Ο αριθμός των εμβολιασμένων πιλότων αεροπορικών εταιρειών που πέθαναν “ξαφνικά και απροσδόκητα” από το 2021 είναι συγκλονιστικός.
Πρόσφατα εμφανίστηκαν ιστορίες πιλότων αεροπορικών εταιρειών που υπέφεραν από καρδιακές παθήσεις λίγο μετά τη λήψη του εμβολίου mRNA. Πολλοί από αυτούς είναι τώρα νεκροί.
Ένα ηθικό μέσο ενημέρωσης θα αναδείκνυε αυτούς τους θανάτους στα πρωτοσέλιδα και θα έβαζε όλα τα δυνατά του μέσα για να ερευνήσει τι ακριβώς συμβαίνει. Ζούμε σε έναν πολύ διαφορετικό κόσμο τώρα.
Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, ο αριθμός των νέων, υγιών πιλότων που πέθαναν ξαφνικά το 2021 αυξήθηκε κατακόρυφα.
Οι θάνατοι αποκαλύφθηκαν σε ανάλυση που δημοσιεύθηκε από τις νεκρολογίες της Ένωσης Πιλότων Αεροπορικών Εταιρειών (ALPA).
Σύμφωνα με τη μελέτη, υπήρξε μια ανησυχητικά απότομη αύξηση των ξαφνικών θανάτων νεότερων πιλότων το 2021.
Η ALPA είναι μια οργάνωση που εκπροσωπεί πάνω από 67.000 πιλότους σε 39 αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ και του Καναδά.
Η ALPA εκδίδει ένα μηνιαίο περιοδικό για πιλότους αεροπορικών εταιρειών.
Σε κάθε έκδοση του περιοδικού της, η ALPA περιλαμβάνει έναν κατάλογο των πιλότων που έχουν πεθάνει σε μια ενότητα με τίτλο “In Memoriam”.
Το Slaynews.com αναφέρει: “Η ALPA είναι η μόνη που μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο: Ο κατάλογος καταρτίζεται από πληροφορίες που παρέχουν τα μέλη της οικογένειας, όπως και όταν η Ένωση λαμβάνει πληροφορίες.
Δεν αποτελεί πλήρη ή έγκαιρη λίστα των μελών της ALPA που απεβίωσαν σε κάθε μήνα, αλλά δίνει μια καλή ένδειξη για το πώς και πότε πέθαναν οι πιλότοι.
Αυτό που είναι σημαντικό στα στοιχεία είναι ότι αποκαλύπτει μια εντυπωσιακή αύξηση κατά 40% στη συχνότητα των νεότερων πιλότων που πεθαίνουν ξαφνικά πριν από την κανονική ηλικία συνταξιοδότησης των 65 ετών.
Η αύξηση αυτή συνέβη το έτος 2021 – την ίδια χρονιά που οι ενέσεις Covid έγιναν υποχρεωτικά για τους πιλότους.
Οι λεγόμενοι “ελεγκτές γεγονότων” έχουν προσπαθήσει να αμφισβητήσουν τους αριθμούς των θανάτων που εμφανίζονται στα στοιχεία, υποστηρίζοντας ότι περιλαμβάνουν καθυστερημένες νεκρολογίες.
Οι ψευδείς ισχυρισμοί περί εκθετικής αύξησης των θανάτων των πιλότων προέρχονται από τον τρόπο με τον οποίο αναφέρονται οι θάνατοι στο περιοδικό της ALPA.
Δεν είναι αθροιστικοί και καθυστερούν σημαντικά, εν μέρει λόγω του ότι το περιοδικό είναι μηνιαία έκδοση.
Πρόκειται για θανάτους πιλότων που οι οικογένειες των θανόντων αποφάσισαν να δημοσιοποιήσουν προς τιμήν του νεκρού τους.
Για παράδειγμα, στο τεύχος Απριλίου 2023, αναφέρθηκε ένας θάνατος που συνέβη τον Μάιο του 2019 και ένας που αναφέρθηκε ότι συνέβη τον Σεπτέμβριο του 2021.
Οκτώ αναφέρθηκαν για το 2022 και δεκάδες μέχρι τον Μάρτιο του 2023.
Οι “ελεγκτές γεγονότων” χρησιμοποιούν τέτοια παραδείγματα για να υποστηρίξουν ότι οι αναφορές για τους θανάτους πιλότων είναι “ψευδείς”.
Ωστόσο, είναι δυνατό να φιλτράρετε τα δεδομένα ώστε να εμφανίζονται μόνο οι θάνατοι που συνέβησαν κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου.
Ομολογουμένως, οι θάνατοι που αναφέρονται στο περιοδικό της ALPA αποτελούν ένα μικρό υποσύνολο των όσων συμβαίνουν σε ολόκληρο τον κλάδο.
Το περιοδικό θα αναφέρει μόνο τους θανάτους πιλότων που ανήκαν στο σωματείο ALPA.
Υπάρχουν ορισμένες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες των οποίων οι πιλότοι δεν ανήκουν στην ALPA, όπως η American και η Southwest.
Ωστόσο, ο Dr. Kevin Stillwagon, πρώην χειροπρακτικός και συνταξιούχος κυβερνήτης αεροπορικής εταιρείας, διεξήγαγε μια μελέτη με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία και ανέφερε τα ανησυχητικά αποτελέσματα.
Τα εξαγόμενα στοιχεία δείχνουν αύξηση των θανάτων νεότερων πιλότων από το 2021:
Τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι η μέση ηλικία των θανάτων πιλότων μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.
Ανησυχητικό είναι ότι η κατακόρυφη πτώση του προσδόκιμου ζωής των πιλότων φαίνεται να συνεχίζεται και φέτος:
Σύμφωνα με τον Stillwagon, έχει γίνει ακόμη πιο εμφανές ότι η πιθανότητα ενός απροσδόκητου θανάτου αυξάνεται σημαντικά με τις αναμνηστικές ενέσεις.
Χρειάστηκαν περίπου δύο χρόνια για να ανακαλύψουν οι επιστήμονες αυτούς τους απρόβλεπτους φυσιολογικούς μηχανισμούς που εξηγούν αυτό που περίμεναν να συμβεί πριν τα “εμβόλια” mRNA covid-19 εισαχθούν σε δισεκατομμύρια ανθρώπους και χιλιάδες πιλότους.
Δύο χρόνια θα έπρεπε να είναι ο ελάχιστος χρόνος που αφιερώθηκε στις δοκιμές ασφάλειας και αποτελεσματικότητας που διήρκεσαν μόνο μερικούς μήνες.
Την εποχή που αυτές οι ενέσεις επιβάλλονταν και εξαναγκάζονταν σε πιλότους αεροπορικών εταιρειών, ήταν, και εξακολουθούν να είναι, πειραματικές.
Οι κατευθυντήριες γραμμές της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) απαγορεύουν τη χρήση πειραματικών φαρμάκων στους πιλότους.
Ακόμη και μετά την έγκριση ενός φαρμάκου από την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA), οι κατευθυντήριες γραμμές δεν επιτρέπουν στους πιλότους να χρησιμοποιούν το φάρμακο μέχρι να περάσει ένας ολόκληρος χρόνος.
Αυτό επιτρέπει το χρόνο να εντοπιστούν τυχόν ανεπιθύμητες αντιδράσεις στο γενικό πληθυσμό που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την ασφάλεια των πτήσεων.
Όπως έχει αναφέρει το Slay News, οι αναφορές πιλότων που πεθαίνουν ξαφνικά ή υφίστανται επικίνδυνα ιατρικά επείγοντα περιστατικά έχουν αυξηθεί κατακόρυφα.
Κατά τη διάρκεια ενός τρομακτικού περιστατικού, ένας πιλότος αεροπορικής εταιρείας κατέρρευσε στα χειριστήρια του αεροπλάνου του και πέθανε ξαφνικά λίγο μετά την απογείωσή του από το Διεθνές Αεροδρόμιο O’Hare του Σικάγο τον Νοέμβριο.
Ο κυβερνήτης Patrick Ford του αεροσκάφους Embraer 175 της American Eagle λιποθύμησε στα χειριστήρια και πέθανε στη μέση της πτήσης.
Το αεροπλάνο είχε απογειωθεί από τον διάδρομο προσγείωσης και βρισκόταν καθ’ οδόν προς το Κολόμπους του Οχάιο, όταν ο κυβερνήτης Ford κατέρρευσε.
Ο συγκυβερνήτης αναγκάστηκε να αναλάβει τα χειριστήρια και να επιστρέψει το αεροπλάνο για να προσγειωθεί στο Σικάγο.
Κατά τη διάρκεια ενός ξεχωριστού περιστατικού τον Μάρτιο, ένα επιβατικό αεροσκάφος της United Airlines αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση στο Χιούστον του Τέξας, αφού ο πιλότος έμεινε ξαφνικά “ανίκανος” ενώ υπέφερε από “πόνους στο στήθος”.
Σύμφωνα με τον φάκελο της UAL, “Ο κυβερνήτης της αριστερής θέσης είχε πόνους στο στήθος. Δεν μπορούσε να σηκωθεί από το κάθισμα. Ο δεξιός επιβάτης [συγκυβερνήτης] προσγειώθηκε”.
Η είδηση αυτή έρχεται μετά τις αναφορές ότι ένας πιλότος της British Airways έπεσε ξαφνικά νεκρός λίγο πριν πετάξει ένα επιβατικό αεροσκάφος που μετέφερε 200 επιβάτες.
Όπως μετέδωσε το Slay News, ο πιλότος, ο οποίος δεν έχει αναγνωριστεί από την αεροπορική εταιρεία, πέθανε σε ένα ξενοδοχείο στην Αίγυπτο αφού κατέρρευσε απροσδόκητα.
Βρισκόταν καθ’ οδόν προς το αεροδρόμιο του Καΐρου για να πετάξει ένα αεροπλάνο της British Airways (BA) πίσω στο Χίθροου του Ηνωμένου Βασιλείου.
Το πλήρωμα της πτήσης έδωσε τις πρώτες βοήθειες στον συνάδελφό του στο φουαγιέ του ξενοδοχείου στο Κάιρο, αφού έπαθε καρδιακή προσβολή.
Έκαναν καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση καθώς προσπαθούσαν απεγνωσμένα να του σώσουν τη ζωή, αλλά δεν τα κατάφεραν.
Το αεροπλάνο, το οποίο ήταν έτοιμο να απογειωθεί για το αεροδρόμιο Χίθροου, καθυστέρησε λόγω της τραγωδίας.
Ωστόσο, οι επιβάτες που επέβαιναν στο αεροσκάφος αγνοούσαν πανευτυχείς ότι ο πιλότος τους είχε μόλις πέσει νεκρός.
Σε ένα περιστατικό που ανέφερε η Slay News τον Φεβρουάριο, ένας πιλότος της American Airlines υπέστη μαζική καρδιακή προσβολή μόλις έξι λεπτά μετά την προσγείωση ενός επιβατικού αεροσκάφους που μετέφερε σχεδόν 200 επιβάτες.
Ο κυβερνήτης Μπομπ Σνόου επέζησε της καρδιακής προσβολής, αλλά τώρα μιλάει για να σημάνει συναγερμό σχετικά με την ασφάλεια των πιλότων.
Ο Σνόου κατακεραύνωσε την κυβέρνηση Μπάιντεν και την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) για την υποχρεωτική διενέργεια ενέσεων Covid για τους πιλότους, την οποία κατηγορεί για τη δική του καρδιακή ανεπάρκεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου