Ένα ζητηματάκι που σπάνια απασχολεί τα social και γενικά τον δημόσιο διάλογο θύμισε μια σημερινή ανακοίνωση του Υπουργείου Ανάπτυξης. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μια εισπρακτική εταιρεία έφαγε πρόστιμο 60 χιλιάρικα επειδή είχε πρήξει κάποιον πολίτη για ληξιπρόθεσμη οφειλή.
Φυσικά, το ότι η εισπρακτική ενοχλούσε κάποιον άνθρωπο του οποίου η οφειλή είχε ρυθμιστεί δε μπορεί παρά να υπενθυμίσει ότι οι εισπρακτικές έχουν μπει εδώ και καιρό στη ζωή της χώρας. Πολλές φορές έχουν εκφραστεί παράπονα για επανειλλημένες ενοχλήσεις οφειλετών, ακόμη κι αν χρωστάνε 200 ευρώ στη ΔΕΗ. Μάλιστα, το Υπουργείο τονίζει ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλουν ηλεκτρονικά ανάλογες συμπεριφορές σε αντίστοιχη υπηρεσία του.
Σε κάθε περίπτωση, η ανακοίνωση του Υπουργείου είναι η εξής:
«Διοικητικό πρόστιμο 60.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης στη DoValue Greece – Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (A.E.Δ.Α.Δ.Π.) επειδή προέβη σε επαναλαμβανόμενες οχλήσεις και σε αποστολή εξώδικης επιστολής για ενημέρωση οφειλέτη περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμης οφειλής, η οποία, ωστόσο, είχε υποβληθεί σε ρύθμιση βάσει δικαστικής απόφασης στο πλαίσιο του ν.3869/2010 και τηρούνταν απαρέγκλιτα.
Επισημαίνεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν καταγγελία για παράβαση της καταναλωτικής νομοθεσίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://kataggelies.mindev.gov.gr/ (πληροφορίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520).»
Θα είχε ένα ενδιαφέρον να βάλουν μια εισπρακτική να παίρνει τηλέφωνα την εισπρακτική για τα 60 χιλιάρικα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου