Σκάνδαλο που θα μπορούσε να προκαλέσει νέα σιδηροδρομική τραγωδία, καταγγέλλει ο δημοσιογράφος Π.Κουρτζίδης για το έργο της σήραγγα της Ειδομένης, που για λογαριασμό της ΕΡΓΟΣΕ, έχουν υλοποιήσει, σε δύο φάσεις η Μηχανική (α’φάση) και η πρώην θυγατρική της Θόλος (β’ φάση). του Π.Εμφιετζόγλου.
Συγκεκριμένα και για το επίμαχο σημείο αναφέρει ότι:
“Πρωτίστως ο κ. Εμφιετζόγλου οφείλει εμπράκτως να διαχωρίσει την πολιτική του δράση από τις εργολαβικές επιχειρήσεις και τις εργοληπτικές δραστηριότητες που έχει με το ευρύτερο δημόσιο.
Δεύτερον και εξίσου σημαντικό, αν όχι σοβαρότερο, ειδικά λόγω του πολύνεκρου εγκλήματος στα Τέμπη, οφείλει να δώσει επαρκείς απαντήσεις στο ερώτημα που έχω ήδη θέσει (και πλέον το θέτω και δημοσίως), σχετικά με σοβαρά θολά σημεία που αφορούν στη σήραγγα της Ειδομένης.
Ένα έργο που, για λογαριασμό της ΕΡΓΟΣΕ, φέρονται να έχουν υλοποιήσει, σε δύο φάσεις η «Μηχανική ΑΕ» (α’ φάση) και η πρώην θυγατρική αυτής, η «Θόλος ΑΕ» (β’ φάση).
Οι πληροφορίες και οι καταγγελίες που έχουν περιέλθει σε γνώση μου από πρώην διοικητικά στελέχη της «ΟΣΕ», παρότι δεν έχουν πλήρως διασταυρωθεί ακόμη, δεν μου επιτρέπουν ως δημοσιογράφος – ερευνητής, αλλά και ως πολιτικός αρχηγός ενός αληθινά ριζοσπαστικού κοινωνικο-πολιτικού συνασπισμού ανατροπής των στρεβλών και των αμαρτωλών αυτού του έρμου τόπου, στο όνομα καμίας πολιτικής σύμπραξης ή πατριωτικής ένωσης, ή και όποιου πολιτικού και κομματικού συμφέροντος, να τις αγνοήσω, καθώς έχουν να κάνουν με σοβαρά κατασκευαστικά προβλήματα που φέρεται να εμφανίζει το έργο υποδομής, δηλαδή η σήραγγα (τεχνικό Τ6) που ανήκει στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή 300 μ. Θεσσαλονίκης-Ειδομένης.
Πόσω μάλλον, σε μια τέτοια στιγμή εθνικής τραγωδίας, εγκληματικών καθυστερήσεων, παραλείψεων, αμαρτωλών συμβάσεων και κακοτεχνιών, όπου χάθηκαν αδίκως τόσες ανθρώπινες ζωές, εκ των οποίων οι περισσότερες νέων!
Χωρίς πάντως να προδικάζω, ξεκαθαρίζω και τονίζω ότι απλώς θέτω καίρια εύλογα ερωτήματα, απαιτώντας μάλιστα έτσι και αλλιώς επαρκείς δημόσιες εξηγήσεις, ένθεν και ένθεν, απ’ όλους τους εμπλεκόμενους με τον έναν ή άλλο τρόπο, σχετικά με το αν πράγματι στη σήραγγα Ειδομένης, που δεν έχει λειτουργήσει, υπάρχουν έντονες ρηγματώσεις στη βάση των τοιχωμάτων, διαμήκεις ρωγμές, καθώς και εισροές υδάτων, γενικά μια σειρά κακοτεχνιών!;
Κι αν είναι έτσι, γιατί το ελληνικό δημόσιο και το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών παρέλαβε το έργο αυτό (αν όντως το έχει παραλάβει) και επί υπουργίας ποιου;
Γιατί το ελληνικό δημόσιο δεν απαίτησε σχετική αποζημίωση και άμεση επιδιόρθωση της σήραγγας, προσφεύγοντας ακόμη και στη δικαιοσύνη, εδώ και πέντε ολόκληρα χρόνια!;”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου