«Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιμένει, 5 και πλέον μήνες από το έγκλημα των Τεμπών, να παραπληροφορεί και να παραμένει ασεβής. Δυστυχώς, ο κ. Σταϊκούρας διολισθαίνει σε πρακτικές που δεν τον τιμούν», σημειώνει ο Ν. Παππάς απαντώντας σε ανακοίνωση του υπ. Μεταφορών.
Και ο Ν. Παππάς επισημαίνει:
«Ας του γνωστοποιήσουμε τα εξής, καθώς μόλις πρόσφατα ξεκίνησε τη θητεία του στο υπουργείο:
-15 Μαρτίου 2023, Γ. Γεραπετρίτης (Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου): «Το κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας λειτουργούσε απολύτως (σ.σ.: τη μοιραία βραδιά)».
-20 Απριλίου 2023, πόρισμα Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων (σ.σ.: διορισμένης από Μητσοτάκη - Γεραπετρίτη): «Η ηλεκτρική πλευρική σηματοδότηση στο τμήμα Λάρισα - Θεσσαλονίκη (και κατ’ επέκταση στο υπό εξέταση τμήμα Λάρισα - Ν. Πόροι) είναι από τον Ιούλιο του 2019 εκτός λειτουργίας (μετά την πυρκαγιά στο κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας στη θέση “Ζάχαρη”)». Στο ίδιο συμπέρασμα περί μη λειτουργίας της τηλεδιοίκησης από το 2019 έχουν καταλήξει δύο ακόμα πορίσματα.
Η τηλεδιοίκηση του Γ. Γεραπετρίτη δεν ήταν τηλεδιοίκηση. Σε live μετάδοση ενώπιον του Μ. Παπαδόπουλου αποκαλύφθηκε πως δεν ήταν τίποτα άλλο από ένας τοπικός πίνακας χειρισμών (για μερικά χιλιόμετρα).
Η «νέα» τηλεδιοίκηση Σταϊκούρα δεν είναι τίποτα άλλο από την αποκατάσταση της πλήρους ζημιάς που επέφερε στο σύστημα ο Κ. Καραμανλής.
Το να διαστρεβλώνει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τις αναφορές των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο, οι οποίοι το 2018 μιλούσαν για προβλήματα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης (στον Άδενδρο) και όχι στο σύνολο της τηλεδιοίκησης, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση Σταϊκούρα, είναι χυδαίο.
Ειδικά όταν η κυβέρνηση Μητσοτάκη αγνόησε επιδεικτικά τα εξώδικά τους τα τέσσερα τελευταία χρόνια, κατηγορώντας τους ως ψεύτες, ενώ οι εργαζόμενοι χτύπαγαν καμπάνες για επερχόμενο πολύνεκρο δυστύχημα.
Καλούμε τον κ. Σταϊκούρα να προσέλθει σε συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής με την έναρξη της νέας κοινοβουλευτικής περιόδου.
Θα του παραδώσουμε φωτογραφίες από το -σε λειτουργία το 2018- Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Λάρισας, στοιχεία για τις επιτυχείς προσπάθειες επίλυσης των όποιων προβλημάτων σε αυτό και την ευχή να αποφύγει τον δρόμο που άνοιξε ο κ. Καραμανλής και κάποια στελέχη του ΟΣΕ, που παραμένουν σε διευθυντικές θέσεις ενώ αντιμετωπίζουν κακουργηματικού τύπου διώξεις και τους έχει απαγορευτεί μέχρι και η έξοδος από τη χώρα.
Ας προσέλθει. Για το καλό του ίδιου και κυρίως του σιδηροδρόμου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου