“Πόλεμος” για τα F-16. Δημοσίευμα της εφημερίδας “ΤΟ ΒΗΜΑ”, ασκεί κριτική όχι στην ουσία της απόφασης για τον εκσυγχρονισμό αλλά για τις διαδικασίες που
ακολουθήθηκαν. Το δημοσίευμα επαναφέρει και την πολυσυζητημένη υπόθεση της αναβάθμισης των P-3 Orion, πρόγραμμα το οποίο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.
Στο ρεπορτάζ γίνεται αναφορά σε ελληνικές εταιρείες οι οποίες έχουν εμπλοκή στο πρόγραμμα αναβάθμισης των F-16 και του εκσυγχρονισμού των P-3 Orion. Η συμμετοχή ελληνικών εταιρειών και στα δύο προγράμματα ήταν το βασικό ζητούμενο όχι μόνο από την σημερινή κυβέρνηση αλλά και από την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου η οποία είχε διαπραγματευτεί το πρόγραμμα της αναβάθμισης των P-3 Orion. Και τα δύο προγράμματα έχουν “χτιστεί” με τη λογική να στηριχθεί πρωτίστως η ΕΑΒ . Συνεπώς η όποια κριτική και για τα δύο προγράμματα αναβάθμισης, των F-16 και των P-3 Orion δεν μπορεί να επικεντρώνεται στην ελληνική συμμετοχή.
Μία από τις εταιρείες η οποία αναφέρεται στο δημοσίευμα της εφημερίδας απάντησε με ανακοίνωσή της. Η ISI επισημαίνει μεταξύ άλλων στην απάντησή της προς το ΒΗΜΑ πως “η ISI Ελλάς αποδεικνύει συνεχώς ότι και οι Ελληνικές εταιρείες στον χώρο αυτό μπορούν να είναι εξίσου ανταγωνιστικές, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο Εξωτερικό”.
Όλη η απάντηση της ISI:
Προς
κ. Διευθυντή Εφημερίδας «Το Βήμα» Αντώνη Καρακούση
κ. Διευθυντή Εφημερίδας «Το Βήμα» Αντώνη Καρακούση
Κύριε Διευθυντά,
Για την έγκυρη ενημέρωση, τόσο τη δική σας όσο και των αναγνωστών της εφημερίδας σας, σχετικά με το δημοσίευμα της Κυριακής 3ης Ιουνίου, με τίτλο: «Ο κ. Καμμένος, η αναβάθμιση των F-16 και οι εγχώριοι εταίροι», αλλά και προς αποκατάσταση της αλήθειας, σας διευκρινίζουμε τα εξής:
- Όπως είναι γνωστό από Ελληνικά και Διεθνή δημοσιεύματα, η ISI (Interoperability Systems International) Ελλάς ανέλαβε την ανάπτυξη και παράδοση του Τακτικού Συστήματος Αποστολής, στα πλαίσια του προγράμματος του εκσυγχρονισμού των Αεροσκαφών Ναυτικής Συνεργασίας του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού. Η ικανότητα της εταιρίας μας για την συμμετοχή της στο συγκεκριμένο έργο, αξιολογήθηκε τόσο τεχνικά όσο και οικονομικά ενδελεχώς και συμβασιοποιήθηκε με βάση το δίκαιο και λογικό των τιμών, από τις Αμερικάνικες αρχές (Αμερικανικό Ναυτικό) και την εταιρία Lockheed Martin, σύμφωνα με τις διαδικασίες και τους νόμους της Αμερικανικής Κυβέρνησης και των διακρατικών συμφωνιών. Το ποσό της συμβάσης είναι σημαντικά μικρότερο των 50 εκ. Ευρώ από αυτό που αναφέρεται στο δημοσίευμά σας. Η ISI Ελλάς έχει παραδώσει σε πελάτες / Κυβερνήσεις του εξωτερικού παρόμοια τακτικά συστήματα Διοίκησης και Ελέγχου (Command and Control) και είναι από τις λίγες παγκοσμίως εταιρίες που εμπλέκονται στην ανάπτυξη τέτοιων συστημάτων.
- Η ISI Ελλάς δεν υπήρξε, ούτε είναι υποκατασκευαστής της ΕΑΒ.
- Η ISI Ελλάς δεν έχει αναλάβει καμία σύμβαση σε Ελλάδα ή το εξωτερικό για διόπτρες νυκτός. Συνεπώς οι αναφορές αυτές στο δημοσίευμα σας οδηγούν τους αναγνώστες σας σε λανθασμένα συμπεράσματα.
Με πελάτες σε περισσότερες από δώδεκα χώρες του εξωτερικού στον χώρο της άμυνας και της ασφάλειας και τεχνολογίες αιχμής που αναπτύσσονται από Έλληνες επιστήμονες και μηχανικούς, η ISI Ελλάς αποδεικνύει συνεχώς ότι και οι Ελληνικές εταιρείες στον χώρο αυτό μπορούν να είναι εξίσου ανταγωνιστικές, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο Εξωτερικό.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση, με σκοπό τη διαφύλαξη του κύρους της εφημερίδας σας και της αλήθειας των πληροφοριών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου