Ένα εξοργιστικό περιστατικό συνέβη σε γνωστό εστιατόριο της Αθήνας, όταν πελάτης αποκάλεσε «καθυστερημένο» υπάλληλο του μαγαζιού.
Συγκεκριμένα, το περασμένο Σάββατο, πελάτης που δεν ικανοποιήθηκε από την παραγγελία που έκανε τηλεφωνικά αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ του.
Το περιστατικό εξόργισε αρκετούς, με τους υπεύθυνους του καταστήματος να αντιδρούν αμέσως και μάλιστα με ανάρτησή τους στα social media ζήτησαν από τον πελάτη να μην επιλέξει ξανά το εστιατόριο τους.
«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας ‘’καθυστερημένο’’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας» έγραψαν, με την ανάρτηση του καταστήματος να γίνεται viral στα σόσιαλ και τον κόσμο να τους αποθεώνει για τη στάση τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου