ανήκουν στη βελτιωμένη διαμόρφωση 3.0, σε αντίθεση με τα 10 πρώτα, που παραγγέλθηκαν το 2018 έναντι € 159 εκατομμυρίων και ανήκουν στη διαμόρφωση 2.0. Στη βελτιωμένη διαμόρφωση τα οχήματα ενσωματώνουν βελτιώσεις στο Σύστημα Ελέγχου Πυρός (ΣΕΠ), το οποίο πλέον μπορεί να υποστηρίξει τη χρήση πυρομαχικών προγραμματισμένης πυροδότησης. Επίσης ενσωματώνουν ικανότερα σκοπευτικά και συστήματα παρατήρησης, καλύτερη ηλεκτρική υποδομή και ικανότητα ψηφιακών επικοινωνιών εναλλαγής δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.
Το B1 Centauro II είναι μια ριζικά αναβαθμισμένη έκδοση των B1 Centauro, τα οποία διαθέτουν πυροβόλο των 105 χιλιοστών. Εκτός από την μεγαλύτερη ισχύ πυρός τα Β1 Centauro ΙΙ έχουν και ισχυρότερο κινητήρα, περισσότερες ικανότητες παρατήρησης, καλύτερη εσωτερική εργονομία και αυξημένη θωράκιση. Συνολικά η Ιταλία έχει ανακοινώσει ότι θα παραλάβει 136 B1 Centauro II προς αντικατάσταση των 300 εν υπηρεσία B1 Centauro. Συνολικά η Ιταλία παρέλαβε 389 Β1 Centauro την περίοδο 1991-2006, εκ των οποίων 300 παραμένουν σε υπηρεσία και 89 σε καθεστώς αποθήκευσης (από τα οχήματα αυτά τα 25 παραχωρήθηκαν στην Ιορδανία).
Το B1 Centauro II ολοκλήρωσε την ανάπτυξη του και παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο κοινό στην έκθεση «Eurosatory 2016». Το όχημα ενσωματώνει πετρελαιοκινητήρα 720 ίππων Vector 8V Euro III της Iveco και αυτόματο σύστημα μετάδοσης της κίνησης με επτά ταχύτητες για εμπρός κίνηση και μια όπισθεν. Ζυγίζει 30 τόνους και επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα σε οδό 105 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η εμβέλεια του είναι 800 χιλιόμετρα. Εκτός του κύριου πυροβόλου ενσωματώνει και τηλεχειριζόμενο πύργο με πολυβόλο των 7,62 χιλιοστών ή αυτόματο εκτοξευτή βομβίδων των 40 χιλιοστών.
Υπενθυμίζουμε ότι στις αρχές Ιουλίου η Leonardo ανακοίνωσε ότι ο πύργος μάχης Hitfact Mk.2 των B1 Centauro θα μπορεί II να ενσωματώνει και πυροβόλο διαμετρήματος 105 χιλιοστών, με κάνη μήκους 52 διαμετρημάτων, εκτός του πυροβόλου των 120 χιλιοστών. Η ενσωμάτωση του πυροβόλου των 105 χιλιοστών μειώνει το ολικό βάρος του οχήματος κατά 750 κιλά, ενώ αυξάνει την αναχορηγία βλημάτων εντός του οχήματος. Επίσης επιλέχθηκε και για εμπορικούς λόγους, για να έχουν οι πιθανοί πελάτες περισσότερες επιλογές.
Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες;
Εάν
ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις
στους φίλους σου.
Σε
μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή
γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων Ο
ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ είναι ΜΙΑ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ με χιλιάδες
άρθρα ενδιαφέροντα, χρήσιμα ΓΙΑ
ΟΛΟΥΣ προς ανάγνωση και ενημέρωση.
Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάποιο
ΝΕΟ και ενδιαφέρον ΑΡΘΡΟ χωρίς να
κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων!
Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε
καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ παρέα σας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου