Οι αεροπορικές εταιρείες συνεργάστηκαν επιμελώς με τις κυβερνήσεις και τη διεθνή δικτατορία της κορώνας για την προώθηση του διαβατηρίου εμβολιασμού με το σύνθημα «όχι τρύπημα». Και αυτό λειτούργησε διότι οι φοβισμένοι και ευχάριστοι καλοί πολίτες αφήνονταν γρήγορα να γίνουν όπωςκακοποιώντας ένα ινδικό χοιρίδιο «απλά για διακοπές». Μια δοκιμασμένη και δοκιμασμένη μέθοδος stick-and-carrot που θα λέγατε, αλλά υπήρχε εμπόδιο.
Προς το παρόν, οι αεροπορικές εταιρείες συζητούν τους εμβολιασμένους πελάτες και τον κίνδυνο που απειλεί τη ζωή τους για θρόμβους αίματος ως αποτέλεσμα του πειραματικού ορού m-RNA. Η πολιτική είναι ότι για πολλά χρόνια τα άτομα με αυξημένο κίνδυνο θρόμβων αίματος μπορούν να πετούν μόνο υπό αυστηρή παρακολούθηση. Συνιστάται αυτά τα άτομα να μην πετούν κατά προτίμηση εκτός εάν σε περίπτωση απειλητικής για τη ζωή κατάστασης.
Σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο έχετε μεγαλύτερο κίνδυνο επιπλοκών, εγκεφαλικού επεισοδίου, θρόμβωσης ή καρδιακής προσβολής εάν είστε ευαίσθητοι σε αυτό. Έχουμε τώρα πληροφορίες που επιβεβαιώνουν ότι οποιοσδήποτε παίρνει το πλάνο (ανεξάρτητα από το εμπορικό σήμα) έχει προβλήματα πήξης και αιμορραγίας ως μία από τις κύριες αντιδράσεις. Αυτές οι αντιδράσεις είναι όλες παρόμοιες με τους υπάρχοντες περιορισμούς σε αυτόν τον τομέα.
Οι αεροπορικές εταιρείες συζητούν τώρα την ευθύνη τους και τι πρέπει να κάνουν με τους εμβολιασμένους, καθώς δεν τους επιτρέπεται να πετάξει, διότι πρόκειται για κίνδυνο για την υγεία. Αυτές οι συζητήσεις μόλις ξεκίνησαν, αλλά φαίνεται ότι δεν επιτρέπεται να πετάξει όποιος έχει εμβολιαστεί. Οι μη εμβολιασμένοι, από την άλλη πλευρά, μπορούν να μπουν ήσυχα.
Επομένως, οι αεροπορικές εταιρείες αισθάνονται πολύ ενοχλημένες από αυτήν την κατάσταση. Η αγορά τους για επαγγελματικούς λόγους και για πτήσεις αναψυχής συρρικνώνεται σημαντικά με αυτό το γεγονός. Αυτή η μεγάλη απώλεια - μετά τις καταστροφές κλειδώματος - δημιουργήθηκε από κάποιον άλλο. Αυτό το άτομο είναι επίσης υπεύθυνο για παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, παραβίαση του κώδικα της Νυρεμβέργης και καταστροφή της οικονομίας.
ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!
Εάν οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν να επιβιώσουν, θα πρέπει να λάβουν νομικά μέτρα εναντίον εκείνων που την επέβαλαν σε αυτές. Αυτό σημαίνει ότι πρόκειται να ονομάσουν ανθρώπους και οργανισμούς και να τους θεωρήσουν υπεύθυνους για την τεράστια ζημιά που έχει και θα προκληθεί από τις ενέργειές τους.
ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.