Τον ρόλο του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας φωτίζει το πρώτο έγγραφο του ΟΣΕ, για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, το οποίο αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.
Όπως φαίνεται ο ΟΣΕ επιρρίπτει ευθύνες στον σταθμάρχη καθώς, όπως αναφέρει, παρέλειψε για άγνωστο λόγο να επαναφέρει την αιχμή 118 -Α/Β στην κύρια γραμμή από την παρακαμπτήριο θέση. Αυτό όμως που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι το τι σημαίνει το έγγραφο για τον μηχανοδηγό του Intercity 62. Σύμφωνα με όσα σημειώνονται, ως όφειλε, ακολούθησε τη σωστή διαδικασία που προβλέπονται από τις “δικλείδες ασφαλείας”. Έτσι, ζήτησε επανάληψη του τηλεγραφήματος – της εντολής δηλαδή για το πού πηγαίνει – από τον Σταθμάρχη Λάρισας. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί ενδεχομένως κάποιο λάθος.
Πλην όμως, ο σταθμάρχης του έδωσε την απάντηση: «Έχετε γραμμή μέχρι είσοδο Νέων Πόρων». Το θέμα είναι πως δεν του είπε ακριβώς αν είναι άνοδος ή κάθοδος.
Τέλος, το έγγραφο καταλήγει, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι: «Δυστυχώς σοβαρά λάθη και παραλείψεις προκάλεσαν το σοβαρό και θανατηφόρο συμβάν»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου