Μια σημαντική συνιστώσα της Μεγάλης Επανεκκίνησης-Τεχνοκρατικής Ατζέντας είναι η εφαρμογή ενός παγκόσμιου συστήματος ψηφιακής ταυτότητας. Ένα από τα πρώτα βήματα για την υλοποίηση αυτού του στόχου είναι να πεισθεί το κοινό ότι τα προγράμματα ψηφιακής ταυτότητας είναι ένα “ανθρώπινο δικαίωμα” για το οποίο αξίζει να αγωνιστεί κανείς.
Ας ανοίξουμε το ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ…αυτό που μέσα έχει όσα σχεδιάζει για μας, μια κλίκα ψυχοπαθών και σατανιστών…
Μέσα σ’ αυτό, θα βρεις και για την ψηφιακή ταυτότητα…
Και μετά, έχεις να διαλέξεις…
Ή θα γίνεις Μετάνθρωπος και θα αποδεχτείς την Δυστοπία που μας ετοιμάζουν…
Ή θα υπομείνεις και θα μείνεις Άνθρωπος, με κάθε κόστος.
Καλλιόπη Σουφλή
Μετάφραση: Απολλόδωρος
Μια σημαντική συνιστώσα της Μεγάλης Επανεκκίνησης-Τεχνοκρατικής Ατζέντας είναι η εφαρμογή ενός παγκόσμιου συστήματος ψηφιακής ταυτότητας. Ένα από τα πρώτα βήματα για την υλοποίηση αυτού του στόχου είναι να πεισθεί το κοινό ότι τα προγράμματα ψηφιακής ταυτότητας είναι ένα “ανθρώπινο δικαίωμα” για το οποίο αξίζει να αγωνιστεί κανείς.
Γιατί η προώθηση της ψηφιακής ταυτότητας είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για τα οράματα των Τεχνοκρατών;
Ο κόσμος του 2030 -αυτός στον οποίο το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ φαντάζεται ότι: “δεν θα έχετε τίποτα στην κατοχή σας και θα είστε ευτυχισμένοι”– εξαρτάται από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ψηφιακής ταυτότητας. Αυτή η ψηφιακή ταυτότητα θα επιτρέψει μια κοινωνία εντοπισμού και παρακολούθησης, όπου οι αρχές θα μπορούν να βλέπουν κάθε αγορά και κάθε σας κίνηση.
Θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας έχει ήδη παραδώσει αυτά τα δεδομένα με την πανταχού παρούσα χρήση πιστωτικών καρτών που παρακολουθούν τις αγορές και τηλεφώνων που καταγράφουν δεδομένα GPS. Ωστόσο, το σύστημα ψηφιακής ταυτότητας θα συνδέεται επίσης με ένα ψηφιακό πορτοφόλι που θα περιέχει το τοπικό ψηφιακό νόμισμα της Κεντρικής Τράπεζας (CBDC), το ψηφιακό νόμισμα των κυβερνήσεων, το οποίο θα απαιτείται για όλες τις νόμιμες συναλλαγές. Τελικά, αυτή η ψηφιακή ταυτότητα και το ψηφιακό πορτοφόλι θα συνδέονται και θα επηρεάζονται από την ατομική σας κοινωνική πίστωση.
Όπως έχω αναφέρει από τον Μάρτιο του 2020, αυτές οι πρωτοβουλίες βρίσκονταν ήδη στα σκαριά πριν από την COVID-19. Ωστόσο, ήταν η αρχή του πανικού του COVID-19 που επέτρεψε στις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο να προωθήσουν περαιτέρω το όραμά τους για την Τεχνοκρατία. Για παράδειγμα, μας είπαν ότι η χρήση των μετρητών θα πρέπει να μειωθεί σημαντικά ή να εξαλειφθεί εντελώς λόγω των αναφορών που ισχυρίζονται ότι το COVID-19 εξαπλώθηκε μέσω του βρώμικου παλιού χρήματος. Αυτό οδηγεί βολικά στις εκκλήσεις για προγράμματα ψηφιακών νομισμάτων όπως τα CBDCs.
Φυσικά, βλέπουμε την προώθηση εφαρμογών “εντοπισμού επαφών” για την παρακολούθηση της υποτιθέμενης εξάπλωσης της ασθένειας, και οι εφαρμογές διαβατηρίου εμβολίων/διαβατηρίου υγείας έχουν αρχίσει να εγκλιματίζουν το κοινό στο να κουβαλάει μαζί του μια ψηφιακή ταυτότητα παντού. Το διαβατήριο εμβολίων είναι απλώς μια πύλη προς μια ψηφιακή ταυτότητα η οποία έχει ήδη δρομολογηθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες, στον ένα ή στον άλλο βαθμό, τουλάχιστον από το 2005 με την ψήφιση του αμφιλεγόμενου νόμου REAL ID Act.
–> Στόχος του ΟΗΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη 16
Αυτή η ώθηση προς μια ψηφιακή ταυτότητα έχει τις ρίζες της στους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και στην ατζέντα 2030. Οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ ή SDGs) είναι μια συλλογή 17 αλληλένδετων στόχων που υιοθετήθηκαν από τα Ηνωμένα Έθνη το 2015 με φαινομενικό στόχο την εξάλειψη της φτώχειας, την προστασία του πλανήτη και τη διάδοση της ειρήνης και της ευημερίας σε όλους τους ανθρώπους έως το 2030. Οι ενέργειές τους, ωστόσο, διαψεύδουν τακτικά τις δηλωμένες προθέσεις τους.
Οι ΣΒΑ αποτελούσαν μέρος ενός ευρύτερου ψηφίσματος γνωστού ως Ατζέντα 2030 ή Ατζέντα 2030, με δηλωμένο σκοπό την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Ενώ οι ΣΒΑ των Ηνωμένων Εθνών και η Ατζέντα 2030 προβάλλονται συχνά ως εργαλείο για τη δημιουργία υγιών πολυμερών σχέσεων μεταξύ των εθνών, στην πραγματικότητα βασίζονται σε μια βαθύτερη ατζέντα για την παρακολούθηση, τον έλεγχο και την καθοδήγηση όλης της ζωής στον πλανήτη.
Οι 17 SDGs αντιμετωπίζουν ο καθένας έναν διαφορετικό τομέα του δήθεν αγώνα τους για δικαιοσύνη και ισότητα. Ο ΣΒΑ 16 του ΟΗΕ επικεντρώνεται στην “Peace, Justice, and Strong Institutions” (“Ειρήνη, τη δικαιοσύνη και τους ισχυρούς θεσμούς”) και αναφέρει ότι: “μέχρι το 2030, να παρέχεται νομική ταυτότητα για όλους, συμπεριλαμβανομένης της καταγραφής της γέννησης“.
Ένα έγγραφο των Ηνωμένων Εθνών με τίτλο: “United Nations Strategy for Legal Identity for All” (“Στρατηγική των Ηνωμένων Εθνών για τη νομική ταυτότητα για όλους”) ορίζει περαιτέρω τι σημαίνει “νομική” και “ψηφιακή ταυτότητα”. Η νομική ταυτότητα είναι ουσιαστικά μια μορφή εγγραφής σε έναν πολιτικό φορέα (μια κυβέρνηση). Το έγγραφο του ΟΗΕ καθιστά σαφές ότι: “η νομική ταυτότητα αναγνωρίζεται ευρέως ότι έχει καταλυτική σημασία για την επίτευξη τουλάχιστον δέκα από τους ΣΒΑ” και τα δεδομένα που παράγονται από την εγγραφή υποστηρίζουν τη μέτρηση περισσότερων από 60 δεικτών ΣΒΑ. “Η νομική ταυτότητα έχει κρίσιμο ρόλο για τη διασφάλιση της παγκόσμιας κοινότητα να τηρήσει την υπόσχεσή της να μην αφήσει κανέναν πίσω, όπως υποστηρίζεται στην Ατζέντα 2030”, αναφέρει η έκθεση του ΟΗΕ.
Όσον αφορά την ψηφιακή ταυτότητα, το έγγραφο αναφέρει ότι η ψηφιακή ταυτότητα νοείται γενικά ως μια μοναδική και σταθερή ταυτότητα – για παράδειγμα μια εικονική ταυτότητα – που αποδίδεται στα άτομα και τα πιστοποιεί ως χρήστες όλων των φορητών ψηφιακών συσκευών τους. Αυτή η ταυτότητα μπορεί να ισχύει για τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο. Η χρήση μιας ψηφιακής ταυτότητας περιλαμβάνει κωδικούς πρόσβασης, κρυπτογραφικό κλειδί, βιομετρικά στοιχεία όπως σάρωση δακτυλικών αποτυπωμάτων ή ίριδας.
–> Η Ψηφιακή Ταυτότητα ως Ανθρώπινο Δικαίωμα
Καθώς πλησιάζουμε στο 2030, το μιμίδιο “η ψηφιακή ταυτότητα ως ανθρώπινο δικαίωμα” φυτεύεται όλο και περισσότερο στο μυαλό των μαζών. Θα περίμενα ότι αυτή η τάση θα γίνει ένα συνηθισμένο θέμα συζήτησης μεταξύ των εταιρικών μέσων ενημέρωσης και των οπαδών τους. Όχι μόνο το κοινό προετοιμάζεται να αποδεχτεί την ψηφιακή ταυτότητα ως μέθοδο παρακολούθησης των ασθενειών (και του πληθυσμού), αλλά η ψηφιακή ταυτότητα πωλείται στις αιμορροούσες καρδιές του δυτικού κόσμου ως αναγκαιότητα για να βοηθηθούν οι λεγόμενοι “μη τραπεζικοί” του κόσμου και να ενταχθούν στα σύγχρονα χρηματοπιστωτικά συστήματα.
Ο όρος “μη τραπεζικά ενήμεροι” αναφέρεται σε εκείνους τους ανθρώπους που, για τον ένα ή τον άλλο λόγο, δεν διαθέτουν τραπεζικούς λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες. Αυτή η προφανής έλλειψη αναφέρεται συχνά ως ελάττωμα της σύγχρονης κοινωνίας, ως παράδειγμα ενός άλλου φτωχού πληθυσμού που μένει πίσω. Αυτό που δεν αμφισβητείται είναι αν η ένταξη στο τραπεζικό σύστημα είναι το καλύτερο για ένα άτομο ή όχι. Θεωρείται ότι όλοι οι άνθρωποι θα πρέπει να χρειάζονται ή να θέλουν να συμμετέχουν στο τραπεζικό σύστημα που βασίζεται στο χρέος, επιτρέποντας στις εγκληματικές τράπεζες που βρίσκονται πίσω από τη The Great Reset (Μεγάλη Επανεκκίνηση) να χρηματοδοτούν τα σχέδιά τους με τα χρήματα του λαού.
Πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους ζουν στον αναπτυσσόμενο κόσμο και σε μέρη όπως το Μεξικό υπάρχει μια ακμάζουσα παραοικονομία ή ανεπίσημη οικονομία ανθρώπων που εμπορεύονται, αγοράζουν και πωλούν αγαθά χωρίς φόρους, κανονισμούς ή οποιοδήποτε ψηφιακό αρχείο. Αυτό το είδος οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας είναι ακριβώς η συμπεριφορά που οι Τεχνοκράτες θέλουν να εξαλείψουν, ακριβώς επειδή αντιτίθεται στο όραμα της Μεγάλης Επαναφοράς.
Έτσι, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους για να πείσουν το κοινό ότι η αποικιοποίηση δεν είναι αποικιοποίηση όταν αφορά τη βιωσιμότητα και την ποικιλομορφία. Ο λαός πρέπει να πεισθεί ότι αυτοί οι φτωχοί Μεξικανοί αγρότες δεν θα είναι πλήρεις μέχρι να αποκτήσουν ψηφιακή ταυτότητα, με ψηφιακό πορτοφόλι για τη λήψη του ψηφιακού νομίσματος στο πλαίσιο του προγράμματος του Καθολικού Βασικού Εισοδήματος. Αυτές οι πληθωρικές ιστορίες που προωθούν την ψηφιακή ταυτότητα ως σωτήρα του αναπτυσσόμενου κόσμου παραλείπουν να αναφέρουν τη σκοτεινή πλευρά της ψηφιοποίησης κάθε ζωής, συγκεκριμένα τον επερχόμενο τρόμο των εργαλείων κοινωνικής πίστωσης και χρηματοδότησης του κοινωνικού αντίκτυπου.
Αντ’ αυτού έχουμε τίτλους όπως: “Ψηφιακή ένταξη. The Human Right to Have an Identity” από τον όμιλο Thales, μια γαλλική πολυεθνική εταιρεία με δεσμούς με τη γαλλική κυβέρνηση και έναν από τους μεγαλύτερους εργολάβους στρατιωτικών όπλων στον κόσμο. “Η έλλειψη ταυτότητας δεν είναι μόνο μια απώλεια από την άποψη ότι γίνεται αντιληπτή από το σύστημα και την κοινωνία. Είναι ένας αποκλεισμός που εμποδίζει τους ανθρώπους να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Δεν μπορούν να μορφωθούν, δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης και τα παιδιά τους κληρονομούν αυτή την κληρονομιά, καθώς γεννιούνται εκτός συστήματος”, έγραψε η ομάδα τον Φεβρουάριο του 2021. Και πάλι, η γενική παραδοχή είναι ότι δεν υπάρχει ζωή “εκτός συστήματος”.
Εν τω μεταξύ, το περιοδικό Impakter, γνωστό για την προώθηση των ΣΒΑ- SDGs, δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο “Η ψηφιακή ταυτότητα ως βασικό ανθρώπινο δικαίωμα” τον Μάιο του 2018. Το άρθρο του Impakter προωθεί τις ταυτότητες που βασίζονται στην αλυσίδα μπλοκ και την τοποθέτηση και των πιστοποιητικών γέννησης των παιδιών στην αλυσίδα ολοκληρωμένων ψηφιακών συναλλαγών (blockchain).
Ευτυχώς υπάρχουν κάποια παραδείγματα αντίδρασης στις κοινά αποδεκτές αφηγήσεις γύρω από την ψηφιακή ταυτότητα.
Τον Απρίλιο του 2021, το Κέντρο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την Παγκόσμια Δικαιοσύνη (Human Rights and Global Justice) δημοσίευσε ένα σκεπτικιστικό κομμάτι με τίτλο “O καθένας απο εμάς αξίζει! Εξασφαλίζοντας ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα όλων γίνονται σεβαστά στα συστήματα ψηφιακής ταυτότητας” (Everyone Counts! Ensuring that the human rights of all are respected in digital ID systems.”). Το άρθρο αυτό εξέταζε ορισμένους από τους τρόπους με τους οποίους περιθωριοποιημένοι πληθυσμοί περιθωριοποιούνται περαιτέρω από τα ψηφιακά συστήματα.
Προειδοποιούν για την “ανάγκη το κίνημα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων να συμμετάσχει σε συζητήσεις σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, έτσι ώστε τα θεμελιώδη δικαιώματα να μην χαθούν στη βιασύνη για την οικοδόμηση ενός “σύγχρονου, ψηφιακού κράτους””.
Η ομάδα Access Now δημοσίευσε μια έκθεση με τίτλο “Καταρρίπτοντας τους επικίνδυνους μύθους των προγραμμάτων Big ID: Προειδοποιητικά διδάγματα από την Ινδία”, η οποία εστιάζει στις ανησυχίες γύρω από την εφαρμογή του συστήματος ψηφιακής ταυτότητας Aadhaar στην Ινδία.
Η έκθεση καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα λεγόμενα “μεγάλα προγράμματα ταυτότητας” -δηλαδή προγράμματα που υλοποιούνται από κυβερνήσεις με τη βοήθεια της Μεγάλης Τεχνολογίας- δεν είναι απαραίτητα για να δώσουν στους ανθρώπους μια νόμιμη ταυτότητα. Επιπλέον, η έκθεση διαπίστωσε ότι η Μεγάλη Ταυτότητα δημιουργεί χώρο για την άνθηση της επιτήρησης, όπως αποδεικνύεται από το σύστημα Aadhaar της Ινδίας.
Τον Μάιο του 2021, η ACLU δημοσίευσε ένα ιστολόγιο ως απάντηση στις ανησυχίες σχετικά με τα διαβατήρια εμβολίων. Η ACLU προειδοποίησε για τις ψηφιακές ταυτότητες, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων προσπαθειών για την επιβολή ψηφιακών αδειών οδήγησης. “Η μετάβαση σε ψηφιακές ταυτότητες δεν είναι μια μικρή αλλαγή, αλλά μια αλλαγή που θα μπορούσε να αλλάξει δραστικά τον ρόλο της ταυτοποίησης στην κοινωνία μας, να αυξήσει την ανισότητα και να μετατραπεί σε εφιάλτη για την προστασία της ιδιωτικής ζωής”, έγραψε η ACLU.
Τέλος, η οργάνωση Privacy International αμφισβήτησε ευθέως τους ΣΒΑ των Ηνωμένων Εθνών και ρώτησε: “Οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης, η Ταυτότητα και η Ιδιωτικότητα: Διακινδυνεύει η εφαρμογή τους τα ανθρώπινα δικαιώματα;”.
Η έκθεση αναφέρει:
“Εάν οι φορείς δεν λάβουν υπόψη τους κινδύνους, τα συστήματα ταυτοποίησης μπορούν να απειλήσουν τα ίδια τα ανθρώπινα δικαιώματα, ιδίως το δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή. Μπορούν να γίνουν εργαλεία επιτήρησης από το κράτος και τον ιδιωτικό τομέα- μπορούν να αποκλείσουν, αντί να συμπεριλάβουν.
Συνεπώς, υπάρχουν κίνδυνοι κατά την εφαρμογή ενός συστήματος ταυτότητας – όχι μόνο ότι δεν ανταποκρίνεται στην υπόσχεση του SDG 16.9, αλλά ότι δημιουργεί επίσης ένα σύστημα επιτήρησης και αποκλεισμού. Συνεπώς, είναι σημαντικό να ασχοληθούμε κριτικά με την ερμηνεία του στόχου και τις χρήσεις στις οποίες έχει τεθεί”.
–> Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, τα Ηνωμένα Έθνη και η Παγκόσμια Τράπεζα
Τα Ηνωμένα Έθνη δεν είναι ο μόνος υπερεθνικός φορέας που ασκεί πιέσεις για την ψηφιακή ταυτότητα. Τον Ιανουάριο του 2021, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ συνήλθε στην ετήσια συνάντησή του για να συζητήσει την “Ατζέντα του Νταβός”.
Όπως ανέφερε προηγουμένως το TLAV, η συνάντηση του Ιανουαρίου επικεντρώθηκε στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης και στην περιγραφή του σχεδίου για τη Μεγάλη Επαναφορά. Κατά την προετοιμασία της συνάντησης του Ιανουαρίου 2021, το WEF δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο: “Πώς η ψηφιακή ταυτότητα μπορεί να βελτιώσει τη ζωή σε έναν κόσμο μετά την COVID-19”.
Στο άρθρο σημειώνεται ότι: “ενώ ο ρόλος της κυβέρνησης είναι βασικός, οι ρυθμιστικές αρχές έχουν κατανοήσει ότι δεν κρατούν όλα τα χαρτιά και ότι χρειάζονται λύσεις σε όλο τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Αναδύονται πλαίσια εμπιστοσύνης στην ψηφιακή ταυτότητα υπό την ηγεσία κυβερνήσεων που συνεργάζονται με τον ιδιωτικό τομέα”.
Αυτή η συζήτηση για “πλαίσια υπό την ηγεσία κυβερνήσεων που συνεργάζονται με τον ιδιωτικό τομέα” είναι ακριβώς η σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα που προωθεί το WEF εδώ και δεκαετίες.
Θα πρέπει επίσης να θυμόμαστε ότι το WEF ήταν ένας από τους πρώτους οργανισμούς που άρχισαν να προωθούν την ιδέα των διαβατηρίων εμβολίων ως μέρος μιας “νέας κανονικότητας”. Το WEF θα ανακοίνωνε επίσημα την πρωτοβουλία The Great Reset τον Ιούνιο του 2020, μόλις 3 μήνες μετά τον πανικό του COVID-19.
Φυσικά, το σχέδιο Great Reset του WEF είναι τελικά μια βελτίωση της Ατζέντας 2030 και των ΣΒΑ-SDGs του ΟΗΕ. Έτσι, δεν θα πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο ΟΗΕ εργάζεται επίσης πάνω σε μια μορφή ψηφιακής ταυτότητας. Το Κέντρο Ψηφιακών Λύσεων του ΟΗΕ (UN DSC) έχει αναπτύξει μια “καινοτόμο λύση ψηφιακής ταυτότητας για το προσωπικό του ΟΗΕ”.
Το UN DSC, ένα πιλοτικό έργο του Παγκόσμιου Επισιτιστικού Προγράμματος του ΟΗΕ (WFP) και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR), αναφέρει ότι εργάζεται πάνω σε μια σουίτα ψηφιακών λύσεων που μπορούν να διαμοιραστούν μεταξύ των οργανισμών του ΟΗΕ για να “μετασχηματίσουν τις κοινές επιχειρηματικές λειτουργίες και να εξορθολογήσουν τις χρονοβόρες εργασίες συναλλαγών”.
Η ψηφιακή ταυτότητα του ΟΗΕ θα χρησιμοποιεί blockchain και κάποια μορφή βιομετρίας. Έχει περιγραφεί ως ένα ψηφιακό πορτοφόλι για το προσωπικό του ΟΗΕ. Ο ιστότοπος του UN DSC περιγράφει το έργο ως εξής: “Βασισμένο σε blockchain, βιομετρικά στοιχεία και μια λύση εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα θα επιδιώξει να προσφέρει μια μοναδική ψηφιακή ταυτότητα για κάθε υπάλληλο του ΟΗΕ για την από άκρη σε άκρη διαχείριση του κύκλου ζωής από την εγγραφή μέχρι τη συνταξιοδότηση, η οποία θα είναι αμετάβλητη, προστατευμένη, διαφανής και φορητή”.
Ενώ ο ΟΗΕ και το WEF προωθούν την αποδοχή της ψηφιακής ταυτότητας, η Παγκόσμια Τράπεζα χρηματοδοτεί την ανάπτυξη τέτοιων προγραμμάτων στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Ταυτοποίηση για την ανάπτυξη” (ID4D). Η Παγκόσμια Τράπεζα χρηματοδοτεί προγράμματα ψηφιακής βιομετρικής ταυτότητας στο Μεξικό, προωθώντας την ψηφιακή ταυτότητα σε φτωχότερες χώρες με φαινομενικό στόχο την παροχή νόμιμης ταυτότητας στους 1,1 δισεκατομμύρια ανθρώπους που δεν διαθέτουν επί του παρόντος.
Ο Luis Fernando García, διευθυντής της μεξικανικής οργάνωσης ψηφιακών δικαιωμάτων R3D, λέει ότι τα προγράμματα χρηματοδοτούνται από όσους ενδιαφέρονται να εκμεταλλευτούν τα ανθρώπινα δεδομένα του Μεξικού. “Οι εξελιγμένες μυστικές υπηρεσίες των πλούσιων χωρών χαίρονται που οι φτωχές χώρες δημιουργούν αυτές τις βάσεις δεδομένων ανθρώπων που μπορούν να εκμεταλλευτούν προς όφελός τους. Διαθέτουν επιθετικές δυνατότητες που τους επιτρέπουν να επιτίθενται, να αποκτούν και να συλλέγουν πληροφορίες που δημιουργούν οι λιγότερο ανεπτυγμένες χώρες μέσω αυτών των βάσεων δεδομένων”, δήλωσε σε συνέντευξή του το 2021.
“Όπως και πολλά άλλα έργα εθνικής ταυτότητας του Παγκόσμιου Νότου – είτε στην Κένυα, είτε στην Ουγκάντα, είτε στο Μεξικό – η Παγκόσμια Τράπεζα βρίσκεται πίσω από αυτό. Η Παγκόσμια Τράπεζα χορηγεί στο Μεξικό δάνειο ύψους 225 εκατομμυρίων δολαρίων για την υλοποίηση του συστήματος. Δεν προωθεί αυτή την προσέγγιση στη Γερμανία ή τον Καναδά ή τις ΗΠΑ: χώρες που δεν έχουν σύστημα εθνικής ταυτότητας. Αλλά την προωθεί στον Παγκόσμιο Νότο, πράγμα που είναι πολύ χαρακτηριστικό”.
Ταυτόχρονα, μια συμμαχία της Microsoft, του GAVI – της Παγκόσμιας Συμμαχίας Εμβολίων η οποία χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Bill και Melinda Gates – και του Ιδρύματος Rockefeller έχουν οργανώσει τις προσπάθειές τους στο πλαίσιο του έργου ID2020. Το έργο ID2020 είναι μια προσπάθεια να δημιουργηθεί ψηφιακή ταυτοποίηση για κάθε άτομο στον πλανήτη. Το 2018, η Microsoft ανακοίνωσε επίσημη συνεργασία με το έργο ID2020 στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας.
Το συνηθισμένο καστ χαρακτήρων – το WEF, ο ΟΗΕ, η Παγκόσμια Τράπεζα, το Ίδρυμα Γκέιτς, το Ίδρυμα Ροκφέλερ – έχουν περάσει τα τελευταία χρόνια πιέζοντας για την ανάγκη δημιουργίας ψηφιακής ταυτότητας για κάθε άτομο στον πλανήτη. Κατά τη διάρκεια της κρίσης COVID-19, οι οργανώσεις αυτές προώθησαν τη χρήση των διαβατηρίων εμβολίων, τα οποία αποτελούν από μόνα τους μια μορφή ψηφιακής ταυτότητας. Τώρα, είναι έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν την οικονομική αναταραχή και τους φόβους της πανδημίας 2 για να προωθήσουν την αξία της ψηφιακής ταυτότητας, είτε για να λάβουν ένα ψηφιακό νόμισμα σε αντάλλαγμα με δολάρια, είτε για να αποδείξουν την κατάσταση εμβολιασμού. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οι Τεχνοκράτες θα επιβάλουν τις φυλακές ψηφιακών ταυτοτήτων τους στις μάζες.
–> Αποικισμός 3.0 και το μέλλον της ταυτότητας
Ο αποικισμός της Αμερικής και της Αφρικής έλαβε χώρα με τις προφανείς μορφές – φυσική δουλεία, δολοφονίες, βιασμοί, εξάλειψη της γλώσσας, των εθίμων και του πολιτισμού κ.λπ. και με λιγότερο προφανείς τρόπους – ψυχολογικά τραύματα, απομόνωση, απώλεια ταυτότητας.
Τα κατορθώματα των ευρωπαϊκών αυτοκρατοριών αποτέλεσαν το πρώτο κύμα αποικιοποίησης, ενώ αργότερα η αποικιοποίηση έλαβε τη μορφή οπλοποιημένης οικονομικής βοήθειας και συνδρομής που αποσκοπούσε στο να παγιδεύσει τα αναπτυσσόμενα έθνη σε χρέη, τα οποία απαιτούν από αυτά να πουλήσουν τον φυσικό πλούτο και τους πόρους τους.
Τώρα, η ψηφιακή αποικιοποίηση βρίσκεται στον ορίζοντα. Για άλλη μια φορά, η Αφρική και η Λατινική Αμερική βρίσκονται στον κατάλογο των στόχων για τα σχέδια ψηφιακής ταυτότητας. Όπως ανέφερε το περιοδικό Impakter, υπάρχουν σχέδια για την τοποθέτηση της ταυτότητας των βρεφών σε μια αλυσίδα μπλοκ (blockchain), ώστε να μπορεί να υπάρχει ένα μόνιμο αρχείο του ατόμου. Τα προγράμματα αυτά λαμβάνουν ήδη χώρα στη Νότια Αφρική. Ο Dr. Aaron Ramodumo λέει ότι η χώρα βρίσκεται σε μια “προοδευτική μετάβαση” προς τη χρήση βιομετρικών στοιχείων για μια βρεφική ταυτότητα με μοναδικούς αριθμούς ταυτότητας.
Το νέο πρόγραμμα της Νότιας Αφρικής θα ξεκινήσει το 2024 και θα παρέχει δυνατότητες για βιομετρικά αποτυπώματα παλάμης, δακτυλικών αποτυπωμάτων, αποτυπωμάτων, προσώπου και ίριδας. Ο Ramodumo δήλωσε στο Biometric Update ότι ελπίζει να είναι σύντομα διαθέσιμο για τα βρέφη. “Ενώ θέλουμε να οικοδομήσουμε μια πολιτική γύρω από τη βιομετρική καταγραφή βρεφών και παιδιών, δεν έχουμε ακόμη κάνει επιλογή της συγκεκριμένης τεχνολογίας”, δήλωσε ο Ramodumo. “Και αυτό συνεχίζει να αποτελεί αντικείμενο έρευνας και ελπίζω ότι οι ερευνητές θα παρέχουν και άλλες επιλογές για να επιλέξουμε”.
Ένας άλλος οργανισμός που ζητά τη δημιουργία μιας “νόμιμης ταυτότητας” στην Αφρική είναι η ID4Africa. Κατά σύμπτωση, η οργάνωση έλαβε 3 επιχορηγήσεις συνολικού ύψους 600.000 δολαρίων από το Ίδρυμα Bill and Melinda Gates Foundation το 2019 και το 2021.
Παρά τις προσπάθειες αποικιοποίησης της Αφρικής με την ψηφιακή ταυτότητα, υπάρχει κάποια ελπίδα. Στα τέλη του 2021, το πρόγραμμα ψηφιακής ταυτότητας της Κένυας, το Εθνικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ταυτότητας (NIIMS), κρίθηκε παράνομο από το ανώτατο δικαστήριο επειδή η κυβέρνηση δεν καθόρισε με σαφήνεια τους κινδύνους για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των δεδομένων, ούτε περιέγραψε μια στρατηγική για τη μέτρηση και τον μετριασμό των κινδύνων.
Τελικά, η ουσία αυτής της συζήτησης επικεντρώνεται γύρω από την ταυτότητα και το τι χρειάζεται ένα άτομο για να λειτουργήσει στον κόσμο σήμερα. Για παράδειγμα, σε πολλά έθνη ένα άτομο δεν μπορεί ήδη να ανοίξει τραπεζικό λογαριασμό, να φοιτήσει σε σχολείο, να νοικιάσει σπίτι, να λάβει δάνειο ή να οδηγήσει νόμιμα ένα όχημα χωρίς να παρουσιάσει κάποια μορφή ταυτότητας. Αυτές είναι συνθήκες που πολλοί άνθρωποι στον σύγχρονο κόσμο έχουν αποδεχθεί ως κανόνες. Ωστόσο, υπάρχει ένας αυξανόμενος σκεπτικισμός απέναντι στα εισερχόμενα ψηφιακά συστήματα και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και στα “παραδοσιακά” συστήματα με τα οποία οι περισσότεροι άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι.
Γιατί θα πρέπει να επιδεικνύουμε μια εγκεκριμένη από την κυβέρνηση ταυτότητα για να αναγνωριστούμε ως πρόσωπο; Γιατί πρέπει να υποτασσόμαστε στην εγκεκριμένη από την κυβέρνηση ταυτότητα, αν επιλέγουμε να έχουμε μια μορφή ταυτότητας (ψηφιακή ή φυσική);
Αυτά είναι σημαντικά ερωτήματα που πρέπει να θέσουμε και οι παραδοχές που διατηρούμε πρέπει να αμφισβητηθούν.
Καθώς προχωράμε περισσότερο στον ψηφιακό κόσμο του 2030, ενθαρρύνω όλους τους αναγνώστες να προειδοποιήσουν τους φίλους και την οικογένειά σας για τους κινδύνους που εγκυμονεί η ψηφιακή ταυτότητα.
Βοηθήστε τους να κατανοήσουν πώς η ψηφιακή ταυτότητα θα συνδεθεί αναπόφευκτα με το ψηφιακό νόμισμα και τελικά με ένα κοινωνικό πιστωτικό σκορ.
Αυτή η υποδομή, μαζί με τις ευρέως διαδεδομένες κάμερες αναγνώρισης προσώπου, θα είναι ο αόρατος βραχίονας επιβολής του τεχνοκρατικού κράτους.
Μαζί, η αναγνώριση προσώπου, η ψηφιακή ταυτότητα, το ψηφιακό νόμισμα και η κοινωνική πιστωτική βαθμολογία αντιπροσωπεύουν ένα γιγάντιο άλμα προς τον ψηφιακό ολοκληρωτισμό.
—Δικτυογραφία :
Exposing the “Digital ID is a Human Right” Scam
https://www.thelastamericanvagabond.com/exposing-digital-id-human-right-scam/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου