Δέκα μέρες μετά την ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ από τον ίδιο τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης που υπογράμμισε τη συμβολή της κρουαζιέρας στην οικονομία καθώς στον λιμένα της πόλης έχουν προγραμματιστεί συνολικά 68 αφίξεις για το 2023, έναντι 61 το 2022 τις οποίες εμείς υποδεχόμαστε «με χαρά, με ένα κουλούρι, με ζεστό χαμόγελο και μια μεγάλη αγκαλιά» ήρθε στις 15 Ιουνίου 2023 στη δημοσιότητα η έκθεση Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ: ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
Στην σελίδα 16 διαβάζουμε ότι ‘218 κρουαζιερόπλοια εξέπεμψαν το 2022 περισσότερο από τέσσερις φορές θειικά αέρια από τα 291 εκατομμύρια επιβατικά οχήματα αυτών των χωρών’ και ότι η Ελλάδα είναι τρίτη στην σχετική κατάταξη μετά τις Ιταλία και Ισπανία (αλλά είναι χαρακτηριστικό ότι η Βενετία απαγόρευσε τις επισκέψεις τέτοιων σκαφών και η Βαρκελώνη κινείται προς την ίδια κατεύθυνση).
Γενικότερα οι νέες πολιτικές που έχουν συμφωνηθεί επί του θέματος φαίνεται ότι γυρίζουν μπούμερανγκ καθώς (σελίδα 22) ‘θα έχουν θετικό αντίκτυπο στον αέρα αλλά θα μπορούσαν να έχουν μειονεκτήματα από την άποψη της βιοποικιλότητας ή/και του κλίματος’.
ΥΓ Κατά πάσα πιθανότητα δήμαρχος και χορευτές είναι ανενημέρωτοι επί του θέματος, επειδή δεν μας διαβάζουν.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ επειδή καμία ειδησεογραφική δίαιτα δεν μπορεί να είναι πλήρης μόνο με ό,τι σερβίρουν τα ΜεγάλαΜΜΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου