Κυριακή 24 Ιουλίου 2022

«Αποκεφαλισμός» σε Volkswagen: Απολύθηκε ο Herbert Diess 50 ημέρες μετά την συνάντησή του με Κ.Μητσοτάκη! – Τυχαίο; Είχαν συναντηθεί στην Αστυπάλαια στις 2 Ιουνίου!


 Κάποιοι διατείνονται ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είναι αυτό που λέμε «γουρλής».

Για την ακρίβεια διατείνονται ότι η εκλογή του το 2019 έφερε «γρουσουζιά στη χώρα» με την πανδημία, την οικονομική καταστροφή και τον πόλεμο στην Ουκρανία. Μέχρι και τον κορωνοϊό στον Ρ.Τ.Ερντογάν και τον θάνατο του πρόεδρου των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Σέιχ Χαλίφα μπιν Ζάγεντ αλ Ναχίαν, λίγο μετά την επίσκεψη του Κ.Μητσοτάκη στην χώρα.

Δεν ξέρουμε αν αυτά τα μεταφυσικά είναι αλήθεια, αλλά σίγουρα ελάχιστοι πρόσεξαν ότι ο επικεφαλής του ομίλου Volkswagen, Herbert Diess, απολύθηκε (για πρώτη φορά στην ιστορία του κραταιού, μέχρι σήμερα, γερμανικού ομίλου, που κάποιος διευθύνων σύμβουλος απολύεται) και αυτό συνέβη μόλις 50 ημέρες μετά την συνάντησή του με τον… Κυριάκο Μητσοτάκη!

Βέβαια το 2015 είχε γίνει το ίδιο όταν η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης αναγκάστηκε σε αλλαγή ηγεσίας και σε ανάκληση των 11 εκατομμυρίων οχημάτων με το «πειραγμένο» λογισμικό που «χειραγωγούσε» τους ρύπους.

Αλλά για πρώτη φορά έφυγε μόνο ο πρόεδρος: Ναι, 50 ημέρες μετά την συνάντηση με τον Κ.Μητσοτάκη!

Οι δύο άνδρες είχαν κηρύξει την έναρξη της β’ φάσης του προγράμματος «Astypalea: smart & sustainable island».

Για την ιστορία απολύθηκε γιατί είχε ζητήσει την απόλυση 30.000 εργαζομένων (σίγουρα μπορούμε να του χρεώσουμε «κακές επιρροές») για να υποστηριχθεί η μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στον εξηλεκτρισμό.

Για πολλούς πίσω από την παραίτησή του κρύβεται η κρίση που έρχεται για την γερμανική οικονομία λόγω της επικείμενης έλλειψης ρωσικού φυσικού αερίου τον χειμώνα που έρχεται.

Ο Diess ήξερε πως το κόστος για την ηλεκτροκίνηση θα είναι δυσβάσταχτο και για έναν άλλον λόγο: Απαιτούνται μεγάλες ποσότητες νικελίου και σπάνιων γαιών για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Όμως όλα αυτών των στοιχείων η διαθεσιμότητα τίθεται εν αμφιβόλω λόγω των αντι-ρωσικών κυρώσεων.

Η Ρωσία είναι ένας πολύ μεγάλος παραγωγός νικελίου ενώ διαθέτει και μεγάλες ποσότητες από σπάνιες γαίες.

Στις σπάνιες γαίες την πρωτοκαθεδρία την έχει η Κίνα. Αλλά κανείς δεν ξέρει πως θα είναι η σχέση Δύσης-Κίνας στο άμεσο μέλλον καθώς η Κίνα θα λάβει την θέση της δίπλα στην Ρωσία στο νέο μπλοκ της Ανατολής που σχηματίζουν οι δύο υπερδυνάμεις με πυρήνα του νέου άξονα, τα BRICS.

H κυβέρνηση Σολτς δεν θέλει ούτε να ακούσει για απολύσεις 30.000 εργαζομένων και η VW δεν είναι απλή εταιρεία αλλά το «μακρύ χέρι» της Γερμανίας στον έξω κόσμο.

Επ’ ουδενί δεν θα ήθελε να υπάρξει τέτοια εικόνα που να δείχνει ότι υπάρχει ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Είναι ένα τίμημα που ο Σολτς δεν μπορεί να πληρώσει αυτή την στιγμή.

Η κυβέρνηση Σολτς με τις επιλογές της έχει προκαλέσει μεγάλη ενεργειακή και οικονομική κρίση στην Γερμανία και όλα αυτά μέσα σε εφτά μήνες!

Αναγκάζεται μάλιστα να προχωρήσει σε σχέδιο διάσωσης της εταιρείας εισαγωγής φυσικού αερίου Uniper, το οποίο και οριστικοποίησε όπως επιβεβαίωσε σε δηλώσεις του ο ίδιος ο Όλαφ Σολτς.

Σε ανάλογα σχέδια διάσωσης θα προχωρήσει η γερμανική κυβέρνηση για άλλες 375 εταιρείες που σχετίζονται με τον χώρο της ενέργειας και του φυσικού αερίου και η πολιτική Σολτς τις οδήγησε στην καταστροφή.

Ο Γερμανός καγκελάριος επιβεβαίωσε, σύμφωνα με τη Deutsche Welle, ότι η κυβέρνηση θα αναλάβει το 30% των μετοχών της ενεργειακής εταιρείας, η οποία απειλείται με πτώχευση λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις