Από τα συγγράμματα των αρχαίων Ελλήνων φιλόσοφων διαπιστώνουμε ότι τους απασχολούσε ιδιαίτερα η προέλευση και η μοίρα του ανθρώπου και του κόσμου που τον περιέβαλε. Ένεκα τούτου είχαν ιδρυθεί σχολές σε διάφορα μέρη της Ελλάδος που ανέπτυσσαν ολόκληρα φιλοσοφικά συστήματα….
Το ενδιαφέρον αυτό που διατηρήθηκε μέχρι τις ημέρες μας, είχε ως αποτέλεσμα να αναπτυχτούν οι επιστήμες και να διατυπωθούν πολλές θεωρίες από τους ερευνητές γύρω από αυτό το θέμα.
Μια από αυτές είναι η θεωρία της κατευθυνόμενης πανσπερμίας, την οποία διατύπωσαν οι καθηγητές Francis Crick (Βραβείο Νόμπελ) Φυσιολογίας – Ιατρικής 1962, για την ανακάλυψη του DNA και ο L. Orgel. Σύμφωνα με αυτήν την θεωρία, η ζωή που γνωρίζουμε σήμερα δεν εμφανίστηκε αυτοδύναμα στον πλανήτη μας, αλλά ήρθε από ένα ουράνιο σώμα έξω από το πλανητικό μας σύστημα με φορείς μικροοργανισμούς, τους οποίους ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΠΟΛΥ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΛΟΓΙΚΑ ΟΝΤΑ.
Τα όντα αυτά σύμφωνα με τους δυο ερευνητές, μεταφέρθηκαν με Διαστημοπλοια και ράντισαν κυριολεκτικά τον πλανήτη μας με μικροοργανισμούς. Αναφέρουν επίσης ότι μετά από μακροχρόνιες έρευνες, ανακάλυψαν πως δεν υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ της χημικής σύνθεσης του Γήινου περιβάλλοντος και εκείνης των εμβίων οργανισμών. Ως παράδειγμα αναφέρουν ότι σπουδαίο ρόλο στις γήινες ενζυμικές και χημικές διεργασίες δεν παίζουν τα στοιχεία χρώμιο και νικέλιο, που αφθονούν στη Γη, αλλά το σπάνιο στοιχείο μολυβδένιο και υποθέτουν, ότι η ζωή έφτασε στη Γη από ένα άλλο ουράνιο σώμα που διαθέτει άφθονο μολυβδένιο.
ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.
Οι επίκουροι καθηγητές του Πανεπιστημίου Αθηνών, Μάνος Δανέζης και Σταύρος Θεοδοσίου, στο εξαίρετο δίτομο βιβλίο τους «Το Σύμπαν που αγάπησα», εκδόσεις Δίαυλος, πιστεύουν ότι δεν είμαστε μόνοι στο Σύμπαν, αφού υπάρχουν εκατοντάδες εκατομμύρια αστέρια στον Γαλαξία μας, που έχουν την δυνατότητα να συνοδεύονται όπως και ο Ήλιος μας από πλάνητες, που πληρούν τις συνθήκες ανάπτυξης ευφυούς ζωής ανάλογης με αυτήν της Γης. Πεποίθηση τους είναι ότι οι κάτοικοι του Σύμπαντος θα μας απλώσουν κάποτε φιλικά το χέρι.
Θερμός υποστηρικτής της ίδιας θεωρίας είναι ο Σουηδός χημικός Σ. Αρένιους (Βραβείο Νόμπελ Χημείας), κατά τον οποίον, η γήινη ζωή δεν ξεκίνησε από την Γη, αλλά από σπέρματα ζωής, που ήρθαν από το διάστημα και βρήκαν κατάλληλες συνθήκες για να εξελιχτούν.
ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, Ο ΓΑΛΑΞΙΑΣ, Ο ΗΡΙΔΑΝΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ, Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ, Ο ΠΕΡΣΕΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ.
Οι Αρχαίοι Έλληνες έλεγαν τον Γαλαξία «Γαλακτίτη Κύκλο» και «Ηριδανό Ποταμό» ή «Δρόμο του Διός». Πίστευαν ότι ο Γαλαξίας μας ήταν ο δρόμος που ακλούθησε ο ήρωας ΠΕΡΣΕΑΣ για να σώσει την ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ, πάνω στον ΠΗΓΑΣΟ, δημιουργώντας με τον «καλπασμό» του άφθονη αστρική σκόνη. Η Ελληνική Μυθολογία είναι γεμάτη από θεϊκά όντα, που κατέρχονται στην Γη, για να πάρουν συζύγους.
Όλες οι παραδόσεις των αρχαίων λαών ομιλούν για ουράνια φλεγόμενα άρματα που έφθασαν στην Γη από τα άστρα, καθώς επίσης για ανώτερες εξωγήινες υπάρξεις που χάρισαν στους ανθρώπους νόμους και όργανα, για να οικοδομήσουν τον πολιτισμό τους. Οι αρχαίες Ελληνικές δοξασίες ομιλούν για τον Τιτάνα Προμηθέα, που έδωσε στους ανθρώπους την «Φωτιά» από τους ουρανούς και έγινε ως εκ τούτου ο θεμελιωτής του ανθρωπίνου πολιτισμού.
Ο Διογένης ο Λαέρτιος αναφέρει ότι «ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ».
Είναι οι «ΠΡΟΜΥΘΕΙΣ», που έφεραν το ΠΥΡ της Γνώσεως στα ανθρωποειδή της Γης, που μέχρι τότε ζούσαν σαν ζώα σε λαγούμια και βαθιές σπηλιές, όπως αναφέρει ο Αισχύλος στην τραγωδία του «Προμηθεύς Δεσμώτης»: «Μα ακουστέ εδώ τις ταλαιπωρίες των ανθρώπων, που χωρίς μυαλό πρώτα, πλάσματα με νου και πνεύμα τους έκανα να είναι. Ψυχή είχαν, γιατί η Ψυχή των ανθρώπων προϋπάρχει. Μα και τα δώρα μου να δείτε τι καλόγνωμα που ήταν.
Πρώτα, βλέποντας οι άνθρωποι, βλέπανε του κάκου και ακούοντας δεν άκουαν. Και όμοιοι με των ονείρων τους ίσκιους ανακάτευαν τα πάντα δίχως τάξη και ούτε τα πλινθόκτιστα σπίτια που προστατεύουν γνώριζαν, ούτε την τέχνη του ξύλου. Μα σε σκαφτές σπηλιές αυτοί ζούσαν σαν τα πολυκίνητα μυρμήγκια που στον άνθρωπο σε πολλά μοιάζουν, μες στ” ανήλια βάθη των άντρων.
Μα τα πάντα έπρατταν δίχως κρίση, ως την ώρα που των άστρων τους έδειξα τις ανατολές και τις δύσεις να ξεκρίνουν και την έξοχη τέχνη του αριθμού τους βρήκα και των γραμμάτων που ‘ναι η θύμηση όλων, η μνήμη, η εργατική μουσογεννήτρα. Και πρώτος στον ζυγό έζεψα τα ζώα, βοηθούς του ανθρώπου ιερούς, τους πιο βαριούς να πάρουν από τους μόχθους του, μα και αυτοί με αγάπη να τα βλέπουν. Το σπουδαιότερο είναι πως αν σ” αρρώστια έπεφταν κανένα γιατρικό δεν είχαν να πιούν ή να αλείψουν, μα χωρίς γιατρειά αδυνάτιζαν, ώσπου τους έδειξα εγώ πάλι τα γιατρικά ν” ανακατεύουν και όλες τις αρρώστιες να πολεμούν, τους διάφορους τρόπους της μαντικής τέχνης όρισα. Κοντολογίς, μ” ένα λόγο μάθε το, όλες οι τέχνες από τον Προμηθέα στους θνητούς δόθηκαν».
ΣΤΗΝ ΑΧΛΥΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Κατά (την Ιερά μας Παράδοση) την Μυθολογία μας, οι άνθρωποι ευρίσκοντο σε μια ζωώδη κατάσταση, πριν ο Προμηθέας φέρει σ” αυτούς το Πυρ εξ ουρανού. Η ΒΙΑ (Χάος) κυριαρχούσε στον προηγούμενο κόσμο. Οι πρωτόγονοι άνθρωποι που προέκυψαν από τ” αποκοπέντα γεννητικά όργανα του Ουρανού, που τα έκοψε με το τσεκούρι του ο Κρόνος, γεννιόνταν από την Γη, χωρίς γονείς και ζούσαν σαν ζώα σε λαγούμια. Ο Προμηθέας όμως, κατά κάποιον τρόπο πρόδωσε τους Τιτάνες και προσχώρησε στους ΘΕΟΥΣ (όπως ο θεός Ασσούρ, που αναφέρεται στα ασσυριακά κείμενα). Ξέκοψε από τους φυσικούς του συμμάχους και χρησιμοποίησε την πείρα του εναντίον τους.
Ο Δίας εκμεταλλεύτηκε την προσχώρηση του Τιτάνα, για να εκθρονίσει τον Κρόνο και να τον ρίξει στα Τάρταρα. Ο Προμηθέας εν συνεχεία λυπήθηκε τους ανθρώπους που ήταν χωρίς λογική και τους χάρισε την ελπίδα της αιωνιότητας με την μεταφορά του ουρανίου Πυρός, που αντιστοιχεί με τον σπινθήρα της λογικής.
Η θυσία του δεν πήγε χαμένη. Με την χρήση του πυρός επήλθε η ανάπτυξη του πολιτισμού. Ο Ζεύς όμως «οργίστηκε». Στον «Φίληβο» όμως δίδεται μια άλλη εξήγηση του Μύθου, όταν μας λέει ο Σωκράτης ότι οι ίδιοι οι Θεοί έδωσαν δώρο στους ανθρώπους την γνώση της αλήθειας, μαζί με το φωτεινό πυρ. Πολλοί ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι πάνω στη Γη, υπάρχουν δυο φυλές ανθρώπων. Μία γήινη και μια ουράνια, η οποία μετέφερε το πυρ της γνώσης και μετάλλαξε τα ανθρωποειδή που υπήρχαν και τα μετέβαλε σε σώφρονας ανθρώπους.
(HOMO SAPIENS). Η ονομασία Έλληνες, απ” ότι γνωρίζουμε από την Ιστορία, προέρχεται από τον Έλληνα, τον γιο του Δευκαλίωνος, ο οποίος με την σειρά του, ήταν γιός του Προμηθέως! Πριν τα χρόνια του Έλληνος δεν υπήρχε η ονομασία ΕΛΛΑΣ και έδιναν στην χώρα κατά τόπους το όνομα τους τα διάφορα προγονικά φύλα, που κατοικούσαν την πατρίδα μας, ως επί το πλείστον Πελασγοί! «Δοκει δε μοι, αλλά τα μεν προ Έλληνος του Δευκαλίωνος και παν ουδέ είναι η επίκλησις αυτή, κατά έθνη δε άλλα τε και το Πελασγικόν επί πλείστον εφ” εαυτών την επωνυμίαν παρέχεσθαι».
ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ
Σύμφωνα με την πινακίδα του Ιδαλίου της Κύπρου, που αποκρυπτογραφήθηκε πρόσφατα με την μέθοδο Chandwick, οι Μόες – Ελλοί (Έλληνες) ήρθαν στην Γη από τον Σείριο (που νοείται αποικία του η Γη), με αρχηγό τους τον Μίνωα και δίδαξαν τις τέχνες και τον πολιτισμό. Στην αρχή είχαν αιθέρια μορφή (Χρυσούν Γένος), αλλά μετά που αναμείχτηκαν με τους κατοίκους της γης, απέκτησαν υλική υπόσταση (δερμάτινους χιτώνες).
Ο Μίνωας και ο Προμηθέας ταυτίζονται, μια και οι δυο είχαν γυιό τους τον Δευκαλίωνα, δηλαδή τους Ελλούς, που ήλθαν με την Λάρνακα τους (κιβωτό – σκάφος) στην Γη, μεταφέροντας του ουράνιο Πυρ στους γήινους. Έκτοτε έμειναν σταυρωμένοι στο γήινο περιβάλλον. Ο σταυρός που βρέθηκε χαραγμένος μαζί με άλλα Ελληνικά σύμβολα (όπως ο μαίανδρος και το οκτάκτινο αστέρι), σε όλα τα αρχαία μνημεία της Γης, έγινε έμβλημα τους και δήλωνε το εκπολιτιστικό έργο τους. Είναι η φυλή των Ελλήνων, οι Προμηθείς, που δέθηκαν μεταξύ Ουρανού και Γής. Πολέμησαν με τους Άτλαντες και τους Κρόνιους δαίμονες, που είχαν έμβλημα τους την Σελήνη (μισοφέγγαρο) κατά την Τιτανομαχία, αφορούσε την Γη και το Διάστημα! Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΤΑΝ ΚΟΣΜΙΚΟΣ.
Εξωγήινα αιγυπτιακά αντικείμενα βρίσκονται κρυμμένα στο Μουσείο Ροκφέλερ βίντεο.
"Εξωγήινοι", ΑΤΙΑ και άλλες περίεργες παραστάσεις σε μοναδικά αρχαία αιγυπτιακά αντικείμενα που βρέθηκαν στο σπίτι του διάσημου αιγυπτιολόγου Sir William Petrie, στην Ιερουσαλήμ, θα μπορούσαν να ξαναγράψουν όχι μόνο την αρχαία αιγυπτιακή ιστορία αλλά και την ιστορία του κόσμου.
Ένα βίντεο που δημοσιεύθηκε από την ιστοσελίδα Paranormal Crucible δείχνει αρχαία Αιγυπτιακά αντικείμενα που βρέθηκαν αρχικά στη Πυραμίδα της Γκίζας, αλλά φέρεται να έχουν μεταφερθεί πρώτα στο σπίτι του Petrie στην Ιερουσαλήμ και κατόπιν να έχουν παρθεί από εκπροσώπους του Αρχαιολογικού Μουσείου Ροκφέλερ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα UFO Sightings Daily.
Alien Egyptian Artifacts Discovered In Jerusalem
Remarkable ancient relics have been discovered, that could totally rewrite Egyptian history.The artifacts, which were discovered in a former home of Sir William Petrie in Jerusalem, were allegedly taken by representatives of the Rockefeller Museum, shortly after the discovery became known.
Σύμφωνα με τον Shepard Ambellas, αρχισυντάκτη της ιστοσελίδος Intellihub News, τα "εξωγήινης" τεχνοτροπίας Αιγυπτιακά έργα τέχνης που βρέθηκαν κρυμμένα σε ένα μυστικό δωμάτιο πίσω από τη βιβλιοθήκη του Petrie, αποδεικνύουν προφανώς την ύπαρξη εξωγήινης ζωής στη Γη και επέλεξε να τα κρύψει στο σπίτι του στην Ιερουσαλήμ, μέχρι τον θάνατο του το 1942. Τώρα που το Μουσείο Ροκφέλερ έχει στην κατοχή του τα αντικείμενα, φοβάται ότι δεν θα να είναι προσβάσιμα για το κοινό.
Ωστόσο, όπως ο Ambellas ισχυρίζεται, ορισμένα από τα λείψανα μπορεί να τα δει κανείς στο Μουσείο Petri της αιγυπτιακής αρχαιολογίας στο Malet Place, του Camden, κοντά στο Gower Street, του Λονδίνου.
Η ιστοσελίδα Inquisitr ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει ότι το διάσημο Μουσείο Petri έχει στην κατοχή του μια τεράστια συλλογή από αρχαιότητες της Αιγύπτου και του Σουδάν, συμπεριλαμβανομένου σπανίων αντικείμενων, όπως το "αρχαιότερο λινό" και "παλαιότερο φόρεμα" από την αρχαία Αίγυπτο (5.000 π.Χ.).
Φιγούρες σε αρχαίο Αιγυπτιακό Ιερογλυφικό Λίθο
Το μουσείο παρουσιάζει επίσης ένα γλυπτό λέοντοςαπό το ναό του Min στην Koptos και τα αρχαιότερα γνωστά προϊόντα μεταλλουργίας της Αιγύπτου. Ωστόσο, η Inquisitr δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει ότι το μουσείο έχει στην κατοχή του τα επίμαχα αντικείμενα "εξωγήινης τεχνοτροπίας" που είχαν βρεθεί σε μυστικό δωμάτιο στο παλιό σπίτι του Petrie στην Ιερουσαλήμ.
Ο Ambella ισχυρίζεται ότι αυτά πλέον δεν είναι προσβάσιμα για το κοινό και ότι φυλάγονται στα υπόγεια του Μουσείου. Επίσης ισχυρίζεται τα αντικείμενα αναπαριστούν όντα από άλλους πλανήτες και που συνδέουν τον αρχαίο Αιγυπτιακό πολιτισμό με έναν προηγμένο πολιτισμό "Εξωγήινων". Επίσης στα αντικείμενα περιλαμβάνονται δύο μουμιοποιημένα σώματα λιγότερο από ένα μέτρο ύψος.
Παρά το γεγονός ότι νάνοι και πυγμαίοι συλλαμβάνονταν στο εσωτερικό της Αφρικής, αυτά έχαιραν μεγάλης εκτίμησης ως "ουράνια όντα" την εποχή του Παλαιού Βασιλείου της αρχαίας Αιγύπτου και υπηρέτησαν σε υψηλές θέσεις. Ο Ambella εικάζει ότι αυτά τα πλάσματα είναι "πιθανόν εξωγήινοι" και έχουν κυριολεκτικά "ουράνια" προέλευση.
Λεπτομέρειες σχετικά με τα φυσικά χαρακτηριστικά των μουμιοποιημένων οντοτήτων φαίνεται να στηρίζει τον ισχυρισμό ότι είναι "πιθανώς εξωγήινης προελεύσεως." Σύμφωνα με τον Ambellas, οι σκελετοί έχουν τα στερεοτυπικά "επιμήκεις κεφάλια, μεγάλες υποδοχές των ματιών και μεγάλη σπονδυλική στήλη."
Εξίσου ενδιαφέρουσες ήταν οι "εξαιρετικά προηγμένες" μηχανικές συσκευές, συμπεριλαμβανομένου ενός χρυσού δίσκου με διαφανής κορυφή που βρέθηκε μαζί με τα σώματα. Σύμφωνα με τον Ambella, οι συσκευές υψηλής τεχνολογίας έχουν "περίπλοκο μηχανισμό, ο οποίος περιβάλλεται από χρυσή σπειροειδή σωλήνωση με μικρές χρυσές σφαίρες και σταυρούς να εφάπτονται σε αυτήν." Οι συσκευές έχουν μη-αρχαία αιγυπτιακά σύμβολα πάνω τους, όπως μπορεί να δει κανείς στη παρακάτω εικόνα.
Αυτή η εξωγήινη συσκευή θα μπορούσε να είναι σύστημα πλοήγησης
Είναι ίσως μια διαστρική συσκευή πλοήγησης; Θα μπορούσαν να είναι, αν κρίνουμε από το γεγονός ότι στα λείψανα συμπεριλαμβάνονται, επίσης, πέτρινες πλάκες που "φαίνεται να δείχνουν εξωγήινα διαστημόπλοια," σύμφωνα με τον Ambella.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι αρχαιολόγοι ανακαλύπτουν αρχαίες αιγυπτιακές πέτρινες πλάκες με επιγραφές που δείχνουν "εξωγήινα διαστημόπλοια" και άλλα εξελιγμένα μηχανήματα. Η παρακάτω εικόνα δείχνει το περίφημο "Ιερογλυφικά Ελικόπτερο" που βρίσκεται στη μετόπη ενός ναού στην Άβυδο, και φαίνεται να δείχνει ένα σύγχρονο ελικόπτερο!
Η επιγραφή που δείχνει το "Ιερογλυφικό Ελικόπτερο" και άλλα παρόμοια ιπτάμενα οχήματα
Αν και οι αρχαιολόγοι έχουν αποδώσει την ερμηνεία αυτών των επιγραφών στο ψυχολογικό φαινόμενο που ονομάζεται παρειδωλία, η πεποίθηση επαφής ανωτέρων εξωγήινων οντοτήτων με αρχαίους γήινους πολιτισμούς, είναι διαδεδομένη στους κύκλους των "εναλλακτικών ερευνητών".
Αυτά τα ιερογλυφικά είναι απόδειξη των ξένων πιλότων και αστροναυτών που ήρθαν σε επαφή με αρχαίους ανθρώπινους πολιτισμούς και επηρέασαν την πολιτισμική και τεχνολογική ανάπτυξη των πρώιμων ανθρώπινων κοινωνιών.
Vimanas αληθινό Star Wars 5000 χρόνια πριν! ποιοι θεοί Δαρβίνος και πράσινα άλογα! post για λίγους! μέρος πρώτο,
Vimanas - Αρχαίες ιπτάμενες μηχανές, αναφέρονται σε πολλές διαφορετικές πηγές στην αρχαιότητα. Αρκετές από αυτές τις συσκευές που περιγράφονται στο αρχαίο ινδικό έπος "Μαχαμπαράτα", "Ramayana", στο επίσης "Rig Veda» (II χιλιετία π.Χ.). Σύμφωνα με αυτά τα βιβλία, χωρίζονται σε διάφορους τύπους, και μπορούσαν να πετάξουν όχι μόνο στην ατμόσφαιρα της Γης, αλλά και έξω από αυτήν - σε άλλα ηλικιακά συστήματα .
Star Wars 5000 χρόνια πριν ,Μαχαμπαράτα και Ραμαγιάνα - θραύσματα της γνώσης χαμένου πολιτισμού;
Οι ιπτάμενες μηχανές, υπήρχαν στην αρχαιότητα, που αναφέρεται στους μύθους πολλών λαών. Αλλά το πιο γνωστό περιγράφονται στην ινδικό έπος «Μαχαμπαρατα και «Ραμαγιάνα»ιπτάμενες μηχανές vimana. πετάει όχι μόνο μέσα στην ατμόσφαιρα της Γης, αλλά και σε διαφορετικό χώρο και ακόμα και σε άλλους πλανήτες. Σε ό, τι άφορα την πραγματικότητα σε αυτές περιγραφές, θα μπορούσε πραγματικά να υπάρχουν τέτοιες συσκευές; Αυτά είναι τα ερωτήματα που ο ερευνητής προσπάθησε να απαντήσει ο Robert Goodman σε ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό της Διεθνούς Ένωσης της Αρχαιολογίας, Αστροναυτικής και των εξωγήινων πολιτισμών "Legendary Times», τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 1999. Προσφέρουμε στους αναγνώστες μας μια περίληψη του άρθρο.
Τα τελευταία χρόνια, ένας αριθμός ερευνητών των Αρχαιοτήτων της Ινδίας εξέτασε σοβαρά το θέμα, τη συλλογή και την αποκρυπτογράφηση χειρόγραφων του Wiman. Ένας από αυτούς τους ερευνητές,0 συγγραφέας και ειδικός στα σανσκριτικά Subramaniam Iyer μεταγραφεί αρχεία σε φύλλα φοίνικα, πριν από 800 χρόνια και βρίσκονται σε περιοχές της Karnataka στη Νότια Ινδία. Κατά την περίοδο 1975-1978 ανακάλυψαν αρχαία κείμενα που περιγράφουν την τεχνολογία της Wiman. Ελπίζοντας να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες στη σύγχρονη αεροπορική και διαστημική τεχνολογία, στράφηκε προς το Prabhu ινδική κυβερνητική υπηρεσία για να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να αναπαράγουν μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Wiman.
Όπως αποδείχθηκε, κείμενα μελετήθηκαν σε φύλλα φοίνικα, και ένα αυτά περιγράφουν τη σύνθεση ορισμένων κραμάτων των οποίων υποτίθεται ότι έκαναν άτρωτα! Επιπλέον, το 1991 τα κράματα δοκιμάστηκαν. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, όπως αποκάλυψαν οι μοναδικές ιδιότητες των κραμάτων, τα οποία τα καθιστούν κατάλληλα για χρήση στην σύγχρονη αεροπορία, αεροδιαστημικής κτλ.
Τον Σεπτέμβριο του 1992, η εφημερίδα "Indian Express" δημοσίευσε ένα άρθρο που δείχνει ότι τα κείμενα δεν είναι τίποτα περισσότερο από έναν οδηγό για τη δημιουργία υπερκραμάτων!! έχουν άγνωστες τρέχουσες ιδιότητες της τεχνολογίας. αναπαραγάγουν τις περιγραφές σε πέντε κράματα. το Αρθρο στο "Indian Express», αναφέρει, επίσης, ότι στο πρόσφατο συνέδριο στην Ινδία αναφέρθηκαν στα συμπεράσματά τους.
Σύμφωνα με τον ομιλητή, τα κράματα των δοκιμών διεξήχθησαν όχι μόνο στην Ινδία αλλά και σε άλλες χώρες, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, στην Καλιφόρνια, όπου το Πανεπιστήμιο του Σαν Χοσέ δοκίμασε τα κράματα "Tamogarbha Loja" (κράμα μολύβδου, που απορροφά το 85 τοις εκατό την ενέργεια που ακτινοβολείται από laser), "Pancha Loha» (ένα κράμα χαλκού, μολύβδου και ψευδαργύρου, με καλή ολκιμότητα και εξαιρετική αντοχή στη διάβρωση), "AraaraTamra» (εύθραυστο και πολύ εύκολο) και «Chapala Grahaka" (υψηλής ποιότητας κεραμικό υλικό το οποίο, με ελαφρές τροποποιήσεις δίνει ένα πολύ μαλακό και οξύ γυαλί).
14 συνθέσεις περιγράφουν πως να φτιάξεις υλικό, συμπεριλαμβανομένων των "Bhandhira Loja" (κράμα) και «Vidyut Darpana» (γυαλί, που εξουδετερώνει το φως!!). Σύμφωνα με τον Prabhu, το αποκρυπτογραφημένο κείμενο γράφει το σημείο σε συγκεκριμένες περιοχές κοιτασμάτων και εξηγεί τις μεθόδους εκχύλισης και καθαρισμού. επίσημη αίτηση απευθύνεται στο Prabhu να επιβεβαιώσει την αλήθεια των πληροφοριών, είπε ότι τώρα προσπαθεί να φτιάξει ποτήρι που απορροφά το φως του ήλιου, και το κράμα που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του αεροσκάφους Wiman, που απορροφά θερμότητα από την τριβή στον αέρα σε υψηλές ταχύτητες.
Υπό τα φώτα του ερευνητή Prabhu η πραγματική περιγραφή στο "Μαχαμπαράτα", μάχη μεταξύ Arjun (ο ήρωας του έπους) με δαίμονες:
ο Arjun πήγε στον ουρανό, προκειμένου να πάρει όπλα από τους ουράνιους θεούς και να μάθουν να το χρησιμοποιούν οι άνθρωποι. Εκεί ο Κύριος του ουρανού, Ίντρα είπε στον Arjun να καταστρέψει τον στρατό των δαιμόνων 30 εκατομμύρια από αυτά τα πλάσματα, που κατέφυγαν σε ένα φρούριο στον ωκεανό. 0 Indra έδωσε αεροσκάφη στον Arjun, οδηγημένος από το βοηθό Κύριο του ουρανού Malati. Η συσκευή θα μπορούσε να πετάξει όχι μόνο στον αέρα, αλλά και να ξεπεράσει τον υποβρύχιο χώρο. Στην επόμενη μάχη οι δαίμονες έκαναν μια πλημμύρα, αλλά ο Arjun με τα θεία όπλα στερέψει όλο το νερό(!) Στη συνέχεια, στο" Μαχαμπαράτα "λέει ότι Arjun πήγε πίσω στον ουρανό με το σκάφος του και βρήκε την αμφίβια πλωτή πόλη στο διάστημα, να περιστρέφεται γύρω από τον άξονά της. Αυτή η πόλη ονομάζεται Hiranyapura (Golden City) και χτίστηκε από τον Brahma. Σε αυτό το σημείο υποδουλώθηκε σε δαίμονες. ο Arjun διατάχθηκε να καταστρέψει την πόλη, αλλά υπερασπίστηκε απεγνωσμένα, δαίμονες οπλισμένοι με πρωτοφανή στρατιωτικά μέσα. «Ήταν μια φοβερή μάχη, - το κείμενο της" Μαχαμπαράτα "-. γράφει η πόλη πυροβολήθηκε από θεία όπλα και εξερράγη σε κομμάτια που έπεσαν στη Γη. οι δαίμονες που σώθηκαν από τα συντρίμμια άρχισαν πόλεμο πάλι. Αλλά ο Arjun τους κατέστρεψε, για αυτό πήρε το όνομά του ως μεγαλύτερος ήρωα του Ίντρα."
Αυτή η ιστορία, μοιάζει με την ταινία "Star Wars", εκτός από το γεγονός ότι τα γεγονότα αυτά έλαβαν χώρα πριν από χιλιάδες χρόνια!
Είναι σκόπιμο να αναφέρουμε εδώ το γεγονός της πτήσης για ένα "σύγχρονο vimana" στη Βομβάη το 1895 από τον Δρ Talpade, καθηγητής στο Σχολή των Τεχνών. μηχανικός από το επάγγελμα, και ενός άλλου αρχιτέκτονα να σχεδιάσουν αυτά που έγραφαν τα αρχαία κείμενα γραμμένα στα σανσκριτικά. Οι συναντήσεις αυτές συνεχίστηκαν για αρκετές εβδομάδες. Ως αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων προσπαθειών κατασκευαστεί και άτρακτο του συστήματος πρόωσης.
Σύμφωνα με τα λίγα διαθέσιμα έγγραφα, μπροστά σε ένα έκπληκτο πλήθος μερικών εκατοντάδων ανθρώπων σηκώθηκε από την ακτή της Βομβάης κατ 'ευθείαν επάνω! Η μονάδα έφτασε στο ύψος των 450 μέτρων! Μεταξύ των μαρτύρων και ο Πρίγκιπας Sayyalzhira Gaikwad και άλλα σημαντικά πρόσωπα. που θαύμαζε αυτό που είδε και υποσχέθηκε οικονομική ενίσχυση υπέρ του δημιουργού του vimana . Δυστυχώς αυτή η ευγενής χειρονομία, η οποία θα μπορούσε να ωθήσει την Ινδία να έχει προβάδισμα του εναέριου χώρου, δεν έχει κάλο τέλος: ο αιφνίδιος θάνατος της γυναίκας του Talpade τον βύθισε σε κατάθλιψη και αποξένωση.. και την υλοποίηση του σχεδιαζόμενου έργου που καλύπτεται από σκοτάδι η μοίρα του. Σύμφωνα με τον Δρ Kumar Kanji, συγγραφέας του βιβλίου "αρχαία Ινδία", οι κληρονόμοι του Talpade πιθανώς να πουλησαν τη μονάδα και όλα τα σχέδια στην βρετανική εταιρεία "Rally, Μπροζ." Ίχνη αυτής της εταιρείας, δυστυχώς, έχουν χαθεί.
Οι αστροναύτες στην αρχαία Ινδία
... ήρθε το πρωί, ο Ράμα, λαμβάνοντας το ουράνιο πλοίο, έτοιμο να ξεκινήσει. Αυτό το πλοίο ήταν μεγάλο και όμορφα διακοσμημένο, διώροφο, με πολλά δωμάτια και παράθυρα. Το πλοίο έβγαζε ένα μελωδικό ήχο πριν ανεβεί στα σύννεφα ... έτσι περιγράφεται στο αρχαίο ινδικό έπος «Ραμαγιάνα" θεός ήρωας του ουράνιου πλοίου.Περιγραφές των διαφόρων ιπτάμενων αντικείμενων - "Wyman" - δεν ήταν μόνο στο «Ραμαγιάνα», αλλά και στην «Rigveda» (II χιλιετία π.Χ.) και άλλα έργα το "Rigveda" ο θεός Indra στον πόλεμο κατά των δαιμόνων, καταστρέφοντας τις πόλεις τους,με τρομερό όπλο.
Αρχαία αεροσκάφη περιγράφονται ως «περιβάλλεται από ένα νέφος από μετεωρίτες" ως "φλόγα για μια καλοκαιρινή νύχτα", "ενός κομήτη στον ουρανό."
πως εξηγούν αυτές της περιγραφές;
Ο πιο εύκολος τρόπος - να διαγράψουν της περιγραφές που μιλούν για αεροσκάφη και ότι ήταν φαντασίας. Αλλά ακόμη και οι πιο σκεπτικιστές παραδέχονται ότι έχουν πολύ λεπτομέρεια στους Ινδικούς θεούς και ήρωες που πολέμησαν στον ουρανό με δράκους ή πουλιά, και τα επανδρωμένα "αεροσκάφη" και ένα τρομερό όπλο; Οι περιγραφές περιέχουν τεχνολογία με την τότε γλωσσά! .
Έτσι δεν είναι ένα φανταστικό βιβλίο σε μια νεκρή σανσκριτική γλώσσα, η οποία, σύμφωνα με ορισμένους, είναι μόνο το τεσσαρακοστό Μέρος της εργασίας (!)"Wiman Vidya" ("Επιστήμη της αεροναυτικής") δημοσιεύθηκε το 1943. ο Sam Subrayya υποστήριξε ότι το κείμενο του βιβλίου σε χιλιάδες χρόνια διαβιβάστηκαν προφορικά από γενιά σε γενιά.Μια προσεκτική ανάλυση του αριθμού των περιγραφών σε αυτό γίνεται από τους σύγχρονους μελετητές, οι αρχαίοι Ινδοί είχαν μυστικά της αεροναυπηγικής; Ορισμένα αποσπάσματα από το βιβλίο δείχνουν υψηλή τεχνολογική γνώση στους ανθρώπους.
ένα εθνικό συνέδριο με θέμα "Επιστήμη και τεχνολογία στην αρχαία Ινδία. " Ισχυρίζεται ότι η παρουσίαση του βιβλίου με κάθε λεπτομέρεια αντανακλά τους αρχαίους στοχαστές της αεροναυπηγικής, των αεροσκαφών και κάποια από τα συστήματα της, η επιστήμη του ήλιου και τη χρήση ηλιακής ενέργειας στα αεροσκάφη.Ένα ολόκληρο κεφάλαιο στο "Vimanik prakarana" δήλωσε ο Sheth, περιγράφει τη μοναδική συσκευή "Guhagarbhadarsh yantra", η οποία ήταν τοποθετημένη σε ένα αεροσκάφος.Όπως αναφέρεται στο βιβλίο, σε έναν ιπτάμενο "vimana" για να εντοπίζει τα αντικείμενα κρυμμένα κάτω από το έδαφος. Σύμφωνα με ορισμένους εμπειρογνώμονες, ήταν για να βλέπει τα υπόγεια αντιαεροπορικά όπλα του εχθρού.
Η συσκευή "Guhagarbhadarsh yantra" αποτελείται από 12 συστατικά, συμπεριλαμβανομένων ένα είδος ημιαγωγών(κράμα με μαγνητικές ιδιότητες), που είναι η πηγή της «Shakti" - ". Δύναμη" Σε αυτή την περίπτωση, σύμφωνα με την Narina Shetha, είναι μια «πηγή ενέργειας ακτινοβολίας» που μπορεί να εντοπίσει αντικείμενα κρυμμένα κάτω από το έδαφος, στέλνοντας σήματα μικροκυμάτων!!. η Shethu έκανε τρία χρόνια για να καθορίσει τα 14 υλικά, από τα οποία, σύμφωνα με έναν τύπο που αποτελείται από κράμα "Chambak" Στη συνέχεια, με τη βοήθεια του Ινδικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας στη Βομβάη, ο επιστήμονας κατάφερε να το κάνει. Το κράμα περιγράφεται ως «μαύρο στερεό υλικό με μαγνητικές ιδιότητες, αδιάλυτο σε οξύ." Σε αυτό, ιδίως, η παρουσία του πυριτίου, νάτριο, σίδηρο και χαλκό.
"Guhagarbhadarsh Yantra" - ένα μόνο από τα 32 όργανα, όπως περιγράφεται, μπορεί να εγκατασταθεί στο αεροσκάφος και χρησιμοποιούνται για σκοπούς παρακολούθησης για κρυφό εχθρό!.
Το βιβλίο περιέχει περιγραφές διαφόρων μέσων,που με τα σημερινά δεδομένα ειναι, οι λειτουργίες ραντάρ, κάμερες, προβολείς και χρήση, ιδίως της ηλιακής ενέργειας, καθώς και περιγραφές καταστροφικών όπλων. Λέει τους πιλότους την διατροφή τους, τα ρούχα τους που σύμφωνα με το "Vimanik prakarana" έγιναν από μέταλλο. Οι τρεις τύποι από αυτά: «Somaka", "saundalika", "maurthvika», καθώς και τα κράματα που μπορούν να αντέξουν πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Τότε είναι περίπου επτά κάτοπτρα και φακούς που μπορεί να εγκατασταθούν επί του «Wyman" για οπτικές παρατηρήσεις. ένας από αυτά που ονομάζεται "καθρέφτης Pindzhuly", είχε ως στόχο να προστατεύει τα μάτια από την διαβολική ακτίνα τύφλωσης από πιλότους του εχθρού.
Περιγράφει περαιτέρω τις πηγές ενέργειας που οδηγούν αεροσκάφη. είναι επτά. οι τέσσερις τύπους αεροσκαφών - ". Shakun Wyman" "rukma Wyman", "Sundara Vimana», «Tripura Vimana" "rukma Wyman» και «Sundara Vimana" έχουν ένα κωνικό σχήμα. "Rukma Wieman" περιγράφεται ως ένα αεροσκάφος τριών επιπέδων με έλικα στη βάση. Στο δεύτερο «όροφο» - η καμπίνα των επιβατών. "Sundara Vimana" είναι πολλά όπως "rukma Wyman," αλλά σε αντίθεση με το τελευταίο, πιο εύχρηστο. «Tripura Vimana» - μεγαλύτερο. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτό το ευέλικτο μηχάνημα και για τον αέρα, και για υποβρύχια ταξίδια.
Ανάλυση των "Vimanik prakarana" που περιγράφονται στο βιβλίο ως "καταστροφικά όπλα" οδήγησε το Βρετανό εξερευνητή David Davenport να μαντέψει το λόγο για την ξαφνική καταστροφή της πόλης της Mohenjo-Daro, που ήταν στη λεκάνη του ποταμού Ινδού στο Πακιστάν . Σύμφωνα με τον Davenport, . η πόλη καταστράφηκε από όπλα με τεράστια καταστροφική δύναμη
Στο «Ραμαγιάνα» αναφέρεται η καταστροφή ενός αριθμού πόλεων γύρω από την ίδια περιοχή. David Davenport ειναι υπέρ των περιγραφών αφού υπάρχουν αποδείξεις. Πάνω στα ερείπια τηςMohenjo-Daro είναι σαφής ορατή η εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες και ισχυρό ωστικό κύμα. Ίσως αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας πυρηνικής έκρηξης Βρέθηκε στο επίκεντρο των φερόμενων έκρηξη όστρακα λιώσει. Χημική ανάλυση δεν αποκλείει το γεγονός ότι είχαν εκτεθεί σε μία θερμοκρασία περίπου 1500 βαθμούς Κελσίου.
Δεν είναι τυχαίο, λένε οι Ινδοι και δυτικοί μελετητές, οι έννοιες και ιδέες στο "Vimanik prakarana" που δεν αντιστοιχούν με την κοινή ιστορία, αρκετά διαφορετική από τις τότε κυρίαρχες απόψεις για τον κόσμο του ανθρώπου.
Ακόμη πιο απροσδόκητο, που αναφέρεται στο βιβλίο, η τεχνολογία είναι θεμελιωδώς διαφορετική από τη σύγχρονη διαστημική τεχνολογία.τα αεροσκάφη οδηγούνται από κάποιο είδος εσωτερικής ενέργειας, και όχι με χρήση μοχλών κτλ.
ίσως μόνο στα σημερινά UFO έχουν τέτοια τεχνολογία, που μπορεί να εξηγηθεί συνέπεια της επαφής με τους εξωγήινους οι οποίοι επισκέφθηκαν τη Γη; οι εκπρόσωποι των άλλων πολιτισμών έχουν μοιραστεί τις γνώσεις τους;
χαμένη γνώση
φτερωτά πουλιά,δράκοι που πετούν φωτιά, ιπτάμενα χάλια κτλ, είναι σχεδόν σε όλα τα έθνη του κόσμου, αλλά οι ινδικές πηγές περιέχουν προδιαγραφές, πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία των μηχανών και των υλικών που απαιτούνται για την κατασκευή τους. Είναι αξιοσημείωτο ότι με την έναρξη της σύγχρονης εποχής με το αεροπλάνο σε όλες σχεδόν τις γλώσσες των λαών του κόσμου, υπήρξε η λέξη αεροπλάνο, «αερόπλοιο».στα σανσκριτικά, από την αρχαιότητα υπήρχε η έννοια του "Vimana",που δεν θα μπορούσε να είχε προκύψει από το πουθενά, από το τίποτα, όπως λένε, ούτε από φαντασιώσεις ανθρώπων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου