Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

Γενί Σαφάκ: "Το Oruc Reis θα συνεχίσει τις έρευνες μέχρι 6 ν.μ. από Ρόδο και Καστελόριζο"


Δείχνουν με κάθε τρόπο οι Τούρκοι την αμφισβήτησή τους στην υφαλοκρηπίδα των νησιών

Με NAVTEX που έχει εκδόσει η Τουρκία, ανακοίνωσε πως οι έρευνες του τορκικού ερευνητικού θα συνεχιστούν τουλάχιστον μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου.

Όπως αναφέρει η φιλοκυβερνητική εφημερίδα Yeni Safak, το Oruç Reis, το οποίο έχει σαρώσει περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα μέχρι τώρα και σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα, θα συνεχίσει να τις εργασίες του μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου.

Το δημοσίευμα έχει τίτλο «Συνεχίζει την αποστολή του: Το Ορούτς Ρέις θα κάνει έρευνες μέχρι τη Ρόδο και το Καστελόριζο».

"Το ερευνητικό πλοίο Ορούτς Ρέις, χωρίς να επηρεάζεται από την κλιμακούμενη ένταση μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας στην Ανατολική Μεσόγειο, συνεχίζει τις δραστηριότητές του." αναφέρει.

 Κατά τη συνέχεια των ερευνών, στη δεύτερη και τρίτη φάση των έργων, η διαδρομή θα στραφεί προς το βορρά και μια συνολική έκταση 15 χιλιάδων τετραγωνικών χιλιομέτρων θα σαρωθεί μέχρι το τέλος των χωρικών υδάτων του Καστελόριζου και της Ρόδου.

Έντονη τουρκική ανησυχία για την πιθανή αγορά Rafale από την Ελλάδα
Η Άγκυρα φαίνεται να έχει ζοριστεί από το ενδεχόμενο αγοράς γαλλικών μαχητικών RAFALE από την Ελλάδα, κάτι που αναφέρουν και αρκετοί τούρκοι ειδικοί.


Ο ειδικός σε θέματα αμυντικών τεχνολογιών και αμυντικής πολιτικής Αρντά Μεβλούτογλου. σχολίασε για το θέμα: ”Αν είναι αληθινή η είδηση πως η Ελλάδα θα αγοράσει αεροσκάφη τύπου Ραφάλ και αγοραστούν 18 μόνο αεροσκάφη, οι ισορροπίες δεν αλλάζουν, αλλά πάλι δεν είναι μία καλή είδηση. Επίσης για την εκπαίδευση και τις υποδομές για αυτά τα αεροσκάφη, απαιτείται κάποιο χρονικό διάστημα. Ο εξοπλισμός όμως αυτών των αεροσκαφών με πυραύλους Μετεόρ δεν είναι καθόλου καλό για μας.”

Ο Μεβλούτογλου είπε πως σε περίπτωση που η Ελλάδα πραγματοποιήσει αυτή την αγορά η Τουρκία θα πρέπει να εξισορροπήσει την κατάσταση και είπε πως ”Σε αυτό το περιβάλλον ο μόνος δρόμος φαίνεται να είναι είτε η αγορά αεροσκαφών F-16 Viper, είτε ο εκσυγχρονισμός των F-16 κατά προτίμηση με το ραντάρ AESA. Αλλά πιο σημαντικό από αυτό ή στην πραγματικότητα ενδεχομένως ο μόνος δρόμος, είναι να εστιαστούμε όχι στην πλατφόρμα αλλά στην ικανότητα και στον αντίκτυπο. Καθήκοντα όπως επιθέσεις αέρος προς ξηρά μεγάλου βεληνεκούς, εγγύς αεροπορική υποστήριξη, ηλεκτρονικός πόλεμος, τακτική αναγνώριση και υπέροχη στον αέρα είναι καθήκοντα τα οποία δεν είναι των αεροσκαφών άλλα καθήκοντα που ανήκουν στο σύνολο των Ενόπλων Δυνάμεων και εκεί πρέπει να διανεμηθούν.”

ΚΛΙΚΑΡΕ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΠΑΤΑ (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ) ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ:

https://www.facebook.com/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις