Μια φανταστική γιωτιά με τέλειο timing έγινε πριν λίγες μέρες κατά τη διάρκεια των εργασιών για την Γραμμή 4 του Μετρό, αγαπητές φίλες και φίλοι. Σύμφωνα με την ΕφΣυν, κάποιο λάθος που έγινε είχε σαν αποτέλεσμα να γεμίσει με τσιμέντο το κεντρικό αποχετευτικό δίκτυο της οδού Ακαδημίας.
Πως έγινε αυτό: Το τσιμέντο θα έπεφτε για το κεντρικό όρυγμα του σταθμού «Ακαδημία», ο οποίος θα βρίσκεται κάτω από τον πεζόδρομο της οδού Μασσαλίας, ανάμεσα στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων και τη Νομική Σχολή. Κάπου μεταξύ και 14 και 15 Σεπτεμβρίου, το συνεργείο που έριχνε τσιμέντο για τους πασσάλους του ορύγματος ανακάλυψε ότι με το που έφυγε το καλούπι, η στάθμη του τσιμέντου κατέβηκε. Όταν έριξαν συμπληρωματικό, ανακάλυψαν ότι το υλικό συνέχισε να χάνεται κάπου προς τα κάτω.
Όταν οι τεχνικοί της κατασκευαστικής ΑΒΑΞ άρχισαν να ψάχνουν τι παίχτηκε, ανακάλυψαν ότι το τσιμέντο είχε φύγει μέσα στο δίκτυο αποχέτευσης της Ακαδημίας μέσω του φρεατίου επίσκεψης. Για να γίνουν τα πράγματα ακόμα καλύτερα, το φρεάτιο βρίσκεται στο σημείο που ο κεντρικός αποχετευτικός αγωγός που τρέχει κάτω από την Ακαδημίας με κατεύθυνση προς την οδό Ασκληπιού συναντά τον αγωγό αποχέτευσης που κατεβαίνει από την οδό Μασσαλίας.
Κάπως έτσι μαθεύτηκε ένα δεύτερο ενδιαφέρον στοιχείο: Ότι σύμφωνα με την ΑΒΑΞ, ο δεύτερος αγωγός (που εξυπηρετεί και τα όμβρια που έρχονται από το Κολωνάκι) δε θα έπρεπε να βρίσκεται σε εκείνο το σημείο. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι είναι νέος αγωγός που κατασκευάστηκε από την εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ, η οποία έκανε προκαταρκτικές εργασίες για τους σταθμούς και τα φρεάτια εξαερισμού και έκανε παράπονα για το λάθος στην αποτύπωση των δικτύων αποχέτευσης-ομβρίων (παντορροϊκό σύστημα) προς την «Ελληνικό Μετρό».
Βέβαια, υπάρχει ένα άλλο ζήτημα αυτή τη στιγμή πέρα από το μπαλάκι του πινγκ πονγκ, το οποίο είναι το τσιμέντο που έχει καταλήξει στον αγωγό αποχέτευσης. Αφού ειδοποιήθηκε η ΕΥΔΑΠ και πήρε μπρος μια προσπάθεια να ξεβουλώσει ο αγωγός, τα αρμόδια συνεργεία διαπίστωσαν ότι τουλάχιστον δεν έχει φράξει τελείως. Από την άλλη, η σύνδεση του δικτύου κάτω από τη Μασσαλίας με σχάρες για τα όμβρια, σημαίνει ότι αν βρέξει πολύ η μειωμένη ροή μπορεί να δημιουργήσει υπερχείλιση και πλημμύρα του δρόμου.
Εντέλει, οι πληροφορίες της ΕφΣυν αναφέρουν ότι δέκα μέρες μετά το πρόβλημα δεν έχει λυθεί και οι υπηρεσίες παίζουν πινγκ πονγκ με επιστολές. Γνα σώσει το εργοτάξιο από ενδεχόμενη πλημμύρα, η κατασκευάστρια της γραμμής 4 του Μετρό έχει εγκαταστήσει σύστημα άντλησης νερού. Φυσικά, αυτό σημαίνει ότι ακόμη κι αν σωθεί το έργο του Μετρό, η πλημμύρα μπορεί να επηρεάσει περιοχές που βρίσκονται πιο χαμηλά από αυτό.
Πόσο σκατά έχει πάει αυτό; Αν μη τι άλλο, θα το μάθουμε πολύ σύντομα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου