Νίκος Πρασσάς
– Το πρόβλημα στον κόσμο δεν είναι που είμαστε πολλοί, είναι που οι πλούσιοι δεν χορταίνουν με τίποτα.
– Το πρόβλημα είναι ότι οι βλάκες που είναι πολλοί και οι έξυπνοι οι Ολίγοι, που πληρώνουν τους ειδικούς των κομμάτων και τις ακέφαλες ηγεσίες των θρησκειών για να υπνωτίζουν τους πρώτους, να τους διχάζουν σε μικρότερα κομμάτια, ώστε από την μια να φταίει ο «πλούσιος», από την άλλη να φταίει ο «φασίστας» που στην ουσία όλοι είναι το ίδιο, αφού θέλουν να εφαρμόσουν τις δικές τους πρακτικές δια της βίας, για να βολεύονται στην δική τους «ιδεολογία», που στην ουσία δεν αφορά τους ίδιους, αλλά τους πλουσίους που τις διέδωσαν για να μένουν αμέτοχοι από κάθε λαϊκό αγώνα, μιας και μετά την λήξη του οποίου πάλι οι ίδιοι θα τον χαλιναγωγήσουν, αφού πρωτύτερα χρηματοδότησαν τις αντίπαλες φατρίες.
:
Και έτσι έχουμε το εξής τραγελαφικό στην όλη ιστορία, η οποία δεν γράφεται ποτέ ως έχει από τους επιτετραμένους «ειδικούς» παραχαράκτες της ..ιστορικούς. Να πολεμάει ο ένας την «πατρίδα», ο άλλος να μένει δίχως πατρίδα και σπίτι μετέωρος αφού ανήκει στο εκάστοτε τρέχον ισχύον σύστημα της «διεθνοποίησης», και ο πλούσιος να τρίβει τα χέρια του σε «ναζισμό» και «κομμουνισμό» ή και στο καθεστώς της «δημοκρατίας» που του συμφέρει περισσότερο, επειδή είναι επ’ άπειρον εκείνο που εφαρμόζει όλα τα απολυταρχικά μέσα αρνούμενο την εξουσία στον ίδιο τον λαό δίχως να τιμωρείται για τα «λάθη» του, αφού γίνονται εσκεμμένα.
Μπορεί οι πλούσιοι να μην τιμωρούν άμεσα εκείνους που αντιδρούν λόγω «ελευθερίας του λόγου», αν και ποτέ δεν ακούει, όσους διαφωνούν μιας και τους θεωρεί «ηττημένους». Ή κυρίως ποτέ δεν τους υπολογίζει, αφού τους θεωρεί «γραφικούς», «ψεκασμένους» και «συνωμοσιολόγους» ή «ασπούδαστους» κι «αγράμματους», αλλά τους στερεί την ελευθερία από την μία, αφού είναι πάντα φαινομενική δίχως ισχύ στη πράξη έτσι κι αλλοιώς. Για να επωμίζεται δια ζήλου να προστατεύσει από μία π.χ. «πανδημία» τους εύπιστους καλοπερασάκηδες κι ωχαδερφιστές, αν και τους στερεί το δικαίωμα της ελευθερίας να πάρουν την απόφαση από μόνοι τους, αφού υποτίθεται «δημοκρατία» σημαίνει ατομική επιλογή και ελευθερία άνευ όρων.
Και έτσι έχουμε το φαινόμενο που πέρυσι υποτίθεται πέθαινε ο κόσμος στις εντατικές «και με κ ό β ι ντ » για να πολλαπλασιάζεται η δυστυχία κι ο πανικός, αλλά δεν υπήρχαν θύματα όσο μετά το μπόλιασμα, αφού το δεύτερο διέδωσε τον ιό ταχύτατα. Εάν λάβουμε και την ανικανότητα του Οθωμανο-εβραϊκού προτεκτοράτου στο να προστατεύσει τον Έλληνα ιθαγενή, όχι μόνον δεν κάνουν τεστ οι μπολιασμένοι και κυκλοφορούν ελεύθεροι, αλλά έχουν διαδώσει αναμεταξύ τους με μάσκα ή χωρίς την πραγματική πανδημία και στους ενεμπολίαστους, που άρχισε με την «μετάλλαξη δέλτα», για να επαναληφθεί το ίδιο λάθος, όπως στην περίπτωση της «Ισπανικής γρίππης». Για την οποία, εάν γνώριζαν οι «ειδικοί», δεν θα δεχόντουσαν καν να παίξουν τον ρόλο, για τον οποίο στο μέλλον θα κάτσουν στο σκαμνί στα λαϊκά δικαστήρια διακινδυνεύοντας το κεφάλι τους. Τώρα, ειδικά που καταρρέει το κράτος, η ψευδοδημοκρατία τους στον ρόλο του σούργελου της ακριβοπληρωμένης τσατσάς μπογιατισμένης στα ρουζ με τα φρου-φρου κι αρώματα που εκτός από φτιασίδωμα και σωβάτισμα στις ρυτίδες της δεν έχει τίποτα πλέον να προσφέρει σ’ αυτόν τον τόπο που ξεζούμισε τόσο χυδαία και πρόστυχα τους ανήμπορους πολίτες που ζητιανεύουν και κοιμούνται στους δρόμους.
Ψιτ, ωρέ, σ’ εσάς το λέω, δημιοκράτες του κερατά (φέροντες τα κέρατα του διαόλου) και του πρωκτού (ως εωσφοριστές σοδομιστές). Οι ώρες σας είναι μετρημένες και ολίγες, γιατί μπορεί να διαλύσατε την χώρα δίχως αντίποινα και να εναλλάσσεστε στην διαδοχή τελειοποιώντας αυτά που ο προηγούμενος δεν πρόλαβε να εφαρμόσει, αλλά δεν θα προλάβετε ποτέ να χαρείτε τους κλεμμένους θησαυρούς σας. Τώρα, πλησιάζει η Ώρα του Αληθινού Τιμωρού, κι όχι των πολλών κι ανώφελων από τα ψυχοφάρμακα, ανίκανων ακόμη και να σκεφτούν!
ΚΛΙΚΑΡΕ (ΕΔΩ) ΤΩΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.