Πειραιάς: Οι δύο ναυτικοί του επιβατηγού ταχύπλοου πλοίου έπεσαν στο νερό από ύψος 8 μέτρων, ενώ το πλοίο ήταν προσδεμένο στο λιμάνι του Πειραιά.
Κατά τη διάρκεια εργασιών σε πλοίο δύο άνδρες γλίστρησαν και έπεσαν στη θάλασσα του Πειραιά.
Σύμφωνα με το Λιμενικό, τα δύο μέλη του πληρώματος του ταχύπλοου, ένας 34χρονος και ένας 55χρονος, εκτελούσαν εργασίες καθαρισμού στο εξωτερικό πρωραίο κατάστρωμα του πλοίου όταν γλίστρησαν και έπεσαν στη θάλασσα.
Η συγκλονιστική μαρτυρία του ναύτη που έπεσε στη θάλασσα
«Γλιστρήσαμε, χτυπήσαμε κάπου αλλού και πέσαμε στη θάλασσα», είπε στο MEGA ο Νίκος Βασίλακας, ένας από τους ναύτες που έπεσαν στη θάλασσα.
«Το άλλο το παιδί νοσηλεύεται, αλλά είναι εκτός κινδύνου. Θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά του Λιμενικού που πήδηξαν στο νερό και μας έσωσαν».
Σύμφωνα με τον ναύτη, για λίγα μέτρα οι δύο άντρες δεν έπεσαν στο τσιμέντο, με κίνδυνο να σκοτωθούν.
Όπως έγινε γνωστό, δεν είχαν πάρει μέτρα ασφαλείας καθώς δεν φορούσαν κράνη.
Πειραιάς: Τρεις συλλήψεις διέταξε η Εισαγγελία μετά την πτώση δύο ναυτών στη θάλασσα
Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα (25/7) διατάχθηκε η σύλληψη του πλοίαρχου, του ύπαρχου και του λοστρόμου του ταχύπλοου. Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα, οι δύο ναυτικοί, 55 και 34 ετών, υποβάλλονται σε γενικές εξετάσεις στο Γενικό Νοσοκομείο της Νίκαιας.
Την πλήρη διερεύνηση του περιστατικού με τους δύο ναυτικούς που έπεσαν στη θάλασσα και τη λήψη άμεσων μέτρων ασφαλείας σε όλα τα πλοία της ακτοπλοϊας ζητούν, με κοινή ανακοίνωσή τους, τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων.
Τα σωματεία αναφέρουν ότι οι δύο ναυτεργάτες πραγματοποιήσουν εργασίες καθαρισμού με μάνικα νερού στην αριστερή πλευρά του πλοίου, στον χώρο που βρίσκονται οι σωσίβιοι λέμβοι (βαρελάκια), χωρίς κανένα μέτρο προστασίας (ζώνες ασφαλείας, σκαλωσιές, κράνη κ.ά.).
Τη διερεύνηση του συμβάντος ζητεί και η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού ΠΕΝΕΝ, τονίζοντας ότι σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, «οι εργασίες γίνονταν στον εξωτερικό χώρο του πλοίου που απαγορεύεται χωρίς να τους έχουν παρασχεθεί τα μέσα ασφαλείας και προστασίας». «Η οποιαδήποτε εκτέλεση εργασίας που απαγορεύεται από τη νομοθεσία και η μη εφαρμογή των κανόνων ασφαλείας αποτελούν θανάσιμο κίνδυνο για τους Ναυτεργάτες και οι ευθύνες εταιριών – ΥΕΝ – Λιμενικών Αρχών είναι τεράστιες», σημειώνει, στην ανακοίνωσή της, η ΠΕΝΕΝ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου