Πόσων ειδών θρησκείες υπάρχουν; Ο Μυστικισμός της προσευχής Πάτερ ημών….
Ο παράξενος εκκεντρικός γοητευτικός φιλόσοφος, ομιλητής, συγγραφέας Βούγλαρος Ομραάμ Μιχαήλ Αϊβάνωφ εις το βιβλίον Η άγνωστη διδασκαλία του Χριστού αναφέρεται σε δύο ειδών θρησκείες, σε αυτούς που θέλουν να φύγουν από τον κόσμον τούτο και σε αυτούς του υλισμού. [Σκληρή υποσημείωση: ο συγγραφέας αυτός δεν είναι δι’ όλους διότι είναι εύκολον να παραπλανηθείτε, αλλοιωθείτε, συγκλονιστείτε, αιρετικοποιηθείτε και να εντοπίσετε τα σωστά από τα σφάλματα και το επίπεδον εις το οποίον αναφέρει, χρησιμοποιεί και σύρει κυριολεκτικώς τες λέξεις, αυτός και δύο άλλοι συγγραφείς, ο Κάρλος Καστανέττα, υπερεπικύνδινος διά τους αμύητους που δεν μπορούν να φέρουν αντιστάσεις εις την γοητεία ή και ψεύδη ή και αιρέσεις που ενπεριέχει μαζύν με μυστικές αλήθειες και ο Παύλος Ζαγκώ του οποίου τες άριστες γνώσεις, περιγραφές και εντοπίσεις πρέπει να κουλιάζετε επαρκώς με την Ορθοδοξία και τα μυστικά της, είναι τρεις γοητευτικοί συγγραφείς που σας προειδοποιώ, όπως και διά πολλούς άλλους, πρέπει να είσαστε εκπαιδευμένοι σε μέγιστον βαθμόν εναντίον των πειρασμών με κοπτερή ευφυΐα διά να επωφεληθείτε χωρίς να βλαπτείτε περισσότερον ή και χωρίς να βλαπτείτε ενώ κινδυνεύετε να μην ωφεληθείτε διόλου, πέραν τούτων γοητευτικοί που σκληρά προειδοποιώ πρέπει να γνωρίζετε είναι οι Αρχαίοι Έλληνες και άλλοι Αρχαίοι συγγραφείς που είναι πέραν της σφαίρας της Παλαιάς Διαθήκης αλλά και αυτούς πρέπει να τους διαβάσετε ολοκληρωτικώς και συνδυαστικώς και ουχί αποσπασματικώς με υπερυπομονή, διότι ούτως οι κόποι γίνονται πνευματικά αναλλοίωτα άϋλα και υλικά Αγαθά].
Και συνεχίζει ο Αϊβάνωφ, ο Βουδισμός είναι η κατ’ εξοχήν θρησκεία που οι πιστοί της περιφρονούν και θέλουν να φύγουν από τον κόσμον τούτον, οι υλιστές από την άλλη εμμένουν σε αυτόν τον κόσμον, και επειδή εκνευρίζονται με την λέξη πνεύμα, την αναφέρουμε ως ενέργεια. Συνεχίζει ότι οι επιστήμονες εισίν λανθασμένοι επειδή δεν αντιλαμβάνονται ότι η εξέλιξη διαπραγματοποιείται με την ενύλυση του πνεύματος, ότι πρωτίστως γίνεται η εξέλιξη πνευματικώς και ύστερα υλικώς.
Με αυτά συμφωνούμε, προχωρεί με λόγια εκκωφαντικά διά τον αμύητον και αδοκιμασμένον σε ισχυρές σκέψεις και συχνά ενώ είσαι σε θέση να τον απορρίψεις προχωρώντας να αναγνώθεις εκπλήττεσαι διότι συμφωνείς ή εν μέρει συμφωνείς με απίθανους τρόπους. Σημειώνουμε ότι τα λόγια αυτά είναι προφορικά και καταγράφηκαν σε βιβλία όπως τα είπε.
Σε όλα αυτά ο Αϊβάνωφ λέγει: και οι Χριστιανοί τι είναι; Δεν γνωρίζουν τι θέλουν. Ο Βουδιστές ουδέποτε σκέφθηκαν ή θα δέχοντο να κατέβη ο Ουρανός εις την γην, αλλά Ο Χριστός το λέγει εις το Πάτερ ημών και οι Χριστιανοί δεν το εννόησαν [βεβαίως διαφωνώ με τον ισχυρισμόν του αλλά εν μέρει ισχύει, πολλοί Χριστιανοί κατεβάζουν τον Ουρανόν επί γης και την γην ανεβάζουν συνταυτοχρόνως εις τα Ουράνια, διότι άπαξ και συμβεί το οιονδήποτε μεν συνβαίνει συνταυτοχρόνως και το οιονδήποτε δε, ήτοι δεν γίνεται να συμβεί μόνον το μεν ή μόνον το δε, διότι όποιον και συμβεί ενώνει το μεν με το δε, τον ουρανόν με την γην και την γην με τον ουρανόν].
Πόσες θρησκείες υπάρχουν;
1] Η θρησκεία που προσβλέπει σε μεταθάνατον ζωήν.
2] Η θρησκεία που δεν προσβλέπει σε μεταθάνατον ζωήν.
3] Η θρησκεία που προσβλέπει σε μεταθάνατον ζωήν αλλά που δεν θεωρεί ότι είναι αιώνια ή οπωσδήποτε αιώνια.
4] Η θρησκεία που προσβλέπει σε μεταθάνατον ζωήν αλλά που δεν θεωρεί ότι η ζωή είναι αιώνια ειδικώς εάν το ον ανομήσει όπως έκανε και ο διάβολος.
5] Η θρησκεία που προσβλέπει σε μεταθάνατον ζωήν αλλά που θεωρεί ότι άμα θέλει Ο Θεός αναιρεί την ζωήν του όντος και είναι σωστόν και ότι ει δυνατόν να το πράξει ακόμη και εάν το ον είναι άγιον, θαρρώ ότι διαφωνώ.
6] Η θρησκεία της επανάληψης και ανακύκλωσης της ύλης, της ενέργειας, που είναι τέτοια που δεν είναι πνεύμα, αλλά ύλη σε μορφή ισχυρής πυκνότητας ήτοι μάζα και σε μορφή ενέργεια και κατ’ επέκτασιν ή και εξολοκλήρου η ύλη σε διάφορες μάζες έως και άπειρες φερειπείν.
7] Η θρησκεία της επανάληψης της ενσάρκωσης των ψυχών.
8] Η θρησκεία της επανάληψης ενσάρκωσης των ψυχών και ενσάρκωσης της ύλης, ασπούμε επανάληψη και ανακύκλωση της ύλης.
9] Ανάμεικτα όλα αυτά και περαιτέρω ότι Ο Θεός ει δυνατόν να πράξει κακά ή αθέμιτα ή άδικα, το οποίον προσωπικώς δεν πιστεύω, εκτός και εάν μας φαίνεται κακόν, αθέμιτον και άδικον αλλά δεν είναι.
Είναι δυνατή η ενσάρκωση; Αλλοίμονον εάν δεν ήταν, δεν θα υπήρχε τίποτε. Η σάρξ είναι πυκνή ενέργεια. Από την ενέργεια ήτοι Το Πνεύμα γίνεται η σάρκα, αλλά Ο Θεός και να ήταν ή και είναι συνάμα εξ’ αρχής σάρκα ήτοι πυκνή ενέργεια δύναται να λεπτυνθεί. Ο Χριστός το έδειξε τούτον διά της Μεταμόρφωσης/Αυτομεταμόρφωσης Του σώματος Του πριν την Αγία Ευδομάδα/Εβδομάδα και διά της Αναστάσεως/Αυταναστάσεως Του. Σε οποιαδήποτε κατάσταση πυκνότητας ή λεπτότητας ύλης, δημιουργίας, πνεύματος, ενίσταται Θεός, Ο Παράκλητος Το Πνεύμα Της Αληθείας, Ο Υιός Λόγος.
Όταν λέμε μετενσάρκωση ελληνιστί δεν σημαίνει μόνον επανενσάρκωση σε συνήθη σάρκα που γνωρίζουμε ή που το ον ήταν ενσαρκωμένον και προηγουμένως, αλλά και σε μεταμόρφωση σάρκας, ήτοι σε σάρκα πυκνότερη ή λεπτότερη κατά το θέλημα και επίτρεψη Θεού. Άρα τε, η Μεταμόρφωση/Αυτομεταμόρφωση Χριστού και η Ανάσταση/Αυτοανάσταση Χριστού εισίν συνάμα Μετενσαρκώσεις Χριστού υπό αυτήν την δεύτερη έννοια, διότι βάσει του Νόμου της Πέραν της Μίας Σημασίας των Ελληνικών [και Θείων] Λέξεων και Θείων Δυνατοτήτων τούτον είναι Προαυτονόητον, δεν είναι εύκολον να κατανοηθεί εξ’ ανθρώπων μη ομιλούντων Ελληνικά και από ανθρώπους που ωμιλούν Ελληνικά, αλλά συνάμα κατανοητόν από ανθρώπους που αν και δεν ωμιλούν Ελληνικά γνωρίζει το πνεύμα τους να σκέπτεται και λογίζεται σε διάφορα κλιμακωτά άνω και κάτω Επίπεδα Διαστήματα Εποχαί Περιοχαί Σφαιρών Κόσμων Διάκοσμων Υπεραπειροαλειπτοδιάκοσμου !
Ας ειδούμε τι μας λέγει η προσευχή Πιστεύω των Ορθόδοξων Χριστιανών διά την Ενσάρκωση και κατ’ επέκτασιν την Μετενσάρκωση με αυτήν την δεύτερη έννοια όπου αναφέρουμε ανωτέρω:
Πιστεύω εἰς ἕνα Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα, ποιητὴν οὐρανοῦ καὶ γῆς, ὁρατῶν τε πάντων καὶ ἀοράτων.
Καὶ εἰς ἕνα Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν Υἱὸν τοῦ Θεοῦ τὸν μονογενῆ, τὸν ἐκ τοῦ Πατρὸς γεννηθέντα πρὸ πάντων τῶν αἰώνων· φῶς ἐκ φωτός, Θεὸν ἀληθινὸν ἐκ Θεοῦ ἀληθινοῦ, γεννηθέντα οὐ ποιηθέντα, ὁμοούσιον τῷ Πατρί, δι᾿ οὗ τὰ πάντα ἐγένετο.
Τὸν δι᾿ ἡμᾶς τοὺς ἀνθρώπους καὶ διὰ τὴν ἡμετέραν σωτηρίαν κατελθόντα ἐκ τῶν οὐρανῶν καὶ σαρκωθέντα ἐκ Πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου καὶ ἐνανθρωπήσαντα.
Σταυρωθέντα τε ὑπὲρ ἡμῶν ἐπὶ Ποντίου Πιλάτου, καὶ παθόντα, καὶ ταφέντα. Καὶ ἀναστάντα τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ, κατὰ τὰς Γραφάς. Καὶ ἀνελθόντα εἰς τοὺς οὐρανούς, καὶ καθεζόμενον ἐκ δεξιῶν τοῦ Πατρός. Καὶ πάλιν ἐρχόμενον μετὰ δόξης κρῖναι ζῶντας καὶ νεκρούς, οὗ τῆς βασιλείας οὐκ ἔσται τέλος.
Καὶ εἰς τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον, τὸ κύριον, τὸ ζωοποιόν, τὸ ἐκ τοῦ Πατρὸς ἐκπορευόμενον, τὸ σὺν Πατρί καὶ Υἱῷ συμπροσκυνούμενον καὶ συνδοξαζόμενον, τὸ λαλῆσαν διὰ τῶν προφητῶν.
Εἰς μίαν, ἁγίαν, καθολικὴν καὶ ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν. Ὁμολογῶ ἓν βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν. Προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν. Καὶ ζωὴν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος. Ἀμήν.
Προσέξετε και διαλογιστείτε εις βάθος όσα υπογραμμίζω με υπερτονισμόν μελανόν και ιδιαίτερα διά το άρθρον αυτόν τα γυρτά:
καὶ σαρκωθέντα ἐκ Πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου καὶ ἐνανθρωπήσαντα.
Είναι σαφέστατον, η ενσάρκωση είναι σε μορφή ενανθρωπήσεως ! Η ενσάρκωση γίνεται από κοινού ἐκ Πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου, ήτοι από δύο Πρόσωπα, Τον Παράκλητον Το Πνεύμα Της Αληθείας και από γυναίκα Παρθένον ήτοι αμόλυντη όχι μόνον επειδή δεν έκανε και δεν δέχθηκε την παραμικρή ερωτική πράξη και πρόθεση, αλλά και επειδή ουδέποτε θέλησε ή επιθύμησε την ερωτική πράξη και πρόθεση, τούτον σημαίνει Παρθένος ήτοι Παραθένος = Παρά Θεού Νούς !
Η Μαρία Παρθένος είναι ήδη κατοικία Πνεύματος Αγίου και είναι τόσον αγνήν ώστε Τω Αγίω Πνεύματι να καταδεκτεί και να την κρίνει άξιαν να τεκνοποιήσει μαζύν της. Ώδε βλέπουμε σάρκα άϋλη ήτοι την απειρότερη άϋλη σάρκα ήτοι ενέργεια ήτοι Πνεύμα να ενώνεται με σάρκα πυκνή ήτοι σάρκα ανθρώπου αμόλυντου με αμόλυντη σάρκα και αμόλυντη ψυχή.
Περαιτέρω, ενσάρκωση ψυχής γίνεται όποτε ποιείται σάρξ από σάρκα ενός [π.χ. κλωνοποίησης, ερμαφρόδιτων όντων] ή δύο γονέων. Να διατί ο Αϊβάνωφ σημειώνει την αποτυχία, βλασφημία και σφάλμα των επιστημόνων, δεν αντιλαμβάνονται ότι δι’ έκαστη υλική εξέλιξη προηγείται ή και συνταυτοχρόνως διεξάγεται ενύληση Θείου Θελήματος διά Πνεύματος Αγίου…. !
Κάθε άνθρωπος δεν είναι σάρκα αλλά ενσάρκωση! Δύναστε να το κατανοήσετε; Δύναστε να κατανοήσετε ότι ενσάρκωση σημαίνει ενύληση και ενύληση σημαίνει ενσάρκωση !
Όπως σας έγραψα παλαιότερα δεν νοείται ύλη άνευ Πνεύματος ! όπως δεν νοείται ορυκτότητα άνευ Προπέδης/Βαρύτητας [κάποιος αναγνώστης μου έγραψε κάποτε ότι η Προπέδη δεν είναι ίδια με την Βαρύτητα επειδή η αριθμολόγιση τους δεν φέρει το ίδιον αποτέλεσμα, του απάντησα, ούτε το Θείον με το Θείν, Τον Θεόν, Τω Θεώ, αλλά όλα αναφέρονται εις Τον Θεόν, η αριθμολόγιση αυτή είναι βασικά γενικότερα λανθασμένη, διότι εάν ειπείς του Ιωάννη, τον Ιωάννην, Ιωάννου, διαφορετικόν αποτέλεσμαν].
Προσέξετε την Κυριακή Προσευχή και όσα υπερτονίζουμε:
Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς,
ἁγιασθήτω τὸ ὄνομά σου·
ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου·
γενηθήτω τὸ θέλημά σου
ὡς ἐν οὐρανῷ καὶ ἐπὶ τῆς γῆς·
τὸν ἄρτον ἡμῶν τὸν ἐπιούσιον δὸς ἡμῖν σήμερον·
καὶ ἄφες ἡμῖν τὰ ὀφειλήματα ἡμῶν, ὡς καὶ ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν·
καὶ μὴ εἰσενέγκῃς ἡμᾶς εἰς πειρασμόν, ἀλλὰ ῥῦσαι ἡμᾶς ἀπὸ τοῦ πονηροῦ,
ὅτι σοῦ ἐστιν ἡ βασιλεία καὶ ἡ δύναμις καὶ ἡ δόξα εἰς τοὺς αἰῶνας·
ἀμήν
Τι σημαίνει εἰσενέγκῃς; Δεν θυμάμαι να συνάντησα αυτήν την σύνθετη ελληνική λέξη αλλου. Τρισύνθετη: εἰσ [εἰς = πρός] ἐν [εντός] έγκῃς [εγγύς και εγκαταστάω]. Λοιπόν, προς ἐν εγγύς ή πρός ἐν εγκαταστάσει. Το εγγύς και εγκαταστάσει εμπεριέχουν [ενπεριέχουν το ἐν και φαίνεται να τοποθετείται δύο φορές όν θεωρείται γλωσσικόν σφάλμαν αλλά όχι οπωσδήποτε νοηματικόν]. εἰσ ἐν [εἰσεν] έγκης = άγκης = αν+άγκης και αγγαρεία, αυτός ο σωστός ορισμός. Μας εξαναγκάζει εις πειρασμόν και ο πειρασμός ούτος είναι αγγαρεία ή και εγγαρεία, ήτοι καταδούλευση δούλου και καταπίεση, διατί;….
Δεν σε βάζει δούλον άμεσα Ο Ίδιος Ο Θεός, αν και δεν αποκλείεται, δυνατόν τούτον. Τότε τι ποιεί;
Ο πειρασμός είναι πειρατής και ο πειρατής είναι πειρά και τα πειρά πυρά και τα πυρά πυροβόλα και τα πυροβόλα είναι πειροβόλα. Δηλαδή δεν σε πυροβολεί με απτόν πύρ αλλά με πείρ ήτοι κατακαυστικόν της ψυχολογίας, της άνεσης, της ευτυχίας, της χαράς, του πλούτου, της ολβιότητος πύρ ήτοι το πείρ !
Ήτοι διά πυρός και σιδήρου ή και διά πειρός και σειδίρου !
Και τι σημαίνει τούτον;
Ότι σε δοκιμάζει.
Και τι σημαίνει τούτον;
Ότι σε εξετάζει.
Και τι σημαίνει τούτον;
Ότι σε θέτει άμεσα ή έμμεσα σε αγώναν !
Και τι είναι αγώνας;
Είναι η εν δράσει αγωνία !
Και ποίες λέξεις εισίν σύνθετες εκ της αγωνίας και του αγώνος ;
Ο ανταγωνισμός και ο συναγωνισμός !
Ανταγωνιστής είναι ο τυπικός ή άτυπος εχθρός και ο συναγωνιστής ο τυπικός ή άτυπος σύνμαχός [σύμμαχος] !
Και όταν έχεις ανταγωνιστής τι σημαίνει ;
Ότι παλεύεις !
Και όταν έχεις συναγωνιστήν τι σημαίνει ;
Ότι έχεις και ανταγωνιστήν άρα τε, παλεύεις !
Και με τον συναγωνιστήν συνπαλεύεις [συμπαλεύεις] ενώ με τον ανταγωνιστήν αντιπαλεύεσαι !
Όπως ο αντίοχος ήτοι αντίπαλος, αντιοχετός, αντιορμούμενος και ο σύνοχος ήτοι ο σύνπαλος [σύμπαλος], συνορμούμενος. Να από πού η λέξη συνοχή !
Και αντίστροφη η αντιοχή ή αντιόχεια ως περιοχή ή κατάσταση και Αντιόχεια του Αντίοχου !
Σε παρεκτροπή Παραγλωσσολογική το χι γίνεται ξι εις τις λατινόζοντες γλώσσαι, ήτοι Αντίοχος = Αντίοξος και απ’ ώδε ούτως ή άλλως πως η αντιξοότητα και το αντιοξυγόνον σε σχέση με το οξυγόνον και συνοξυγόνον !
Ασπούμε συνοξυγόνον είναι οι συναναπνοές, συνρυθμοί αναπνοών σε σχέση με τες αντιαναπνοές και αντιρυθμούς αναπνοών και συνάμα, αντίπαλοι ή αντίοχοι με όμοιες και ανόμοιες αναπνοές όπως η εκπαίδευση στρατιωτών όμοια μεν αντιορμούμενη μεταξύ εχθρών ήτοι αντίοχων δε !
καὶ μὴ εἰσενέγκῃς ἡμᾶς εἰς πειρασμόν, ἀλλὰ ῥῦσαι ἡμᾶς ἀπὸ τοῦ πονηροῦ,
και μη μας εξαναγκάζεις προς πειρασμόν, αλλά ξέδυσε [εξέδυσε] απώλυσε, απελευθέρωσε, απάλλαξε ημάς από του πονηρού, ος είναι ο πειρατής αντίοχος αντίπαλος όπως ήταν ο Αντίοχος Δ΄ο Επιφανής προς τους Ιουδαίους.
Διατί λέγεται αυτή η ρήση εις την Κυριακή Προσευχή; Διατί είναι ανάγκη μεγίστη να καλείται;
Διότι όστις δεν προσεύχεται εις Τον Θεόν έστω και εάν δεν έχει ανάγκην τινήν, ασεβεί !
Διότι η προσευχή δεν είναι μόνον δι’ ώραν ανάγκης, αλλά η ευσέβεια και η ευανθρωπία της ευεκτιμήσεως σου φαίνεται εφόσον προσεύχεσαι ενώ δεν ίσταται ανάγκης χρεία !
Διότι όταν δεν παρακαλείς Τον Θεόν να απαλλάσσεσαι εκ του πειρασμού και του πονηρού πειρατή, δείχνεις ασέβειαν και υπεροψίαν ότι δεν Τον χρειάζεσαι και συνάμα επειδή δεν Τον χρειάζεσαι δεν Τον σέβεσαι και επειδή ούτε Τον χρειάζεσαι ούτε Τον σέβεσαι δεν τον αποδέχεσαι-καταδέχεσαι-υποδέχεσαι μέσα σου και τούτον σημαίνει Τον εξωθείς με την συμπεριφορά σου εκτός του εντός [μέσα] σου και τούτον είναι μεγίστη βλασφημία και η αισχρότητα της τιμωρρείται σεβασμόν της ελευθέρας βουλήσεως σου εκ Θεού, αφήνωντας σε εις το έλεος των δυνάμεων σου και των πειρασμών εναντίον σου ή και αντιπειρασμών, χωρίς να σε προστατεύει αφού δηλώνεις ικανός, άξιος και αυτοδύναμος αρκετά κατά των πειρασμών !
Και τότε υπάρχει η πιθανότητα να χάσεις και όχι μόνον, αλλά να χάνεις εφόρου ζωής και να αχθοφοριστείς δίχως καν να το συνειδητοποιείες με απερίγραπτα πλούτη αμαρτίας και απώλειας, ψυχοχρεών και ανθρωποχρεών όπου καλείσαι να πληρώσεις μετά θάνατον και συνάμα ο διάβολος με στοιχεία, τεκμήρια και εκδείξεις μαρτυρεί ότι είσαι ιδικός του, όμοιος του και σύνμαχος του και τότε μαζύν του πληρώνεις το αντίτιμον αλλά και ο ίδιος ως κύριος σου σε κάνει ό,τι θέλει και ως γνωστόν αγαθόν ούκ γεγιγνώσκειν του πράττειν !
Άρα τε, διά να παρέμβει Ο Θεός εις τους κατεναντίον σου πειρασμούς και πονηρούς πειρατές πρέπει να Τον παρακαλέσεις, να Τον εκλιπαρίσεις, να Τον Πιστεύεις, να Πιστεύεις ότι δύναται να κατακόψει, κόψει και περιορίσει τους πειρασμούς και τους πονηρούς πειρατές να σε διασύρουν !
Επισυμβαίνει όμως και έναν άλλον Πολυμυστήριον Πολυπαράδοξον. Ασπούμε ότι Ο Θεός εισάκουσε της Προσευχής σου και σε προστάτευσε, ήτοι δεν σε ειβάζει εις πειρασμούς και σε ρύει από τους πονηρούς πειρατές ! Και αιφνίς επανέρχονται όλοι, πώς και διατί ;
Ο Θεός συνήθως σε προστατεύει με την συμφωνία να είσαι δίκαιος ή μετανοημένος, κατά τες πολύπλοκες περιστάσεις όπου Ο Ίδιος Γνωρίζει Καλύτερα από όλους μας. Σε τούτα προστίθεται και το έλεος άμα Μετανοήσεις παρόλον ότι δεν διορθώθηκες πλήρως, ήτοι σου παραχωρεί πλουσιοπάροχην άφεσιν αμαρτιών υπό τας περιστάσεις, τας εξαντλήσεις σου, τες θλίψεις σου και τες απογνώσεις σου ενώ συνάμα συνεχίζεις να Τον παραδέχεσαι διά Θεόν Μοναδικόν και συνάμα ότι δεν αξίζεις Του Ελέους Του σε πολλές στιγμές της θλίψης = συμπίεσης σου !
Μόλις αθετήσεις τους λόγους σου, είτε επειδή λησμόνησες, είτε επειδή πλούτισες, είτε επειδή ηύρες ευκαιρίαν ηδονής και άλλης απόλαυσης και ματαιοδοξίας ή άλλου απλής ή περίπλοκης αιτίας, τότε και Ο Ίδιος Αθετεί Τους Λόγους Του διότι ούτως είναι το Δίκαιον, αθέτηση κατ’ αθέτηση, οδόντα αντί οδόντα, μάχαιραν αντί μάχαιρας ! Συνεπώς όταν αναφέρονται τέτοια λόγια εις την Παλαιά Διαθήκη αναφέρονται και εκ Θεού προς ανθρώπους και τούτον όπως θα ιδείτε αμέσως κατόπιν είναι αφόρητα και αναπάντεχα Υπερφοβερόν !
Λέγει Ο Χριστός εις την Αποκάλυψη του Ιωάννη ότι Ανοίγει Ο Ουρανός και φάνηκε Η Διαθήκη [Συμφωνία] Θεού με τους Ιουδαίους και κατ’ επέκτασιν με τους Χριστιανούς !
Τι σημαίνει τούτον;
Θυμός !!!!
Ιδού θα τους ειπεί Ο Θεός ! Σας έσωσα διά να με τιμάτε και οφείλετε να με τιμάτε διότι δεν θα υπήρχατε εάν δεν σας έσωζα ! Ιδού σας έδωσα την Προαδιαπραγμάτευτη Διαθήκη [Συμφωνία] και δεν την τηρήσατε και όπως δεν τηρήσατε δεν τηρώ ! Τότε είναι ο κλαυθμός και ο τρυγμός των οδόντων !
Ιδού Μου χρωστάτε τας ζωάς σας, τας οποίας έσωσα ! Ιδού Μου είπατε να είσαστε εργάται και δούλοι Μου και δεν το πράξατε ! Ιδού σας εξαφανίζω επειδή αθετήσατε και αθετώ και Εγώ την σωτηρία σας όπου τώρα είναι ψυχοσωτηρία όλης της γενεάς σας !
Παρότι Ο Θεός συγχωρεί και συγχώρησε όλους αυτούς, συνάμα κατά μυστήριον τρόπον δοκιμάζονται αι καιναί γενεαί επαναληπτικώς και κρίνονται και όπως Ο Χριστός τους είπε, δεν θα σας Κρίνω Εγώ, αλλά ο Μωϋσής, ός τους έδωσε τας Εντολάς Της Αγίας Διαθήκης [Συμφωνίας] !
Όπως στρώσατε κοιμάστε !!!! με όλες τες έννοιες !!!!
Οι Εβραίοι και οι Χριστιανοί ζουν σε αφασία, διότι δεν αντιλήφθηκαν ότι Παλαιά Διαθήκη δεν είναι τίποτε άλλον από τες Δέκα Εντολές διά Μωϋσέως και Καινή Διαθήκη η συμπλήρωση των Δέκα Εντολών με τες Καινές Εντολές διά Ιησού Χριστού. Αι Καιναί Εντολαί διά Χριστού εισίν εκείναι όπου ενέγραφαν αι πλάκες όπου κατεύθραυσε ο Μωϋσης εν τη ερήμω Σινά [Sin a] εκεί όπου έγινε η πρώτη μεγάλη Αθέτηση των Εισραηλιτών έναντι Του Θεού Ελευθερωτή τους διά της ειδωλολατρείας όταν ο Μωϋσής ευρίσκετο εις το Όρος Σινά !
Τα 49 βιβλία τα αποτελούμενα ως Παλαιά Διαθήκη είναι η Ιστορία πριν την συμπλήρωση της Παλαιάς Διαθήκης ήτοι των Δέκα Εντολών με την Καινή Διαθήκη, εάν ψάξετε Ο Χριστός αναφέρει συγκεκριμένες συμπληρωματικές Εντολές όταν οι άνθρωποι ήσαν έτοιμοι !
Ο Μέγας Άγιος Απόστολος Παύλος είναι ο Μωϋσής των Ελλήνων, δύναστε να το αντιληφθείτε; Και η πρώτη μεγάλη επιτυχία του ήταν εις την πόλιν με το όνομα Αντιόχεια ! ήτοι Αντιόχεια κατά της Αντιόχειας με την σημασία των λέξεων αυτών, ήτοι οδόντας αντί οδόντος, μάχαιραν έδωσες μάχαιραν θα λάβεις, οφθαλμός αντί οφθαλμού, Θεός αντί δαιμονισμού και ασεβισμού εναντίον Του Θεού του φιλελευθερισμού ός λέγει ούτε σε αναγνωρίζουμε, ούτε σε αγαπάμε, ούτε αδιάφορος μας είσαι αλλά μισητός, λένε εις Τον Θεόν !
Η άλλη αιτία επαναφοράς των πειρασμών και των πειρατών πονηρών, είναι επειδή ο άνθρωπος προσέπεσε εις ακηδίαν, οκνότητα και ραθυμία και η άλλη αιτία η αιφνίδια αναγνώριση, αιφνίδια, δοκιμασία, αιφνίδια εξέταση, απροειδοποίητον και αιφνίδιον διαγώνισμαν το λέμε εις τα σχολεία ήτοι ανταγωνισμός πρόκλησης εάν γνωρίζεις τις γνώσεις εκ των καθηγητών και συνάμα εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης ετοιμότητος. Δεν ακούτε Του Χριστού να λέγει γρηγορείτε διότι έρχομαι όπως ο κλέπτης και εάν ο οικοκύρης ήξευρε τι ώρα έρχεται ο κλέπτης θα πρόσεχε, συνεπώς προσέχουμε συνεχώς με συνοχή, τάδ’ έφη σύνεση, σωφροσύνη, μέριμνα ψυχοσωτηρίας, ψυχαλληλεγγύης, ψυχαλληλαγάπης !!!!
Αθετείς αθετώ, δεν αθετείς δεν αθετώ αλλά συνάμα αιφνίδια σε δοκιμάζω διά να ιδώ την ενγύμναστη πνευματικότητα και σωματικότητα σου και τα ευαντανακλαστικά σου, σκέττος στρατιωτισμός πολέμαρχων, πολέμων και πολεμιστών !!!!
Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἁγιασθήτω τὸ ὄνομά σου, ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου, γενηθήτω (δηλαδή “να γίνει”, με ένα “ν” από το γίγνομαι και όχι από το γεννώμαι) τὸ θέλημά σου, ὡς ἐν οὐρανῷ καὶ ἐπὶ τῆς γῆς. Τὸν ἄρτον ἡμῶν τὸν ἐπιούσιον δὸς ἡμῖν σήμερον· καὶ ἄφες ἡμῖν τὰ ὀφειλήματα ἡμῶν, ὡς καὶ ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν· καὶ μὴ εἰσενέγκῃς ἡμᾶς εἰς πειρασμόν, ἀλλὰ ῥῦσαι ἡμᾶς ἀπὸ τοῦ πονηροῦ,[ὅτι σοῦ ἐστιν ἡ βασιλεία καὶ ἡ δύναμις καὶ ἡ δόξα εἰς τοὺς αἰῶνας, αμήν.
Μία συνήθης μετάφραση είναι αυτή αλλά δεν με ικανοποιεί πλήρως:
Πατέρα μας, που βρίσκεσαι στους ουρανούς, κάνε να σε δοξάσουν όλοι ως Θεό,
να έρθει η βασιλεία σου·
να γίνει το θέλημά σου και από τους ανθρώπους, όπως γίνεται από τις ουράνιες δυνάμεις.
Δώσε μας σήμερα τον απαραίτητο για τη ζωή μας άρτο.
Και χάρισέ μας τα χρέη των αμαρτιών μας, όπως κι εμείς τα χαρίζουμε στους δικούς μας οφειλέτες.
Και μη μας αφήσεις να πέσουμε σε πειρασμό, αλλά γλίτωσέ μας από τον Πονηρό.
Γιατί σ’ εσένα ανήκει παντοτινά η βασιλεία, η δύναμη και η δόξα.
Αμήν.
Να αγιασθεί το όνομα σου σε όλους. Ήτοι όλοι να σε δεκτούν ως Άγιον, αλλά διά να γίνει τούτον, πρέπει να ευεκτιμήσουν το άγιον ως το υπέρτατον αγαθόν. Να έλθει η βασιλεία σου με σύμφωνη γνώμη καρδίας και νου όλων. Γενηθήτω ήτοι να γίνει το θέλημα σου και να γεννηθεί το θέλημα σου εντός των καρδίων και νοών και πράξεων βεβαίως όλων. Όπως εις τους ουρανούς όπου υφίσταται αδιαμφισβήτητη τάξη, εκτός των δαιμόνων οι οποίοι εις τους καιρούς μας κατ’ έπεσαν εκδιωγμένοι από τας στρατειάς του Μιχαήλ-Μαχιήλ-Μαχηίλ όπως αναφέρει η Αποκάλυψη Ιωάννη. Τον άρτον ημών τον επιούσιον ήτοι τον επί της ουσίας αρκετόν διά να ζης και ωφελείς την ψυχήν ήτοι συμπεριλαμβανομένης της πνευματιικής τροφής όπου αναφέρει Ο Χριστός, δώσε σε ημάς σήμερον, και άφες τα όσα οφείλουμε όπως αφήκαμε και εμείς τα όσα μας οφείλουν, ήτοι πάμε πάσον, ισοπαλία, ούτε μας χρωστούν ούτε τους χρωστάμε, ούτε να χρωστάμε εις Τον Θεόν επειδή χρωστάμε σε άλλους, ήτοι Σεισάχθεια όπως όρισε ο Σόλων εις τους Αθηναίους διά τα υλικά αγαθά όταν όλοι οι Αθηναίοι σχεδόν ήσαν καταχρεωμένοι σε άλλους Αθηναίους δηλοί τα κόλπα των εφήμερων μαμωνίτων της διεθνούς Τραπεζοκρατίας όπου καλούν δημοκρατίες και όχι δήθεν ψευδοδημοκρατίες, ολιγαρχίες, δικτατορίες, αλλά όλα επιγραφές της Υπερτραπεζοκρατίας, όλοι το αναγνωρίζετε πλέον. Και μην μας εξαναγκάζεις σε δοκιμασίες πειρασμών αλλά ρύσαι ημάς από των πονηρών πειρατών του Σύμπαντος και της γης δαιμόνων και δαιμονανθρώπων !
Το Πάτερ ημών εμπεριέχει όλην την Παλαιά Διαθήκη-10 Εντολές και την Καινή Διαθήκη ως Συνδιαθήκη Θεού προς Ανθρώπους. Ο Θεός άδικον παύει να τον προστατεύει και ιδού τι έπαθαν οι Ιουδαίοι, επειδή ούτε τες 10 Εντολές τηρούν ούτε το Πάτερ ημών, εκμακρύνθηκαν εκ Θεού δοκιμαζόμενοι και όσον πλουτίζουν σε χρήμαν τόσον πλουτίζουν σε αμαρτίες ήτοι πτωχαίνουν σε άφεσιν αμαρτιών, ψυχοσωτηρίαν, αγάπην, Πίστην, εγκατοίκηση μέσα τους Του Αγίου Παράκλητου Πνεύματος ! Και τα ίδια εμείς οι Χριστιανοί και οι άλλοι άνθρωποι της γης.
Εάν ευδιακρίνετε ότι Ο Θεός βοηθάει και προστατεύει άδικον, θα του ζητήσει τα χρέη και τόκους υστερότερα και με δοκιμασίες θα τον θέσει υπό κρίσεων Μετάνοιας και εάν δεν τον εισενέγκει εις πειρασμόν και πονηρούς πειρατές ποτέ τότε δεν τον αγαπάει καθόλου επειδή τον έκρινε φιλόκακον και εάν το αντιληφθεί θα ωρύεται και κτυπάται: διατί Θεέ μου δεν με εισένεγκες εις πειρασμούς, δοκιμασίες, τραγωδίες, καταστροφές, εξετάσεις, να παιδευτώ ο ακατέργαστος λίθος σε κατεργασμένον άγιον λίθον;
Παναγιώτης Δίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.