Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023

To FBI συνέλεξε δακτυλικά αποτυπώματα μη εμβολιασμένων δασκάλων σε μια «τεράστια λίστα» με «αρνητές εμβολίων» - Το CDC εφάρμοσε τους νέους κώδικες για την παρακολούθηση μη εμβολιασμένων ατόμων


 Οι δάσκαλοι της Νέας Υόρκης που αρνήθηκαν τους εμβολιασμούς κατά του Covid έλαβαν τα ευαίσθητα βιομετρικά τους δεδομένα με τη μορφή δακτυλικών αποτυπωμάτων στο FBI και στις υπηρεσίες ποινικής δικαιοσύνης, σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα-βόμβα.

Ο δικηγόρος John Bursch δήλωσε σε ανοιχτό δικαστήριο ότι οι εκπαιδευτικοί της Νέας Υόρκης επισημάνθηκαν με κωδικούς στους προσωπικούς τους φακέλους με «τα δακτυλικά τους αποτυπώματά να αποστέλλονται στο FBI και στις Υπηρεσίες Ποινικής Δικαιοσύνης της Νέας Υόρκης».

Μπορείτε να ακούσετε τον δικηγόρο John Bursch να κάνει αυτή τη δήλωση στις 8 Φεβρουαρίου 2023 στις 5:30  ηχογράφησης της δικαστικής διαδικασίας” .

Η πηγή αυτών των πληροφοριών είναι η Betsy Combier, η οποία έγραψε μια ένορκη κατάθεση όπου δήλωσε ότι στους μη εμβολιασμένους δασκάλους δόθηκε μια ετικέτα «προβλήματος» που «στη συνέχεια στάλθηκε στις εθνικές βάσεις δεδομένων τόσο στο Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών». (FBI) και το Υπουργείο Δικαιοσύνης (DOJ).

Στο ομοσπονδιακό δικαστήριο στις 8 Φεβρουαρίου, η δικηγόρος Susan Paulson, η οποία υπερασπιζόταν τη Νέα Υόρκη, δήλωσε ότι οι εκπαιδευτικοί που απολύθηκαν επειδή αρνήθηκαν τον εμβολιασμό κατά του Covid δεν απομακρύνθηκαν για ανάρμοστη συμπεριφορά, αλλά επειδή δεν πληρούσαν την απαίτηση για απασχόληση.

Εάν δεν υπήρξε παράπτωμα, γιατί αποστέλλονται δακτυλικά αποτυπώματα από μη εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς στο FBI;

Η είδηση ​​ακολουθεί τη δημοσιοποίηση εγγράφων βόμβας της ομοσπονδιακής κυβέρνησης που αποκαλύπτουν ότι άτομα που αρνούνται τους εμβολιασμούς κατά του Covid-19 μπαίνουν σε λίστα και παρακολουθούνται από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC).

Οι γιατροί αναφέρουν όσους αρνούνται τον εμβολιασμό κατά του COVID ως παραβάτες σε μια τεράστια βάση δεδομένων και το κάνουν αυτό χρησιμοποιώντας κωδικούς ICD-10.

Οι κωδικοί “ICD-10-CM” (οι οποίοι φέρεται να χρησιμοποιούνται από το CDC για σκοπούς παρακολούθησης) και αυτή η κατηγορία “CM” περιλαμβάνει τη νέα κατηγορία “Μη εμβολιασμένοι για τον COVID-19” την κατηγορία «Μερικώς εμβολιασμένοι για τον COVID-19» και την κατηγορία « άλλη κατάσταση υποανοσοποίησης».

Έκθεση Εθνικού Αρχείου δείχνει αποδεικτικό στοιχείο-βόμβα αποκαλύφθηκε στη συνάντηση εικονικού ζουμ στις 14-15 Σεπτεμβρίου 2021 της Επιτροπής Συντονισμού και Συντήρησης ICD-10 της ομοσπονδιακής κυβέρνησης (η οποία περιλαμβάνει εκπροσώπους από τα Κέντρα για Υπηρεσίες Medicare και Medicaid, γνωστά ως CMS, και του Εθνικού Κέντρου Στατιστικών Υγείας του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC).

Το CDC εφάρμοσε τους νέους κώδικες για την παρακολούθηση μη εμβολιασμένων ατόμων τον Απρίλιο του 2022, σύμφωνα με έγγραφο που δημοσιεύτηκε σε ιστότοπο της ομοσπονδιακής κυβέρνησης CMS . 

Σύμφωνα με το συγκλονιστικό βίντεο που εξασφάλισε η National File, οι μη εμβολιασμένοι παρακολουθούνται αθόρυβα όταν πηγαίνουν στο ιατρείο ή στο νοσοκομείο λόγω ενός νέου προγράμματος που εφαρμόζει το CDC. Το νέο πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να «παρακολουθεί μόνο τα άτομα που δεν έχουν εμβολιαστεί ή έχουν εμβολιαστεί μόνο μερικώς».

Εδώ είναι πλάνα από τη συνάντηση στην οποία ο David Berglund συζητά τους νέους κώδικες. Το National File έλαβε αυτό το βίντεο από έναν κυβερνητικό ιστότοπο που προστατεύεται με κωδικό πρόσβασης.

Ένας κυβερνητικός ιστότοπος του NIH αναφέρει : « Οι κωδικοί διάγνωσης ICD-10-CM έχουν σκοπό την ιστορία κάθε συνάντησης με τον ασθενή , θα περιγράφουν αιτιολογίες της διαδικασίας της νόσου, θα εξηγούν τις επιπλοκές της φροντίδας, θα παρέχουν μια βάση για ιατρική ανάγκη, θα προσδιορίζουν επίπτωση της νόσου και υποστήριξη στατιστικής παρακολούθησης για πρακτικές υγειονομικής περίθαλψης , καθώς και παροχή πληροφοριών για την κατάσταση της νόσου σχετικά με τις ιατρικές πρακτικές σε όλη τη συνέχεια της περίθαλψης.»

Στο βιβλίο του “The New Abnormal”, ο Δρ. Aaron Kheriaty περιγράφει λεπτομερώς πώς o Covid άνοιξε το δρόμο για μια ολοκληρωτική παγκόσμια κυβέρνηση

Η συνέντευξη από τον Δρ Aaron Kheriaty, συγγραφέα του «The New Abnormal: The Rise of the Biomedical Security State».

Ο Kheriaty είναι γιατρός και ψυχίατρος, εργάστηκε ως καθηγητής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια Irvine για 15 χρόνια πριν απολυθεί για τις αντιρρήσεις του με τα υποχρεωτικά εμβόλια COVID.

Διευθύνει επίσης το Πρόγραμμα Βιοηθικής και Αμερικανικής Δημοκρατίας στο Κέντρο Ηθικής και Δημόσιας Πολιτικής και είναι ανώτερος μελετητής και συνεργάτης του Ινστιτούτου Brownstone.

«Ως διευθυντής προγράμματος ηθικής και πρόεδρος της κοινότητας ηθικής, συμμετείχα ουσιαστικά σε όλη τη χάραξη πολιτικής COVID, μέχρι την εντολή του εμβολίου», λέει ο Kheriaty.

«Η επιτροπή μας στο γραφείο του προέδρου είχε κάνει την πολιτική διαλογής αναπνευστήρων και πολιτική κατανομής εμβολίων. Αλλά όταν ήρθε η εντολή για το εμβόλιο, δεν υπήρξε συζήτηση. Η επιτροπή μας δεν συμμετείχε στις εντολές για την χάραξη της πολιτικής.

«Ανησυχούσα πολύ για την έλλειψη ανοιχτής συζήτησης και εξαιτίας όλων των πολιτικών που είχαμε αναπτύξει κατά τη διάρκεια του COVID, αυτή πίστευα ότι θα ήταν η πιο ηθικά αμφιλεγόμενη, προβληματική και επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία».

«Έμεινα λοιπόν μπερδεμένος από το γεγονός ότι δεν κάναμε μια συζήτηση σχετικά με αυτό. Δημοσίευσα ένα άρθρο στη Wall Street Journal πέρυσι, υποστηρίζοντας ότι οι εντολές εμβολίων είναι ανήθικες με βάση την αρχή της ενημερωμένης συναίνεσης, την οποία διδάσκω σε όλους τους φοιτητές ιατρικής κάθε χρόνο».

Αυτή είναι η αρχή ότι ένας υγιής ενήλικας έχει το δικαίωμα να αποφασίσει ποια φάρμακα ή παρεμβάσεις θα αποδεχθεί ή θα απορρίψει και ότι έχει το δικαίωμα να λάβει αυτή την απόφαση για λογαριασμό των παιδιών του που δεν είναι ακόμη αρκετά ικανά για να συναινέσουν.

«Ανησυχούσα πολύ που οι εντολές εμβολίων απλώς πετούσαν αυτή την αρχή στα σκουπίδια με το πρόσχημα «Είμαστε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και επομένως οι κανόνες δεν ισχύουν». Νομίζω ότι ακριβώς σε καιρό πολέμου και κρίσεων είναι ακόμη πιο σημαντικό να παραμείνουμε σταθεροί και να τηρούμε τις ηθικές μας αρχές, γιατί αυτές είναι οι στιγμές που μπαίνουμε στον πειρασμό να τις εγκαταλείψουμε. Και όταν το κάνετε αυτό, μπορείτε συχνά να προσκαλέσετε την καταστροφή»

Ο Kheriaty απολύθηκε αμφισβητώντας την εντολή του εμβολίου.

Ο Kheriaty κατέληξε να καταθέσει αγωγή στο ομοσπονδιακό δικαστήριο, αμφισβητώντας την εντολή του εμβολίου. Υποστήριξε για λογαριασμό ατόμων με φυσική ανοσία, ότι, από στρατηγικής άποψης, πίστευε ότι αυτό ήταν ένα επιχείρημα που βρισκόταν σε σταθερό νομικό έδαφος. Το πανεπιστήμιο απάντησε τοποθετώντας τον πρώτα σε ανακριτική άδεια και ακολούθησε αναστολή άνευ αποδοχών. Δύο μήνες μετά την κατάθεση της μήνυσης τον απέλυσαν. Ο Kheriaty κατέληξε να ανοίξει ένα ιδιωτικό ιατρείο και μέχρι στιγμής τα πήγε καλά.

«Μπορούσα να φροντίσω την οικογένειά μου και να επιστρέψω, σχεδόν, στο σημείο που ήμουν πριν από την άποψη των αποδοχών», είπε. Δεν ξέρω πώς θα είναι τα πράγματα χρόνο με το χρόνο. Δεν είμαι πλέον μισθωτός, αλλά κατάφερα να συγκεντρώσω διάφορες πηγές υποστήριξης, συμπεριλαμβανομένου του βιβλίου που έγραψα…

«Το προφίλ μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επεκτάθηκε και μου δόθηκαν πολλές ευκαιρίες να μιλήσω σε podcast σε μεγαλύτερο κοινό, να μιλήσω σε συνέδρια και έχω γνωρίσει εξαιρετικούς ανθρώπους στο κίνημα της ιατρικής ελευθερίας. Έχω λοιπόν νέους συναδέλφους και νέους φίλους που είναι πραγματικά αξιόλογοι και καταπληκτικοί άνθρωποι με τους οποίους νιώθω ισχυρή σύνδεση και αλληλεγγύη, γιατί όλοι προσπαθούμε να τραβήξουμε το καρότσι προς την ίδια κατεύθυνση.

«Ανησυχούμε όλοι για το τι συνέβη στην επιστήμη και την ιατρική κατά τη διάρκεια του αμφισβητώντας την εντολή του εμβολίου. – ή θα έπρεπε να πω τι συνέβη τις τελευταίες δεκαετίες που πραγματικά εκδηλώθηκε πλήρως κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

«Έτσι ήταν συναρπαστικό να συμμετέχω σε αυτό, να μπορώ να καταθέσω στη Γερουσία των ΗΠΑ, στη Γερουσία της Καλιφόρνια, να εμπλακώ σε κάποιες άλλες νομικές υποθέσεις που έχουν να κάνουν με τα δικαιώματα ελευθερίας του λόγου των γιατρών και τη διατήρηση της ακεραιότητας του στη σχέση γιατρού-ασθενούς, ώστε να μην την υπονομεύουν οι εξωτερικές κυβερνητικές εντολές.

«Η δουλειά που έκανα φέτος ήταν πραγματικά ικανοποιητική και είμαι ευγνώμων για αυτό, οπότε δεν μετανιώνω. Και ακόμη και χωρίς όλα αυτά τα πράγματα, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να ξυπνάω με ήσυχη τη συνείδησή μου, γνωρίζοντας ότι προσπάθησα να κάνω το σωστό και ότι δεν έκανα συμβιβασμούς στις πεποιθήσεις μου από ευκολία».

Διατήρηση της ελευθερίας του λόγου για τους ιατρούς

Μία από τις νομικές υποθέσεις με τις οποίες έχει εμπλακεί ο Kheriaty είναι η προσπάθεια να εμποδίσει την εφαρμογή ενός νέου νόμου στην Καλιφόρνια. Στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια Gavin Newsom υπέγραψε το νομοσχέδιο της Συνέλευσης της Καλιφόρνια 2098, το οποίο επρόκειτο να τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2023.

Το AB 2098 απαγορεύει στους γιατρούς να παρέχουν θεραπεία ή συμβουλές για τον COVID-19 σε έναν ασθενή όταν αυτή η θεραπεία ή συμβουλή περιλαμβάνει (κατα αυτούς) ψευδείς πληροφορίες ή/και έρχεται σε αντίθεση με τη «σύγχρονη επιστημονική συναίνεση» ή/και «αντίθετα με το πρωτόκολλο περίθαλψης».

Ένας γιατρός που διαπιστώνεται ότι παραβιάζει αυτόν τον νόμο είναι ένοχος «αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς» και μπορεί να αντιμετωπίσει με πειθαρχικά μέτρα, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της ιατρικής του άδειας. Όπως σημειώνει ο Kheriaty:

«Αυτό, κατά τη γνώμη μου, προφανώς υπονομεύει το βασικό στοιχείο που πρέπει να είναι το επίκεντρο της ιατρικής, που είναι η εμπιστοσύνη που έχει ο ασθενής στον γιατρό του…

«Δεν ξέρω κανέναν που θα ήθελε να κάνει μια ερώτηση στον γιατρό του… και να μην του δώσει μια ειλικρινή απάντηση με βάση την πραγματική του ιατρική κρίση και την ανάγνωση της επιστημονικής βιβλιογραφίας. Ένας γιατρός με εντολή φίμωσης δεν είναι ένας γιατρός που μπορείτε να εμπιστευτείτε.”

Έτσι, μαζί με τέσσερις άλλους γιατρούς από την Καλιφόρνια—Tracy Hoeg, Ram Duriseti, Pete Mazolewski και Azadeh Khatibi—ο Kheriaty κατέθεσε μήνυση κατά του Newsom και άλλων αξιωματούχων, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου και των μελών του Ιατρικού Συμβουλίου της Καλιφόρνια, για να μπλοκάρει αυτόν τον νόμο. 

«Έτσι αυτή η μήνυση αμφισβητεί αυτόν τον άδικο νόμο στο ομοσπονδιακό δικαστήριο, και πάλι με βάση έναν συνταγματικό ισχυρισμό ότι αυτός, 1, παραβιάζει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου του γιατρού και, 2, παραβιάζει την 14η Τροποποίηση του συντάγματος για την Προστασία Δικαιωμάτων Ιατρών…

Ο Kheriaty μηνύει επίσης τον Λευκό Οίκο

Ο Kheriaty είναι επίσης ενάγων στην υπόθεση Missouri v. Biden, που κατατέθηκε από τους γενικούς εισαγγελείς του Μιζούρι και της Λουιζιάνα, στην οποία υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση Μπάιντεν συνεννοείται με την Big Tech για να λογοκρίνει παράνομα τους Αμερικανούς.

«Υπήρξε μεγάλη προσοχή τις τελευταίες εβδομάδες στα αρχεία του Twitter, όπου κοιτάμε κάτω από την κουκούλα αυτή την εταιρεία κοινωνικών μέσων και βλέπουμε, για παράδειγμα, μια σχέση με το FBI, όπου το FBI βασικά λέει στο Twitter τι να κάνει και ποιους λογαριασμούς να κλείσει», λέει ο Kheriaty.

«Αναμφισβήτητα, οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να το κάνουν αυτό ως ιδιωτικές οντότητες… αλλά αναμφισβήτητα, κανείς δεν αμφιβάλλει ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση δεν μπορεί να λογοκρίνει τους Αμερικανούς. Αυτή είναι μια ξεκάθαρη παραβίαση της πρώτης τροποποίησης της ελευθερίας του λόγου. Και η ομοσπονδιακή κυβέρνηση δεν μπορεί … να πιέσει άλλες οντότητες να το κάνουν ως μακρύ χέρι του καθεστώτος λογοκρισίας της.

«Ελπίζουμε, πρώτα απ’ όλα, να αποκαλύψουμε τι ακριβώς συμβαίνει με αυτή τη συμπαιγνία και τα υλικά που έχουμε μέχρι στιγμής ανακαλύψει έχουν δείξει ξεκάθαρα ότι όχι μόνο συμβαίνει αυτό, αλλά συμβαίνει σε μεγαλύτερη κλίμακα από ό,τι υποψιαζόμασταν όταν καταθέσαμε για πρώτη φορά τη μήνυση. Τουλάχιστον 17 διαφορετικές ομοσπονδιακές υπηρεσίες έχουν εμπλακεί σε αυτό το καθεστώς λογοκρισίας.

«Επομένως, πιστεύω ότι αυτή η υπόθεση θα λάβει αυξανόμενη προσοχή το νέο έτος καθώς προχωρά και καθώς όλο και περισσότερες πληροφορίες βγαίνουν από άλλους ερευνητές ρεπόρτερ για το τι συμβαίνει…»

Κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του για αυτήν την υπόθεση, ο Δρ. Άντονι Φάουτσι, πρώην διευθυντής των Εθνικών Ινστιτούτων Αλλεργιών και Λοιμωδών Νοσημάτων, είχε αυτό που ο Kheriaty αποκαλεί «απίθανα κενά μνήμης». Είπε «Δεν ξέρω» 174 φορές.

Προπαγάνδα στην εποχή του COVID

Έχω πάρει στο παρελθόν συνέντευξη από τον ψυχολόγο Mattias Desmet σχετικά με τον ρόλο του μαζικού σχηματισμού στην ικανότητα της κυβέρνησης να παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ελευθερίες μας. Ο Kheriaty συμφωνεί ότι ο μηχανισμός σχηματισμού μάζας ήταν μέρος του προβλήματος, αλλά δεν είναι το μόνο.

«Δεν νομίζω ότι ο μαζικός σχηματισμός είναι ο μόνος μηχανισμός που λειτουργεί όσον αφορά την ανταπόκρισή μας στον COVID. Εκτός από αυτή τη θεωρία, την οποία ανέφερα στο βιβλίο μου, ρίχνω μια ματιά στην πιο σκόπιμη χρήση και την εξάπλωση του φόβου μέσω της προπαγάνδας.

«Και, μέσω άλλων λεπτών και όχι τόσο ανεπαίσθητων μηχανισμών εξαναγκασμού που λειτουργούσαν κατά τη διάρκεια της “πανδημίας”—[εξετάζω] οικονομικά κίνητρα και δυναμικές ισχύος που βοηθούν επίσης να εξηγήσουμε τι συνέβη σε εμάς και γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι συμμετείχαν σε αυτό.

«Ο έλεγχος της ροής των πληροφοριών ήταν εξαιρετικά σημαντικός κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Νομίζω ότι χωρίς τη συνεργασία της κυβέρνησης με ιδιωτικούς φορείς σε αυτές τις τεράστιες επιχειρήσεις λογοκρισίας, δεν θα είχαμε υιοθετήσει πολιτικές όπως το lockdown και το κλείσιμο σχολείων. Θα είχαμε πολύ περισσότερες αντιδράσεις ενάντια σε πολιτικές όπως οι εντολές εμβολίων.

«Όταν κλειδώνεις τους ανθρώπους στο σπίτι και έτσι απομονώνονται πίσω από οθόνες, αναγκάζονται να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους μόνο μέσω αυτού του μέσου, δεν μπορούν να έχουν ήσυχες συνομιλίες πρόσωπο με πρόσωπο στο ψυγείο, τότε ελέγχεις τις πληροφορίες που λαμβάνουν μέσω του ελέγχου των social media, του ελέγχου των mainstream media.

«Και μετά [όταν] εφαρμόζετε πολύ εξελιγμένες τεχνικές προπαγάνδας υψηλού επιπέδου—τεχνικές προπαγάνδας εν καιρώ πολέμου—και σκόπιμα χρησιμοποιείτε τον φόβο ως μηχανισμό ελέγχου, τότε δημιουργείτε συνθήκες όπου οι άνθρωποι ακολουθούν εμφανώς άδικες πολιτικές και όχι μόνο δεν ενοχλούνται με αυτό, αλλά στην πραγματικότητα πιστεύουν ότι κάνουν το σωστό.

«Αυτά τα πράγματα πλαισιώνονται ως καθήκοντα του καλού πολίτη. Και οι άνθρωποι που αμφισβητούν αυτές τις πολιτικές αντιμετωπίζουν αμέσως: «Δεν σε νοιάζει να μη σκοτώσεις τη γιαγιά», ή κάτι τέτοιο.

«Αυτή η επιθυμία να είμαι καλός άνθρωπος, αυτή η επιθυμία να με βλέπουν μεταξύ των ενάρετων επειδή έχω κάνει αυτό που μου λένε να κάνω και έχω κάνει αυτό που φαίνεται ότι όλοι οι άλλοι θέλουν να κάνουν ή μου λένε να κάνω, αυτό είναι ένα πολύ ισχυρό τονωτικό που έχει αποδειχθεί πολύ αποτελεσματικό τα τελευταία τρία χρόνια.”

Γιατί πρέπει να καταλάβουμε τη μεγάλη εικόνα

Στις 23 Οκτωβρίου 2022, ο Μπιλ Γκέιτς, το Τζονς Χόπκινς και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνδιοργάνωσαν μια ακόμη προσομοίωση με την ονομασία «Catastrophic Contagion», η οποία περιελάμβανε ένα νέο παθογόνο που ονομάζεται «σοβαρό επιδημικό αναπνευστικό σύνδρομο εντεροϊού 2025» (SEERS-25). Που επηρεάζει κυρίως παιδιά και εφήβους.

Όταν ρωτήθηκε αν πιστεύει ότι το COVID-19 ήταν ένα είδος τελειοποίησης μιας διαδικασίας που σκοπεύει να αναπτύξει στο μέλλον η παγκοσμιοποιητική cabal κατά τη διάρκεια μιας άλλης πανδημίας, ο Kheriaty απάντησε:

«Η ευλογιά των πιθήκων δεν κατάφερε να επικρατήσει ποτέ ως η επόμενη κρίση, αλλά, ναι, νομίζω ότι έχουμε υιοθετήσει ένα νέο μοντέλο διακυβέρνησης και αυτό είναι που υποστηρίζω στο «The New Abnormal» – ότι παρόλο που πολλές από αυτές τις μεμονωμένες πολιτικές έχουν ανατραπεί , ορισμένες από τις προβληματικές πολιτικές που αναφέραμε, ολόκληρη η υποδομή για lockdown, για ψηφιακή επιτήρηση μέσω τεχνολογίας τύπου διαβατηρίου εμβολίων και μέσω τεχνολογίας βιομετρικής ψηφιακής παρακολούθησης και ανίχνευσης, αυτή η υποδομή έχει τεθεί σε εφαρμογή.

«Είναι ακόμα σε ισχύ και απλώς περιμένει την επόμενη κηρυγμένη κρίση δημόσιας υγείας. Αυτό το νέο μοντέλο διακυβέρνησης περιλαμβάνει άνευ προηγουμένου επίπεδο ελέγχου στις ζωές των ανθρώπων, τις κινήσεις τους, την ομιλία τους, την ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι και απαιτεί να μεταπηδούμε από τη μια κηρυγμένη κρίση στην άλλη για να διατηρήσουμε αυτή την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, έτσι ώστε ορισμένα άτομα να μπορούν να διατηρήσουν την εξουσία… και να συνεχίσουν να προωθούν τους στόχους τους.

«Στο Κεφάλαιο 3 του βιβλίου, μιλάω για μερικά από τα επόμενα βήματα στην ανάπτυξη αυτού που αποκαλώ παράδειγμα βιοασφάλειας ή βιοϊατρικής ασφάλειας—πράγματα όπως η ψηφιακή αναγνώριση που συνδέονται με βιομετρικά δεδομένα όπως η σάρωση ίριδας, το αναγνωριστικό προσώπου, δακτυλικό αποτύπωμα; τελικά, δεδομένα από φορητές συσκευές ή εμφυτεύσιμες συσκευές σχετικά με τα ζωτικά σας σημεία και την κατάσταση της υγείας ή τη συναισθηματική σας κατάσταση από στιγμή σε στιγμή.

«Τα ψηφιακά νομίσματα της κεντρικής τράπεζας (CBDC) θα είναι ο οικονομικός βραχίονας αυτής της συσκευής παρακολούθησης, επιτήρησης και ελέγχου, επομένως θα υπάρξει άλλη μια δηλωμένη κρίση δημόσιας υγείας. Βλέπετε μια προσπάθεια να αναπλαισιώνουμε άλλα ζητήματα από τον ρατσισμό έως την κλιματική αλλαγή ως ζητήματα δημόσιας υγείας.

«Άνθρωποι σε θέσεις εξουσίας έχουν καταθέσει σοβαρές προτάσεις για να κάνουμε κυλιόμενα lockdown για να αντιμετωπίσουμε την κλιματική κρίση, για παράδειγμα, ή την ενεργειακή κρίση στην Ευρώπη, οπότε η απάτη συνεχίζεται.

«Είτε θα ένας ιός υπολογιστή είτε ένας εντεροϊός, ένα γαστρεντερικό σφάλμα που επηρεάζει δυσανάλογα τα παιδιά – επειδή τα παιδιά γλίτωσαν σε μεγάλο βαθμό από τον COVID και δεν εμβολίασαν αρκετοί γονείς τα παιδιά τους στα μάτια των ελίτ δεν κάθησε καλά και πιστεύω θα επανέλθουν.

«Δεν ξέρω ακριβώς ποιο θέμα θα είναι αυτό που θα επικρατήσει, αλλά θα υπάρξει άλλη μια κηρυγμένη κρίση δημόσιας υγείας, κάποια στιγμή στα επόμενα δύο με τρία χρόνια, με προσπάθειες όχι μόνο να αναβιώσουν πολιτικές και μηχανισμοί της εποχής του COVID ελέγχου, αλλά για να προωθήσει επιπλέον κομμάτια σε αυτό το καθεστώς. Για αυτό, δεν έχω καμία απολύτως αμφιβολία.

«Ένας από τους λόγους που έγραψα το βιβλίο… [ήταν] για να κοιτάξω προς το μέλλον και να ρωτήσω: «Εντάξει, πώς θα αναπτυχθεί αυτή η συσκευή, αυτή η βιοϊατρική συσκευή ασφαλείας στο δρόμο και ποια είναι τα επόμενα βήματα σε αυτό;

«[Το ρωτάω αυτό] για να μπορέσουμε να συνειδητοποιήσουμε ότι αν δεν αρχίσουμε να υπερασπιζόμαστε ορισμένες ελευθερίες, αν δεν τραβήξουμε κόκκινες γραμμές και δεν πούμε: «Αυτά είναι δικαιώματα που δεν πρέπει ποτέ να παραιτηθούν, ακόμη και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης», αν δεν αρχίσουμε να το κάνουμε αυτό τώρα και αν δεν γνωρίζουμε ποια θα είναι τα επόμενα βήματα σε αυτή τη διαδικασία και πώς θα μας πουληθούν, τότε θα βρισκόμαστε απροετοίμαστοι για άλλη μια φορά.

«Σε μια κρίση όπου υπάρχει φόβος και αβεβαιότητα, δεν θα μπορούμε να σκεφτόμαστε καθαρά. Θα χάσουμε ξανά τα κεφάλια μας και θα ξυπνήσουμε σε ένα ή δύο ή τρία χρόνια και θα αναρωτηθούμε, “Πώς φτάσαμε εδώ;” Τι μας συνέβη;». και δεν θέλω να το δω να συμβαίνει ξανά. Έχουμε ήδη παραιτηθεί αρκετά από τις ελευθερίες μας, έχουμε ήδη υποστεί τις τεράστιες παράπλευρες βλάβες των καταστροφικών πολιτικών μας για την πανδημία και, κατά την άποψή μου, δεν πρέπει να ακολουθήσουμε ξανά αυτόν τον δρόμο».

Κοιτάω μπροστά

Στον επίλογο του βιβλίου, με τίτλο «Σιάτλ 2030», ο Kheriaty φαντάζεται πώς θα είναι η ζωή σε επτά χρόνια από τώρα, αν δεν αλλάξουμε πορεία.

«Μόνο μόλις φτάσεις στα μισά του δρόμου αρχίζεις να βλέπεις, «Εντάξει, υπάρχουν μερικές μύγες στο γάλα, και υπάρχουν άνθρωποι σε αυτήν την κοινωνία υπό αυτό το καθεστώς που δεν ωφελούνται, που αποκλείονται από το σύστημα κοινωνικής πίστωσης και άλλους μηχανισμούς κοινωνικού και οικονομικού ελέγχου».

«Υπάρχουν σίγουρα προβλήματα υγείας που δεν επιλύονται με ενέσεις mRNA δύο φορές το χρόνο και πιθανώς επιδεινώνονται από αυτό το μοντέλο αντιμετώπισης των ανθρώπων σαν να είμαστε υλικό που χρειάζεται ενημερώσεις λογισμικού με τη μορφή γονιδιακών θεραπειών.

«Ας ελπίσουμε ότι, μέχρι το τέλος του επιλόγου, ο αναγνώστης θα ξυπνήσει και θα αναγνωρίσει, “Ω, Θεέ μου, δεν είναι αυτό το είδος της κοινωνίας που θέλω να ζήσω. Σίγουρα δεν είναι το είδος της κοινωνίας που θέλω τα παιδιά μου ή τα εγγόνια μου να μεγαλώσουν μέσα».

«Δεν επινόησα καμία νέα τεχνολογία για να περιγράψω στον επίλογο… [λέω] «Μερικά χρόνια από τώρα, εάν ορισμένα πράγματα που είναι άμεσα διαθέσιμα υιοθετηθούν σε μαζική κλίμακα και αναπτυχθούν με συγκεκριμένους τρόπους, έτσι θα μοιάζει η ζωή σας. Είναι αυτό το είδος ζωής που θέλετε;».

«Έτσι, είναι μια προσπάθεια να συγκεντρωθεί το βλέμμα του βιβλίου με προσανατολισμό στο μέλλον και να βοηθήσει τους ανθρώπους να αποκτήσουν πραγματικά μια σταθερή και συγκεκριμένη αντίληψη του τι έρχεται, αν δεν σηκωθούμε και αντισταθούμε».

Υπάρχει τρόπος να αντισταθείτε στην εφαρμογή του CBDC;

Πιστεύω ότι η εφαρμογή των CBDC θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στο επερχόμενο σύστημα ελέγχου, γιατί από τη στιγμή που η παγκοσμιοποίηση έχει άμεση πρόσβαση στα χρήματά σας, ο έλεγχος θα γίνει πολύ πιο εύκολος. Και, όπως φαίνεται αυτή τη στιγμή, τα CBDC είναι αναπόφευκτο. Το ερώτημα είναι πώς μπορούμε να εξαιρεθούμε από το σύστημα;

“Αυτό είναι ένα πραγματικά δύσκολο ερώτημα”, λέει ο Kheriaty. «Νομίζω ότι πρέπει να μάθουμε πώς να εξαιρεθούμε από το σύστημα και να αναπτυχθούμε, είτε πρόκειται για παράλληλη οικονομία είτε για παράλληλα ιατρικά ιδρύματα, που είναι πραγματικά ανεξάρτητα.

«Πρέπει να το κάνουμε τώρα και πρέπει να αναπτύξουμε αυτά τα πράγματα σύντομα, γιατί αν βρεθούμε συλλογικά σε μια κατάσταση με ψηφιακές ταυτότητες και CBDC, τότε η αντίσταση σε αυτό το σύστημα θα είναι σχεδόν αδύνατη…

«Πιστεύω ότι πρέπει να αρχίσουμε να φτιάχνουμε μικρές και τοπικές ομάδες και να αναπτύξουμε ισχυρές κοινότητες πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης, αμοιβαίας υποστήριξης και ανταλλαγής. Το νόμισμα λειτουργεί λόγω μιας κοινής συμφωνίας ότι όταν σας δώσω αυτό το κομμάτι χαρτί, θα αξίζει κάτι.

«Είναι μια αμοιβαία συμφωνία ότι θα χρησιμοποιήσουμε αυτόν τον μηχανισμό ανταλλαγής και αυτός ο μηχανισμός μέτρησης της αγοραίας αξίας είναι ο τρόπος με τον οποίο το νόμισμα γίνεται νόμισμα.

«Λοιπόν [ως] συλλογικότητα, [πρέπει να πούμε] «Όχι, δεν πρόκειται να ζήσουμε χωρίς μετρητά». Εάν ως συλλογικότητα πούμε, «Όχι, δεν πρόκειται να μεταφέρουμε όλα τα περιουσιακά μας στοιχεία σε ένα κεντρικά ελεγχόμενο ψηφιακό νόμισμα», θα σταματήσουμε τη διαδικασία να γίνει αυτό το προεπιλεγμένο καθεστώς.

«Απαιτούν τη συλλογική σοφία πολλών ανθρώπων που δοκιμάζουν πράγματα, μερικά από τα οποία δεν λειτουργούν και μερικά από τα οποία λειτουργούν. Απαιτούν από ανθρώπους σε τοπικό επίπεδο να ρωτούν: “Ποιες είναι οι ανάγκες του πληθυσμού εδώ κοντά στο σπίτι;” που μπορεί να μοιάζουν πολύ διαφορετικές από τις ανάγκες ενός πληθυσμού σε διαφορετικό περιβάλλον ή σε διαφορετικό πλαίσιο».

Αν περάσετε το σημείο χωρίς επιστροφή, όλη η ελευθερία θα χαθεί

Ο Kheriaty συνεχίζει εξηγώντας γιατί η έξοδος από το σύστημα ελέγχου – μόλις εφαρμοστούν πλήρως τα CBDC και η κοινωνία έχει μείνει χωρίς μετρητά – θα είναι σχεδόν αδύνατη:

«Τα CBDC πρέπει να διακρίνονται από τα αποκεντρωμένα ψηφιακά νομίσματα όπως το Bitcoin. Οι ομοσπονδίες εκδίδουν ένα ψηφιακό δολάριο και εάν αυτό το ψηφιακό νόμισμα υιοθετηθεί σε σημείο που να έχουμε εντελώς αδιάθετα μετρητά, τότε βρισκόμαστε σε μια κατάσταση στην οποία μπορεί να αποκλειστείτε από την ικανότητά σας να συμμετέχετε σε οικονομικές συναλλαγές, εάν δεν συμμορφωθείτε με τις εντολές.

«Και, όπως εξηγώ στο βιβλίο, αν έχετε ένα ψηφιακό δολάριο στο ψηφιακό σας πορτοφόλι, δεν είναι στην πραγματικότητα το ίδιο με ένα χαρτονόμισμα δολαρίου στο πραγματικό σας πορτοφόλι. Ο λόγος για αυτό είναι, ας υποθέσουμε ότι η κυβέρνηση σας δίνει έκπτωση φόρου 1.000 $ με τη μορφή ψηφιακού δολαρίου. Μπορεί ακόμη και να γλυκάνουν τη συμφωνία λέγοντας: “Θα σας δώσουμε μια επιταγή 1.000 $ στον τραπεζικό σας λογαριασμό ή θα σας δώσουμε 1.200 $ με τη μορφή ψηφιακού δολαρίου”, σωστά;

«Ω, εντάξει, θα πάρω το ψηφιακό δολάριο. Αυτό είναι ένα αστείο. Είναι περισσότερα χρήματα ». Λοιπόν, σε δύο με τρία χρόνια από τώρα, όταν θα πάμε χωρίς μετρητά, αυτό το ψηφιακό δολάριο μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να έχει όρους που συνδέονται με αυτό.

«Με άλλα λόγια, η κυβέρνηση μπορεί να πει: «Εδώ είναι η έκπτωση φόρου, αλλά πρέπει να ξοδέψετε αυτά τα 1.200 δολάρια κάποια στιγμή μέσα στους επόμενους εννέα μήνες, και αν δεν το κάνετε, τότε θα μετατραπεί σε 600 δολάρια. Και αν δεν το ξοδέψετε τους επόμενους έξι μήνες μετά, θα εξαφανιστεί ».

«Έτσι, αυτό που έχετε στο ψηφιακό σας πορτοφόλι δεν μοιάζει με μετρητά. Τα μετρητά δεν εξαφανίζονται απλώς – έχουν ημερομηνία λήξης. Η κυβέρνηση μπορεί επίσης να πει, «Πρέπει να τα ξοδέψετε σε αυτές τις ευνοημένες βιομηχανίες».

Ή, «Δεν μπορείτε να τα ξοδέψετε σε αυτές τις δυσμενείς βιομηχανίες. Δεν μπορείτε να δώσετε μια δωρεά ή συνεισφορά για να υποστηρίξετε το podcast του Dr. McCullough επειδή είναι διανομέας παραπληροφόρησης, ή, “Πρέπει να το ξοδέψετε για πράσινη ενέργεια” ή οτιδήποτε άλλο.

«Μόλις αυτό συνδεθεί με μια ψηφιακή ταυτότητα, η κυβέρνηση θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις οικονομικές σας συναλλαγές χρησιμοποιώντας αυτό το ψηφιακό νόμισμα. Θα μπορέσει να σας ωθήσει και να σας τιμωρήσει με τους τρόπους που περιέγραψα.

«Αν προσπαθήσετε να εξαιρεθείτε από αυτό το σύστημα, βασικά δεν θα είστε σε θέση να συμμετάσχετε σε οικονομικές συναλλαγές ή θα βρεθείτε σε κάποια παράλληλη οικονομία που περιλαμβάνει ανταλλαγές κοτόπουλων ή κάτι τέτοιο—πολύ πρωτόγονο είδος των οικονομικών συναλλαγών—επειδή όλες οι τράπεζες και όλοι οι κύριοι θεσμοί της κοινωνίας θα βασιστούν σε αυτό το ψηφιακό σύστημα ανταλλαγή νομίσματος για να συμμετέχουν σε όλες τις συναλλαγές.

«Επομένως, όταν το σύστημα είναι στη θέση του, θα είναι πολύ δύσκολο να αντισταθεί κανείς γιατί ένας αλγόριθμος ή ένα άτομο μπορεί να πατήσει ένα κουμπί και, κοιτάξτε, δεν μπορείτε πλέον να αγοράσετε βενζίνη. Δεν μπορείτε πλέον να αγοράζετε πράγματα στο Διαδίκτυο, εκτός εάν πάρετε το αναμνηστικό σας εμβόλιο ή κάνετε αυτό που σας λένε οι αρχές δημόσιας υγείας να κάνετε.

«Λοιπόν, είναι ένα σύστημα σχεδόν ολοκληρωτικής επιτήρησης και ελέγχου που θα έκανε τους ολοκληρωτικούς δικτάτορες του παρελθόντος να ζηλεύουν. Ο Χίτλερ ή ο Στάλιν δεν μπορούσαν παρά να ονειρεύονται αυτό το επίπεδο παρεμβατικής επιτήρησης και μικρού ελέγχου στις κινήσεις και τη συμπεριφορά των πληθυσμών που κυβερνούσαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις