.
Ο ιδιοκτήτης του Outboard Motor Shop, Craig Jacobsen είπε ότι οι κλέφτες χτύπησαν δύο από τις βάρκες του στην επιχείρησή του στο Όκλαντ και έκλεψαν ανταλλακτικά και ηλεκτρονικά είδη αξίας πολλών χιλιάδων δολαρίων.
«Είχανε κλέψει τουλάχιστον 20 βάρκες και σκάφη», είπε ο κ. Jacobsen στους The Epoch Times. «Βρέθηκαν όλα στο ίδιο μέρος, αλλά κανείς δεν συνελήφθη».
«Για μερικούς μήνες, τα πράγματα ήταν πολύ σοβαρά. Λαμβάναμε τηλεφωνήματα κάθε μέρα από ανθρώπους που τους έκλεβαν τις βάρκες. Έμπαιναν στις μαρίνες το βράδυ, έπαιρναν τα μικρά φουσκωτά και άλλα πράγματα και τα πήγαιναν στον καταυλισμό των αστέγων», είπε.
“Είναι απλώς άστεγοι που ζουν σε βάρκες. Για κάποιο λόγο, κανείς δεν θέλει να τους αντιμετωπίσει. Η αστυνομία [του Όκλαντ] λέει ότι είναι ζήτημα της Alameda. Η αστυνομία της Alameda λέει ότι είναι από την πλευρά των εκβολών του Όκλαντ. Ο ένας πετά την ευθύνη στον άλλο».
Ο κ. Jacobsen είπε ότι δεν έχει καμία διαφορά η εγκατάσταση περιφράξεων ασφαλείας και καμερών για την αποτροπή του εγκλήματος.Οι εγκληματίες βρίσκουν πάντα τρόπο να μπουν.
“Δύο φορές τη νύχτα, άγνωστοι μπήκαν στην αυλή μου. Ένα βράδυ, είδα ανθρώπους με κουκούλες να περνούν από μια βάρκα στο πίσω μέρος της αυλής μου. Τους έδιωξα. Ποιος ξέρει τι συμβαίνει τη νύχτα όταν δεν είμαστε εδώ”, είπε.
Η ειδοποίηση της αστυνομίας δεν σημαίνει απαραίτητα και γρήγορη ανταπόκριση.
«Καλέσαμε την αστυνομία το πρωί που βρήκαμε τα πράγματά μας και μας είπαν ότι όλοι οι αστυνομικοί ήταν απασχολημένοι σχετικά με ένα βίαιο έγκλημα. Έπρεπε να το αντιμετωπίσουμε μόνοι μας», είπε ο κ. Jacobsen.
Η Tracy Reigelman είναι η βοηθός συνοδού στο Oakland Yacht Club στην Alameda. Ασχολείται εδώ και μήνες με εγκλήματα που σχετίζονται με την έλλειψη στέγης — όχι μόνο από τους λεγόμενους πειρατές αλλά και από εγκληματίες της ακτογραμμής.
«Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει μια πολύ χαλαρή οπτική γύρω από το έγκλημα και την πρόληψη», είπε. «Το πραγματικό ζήτημα είναι ότι έχουμε αυτές τις μονάδες οργανωμένου εγκλήματος, οι οποίες αποτελούνται από πειρατές και οργανωμένο έγκλημα στην ακτή μας.
«Το μέγεθος της εγκληματικότητας στο νερό – εφόσον δεν θέλουν να χρησιμοποιούν τον όρο πειρατές – είναι υψηλό. Αλλά αυτό που οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν είναι πως κάποιοι βρίσκονται σε απόσταση 100 ή 200 ποδιών από την ακτή και μας απειλούν κάθε μέρα, εδώ το μέγεθος της εγκληματικότητας είναι ακόμα υψηλότερο”, είπε.
«Είχαμε σωματικές επιθέσεις στο εστιατόριο ακριβώς εδώ. Μόλις το περασμένο Σαββατοκύριακο μας έκλεψαν τρία αυτοκίνητα από το πάρκινγκ εδώ», συμπλήρωσε.
“Τους τελευταίους τρεις μήνες, πιθανότατα είχαμε μια ντουζίνα ή περισσότερα κλεμμένα οχήματα. Είχαμε παραβιάσεις, κλοπές, παρενόχληση. Χθες το βράδυ είχαμε της ειδική μονάδα SWAT εδώ στο πάρκινγκ. Ένα άτομο στο διπλανό ξενοδοχείο, το οποίο είναι επί του παρόντος στεγάζει [άστεγους], είχε κλειδωθεί μαζί με όπλα σε ένα δωμάτιο και απειλούσε τον κόσμο».
Ο κ. Reigelman είπε στους The Epoch Times ότι η γιοτ λέσχη προσπάθησε να συνεργαστεί με αξιωματούχους της πόλης και της κομητείας Alameda για να βρει μια λύση, αλλά «το πράγμα δεν λειτούργησε καθόλου».
«Υπάρχει ζήτημα δικαιοδοσίας και ελέγχου, τα οποία πηγάζουν ακριβώς από εδώ, από την μέση της εκβολής. Η συνεργασία μεταξύ των υπηρεσιών – δεν υπάρχει», είπε ο κ. Reigelman.
Οι περιοχές που στοχοποιήθηκαν πρόσφατα από πειρατές στις εκβολές ποταμών περιλαμβάνουν τις δημόσιες αποβάθρες στην πλατεία Jack London και το Jack London Aquatic Center στο Όκλαντ. Υπάρχει επίσης το κανάλι εκβολών δυτικά του Bayside Hotel και του Union Point Park.
Ο 56χρονος Simon Greaves κάτοικος του Sausalito με καταγωγή από το Ηνωμένο Βασίλειο, είναι ο ιδιοκτήτης του ιστιοφόρου Sun Odyssey, εξοπλισμένο με μια φουσκωτή λέμβο αγκυροβολημένη στην μαρίνα Jack London.
Ο Mark, ο οποίος ζει στο σκιφ του στις εκβολές του Όκλαντ, είπε ότι ένιωθε ότι παραβιάστηκε προσωπικά αφού του έκλεψαν μια από τις εφεδρικές δεξαμενές αερίου καθώς περνούσε «δύσκολες στιγμές».
“Όταν σε ληστεύουν, είναι πολύ κακό. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι ως επί το πλείστον να παρακολουθείς μέχρι και την σκιά σου και να βεβαιωθείς ότι δεν βλέπεις αγνώστους που δεν τους έχεις ξαναδεί στην περιοχή», είπε ο Mark στους The Epoch Times.
«Είναι κάτι σαν πειρατές-νομάδες, εισβάλουν όλοι μαζί, αρπάζουν τα πάντα και μετά πάνε στο υπόλοιπο λιμάνι, είναι λες και επιστρέψαμε στον 17ο αιώνα», τόνισε.
“Υπήρχε ένας τύπος εδώ που προκαλούσε πολλά προβλήματα. Πήδηξε σε μια βάρκα που απειλούσε μια κοπέλα σαν να επρόκειτο να κάνει κάτι κακό. Θα έλεγα ότι μάλλον είναι εθισμένοι σε κάτι και πρέπει να υποστηρίξουν τη συνήθειά τους με κάποιο τρόπο», συμπλήρωσε.
Σύμφωνα με την αστυνομία του Όκλαντ (OPD) για τις 4-10 Σεπτεμβρίου, οι ληστείες αυξήθηκαν κατά 20 τοις εκατό το 2023, με 348 αναφερόμενα περιστατικά σε σύγκριση με 291 το προηγούμενο έτος.
Η πόλη σημείωσε μια εντυπωσιακή αύξηση 44 τοις εκατό στις διαρρήξεις, με 2.137 αναφερόμενα περιστατικά σε σύγκριση με 1.670 το 2022. Η εγκληματικότητα συνολικά αυξάνεται κατά 25% σε ετήσια βάση τα τελευταία τρία χρόνια, πρόσθεσε η έκθεση.
Μια εκπρόσωπος του OPD είπε στους The Epoch Times ότι από τον Αύγουστο έχουν σημειωθεί «πολύ λίγα περιστατικά» στις εκβολές του Όκλαντ, «εκτός από ένα διάστημα δύο εβδομάδων που περιελάμβανε κλοπές από μικροαντικείμενα έως ένα μεγάλο σκάφος».
“Το OPD έλαβε τρεις ξεχωριστές αναφορές κλοπιμαίων κατά τη διάρκεια του παραπάνω χρονικού διαστήματος δύο εβδομάδων”, είπε η εκπρόσωπος.
«Τα εγκλήματα διαπράχθηκαν γενικά τη νύχτα ή τις πρώτες πρωινές ώρες. Τα θύματα είναι ιδιοκτήτες σκαφών που έχουν αποθηκευμένα τα σκάφη τους σε τοπικές μαρίνες. Δεν χρησιμοποιήθηκαν όπλα κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων έξαρσης της εγκληματικότητας».
Μέχρι στιγμής, η αστυνομία έχει συλλάβει μόνο έναν άνδρα που κατηγορείται για κλοπή εξωλέμβιου κινητήρα. Ο κ. Reigelman είπε ότι είναι δύσκολο να εκτιμηθεί το ακριβές ποσοστό των εγκλημάτων που διαπράττουν οι άστεγοι, επειδή τα θύματά τους δεν είναι πάντα πρόθυμα να τα καταγγείλουν.
Ένα πράγμα που είναι σίγουρο είναι ότι η έλλειψη στέγης —είτε στην ακτή είτε στο νερό— συνεχίζει να αποτελεί πρόβλημα.
Η κομητεία Alameda κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης καθώς ο αριθμός των παράνομων καταυλισμών αστέγων στη γη τους, αυξήθηκε από λιγότερους από 150 το 2020 σε 1.381 τον Ιούνιο του 2023.
Μέχρι πρόσφατα, το Oakland Embarcadero ήταν ένας εκτεταμένος θύλακας από σκηνές και παλιά οχήματα αναψυχής. Η πόλη έστησε τσιμεντένια φράγματα για να κρατήσει μακριά τους καταυλισμούς αστέγων.
«Αυτή τη στιγμή, είναι παράνομο», είπε ο κ. Reigelman για το υδάτινο έγκλημα. Μερικοί αδειοδοτημένοι και εγγεγραμμένοι ιδιοκτήτες σκαφών “περπατούν φωνάζοντας στους ανθρώπους: “Έχω το όπλο μου. Είμαι προστατευμένος”. Συνέπεια του εγκλήματος στο νερό ήταν η σταθερή μείωση των μελών σε λέσχη γιοτ, είπε.
“Οι άνθρωποι δεν θέλουν να έρθουν εδώ. Φοβούνται. Έπρεπε να επενδύσουμε χρήματα σε κάμερες ασφαλείας, περιφράξεις και θάμνους για να προστατεύσουμε τις εγκαταστάσεις μας. Έπρεπε να μεταφέρουμε τους διαδρόμους που βάλαμε πριν από 20 χρόνια», πρόσθεσε ο κ. Reigelman .
«Είναι μια σκληρή κατάσταση. Δεν ξέρω πώς θα την αντιμετωπίσουμε μόνοι μας καθώς κανένας από την πολιτεία της Καλιφόρνια δεν φαίνεται πρόθυμος να μας βοηθήσει».
Ο κ. De Lappe είπε ότι η απαλλαγή από τις παράνομες αγκυρώσεις είναι το κλειδί για την πρόληψη του υδάτινου εγκλήματος στις εκβολές.
«Χιλιάδες χρησιμοποιούν αυτή τη μοναδική πλωτή οδό στον κόλπο του Σαν Φρανσίσκο για μια μεγάλη ποικιλία θαλάσσιας αναψυχής: κοχύλια κωπηλασίας, φαλαινοπλοϊκές βάρκες, κανό, καγιάκ, ιστιοπλοΐα και ακόμη και κολύμβηση αναψυχής», είπε.
Το να επηρεαστεί από εκείνους που ήταν πρόθυμοι να παραβιάσουν το νόμο, να βρωμίσουν τα νερά, να εγκαταλείψουν τις βάρκες τους όταν χαλαρώνουν και βυθίζονται σε καταιγίδες, ήταν πολύ απογοητευτικό. «Ενώ έχω συμπάθεια για τους αστέγους, το να δρουν με αυτόν τον τρόπο δεν είναι η κατάλληλη λύση».
Ο Τζέιμς Ρέντμον, 45 ετών από την Αλάσκα, έχει αγκυροβολήσει παράνομα χωρίς άδεια στις εκβολές του Όκλαντ σε ένα εγκαταλελειμμένο ιστιοφόρο που αγόρασε για 200 δολάρια στο Όρεγκον.
Ο κ. Ρέντμον είπε ότι ταξίδεψε στο Όκλαντ για να βοηθήσει έναν φίλο που είχε ανάγκη, αλλά δεν γνώριζε ότι χρειαζόταν άδεια και εγγραφή ή ότι η πόλη είχε ένα διάταγμα για το σκάφος όχλησης για τις εκβολές.
“Δεν έχω κολλήσει εδώ. Προσπαθώ να καταλάβω τι θα κάνω – πού να μετακομίσω, προσπαθώντας να είμαι θετικός”, είπε ο κ. Ρέντμον στους The Epoch Times. “Πρέπει να υπάρχει ένα χαρούμενο μέσο. Δεν ξέρω από πού προήλθε αυτή η ιδέα της πειρατίας”.
Ο Έλιοτ Μάιλς είναι ο ιδιοκτήτης του μπαρ Πρώτη και Τελευταία Ευκαιρία στην Πλατεία Τζακ Λονδίνου που κάποτε φιλοξενούσε τον διάσημο λογοτεχνικό συνονόματο της πλατείας και συγγραφέα του «Call of the Wild».
Αν και οι πράξεις «πειρατείας» δεν έχουν επηρεάσει άμεσα τις επιχειρήσεις του, είπε ο κ. Μάιλς, το υδάτινο έγκλημα «πιθανότατα επιδεινώθηκε κατά τη διάρκεια της διακοπής λειτουργίας εξαιτίας του Covid επειδή οι άνθρωποι «δεν πήγαιναν σε βάρκες».
“Οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να έρθουν στις βάρκες τους, οπότε τις χρησιμοποιούσαν άλλοι – ουσιαστικά τους λήστευαν. Υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων που δεν βρήκαν ποτέ τα σκάφη τους».
«Νομίζω ότι η παρουσία στα σκάφη σήμαινε ότι ήταν πιο δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο». Είπε ότι μια λύση είναι να αυξηθούν οι θαλάσσιες περιπολίες κατά μήκος των εκβολών. Ωστόσο, αυτό θα απαιτούσε καλύτερο συντονισμό δεδομένων των «νομικών θεμάτων» μεταξύ του Όκλαντ και της Αλαμέντα.
«Είναι περίπλοκο όλο το ζήτημα του συντονισμού με το Λιμενικό Σώμα», είπε. “Αυτή είναι η σύγχρονη πολιτική. Κανείς δεν θέλει να ξοδέψει χρήματα για τίποτα και πετάνε το μπαλάκι στους φορολογούμενους πολίτες», συμπλήρωσε.
Ο κύριος De Lappe ήταν ο λιμενάρχης του Όκλαντ το 2012. Τότε, έβλεπε έξω από το νερό και έβλεπε ένα πεδίο με 40 έως 50 εγκαταλειμμένα σκάφη.
Τα στερεά απόβλητα που παράγονται από αυτά τα μη αδειοδοτημένα, μη νηολογημένα πλοία θα πήγαιναν κατευθείαν στο νερό ως ακατέργαστα λύματα.
«Δεν είναι ασυνήθιστο για τα σκάφη να χαλαρώνουν σε μια καταιγίδα ή έναν κακό άνεμο και να καταλήγουν σε ναυάγιο. Όταν συμβεί αυτό, τότε η ανάκτηση του γίνεται με δημόσια δαπάνη”, είπε ο κ. De Lappe.
Το Έργο Ενίσχυσης Εκβολών του Όκλαντ το 2012 ήταν μια κοινή προσπάθεια για τον καθαρισμό των εκβολών από το OPD, την Ακτοφυλακή των ΗΠΑ, την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος και την Επιτροπή Κτηματολογίου της Πολιτείας της Καλιφόρνια.
Το έργο διάρκειας ενός έτους αφαίρεσε 59 εγκαταλελειμμένα αγκυροβολημένα σκάφη και δύο ρυμουλκά από 77 τοποθεσίες κατά μήκος του ομοσπονδιακού καναλιού, συμπεριλαμβανομένων 22.000 λιβρών αμιάντου υλικού και άλλων τοξικών χημικών ουσιών με συνολικό κόστος 8 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο κ. De Lappe είπε ότι μετά την ολοκλήρωση του έργου οι εκβολές του ποταμού παρέμεναν καθαρές και απαλλαγμένες από παράνομες αγκυροβολίες για χρόνια. Όμως, λόγω αποτυχίας παρακολούθησης και συντήρησης των εκβολών, τα εγκαταλειμμένα σκάφη τελικά επέστρεψαν.
Ο μοναδικός αφοσιωμένος αξιωματικός επιβολής του λιμενικού του OPD από το 2019 προειδοποιεί τους ιδιοκτήτες είτε να εκκενώσουν τις εκβολές είτε το τμήμα του να κατασχέσει τα πλοία. Κάποιοι ιδιοκτήτες σκαφών πήραν την ειδοποίηση στα σοβαρά και έφυγαν από την περιοχή, είπε ο κ. De Lappe.
«Αυτά που δεν κατασχέθηκαν, τα έφεραν στο Jack London Aquatic Center, τα έσυραν στη ράμπα στο πάρκινγκ, τα τσάκισαν, τα έβαλαν σε ένα σκουπιδότοπο και τα έστειλαν σε χωματερή».
Δύο ιδιοκτήτες εγκαταλελειμμένων σκαφών, ωστόσο, μήνυσαν την πόλη για 900.000 δολάρια ισχυριζόμενοι ότι η κατάσχεση και η καταστροφή των σκαφών τους έβλαψαν οικονομικά. Η πόλη τελικά έδωσε στον καθένα από 280.000 δολάρια τον Ιούλιο του 2021.
Το νομικό αυτό αποτέλεσμα είχε ανατριχιαστικό αντίκτυπο στη θαλάσσια επιβολή του νόμου από την πλευρά της εκβολής του Όκλαντ.
“Το χειρότερο μέρος αυτού δεν ήταν η χρηματική αποζημίωση [διακανονισμός] από μόνη της”, είπε ο κ. De Lappe. “Ήταν το γεγονός ότι έθεσε τη μονάδα θαλάσσιας περιπολίας σε πλήρη απαγόρευση. [Η πόλη] δεν ήθελε να δεχθεί ξανά κάποια μήνυση.”
Τον Φεβρουάριο του 2022, η επιτροπή επιβολής της Επιτροπής Διατήρησης και Ανάπτυξης του Κόλπου του Σαν Φρανσίσκο εξέδωσε οδηγία προς την πόλη να αφαιρέσει τις παράνομες αγκυρώσεις από τις εκβολές εντός ενός έτους—μέχρι τον Φεβρουάριο του 2023. Αυτό δεν συνέβη, είπε ο κ. De Lappe.
Στις 7 Μαρτίου, το Δημοτικό Συμβούλιο του Όκλαντ ενέκρινε τον Νόμο για τα οχληρά πλοία που όριζε κανόνες για τα αγκυροβολημένα πλοία και καθόρισε διαδικασίες για την εξάλειψη των ενοχλητικών πλοίων με επίσημη ειδοποίηση.
Το διάταγμα της πόλης ήταν ένα θετικό βήμα προς μια μόνιμη λύση, είπε ο κ. De Lappe. Αν και δισεκατομμύρια δολάρια έχουν δαπανηθεί για οικιστική ανάπτυξη υψηλών προδιαγραφών κατά μήκος των εκβολών, η παρουσία παράνομων αγκυροβόλων παραμένει καθημερινή ανησυχία.
“Πιστεύετε ότι αυτοί οι άνθρωποι που ξοδεύουν 2.500 $ το μήνα για ένα στούντιο ή 4.000 $ το μήνα για ένα διαμέρισμα θέλουν να κοιτάζουν στις εκβολές και να βλέπουν ένα σωρό ερειπωμένα πλοιάρια; Πιστεύετε ότι θέλουν να ρισκάρουν τις περιουσίες τους ή ακόμα και την ίδια τους την ζωή;” είπε ο κύριος De Lappe.
Στην πλευρά της εκβολής της Αλαμέντα, το αστυνομικό τμήμα έχει διαθέσει μία μονάδα για θαλάσσιες περιπολίες για 60 ώρες το μήνα, σύμφωνα με εκπρόσωπο του τμήματος.
Η Ναυτική Περίπολος του Τμήματος Σερίφη της κομητείας Alameda διαλύθηκε πρόσφατα. Αν και υπάρχουν τώρα σημάδια προθυμίας να αντιμετωπιστούν οι παράνομες αγκυρώσεις με συντονισμένο τρόπο.
Στις 5 Οκτωβρίου, μια διυπηρεσιακή συνάντηση με τις αρχές επιβολής του νόμου που πραγματοποιήθηκε στο Όκλαντ περιέγραψε ένα πρόγραμμα που θα περιλάμβανε προειδοποίηση 30 ημερών για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από τις εκβολές, προγραμματισμένες ημέρες καθαρισμού στις 13 Δεκεμβρίου 2023 και στις 3 Ιανουαρίου 2024 και κατάσχεση μη συμμορφούμενων κατεχόμενων σκαφών στις 20 Δεκεμβρίου 2023.
Το OPD ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να εκπαιδεύσει 10 νέους αστυνομικούς για θαλάσσια περιπολία με στόχο την ανάπτυξη ανταπόκρισης 24 ώρες το 24ωρο.
Στο μεταξύ, το αστυνομικό τμήμα της Alameda (APD) προσφέρει ένα μπόνους προσλήψεων 75.000 $ για να αυξήσει το προσωπικό της αστυνομίας.
Η εκπρόσωπος του APD είπε, “Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η OPD αυξάνει τις προσπάθειές της για την επιβολή της νομοθεσίας και θα συνεχίσει να εργάζεται με τους τοπικούς εταίρους μας για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της κοινότητας σχετικά με το έγκλημα εντός και γύρω από τις πλωτές οδούς.”
Το Λιμενικό Σώμα συμφώνησε να βοηθήσει την επιβολή του νόμου στις εκβολές ποταμών με πρόσθετες περιπολίες, αερομεταφερόμενη επιτήρηση και παρακολούθηση του εγκλήματος.
Για περαιτέρω υποστήριξη του καθαρισμού, το πρόγραμμα επιχορήγησης Surrendered and Abandoned Vessel Exchange (SAVE) απένειμε 166.250 $ στο Όκλαντ και 200.000 $ στην Alameda.
Σε συνδυασμό με την οχλητική διάταξη του Όκλαντ, η πόλη βρίσκεται σε εξαιρετική θέση για να καθαρίσει τις εκβολές του ποταμού, είπε ο κ. De Lappe.
Για τον κ. Reigelman, οι πειρατές των εκβολών του Όκλαντ/Αλαμέντα είναι μια πραγματικότητα που απειλεί τους νομοταγείς πολίτες και τα 3.000 ενεργά σκάφη της εκβολής.
«Θερίσαμε ότι σπείραμε», είπε. «Όταν επιτρέπεις την εγκληματικότητα, τότε η εγκληματικότητα θα σε καταπιεί», συμπλήρωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου