Τρίτη 2 Μαΐου 2023

Να κανουμε (μια) δικη ετσι για το χαζι και το χαδι , η υπερβατικη νιρβανα του διαλογισμου του τεκτονισμου

 


Να κανουμε (μια) δικη ετσι για το χαζι και το χαδι , η υπερβατικη νιρβανα του διαλογισμου «μου» του τεκτονισμου «μου [Για εξώφυλλον: ποίοι οι ιαχικοί τόνοι/νότες του παιάνα Σάλπιγγος (εις Αλ/Θεός πίγγος-πίγγα-παιάνας-παίξιμο-πυξ=πηξ, είδε και Λεξικόν δι’ άλλα, εξού και καλείται και σαλπίγξ και συγγένεια με το σαλός/τρελλός και σαλπάρω =  εις άλ/άλας = θέα+άλας+σσα άρω/αίρω-πάρω) Κρίσης;]

Για να γίνει η δίκη πρέπει πρωτίστως να πάρεις απόφαση , να την κάνεις με τρεις τρόπους , όπως σ’ αρέσει , όπως γνωρίζεις και όπως αν είσαι στην Θέση Θεού ,

Αν την κάνεις την Κρίση όπως σ’ αρέσει τα αποτελέσματα είναι γνωστά , ή μπορεί να σε εκπλήξουν ή να εκπλήξεις τους άλλους ευάρεστα ή δυσάρεστα ,

Αν κάνεις την Κρίση , όπως γνωρίζεις τα αποτελέσματα είναι γνωστά , ή μπορεί να σε εκπλήξουν ή να εκπλήξεις τους άλλους ευάρεστα ή δυσάρεστα ,

Σε κάθε περίπτωση , δεν πρόκειται να τους ευαρεστήσεις όλους με την δικαιοσύνη σου , δεν πρόκειται να δυσαρεστήσεις όλους με την δικαιοσύνη σου , δεν πρόκειται να ευαρστήσεις όλους με την αδικία σου , δεν πρόκειται να δυσαρεστήσεις όλους με την αδικία σου , ενώ άλλοι θα παραμείνουν ουδέτερης ευαρέστησης και δυσαρέστησης ή και αδιάφοροι , εκτός και εάν επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα και το διαβλέπουν ή , νομίζουν ότι επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα , και άλλοι θα έχουν ανάμεικτες εντυπώσεις , απόψεις , γνώμες , σωστές και ενσφαλμένες διά την Κρίση δικαιοσύνης και αδικίας σου , αυτός είναι ο ορισμός της εν πράξει Κρίσης ή/και δίκης όλων των εποχών , μία Τετραπιθανότητα με προέκταση ουδέτερου και ανάμεικτου να γίνεται Εξαπιθανότητα ή τα δύο πρώτα της Τετραπιθανότητας με το ουδέτερο και ανάμεικτο μας κάνουν μία δεύτερη Τετραπιθανότητα , περαιτέρω , αυτές οι 6 Πιθανότητες διαιρούνται/πολλαπλασιάζονται , σε σωστές και ενσφαλμένες , ουδέτερες και ανάμεικτες που μας κάνουν έναν Κύβον ήτοι , 24 Λεπτομέρειες [Εικοσιτεσσαρολεπτομέρεια ή Κυβολεπτομέρεια] και αυτές σε άλλες 24 Λεπτομέρειες ήτοι αυτές που συμφωνούν με Τον Θεόν σε όλα [ήτοι τα σημαντικότερα έστω] και σε αυτές που συμφωνούν με διάφορες ομάδες ανθρώπων , ήτοι , Τεσσαρακονταοκτωλεπτομέρεια [48 Λεπτομέρειες]  ή και , βάσει του σωστού με Κρίση Θεού , βάσει ενσφαλμένου με Κρίση Θεού , βάσει ουδέτερου ούτε μεν ούτε δε , και βάσει ανάμεικτου , ήτοι εν μέρει σε συμφωνία με Κρίση Θεού και εν μέρει σε ασυμφωνία με Κρίση Θεού και ουδέτερου είναι 24 Χ 4 = 96λεπτομέρεια [Ενενηνταξηλεπτομέρεια ] , αν το συνεχίσουμε , τότε τίθεται Θέμα , του τι διδάκτηκες , πού διδάκτηκες , πώς διδάκτηκες , πόσα από αυτά είναι σωστά βάσει Κρίσης Θεού , και πόσα ουχί , πόσα είναι εξαπατημένος και πόσα προσποιείσαι ότι δεν αντιλαμβάνεσαι επειδή δεν σε συμφέρει ιδιοτελικώς και πόσα , από σφάλμα παρά την αγαθή ή καλή πρόθεση που έχεις , και το μέγεθος της νοημοσύνης και αντίληψης σου συν τα έμπρακτα Θαύματα ή αποτελέσματα ή παραδείγματα που έχεις διά την Κρίση Θεού ήτοι:

Α] διδάκτηκες αγαθά και κάνεις αγαθά β] διδάκτηκες αγαθά και κάνεις κακά γ] διδάκτηκες κακά και κάνεις κακά δ] διδάκτηκες κακά και κάνεις αγαθά, ε] διδάκτηκες αγαθά και κάνεις ουδέτερα στ] διδάκτηκες αγαθά και κάνεις ανάμεικτα (εδώ είμαστε οι πλείστοι) ζ] διδάκτηκες κακά και κάνεις ουδέτερα η] διδάκτηκες κακά και κάνεις ανάμεικτα (εδώ είμαστε οι πλείστοι) ,θ] διδάκτηκες ουδέτερα και κάνεις αγαθά ι] διδάκτηκες ουδέτερα και κάνεις κακά κ] διδάκτηκες ουδέτερα και κάνεις ουδέτερα λ] διδάκτηκες ουδέτερα και κάνεις ανάμεικτα μ] διδάκτηκες ανάμεικτα και κάνεις αγαθά ν] διδάκτηκες ανάμεικτα και κάνεις κακά ξ] διδάκτηκες ανάμεικτα και κάνεις ουδέτερα ο] διδάκτηκες ανάμεικτα και κάνεις ανάμεικτα (εδώ μάλλον είμαστε σχεδόν όλοι), ήτοι Δεκαξαπιθανότητα και Δεκαεξαλεπτομέρεια [16Πιθανότητα και 16Λεπτομέρεια] , 16 Χ 96 ανωτέρω = 1536Πιθανότητα και 1536Λεπτομέρεια , (1536=47=11) , μην νομίσετε ότι δεν μπορούμε να Λογικοποιήσουμε την Λογική περαιτέρω ! συνάμα 96+16=112 =4 και 6 αναγραμματισμοί του 112 =  112+112+121+121+211+211=888=Ιησούς=Κριτής=Θεός.

Η τρίτη περίπτωση , είναι να Κρίνεις όπως κρίνει Ο Θεός , και να συγκρίνεις για να είμαστε δίκαιοι έναντι σου , και στον καθένα μας , αυτά που κρίνεις και όπως εσύ , κρίνεις !

Για να γίνει αυτόν , πρέπει να είσαι δίκαιος , δεν έχεις άλλη επιλογή , αφού η δίκη αυτή είναι για να εύρουμε , το δίκαιο , τα κριτήρια :

1] ποίος έχει περισσότερα και ανώτερα δικαιώματα , εσύ ή Ο Θεός

2] ποίος έχει περισσότερη και ανώτερη δύναμη εσύ ή Ο Θεός

3] ποίος έκτισε ποίον , εσύ Τον Θεόν ή Ο Θεός , εσένα , αλλά με βεβαιότητα , [δύσκολο , αλλά Φαίνεται , στο Υπερσύνπαν !]

4] εάν ήσουν Θεός ή στην Θέση Του Θεού θα έκρινες ως Θεός , και δεν θα δεχώσουν κανένα να σε αμφισβητείς , αυτόν , και βεβαίως με τόση δύναμη , θα έκανες πολλές αδικίες , ή ό,τι σ’ αρέσει χωρίς να σ’ εγνοιάζει , ή και ότι σε συμφέρει , είτε παραδεχόμενος με γέλια είτε κρυφά , με προσποίηση , και άψογη διπλωμματία ,

Για να κρίνεις ως Θεός πρέπει να έχεις οπωσδήποτε , κάποιες ιδιότητες Του Θεού , που συνοψίζονται σε μία λέξη: Αγιότητα , ή δε μη , κρίνωντας εκτός Αγιότητα , ή χωρίς να παραδέχεσαι ότι Ο Θεός , είναι Άγιος , όσον καλά και εάν κρίνεις , κρίνεις άδικα , διότι αδικείς την Υπέρτατη Αυτοϊδιότητα Του Θεού ,

Ασπούμε ότι είσαι κίναιδος/ομοιοφυλόγαμος ή δεν είσαι , πως θα κρίνεις , εάν αυτά , που λες είναι σωστά , ή ενσφαλμένα ;

Πρέπει να θέσεις επί τάπητος , δίκαια , είπαμε , δίκαια , ασχέτως τι σ’ αρέσει ή τι αρέσει στα , γονίδια σου , τις παιδείες σου , στις τάσεις σου , όλους τους ισχυρισμούς των ανθρώπων που είναι υπέρ και κατά , δίκαια , αμερόληπτα , και αυτοαμερόληπτα !

Αφού το καταφέρεις τούτο , τότε , κρίνεις δίκαια , δηλαδή παύεις να είσαι το μεν ή το δε , η μεν ή δε παράταξη , τάση , στρήνα , αρεσκεία , και κρίνεις με νουν ηθικής , πέραν των προτιμήσεων σου ,

Για να το κάνεις αυτό και να το επιτύχεις αυτό , σημαίνει ότι σ’ αρέσει ή έμαθες , να σ’ αρέσει το Δίκαιον , το ανόθευτον , αμερόληπτο , προαμερόληπτο , προαυτοαμερόληπτο , αυτοαμερόληπτο , Δίκαιο , όχι το δίκαιον του μ ‘ αρέσει ή δεν μ ‘ αρέσει , ή με συμφέρει ή δεν με συμφέρει , ούτε το δίκαιο έτσι λέγει ο νόμος του ανθρώπου και της φύσης ή έτσι δεν λέγει ο νόμος του ανθρώπου και της φύσης ,

Τότε , φτάνουμε , στο Μη δεν !

Για να φτάσεις στο Μη δεν , εάν έφτασες έως εδώ , τότε σημαίνει είσαι , δίκαιος , και έχεις επιτύχει τον Υπερβατικό Διαλογισμό , και έχεις υπερβεί τον Υπερβατικό Διαλογισμό , έχεις φτάσει στην Νιρβάνα , την απόλυτη Νιρβάνα , το άδειασμα , το ευκαίρωμα , από Πάθη και Προτιμήσεις , και ναι έχεις γίνει Τέκτονας Απάθειας , και ψυχοευθυγραμμίσεως , με το Άκτιστον Δίκαιον ,

Αυτά είναι όλα μία έννοια που στα Χριστιανικά καλείται δίκαιος και φιλοδίκαιος , πρέπει να είσαι αρκετά , καλός (αρκετά φιλόκαλος) για να φτάσεις ως εδώ ,

Επόμενη βαθμίδα , είναι ο φιλόκαλος , εδώ τα πράγματα , είναι ακόμη πιο Υπερβατικά , διότι , εισέρχεσαι σε σκληρά ασύλληπτης λεπτομέρειας και Χαράς Αγιότητος , σου φαίνεται ίσως παράξενο (και είναι παράξενο εάν σου φαίνεται παράξενο) , ότι η αρχή τόσον για τον προηγούμενο βαθμόν Τεκτονισμού , όσον και για αυτόν είναι , η Θλίψη [που σημαίνει συμπίεση και πίεση και ως εκ τούτου έλαβε συνώνυμη έννοια και αίσθηση , με την λύπη , το μαράζι , και τα γωστά τοιαύτα] ,

Για να φτάσεις στην πρώτη , βαθμίδα , χρειάζεται αρκετή , Ταπεινότητα , αλλά μπορεί να υποβόσκει μέρος αυταρέσκειας , και κολακείας εξ’ ανθρώπων , Ιστορίας , Υστεροφημίας και Θεού , ότι είσαι καλύτερος απ’ όλους που δεν έκριναν τόσον δίκαια , όσον εσύ , (αυτά λίγο πολύ τα έπαθε κάποτε ο Δαυΐδ και άλλοι , ουδείς εξαιρείται από τύφους και οιήσεις αλαζονείας, φυσικό επόμενο , μην παρεξηγάτε , άλλωστε για να είστε ως εδώ σημαίνει δεν παρεξηγάτε , έτσι δεν είναι 😉

Μεταξύ του πρώτης βαθμίδος ήτοι δικαίου (πρίν έχουμε την πρώτη ταπεινοφροσύνη) , υπάρχει ο ημιβαθμός ή βαθμός δεύτερης Ταπεινοφροσύνης , ως προϋπόθεση για τον βαθμόν της Φιλοκαλίας ,

Μετά την βαθμίδα , φιλοκαλίας , επέρχεται ή πρέπει να δοκιμαστείς ως χώμα που νικάει το χώμα , να αγαπήσεις το Δίκαιον και να το απολαμβάνεις δίκαια , χωρίς αυτή η απόλαυση , να αδικεί οποιονδήποτε άνθρωπο (και άλλα πλάσματα) και ,

Ύστερα η βαθμίδα , κυριολεκτικής αγάπης και έρωτα αγαθού , αγνού , ιερού , ηθικού και Άγιου , Τον Ίδιον Τον Θεόν , χωρίς να αδικείς τα όσα απαιτούνται στις λοιπές βαθμίδες , και τους αλλήλους βεβαίως (όπως είπε και Ο Χριστός , : Ματθ. 22,37       ὁ δὲ Ἰησοῦς ἔφη αὐτῷ· ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου ἐν ὅλῃ τῇ καρδίᾳ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ ψυχῇ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ διανοίᾳ σου. Ματθ. 22,38 αὕτη ἐστὶ πρώτη καὶ μεγάλη ἐντολή. Ματθ. 22,39 δευτέρα δὲ ὁμοία αὐτῇ· ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου ὡς σεαυτόν. Ματθ. 22,40 ἐν ταύταις ταῖς δυσὶν ἐντολαῖς ὅλος ὁ νόμος καὶ οἱ προφῆται κρέμανται. Εάν οι άνθρωποι μεταμορφώνονταν από μόνοι τους , αυτοθέλητα , σε αυτές , τες εντολές , τότε δεν θα υπήρχαν προβλήματα , και ελλείψει προβλημάτων επερχόμενα σε ανάμεικτα αδικίας , θα ερχόταν: Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἁγιασθήτω τὸ ὄνομά σου.Ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου. Γενηθήτω τὸ θέλημά σου, ὡς ἐν οὐρανῷ, καὶ ἐπὶ τῆς γῆς. και όλον το Πάτερ ημών , διότι θα είχαμε απαλλαγεί εκ του πονηρού και θα είχαμε ρυθεί από την ανάγκη πειρασμού και πονηρού , ως ανάγκη εξέτασης , του πού ευρισκόμαστε , βάσει της 1536Πιθανότητας και 1536Λεπτομέρειας , εάν έφτασες , ως εδώ , σημαίνει , ότι υπερνίκησες , την φύση , της ύλης , και είσαι , άϋλος ή αϋλόψυχος , ή αϋλοψυχόφιλος , έχεις ευκαιρώσει και αδειάσει , από ανάγκες , και πάθη , πέραν της ανάγκης να είσαι αιώνιος με τον όρον από εσένα δι’ εσένα να είσαι άγιος ή δε μη , με όρον από εσένα σ’ εσένα δεν αξίζεις να είσαι αιώνιος με την έννοια της αγαθής τύχης , ή αγαθής κατάληξης , ή αγαθής αιώνιας ανταμοιβής , εάν δεν είσαι άγιος , δηλαδή μη φίλος της ύλης αλλά φιλάϋλος της αϋλοαγιότητος, δεν σε κρίνω , σε αγαπώ , εάν δεν σ’ αγαπούσα , δεν θα τα έγραφα αυτά , διότι αυτά δεν είναι ιδικά μου , Τότε θα καθίζει επί καθέδρα , Θεού , ή Μάρτυρος , η Αγίου , ή Μωϋσέως που οίδε τον Νόμο των Δικαίων , ή τέλος πάντων , υιός Θεού , κατ’ εικόνα Αυτών [Προσώπων Τριών Θεού] και καθ’ ομοίωσιν , όταν σε έφτειαξε , πρώτη φορά , ήσουν τέτοιος , αλλά έπρεπε να δοκιμαστείς , εάν το αξίζεις και ένεκα άγνοιας , απότυχες , βεβαίως η Γένεση (Γεν. 4,13 = 6 αναγραμματισμοί 1776 ήτοι εκγόνοι Κάϊν Ιλλουμινάντοι και εκ μεταφοράς 1 εις 6 το 777, καὶ εἶπε Κάϊν πρὸς Κύριον τὸν Θεόν· μείζων ἡ αἰτία μου τοῦ ἀφεθῆναί με· = Κάϊν μετανοεί ενώπιον Θεού , εξού μετά: Γεν. 4,= 6 αναγραμματισμοί 1998 = 999 εἰ ἐκβάλλεις με σήμερον ἀπὸ προσώπου τῆς γῆς καὶ ἀπὸ τοῦ προσώπου σου κρυβήσομαι, καὶ ἔσομαι στένων καὶ τρέμων ἐπὶ τῆς γῆς, καὶ ἔσται πᾶς ὁ εὑρίσκων με, ἀποκτενεῖ με. Γεν. 4,15 =6 αναγραμματισμοί =2220 =222 καὶ εἶπεν αὐτῷ Κύριος ὁ Θεός· οὐχ οὕτως, πᾶς ὁ ἀποκτείνας Κάϊν ἑπτὰ ἐκδικούμενα παραλύσει. καὶ ἔθετο Κύριος ὁ Θεὸς σημεῖον τῷ Κάϊν τοῦ μὴ ἀνελεῖν αὐτὸν πάντα τὸν εὑρίσκοντα αὐτόν. Γεν. 4,16 = 6 αναγραμματισμοί = 2442 εκμεταφοράς = 444 ἐξῆλθε δὲ Κάϊν ἀπὸ προσώπου τοῦ Θεοῦ καὶ ᾤκησεν ἐν γῇ Ναὶδ κατέναντι Ἐδέμ) ωμιλεί και δι’ άλλους , ανθρώπους , όλοι μαζύν λοιπόν , αυτοί που ήσαν εντός Παραδείσου ποιημένοι και εκτός ή άγνωστον πώς , πού , πότε [π+ότε , αδιάφορον γαρ διά την ψυχοσωτηρία , έστω και εάν είναι ενδιαφέρον] όλα τα γένη όχι μόνον ανθρώπων , να συμμετάσχουν ως υιοί εις την Βασιλείαν των Ουρανών , που είναι ανωτέρα του Παραδείσου , και μόνον υ+ιοί [έστω και εάν εν κόσμω είναι θηλέν-θυγατέρες] Θεού ,


(Για απολήξεις ανωτέρω αριθμολογικών αναγραμματισμών: 777+999+222+444 = ξανά 2442 / 2 = 1221 , / 6 = 407 = 47 = 11 , όπως προηγουμένως , το 1221 εκτός από 33 και 6 και εκ μεταφοράς ξανά 222 που εξηγήσαμε σε άλλα πρόσφατα άρθρα και σε σχέση με Θεόν και μιμητή θηρίον ήτοι 222Χ3 , και μεσα το 112 , αλλά δεν θα προεκταθούμε , με αναγραμματισμούς 4ψηφίων και 407 = 047+074=121+407+470+704+740=2442 ξανά=444=12=3 και 407Χ2=814 με τους 6 αναγραμματισμούς = 2886 = εκ μεταφοράς του 2 και 6 = 888 = το διπλάσιον του 444 , εδώ σας απόδειξα για πρώτη φορά έναν τρόπον επαλήθευσης της Μεθόδου Αριθμολογίας που ακολουθώ)

Λοιπόν , αν πιστεύσεις στην ψυχή σου , στην δυνατότητα της σωτηρίας της , στον σεβασμό της , στην κατανόηση , ότι μόνη οδός σωτηρίας , είναι η αγιότητα της , διότι Ο Θεός είναι Άγιος , και η Βασιλεία Του είναι Αγία και δεν είναι δυνατόν να γίνει δεκτή η οποιαδήποτε μη αγιότητα , και όσον μακρύτερα , από την Αγιότητα , τόσον σε κατώτερη δυσμενή θέση η ψυχή , και αυτά εφόσον αντιληφθείς , ότι το Λογικότερον πράγμα είναι ότι , δεν γίνεται Ο Θεός να μην είναι Άγιος και μόνον Άγιος , διότι δεν νοείται να είναι Δίκαιος , Αγαπών , Αγαθός , δίχως συνταυτοχρόνως να είναι Άγιος , και η συγχώρεση και αγάπη , και τα δικαιώματα Του προ πάντων των αιώνων , είναι ερχόμενα εκ της προ πάντων των αιώνων Αγιότητα Του , και τότε αντιλαμβάνεσαι ότι Ζωή είναι η Αγιότητα , και Αγιότητα η Ίδια Η Ζωή ,

Αν σας άρεσε διαδώστε το (και φυλάξετε το πλαστικοποιημένο σε χαρτί θα χρειαστεί στα δάση και τα όρη) , διά χάριν των άλλων ψυχών , όχι δι’ εμένα , εάν θέλετε μην αναφέρετε , το όνομα μου , αλλά σας παρακαλώ κάνετε μία προσευχήν διά σωτηρίαν της ψυχής μου , το πρώτον δεν θα με βλάψει , το δεύτερον θα με ωφελήσει ,

Παναγιώτης Δίας

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις