Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022

O ΠΟΥ εκδίδει οδηγό για την «Καταπολέμηση της Παραπληροφόρησης» - Σχεδόν 1 εκατομμύριο βίντεο YouTube καταργήθηκαν

 


Σε μια ανατριχιαστική κίνηση που θυμίζει το «1984» του Τζορτζ Όργουελ, ο ΠΟΥ (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας) ανακοίνωσε τα βήματα που λαμβάνει, για να αλλάξει την πολιτική και τις κατευθυντήριες γραμμές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ώστε να συμμορφωθεί με την αφήγησή του – μαζί με συμβουλές για το πώς να αναφέρετε παραβιάσεις.

Ιστορία με μια ματιά

  • Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με την Big Tech για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο
  • Ως αποτέλεσμα της «ενημέρωσης πολιτικής» του ΠΟΥ, 850.000 βίντεο YouTube που σχετίζονται με «επιβλαβή ή παραπλανητική παραπληροφόρηση για τον COVID-19», αφαιρέθηκαν από την πλατφόρμα από τον Φεβρουάριο του 2020 έως τον Ιανουάριο του 2021
  • Για να μην δείτε όλες τις πλευρές ενός ζητήματος και σχηματίσετε μια δική σας μορφωμένη γνώμη, ο ΠΟΥ σκοπεύει να ελέγξει προσεκτικά το Διαδίκτυο, ώστε να βλέπετε μόνο αυτό που εκείνος θεωρεί ως «αλήθεια»
  • Για να το πετύχει αυτό, ο ΠΟΥ συνεργάζεται στενά με τους κύριους χειριστές, συμπεριλαμβανομένων των YouTubeGoogleFacebook και NewsGuard
  • Ο ΠΟΥ έχει δημιουργήσει μια ιστοσελίδα για την αναφορά παραπληροφόρησης στο Διαδίκτυο, με άμεσους συνδέσμους σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, καθιστώντας εύκολη την υποκλοπή όσων αντιτίθενται στο status quo
  • Σημαντικά τμήματα των προϋπολογισμών των ρυθμιστικών οργανισμών σε όλο τον κόσμο, προέρχονται από τη φαρμακοβιομηχανία, που υποτίθεται ότι αυτοί οι οργανισμοί ρυθμίζουν

Μπορείς να κοιμηθείς ήσυχος απόψε. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με την Big Tech για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο. Δεν καθόρισε ποια «παραπληροφόρηση» στοχεύει, ή ακόμα και τι είναι η «παραπληροφόρηση», αλλά αν δείτε κάτι που φαίνεται ύποπτο, ο ΠΟΥ θέλει να το αναφέρετε αμέσως, ώστε οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης να το επισημάνουν ή να το καταργήσουν.

Ακούγεται ενοχλητικό; Περισσότερο σαν εφιάλτης, αλλά είναι κάτι που, δυστυχώς, δεν είναι όνειρο. Όπως είπε ο John Campbell, ένας συνταξιούχος νοσοκόμος και δάσκαλος με έδρα την Αγγλία, στο παραπάνω βίντεο, «Είναι σχεδόν σαν να θέλουν να έχουν επιρροή σε όλα τα μέρη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης».

 Ναι, πράγματι, και είναι πολύ ανοιχτοί σχετικά με αυτό. Ο ΠΟΥ δηλώνει ότι «αλλάζει την πολιτική και τις κατευθυντήριες γραμμές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» και:

«Ο ΠΟΥ συνεργάζεται με τα τμήματα πολιτικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να διασφαλίσει ότι η εταιρική πολιτική και οι οδηγίες για τους παρόχους περιεχομένου είναι κατάλληλες για τον σκοπό. Για παράδειγμα, ο ΠΟΥ συνεργάστηκε με το YouTube για να βελτιώσει την Πολιτική παραπληροφόρησης σχετικά με τον COVID-19 και να παράσχει οδηγίες στους παρόχους περιεχομένου, ώστε να διασφαλίσουν ότι δεν θα πολλαπλασιαστεί στην πλατφόρμα τους ιατρική παραπληροφόρηση που σχετίζεται με τον ιό».

Σχεδόν 1 εκατομμύριο βίντεο YouTube καταργήθηκαν

Ως αποτέλεσμα της “ενημέρωσης πολιτικής” του ΠΟΥ, 850.000 βίντεο του YouTube που σχετίζονται με “επιβλαβή ή παραπλανητική παραπληροφόρηση για τον COVID-19“ αφαιρέθηκαν από την πλατφόρμα από τον Φεβρουάριο του 2020 έως τον Ιανουάριο του 2021. Ως αιτιολόγηση για την ανεξέλεγκτη λογοκρισία του, ο ΠΟΥ εξηγεί:

«Ο ΠΟΥ και οι συνεργάτες του, αναγνωρίζουν ότι η παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο έχει τη δυνατότητα να ταξιδέψει πιο μακριά, πιο γρήγορα και μερικές φορές πιο βαθιά από την αλήθεια – σε ορισμένες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα ψέματα έχουν 70% περισσότερες πιθανότητες να κοινοποιηθούν σε σχέση με τις ακριβείς ειδήσεις. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, ο ΠΟΥ έχει λάβει μια σειρά από ενέργειες σε συνεργασία με εταιρείες τεχνολογίας για να παραμείνει ένα βήμα μπροστά».

Για να μην δείτε όλες τις πλευρές ενός ζητήματος και σχηματίσετε μια δική σας διαμορφωμένη γνώμη, ο ΠΟΥ σκοπεύει να ελέγξει προσεκτικά το Διαδίκτυο, ώστε να βλέπετε μόνο αυτό που θεωρεί εκείνος ως «αλήθεια». Και συνεργάζεται στενά, «σε εβδομαδιαία βάση», στην πραγματικότητα, με μεγάλους παίκτες κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των YouTubeGoogleFacebook και «μερικών άλλων συνεργατών όπως το NewsGuard…»

Α, ναι, το NewsGuard, ένας άλλος αυτοδιοριζόμενος φύλακας του Διαδικτύου, που πουλά μια προσθήκη προγράμματος περιήγησης για να αξιολογήσει ιστότοπους με εννέα κριτήρια αξιοπιστίας και διαφάνειας. Το NewsGuard έλαβε μεγάλο μέρος των κεφαλαίων από το Publicis Groupe, έναν γιγάντιο παγκόσμιο όμιλο επικοινωνιών με τμήματα που αφορούν την απεικόνιση επωνυμίας, τον σχεδιασμό ψηφιακών επιχειρηματικών πλατφορμών, τις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης και την υγειονομική περίθαλψη.

Η θυγατρική της Publicis Groupe στον τομέα της υγείας, Publicis Health, κατονομάζει ως πελάτες τις LillyAbbotRocheAmgenGenentechCelgeneGileadBiogenAstra ZenecaSanofiBayer και άλλους κολοσσούς της Big Pharma. Στην πραγματικότητα, η εταιρεία δημοσίων σχέσεων που δημιούργησε και διεξήγαγε τις παραπλανητικές εκστρατείες μάρκετινγκ της Purdue Pharma για το οπιοειδές Oxycontin δεν είναι άλλη από την Publicis.

Στις αρχές Μαΐου 2021, ο γενικός εισαγγελέας της Μασαχουσέτης υπέβαλε μήνυση κατά της Publicis Health, κατηγορώντας τη θυγατρική Publicis, ότι βοήθησε την Purdue να δημιουργήσει το παραπλανητικό υλικό μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται, για να παραπλανήσει τους γιατρούς να συνταγογραφήσουν το OxyContin.

«Προστατέψτε τον εαυτό σας και τους άλλους» — Αναφέρετε την  «παραπληροφόρηση»

Ο ΠΟΥ ζητά επίσης τη βοήθεια ουσιαστικά οποιουδήποτε θα ακούσει και θα υποκύψει στην κραυγαλέα προπαγάνδα του να αναφέρει την  «παραπληροφόρηση» σχετικά με εμβολιασμούς COVID-19 που έρχονται σε αντίθεση με τις πολιτικές του.

Σύμφωνα με τον ΠΟΥ:

«Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν παραχωρήσει στον ΠΟΥ πρόσβαση σε συστήματα γρήγορης αναφοράς, που μας επιτρέπει να επισημαίνουμε παραπληροφόρηση στις πλατφόρμες τους, επιταχύνοντας την αναφορά και την αφαίρεση περιεχομένου που παραβιάζει την πολιτική. Ο ΠΟΥ συνεργάζεται επίσης με κράτη μέλη, όπως η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου, για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με την παραπληροφόρηση σχετικά με τον COVID-19 και τα εμβόλια και να ενθαρρύνει τα άτομα να αναφέρουν ψευδές ή παραπλανητικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο».

Πολύ βολικά, ο ΠΟΥ έχει αφαιρέσει τις εικασίες σχετικά με τον τρόπο αναφοράς της εν λόγω παραπληροφόρησης.

Έχουν δημιουργήσει μια ιστοσελίδα για την αναφορά παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο, με άμεσους συνδέσμους προς τις ακόλουθες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, καθιστώντας εύκολη την υποκλοπή όσων αντιτίθενται στο status quo.

Epoch Times Photo

 

Η κίνηση του ΠΟΥ για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας υπερδύναμης

Ο ΠΟΥ δεν θα σταματήσει να ελέγχει το Διαδίκτυο. Επίσης, στοχεύει να «σώσει τον κόσμο» από μολυσματικές ασθένειες, αποτυχίες του συστήματος τροφίμων και πολλά άλλα, δημιουργώντας έναν παγκοσμιοποιητικό οργανισμό με συγχρονισμένα σχέδια — και τη δυνατότητα για απόλυτο έλεγχο και δύναμη.

Αυτό αποκαλύφθηκε τον Οκτώβριο του 2022, όταν ο ΠΟΥ ανακοίνωσε μια νέα πρωτοβουλία που ονομάζεται One Health Joint Plan of Action. Το σχέδιο ξεκίνησε από το Τετραμερές το οποίο, εκτός από τον ΠΟΥ, αποτελείται από: 10

  • Τον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών (FAO)
  • Το Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (UNEP)
  • Τον Παγκόσμιο Οργανισμός για την Υγεία των Ζώων (WOAH, που ιδρύθηκε ως OIE)

Ο ΠΟΥ έχει ήδη πάρα πολλή δύναμη. Αυτή η νέα πρωτοβουλία θα του δώσει ακόμα περισσότερη. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι ο Μπιλ Γκέιτς είναι ο Νο. 1 χρηματοδότης του ΠΟΥ, συνεισφέροντας περισσότερο στον διετές προϋπολογισμό του ΠΟΥ 4,84 δισεκατομμύρια δολάρια 11 — μέσω πολλαπλών οδών, όπως το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates καθώς και το GAVI, το οποίο ιδρύθηκε από το Ίδρυμα Gates σε συνεργασία με τον ΠΟΥ, την Παγκόσμια Τράπεζα και διάφορους κατασκευαστές εμβολίων — από οποιαδήποτε κυβέρνηση κράτους μέλους. Με λίγα λόγια, ο Μπιλ Γκέιτς είναι ουσιαστικά ο ιδιοκτήτης του ΠΟΥ.

Ρυθμιστικοί φορείς που «επηρεάζονται» από τη βιομηχανία τροφίμων

Το 1992, ψηφίστηκε ο νόμος για τα τέλη χρήσης συνταγογραφούμενων φαρμάκων (PDUFA), ο οποίος επιτρέπει στην Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ να εισπράττει τέλη από τη βιομηχανία φαρμάκων. «Με την πράξη, ο FDA μετατράπηκε από μια οντότητα που χρηματοδοτείται πλήρως από τους φορολογούμενους σε μια οντότητα που συμπληρώνεται από χρήματα του κλάδου», εξηγεί ένα άρθρο της BMJ που γράφτηκε από την ερευνήτρια δημοσιογράφο Maryanne Demasi. 12

Σημαντικά τμήματα των προϋπολογισμών των ρυθμιστικών φορέων προέρχονται από τη φαρμακοβιομηχανία που υποτίθεται ότι αυτοί οι φορείς θα ρυθμίζουν. Το 1993, μετά την ψήφιση του PDUFA, ο FDA συγκέντρωσε περίπου 29 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρά τέλη PDUFA. Αυτό αυξήθηκε 30 φορές —  884 εκατομμύρια δολάρια — έως το 2016. 13

Είναι επίσης αποκαλυπτικό, ότι στο FDA, 9 στους 10 πρώην επιτρόπους του μεταξύ 2006 και 2019 συνέχισαν να εργάζονται σε φαρμακευτικές εταιρείες. 14 Αλλά δεν είναι μόνο οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ που αιχμαλωτίζονται από τη βιομηχανία φαρμάκων. Παρόμοια κατάσταση διαμορφώθηκε και στην Ευρώπη. Το 1995, τα τέλη της βιομηχανίας χρηματοδότησαν το 20% του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (EMA). Αυτό αυξήθηκε στο 75% μέχρι το 2010 και τώρα, το 2022, έφτασε το 89%. Σύμφωνα με την Demasi: 15

«Το 2005 στο Ηνωμένο Βασίλειο, η επιτροπή υγείας της Βουλής των Κοινοτήτων, αξιολόγησε την επιρροή της βιομηχανίας φαρμάκων στην πολιτική υγείας, συμπεριλαμβανομένης της Ρυθμιστικής Υπηρεσίας Φαρμάκων και Προϊόντων Υγείας (MHRA).

Η επιτροπή ανησυχούσε ότι η χρηματοδότηση του κλάδου θα μπορούσε να οδηγήσει τον οργανισμό στο να «χάσει τον πραγματικό στόχο που είναι η ανάγκη προστασίας και προώθησης της δημόσιας υγείας πάνω από όλα, καθώς επιδιώκει να κερδίσει έσοδα μέσω αμοιβών από τις φαρμακευτικές εταιρείες». Αλλά σχεδόν δύο δεκαετίες μετά, λίγα έχουν αλλάξει και η χρηματοδότηση των ρυθμιστικών αρχών του κλάδου των φαρμάκων έχει γίνει ο διεθνής κανόνας».

Πώς συγκρίνονται οι ρυθμιστικές αρχές από διαφορετικές χώρες; «Το χρήμα της βιομηχανίας διαποτίζει τις κορυφαίες ρυθμιστικές αρχές του πλανήτη», έγραψε η Demasi, παρουσιάζοντας τον εξής πίνακα: 16

Epoch Times Photo

«Είναι αυτοί οι επίσημοι φορείς που θέλουμε να κρίνουμε για το ποιες πληροφορίες για την υγεία μας δίνονται, ποια φάρμακα είναι καλά για εμάς και ποια φάρμακα είναι επιβλαβή για εμάς;» είπε ο Κάμπελ. «Είναι πραγματικά αυτές οι αποφάσεις που θα έπρεπε να παίρνουμε, δεδομένου του ποσού της χρηματοδότησης που λαμβάνουν, από αυτό που κάποιοι άνθρωποι θα μπορούσαν να θεωρήσουν ότι είναι, κατοχυρωμένα συμφέροντα;» 17

«Μιλάμε για μεγάλα χρηματικά ποσά, τα οποία δεν επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων», λέει σαρκαστικά. «Και όμως αυτές οι επίσημες υπηρεσίες θα αποφασίσουν ποιες πληροφορίες υγείας θα λάβουμε εσείς και εγώ». 18

Ζούμε μια Οργουελική πραγματικότητα;

Η πρόσβαση στις πληροφορίες όπως γνωρίζαμε κάποτε έχει αλλάξει ριζικά. Ο ΠΟΥ και άλλοι παγκόσμιοι ηγέτες συνεργάζονται τώρα για να αποσιωπήσουν πληροφορίες που δεν ανταποκρίνονται στην κοινή ατζέντα του. Ακόμη και πληροφορίες που κάποτε ήταν γεγονότα, όπως ορισμοί σε λεξικά και σε επίσημους κυβερνητικούς ιστότοπους, έχουν τροποποιηθεί σε πραγματικό χρόνο.

Παραδείγματα ορισμών που έχουν αλλάξει, περιλαμβάνουν εκείνων για την πανδημία, την ανοσία της αγέλης, τα εμβόλια και τους δήθεν αντιεμβολιαστές. Η ερευνήτρια δημοσιογράφος Sharyl Attkisson είναι μεταξύ εκείνων που εξήγησαν ότι σχεδόν ό,τι βλέπετε και ακούτε στο Διαδίκτυο είναι ειδικά «επεξεεργασμένο» για να εξυπηρετήσει μια μεγαλύτερη ατζέντα. Η Attkisson αναφέρει: 19

«Σχεδόν κάθε μορφή πληροφόρησης και πηγής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί έχει μετατραπεί. Αυτό περιλαμβάνει τους ορισμούς του λεξικού, καθώς είναι ο σημαντικότερος τρόπος για να επηρεαστεί η σκέψη. Η γλώσσα είναι πολύ δυνατή. Οι άνθρωποι δεν θέλουν να συνδέονται με συγκεκριμένα ονόματα και ετικέτες.

Μου θυμίζει το 1984, την ιστορία του Τζορτζ Όργουελ για τη φουτουριστική κοινωνία, κάτω από την οποία η ιστορία ξαναγραφόταν σε πραγματικό χρόνο για να συνδυάζεται με την εκδοχή που ήθελε η κυβέρνηση ή το κόμμα. Οι ορισμοί τώρα ξαναγράφονται και αλλάζουν σε πραγματικό χρόνο για να ταιριάζουν με το όραμα που θέλει το κατεστημένο να προωθήσει στον κόσμο».

O Κάμπελ παραθέτει επίσης το «1984», για το οποίο ανέφερε: «Αναμενόταν ότι το Newspeak θα είχε τελικά αντικαταστήσει το Oldspeak (ή τα παραδοσιακά αγγλικά, όπως θα έπρεπε να το αποκαλούμε) περίπου μέχρι το έτος 2050»20 «Ας ελπίσουμε ότι δεν θα χρειαστεί να φτάσουμε ποτέ ως εκεί, αν και με τις ευχές, δεν γίνεται δουλειά», είπε ο Κάμπελ. «Μου αρέσουν τα Oldspeak. Με αυτά μεγάλωσε», τόνισε.

Ο Όργουελ έγραψε: «Ο σκοπός του Newspeak δεν ήταν μόνο να παράσχει ένα μέσο έκφρασης για την κοσμοθεωρία και τις νοητικές συνήθειες που αρμόζουν στους θιασώτες του Ingsoc [του κυβερνώντος κόμματος], αλλά να καταστήσει αδύνατο όλους τους άλλους τρόπους σκέψης»21

«Το λεξιλόγιο C [συστατικό του Newspeak] ήταν συμπληρωματικό των άλλων και αποτελούνταν εξ ολοκλήρου από επιστημονικούς και τεχνικούς όρους. Αυτοί έμοιαζαν με τους επιστημονικούς όρους που χρησιμοποιούνται σήμερα και κατασκευάστηκαν από τις ίδιες ρίζες, αλλά δόθηκε η συνήθης φροντίδα να οριστούν αυστηρά και να αφαιρεθούν από ανεπιθύμητες έννοιες»22

Και μετά υπάρχουν τα τρία συνθήματα, «Ο πόλεμος είναι ειρήνη, η ελευθερία είναι σκλαβιά, η άγνοια είναι δύναμη», τα οποία είναι αντιφατικά αλλά ευρέως αποδεκτά από τον λαό. Είναι τροφή για σκέψη, καθώς ο ΠΟΥ και άλλοι ρυθμιστικοί φορείς γίνονται όλο και πιο κραυγαλέοι στη λογοκρισία και την καταστολή της ελευθερίας…

Πηγές και Αναφορές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις