Υποναύαρχος ε.α
Πρόεδρος Κοινωνίας Αξιών
Ηταν μεγάλη τιμή για μένα, να είμαι ο πρώτος κυβερνήτης της Φρεγάτας “Μπουμπουλίνα F-463”, που την παραλάβαμε από την Ολλανδία.
Μετα από εργασίες, τεχνική εκπαίδευση όλου του πληρώματος για όλα τα συστήματα στην Ολλανδία, επιχειρησιακή εκπαίδευση στο κέντρο επιχειρήσεων στην Ολλανδία (FREGHRON) και στην Μ. Βρετανία (FOST), πολυεθνικές και νατοϊκές ασκήσεις στον Ατλαντικό, που κράτησαν συνολικά 10 περίπου μήνες, γυρίσαμε στην Ελλάδα, με πρώτο λιμάνι στις Σπέτσες, τιμής ένεκεν για να καταθέσουμε στεφάνι στο μνημείο της Μπουμπουλίνας.
Το Πολεμικό Ναυτικό είχε δώσει δύο φορές πριν το όνομα της Μπουμπουλίνας σε πολεμικά πλοία, στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, πλην όμως όλες τις φορές τα πλοία αυτά είχαν τραγικά ατυχήματα, προσάραξαν και ανατινάχθηκαν.
Έκτοτε το Π.Ν. είχε αποφασίσει να μην δώσει ξανά αυτό το όνομα σε Πολεμικό Πλοίο, λόγω της προκατάληψης που είχε δημιουργηθεί.
Ο Ναύαρχος Θεοδωρουλάκης όμως ως αρχηγός Ναυτικού και ο τότε Υπαρχηγός Ναύαρχος Μανουσογιαννάκης, τόλμησαν να ξεπεράσουν τις προκαταλήψεις και να δώσουν το όνομα στην Ολλανδική Φρεγάτα, κάνοντάς μου την τιμή να μου αναθέσουν την παραλαβή από την Ολλανδία και το ύψιστο καθήκον του πρώτου κυβερνήτη του πλοίου με το ιστορικό αυτό όνομα.
Ο Α/ΓΕΝ μάλιστα Ναύαρχος Θοεδωρουλάκης, αποχαιρετώντας με, με ενθάρρυνε και μου ευχήθηκε καλή επιτυχία και να μην αφήσω καμία προκατάληψη να κυριαρχήσει!
Πράγματι ή παραλαβή εξελίχθηκε άριστα, οι αξιολογήσεις του πλοίου σε όλα τα επιχειρησιακά στάδια εκπαίδευσης ήταν άριστες, οι προλήψεις πλέον είχαν πια ξεπερασθεί και κανείς δεν ξαναμίλησε για την κακοτυχία της Μπουμπουλίνας.
Οι κυβερνήτες που ακολούθησαν και για μία περίπου δεκαπενταετία, καθόλου δεν αισθάνθηκαν το βάρος των προκαταλήψεων που κυριάρχησαν στο Π.Ν. για ένα περίπου αιώνα.
Όμως….
Η Φ/Γ Μπουμπουλίνα ότνα ήλθε από την Ολλανδία, ήταν η πλέον εκσυγχρονισμένη από όλες τις άλλες ιδίου τύπου, η μόνη που είχε δορυφορικά συστήματα επικοινωνίας και η μόνη τύπυ S που έπαιρνε Ε/Π Sikorsky S-70.
Κατόπιν αυτού το Π.Ν. όταν ξεκίνησε το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των Φρεγατών τύπου S, αποφάσισε να διατήρησει την Φ/Γ Μπουμπουλίνα όπως έχει, αφού ήταν ήδη σε καλύτερο επίπεδο (το Π.Ν. μάλιστα την έστελνεσυχνά στις ασκήσεις του ΝΑΤΟ ως πλοίο διοικήσεως και οι Νατοϊκοί την αποκαλούσαν “The Fast Ship”) και δεν την συμπεριέλαβε στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού όπως τις άλλες Φ/Γ τύπου S.
Ως αποτέλεσμα, όταν πλέον είχε ολοκληρωθεί το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των Φ/Γ τύπου S και έπρεπε να μειωθεί ο αριθμός των Φ/Γ, να επιλεγεί η Φ/Γ Μπουμπουλίνα για παροπλισμό.
Η κακοδαιμονία της Μπουμπουλίνας ξανακτύπησε, ευτυχώς με άλλο πρόσωπο αυτήν την φορά!
Αναρωτιέμαι, θα δοθεί ξανά το όνομα της Μπουμπουλίνας σε πολεμικό Πλοίο όπως αρμόζει στην μεγάλη αυτή ηρωϊδα γυναίκα της Ελληνικής επανάστασης, στην Ναύαρχο Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα;
Είθε η σημερινή ηγεσία του Π.Ν να τολμήσει, όπως έκανε ο Ναύαρχος Θεοδωρουλάκης!
ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!
Σου
άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες;
Εάν
ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις
στους φίλους σου.
Σε
μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή
γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων Ο
ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ είναι ΜΙΑ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ με
χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα, χρήσιμα ΓΙΑ
ΟΛΟΥΣ προς ανάγνωση και
ενημέρωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ
διαβάζεις κάποιο ΝΕΟ και ενδιαφέρον
ΑΡΘΡΟ χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα
λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε
μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή
σας συνήθεια και η ευχάριστη ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ
παρέα σας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου