Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021

Υποθηκοφυλακείο Καλλιθέας KAI H ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ AMEA ME 80% ANΑΠΗΡΙΑ (Η δημόσια υπηρεσία που παραπέμπει σε ΕΛΛΙΝΙΣΤΑΝ!)

 


Υποθηκοφυλακείο Καλλιθέας (Λυσικράτους 15)

Από τα χειρότερα υποθηκοφυλακεία…!!!

(Η δημόσια υπηρεσία που παραπέμπει σε ΕΛΛΙΝΙΣΤΑΝ!)

Από τις χειρότερες Δημόσιες Υπηρεσίες!!!
Άθλιο κτίριο από όλες τις απόψεις (παλαιότητα, πρόσβαση, χώροι αναμονής).
Οι υπάλληλοι δεν απαντούν στα τηλέφωνα (210-9428611 και 210-9431540).
Η υπάλληλος που είναι στην είσοδο αγενέστατη και καπνίζει, ενώ η ουρά φτάνει τα 25 με 30 άτομα! Οι περισσότεροι δεν φορούν μάσκα!
Εκτός από τα τηλέφωνα που δεν απαντούν οι υπάλληλοι, το email δεν είναι ενεργό!
Μέσω διαδικτύου για ραντεβού δεν υπάρχει δυνατότητα! Ούτε από εκεί, εάν πας, σου κλείνουν ραντεβού!
Και τώρα ας έρθουμε σ’ αυτό που έζησα εγώ προσωπικά σήμερα 12/10/2021
Χρειάστηκα ένα πιστοποιητικό από το Υποθηκοφυλακείο Καλλιθέας. Επί τρεις ημέρες τηλεφωνούσα στα τηλέφωνα, που είναι για εξυπηρέτηση των πολιτών, αυτά που έχω γράψει πιο πάνω. Παρασκευή 8/10, Δευτέρα 11/10 και Τρίτη πρωΐ 12/10. Δεν απάντησε κανείς!!! Αναγκάστηκα να πάω από εκεί, με τα σχετικά έγγραφα, για να ζητήσω ένα ραντεβού.
Ώρα 12.43 μ.μ. 25 με 30 άτομα ουρά! Κάποια, κάθεται στην είσοδο με κάτι χαρτιά στα χέρια της και καπνίζει. Την πλησιάζω και την ρωτάω αν είναι υπάλληλος του Υποθηκοφυλακείου.

Παραθέτω τον διάλογο:
Υπάλληλος: Τι θέλετε;
Εγώ: Τηλεφωνώ 3 ημέρες για να κλείσω ένα ραντεβού να πάρω το τάδε … πιστοποιητικό. Δεν απαντάτε.
Υπάλληλος: Τι αριθμό παίρνετε;
Εγώ: Αυτούς τους αριθμούς (και της δείχνω τους αριθμούς που έχω καλέσει).
Υπάλληλος: Αυτοί είναι! Γιατί δεν απαντούν δεν ξέρω…
Εγώ: Καλώς. Θέλω, παρακαλώ ένα ραντεβού για να πάρω ένα πιστοποιητικό.
Υπάλληλος: Δεν κλείνουμε ραντεβού. Να περιμένετε στην ουρά.
Εγώ: Αν δεν κλείνετε ραντεβού τότε έχω προτεραιότητα εισόδου και εξυπηρέτησης διότι είμαι ΑΜΕΑ. Έχω 80% αναπηρία και ως εκ τούτου, θα πρέπει να περάσω αμέσως να εξυπηρετηθώ.
Υπάλληλος: Τι λέτε… Δεν ισχύουν αυτά στην υπηρεσία μας! Θα περιμένετε στην ουρά.
Εγώ: Κυρία μου, τα ΑΜΕΑ έχουμε προτεραιότητα εξυπηρέτησης τόσο στον Δημόσιο όσο και στον Ιδιωτικό φορέα. Έχω τα σχετικά έγγραφα μαζί μου να σας τα δείξω.
Υπάλληλος: Δεν περνάνε εδώ αυτά… Άλλωστε μπορεί να μην είστε εμβολιασμένη.
Εγώ: Είμαι κυρία μου κι έχω και το πιστοποιητικό εμβολιασμού και την green pass μαζί μου.
Υπάλληλος: Το θέμα έληξε…

Έφυγα, αλλά για μένα το θέμα δεν έληξε και θα το πάω μέχρι το τέρμα…
Όλοι οι πολίτες αυτής της χώρας, έχουμε δικαιώματα και απαιτήσεις από τον Δημόσιο Φορέα! Πόσο μάλλον, τα ΑΜΕΑ!!! Εμείς, και ας μου επιτραπεί η έκφραση, έχουμε κάποιες απαιτήσεις παραπάνω…!
Κύριε Σταϊκούρα, κύριε Υπουργέ, σας παρακαλώ, ελέγξτε τους απαράδεκτους υπαλλήλους. ΝΤΡΟΠΗ είναι η μόνη λέξη που μπορεί να χαρακτηρίσει τέτοιες συμπεριφορές! Δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητα του τι συμβαίνει στον Δημόσιο Τομέα… Και αν κάποιες, ελάχιστες υπηρεσίες δουλεύουν σωστά, αυτές είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα!!!

Τζούλια Λιακοπούλου

ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!


Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες;

Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.

Σε μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ είναι ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ με χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα, χρήσιμα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ προς ανάγνωση και ενημέρωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάποιο ΝΕΟ και ενδιαφέρον ΑΡΘΡΟ χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ παρέα σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις