Την επίσκεψη στις αρχές του 2017 μίας κοινής αντιπροσωπείας του ναυπηγείου Golcuk των Ναυτικών Δυνάμεων της Τουρκίας (TDK: Turk Deniz Kuvvetleri) και της γερμανικής TKMS
(ThyssenKrupp Marine Systems) στο Αρχηγείο του Ναυτικού της Ινδονησίας αποκαλύπτει το Jane’s Navy International.
Σύμφωνα με το Jane’s Navy International το Ναυτικό της Ινδονησίας έχει παραλάβει από τα ναυπηγεία Golcuk προσφορά για την παράδοση μίας έκδοσης των υποβρυχίων τύπου Reis, όπως έχουν τυποποιηθεί τα υποβρύχια Type 214 που προμηθεύεται το Ναυτικό της Τουρκίας.
Μετά τις αρχικές παρουσιάσεις και συναντήσεις στην Τζακάρτα, θα ακολουθήσει η επίσκεψη αντιπροσωπείας του Ναυτικού της Ινδίας στα ναυπηγεία του Golcuk όπου θα παρακολουθήσουν τις εργασίες κατασκευής του πρώτου τουρκικού υποβρυχίου Type 214 που φέρει την ονομασία Pirireis. Η επίσκεψη πρόκειται να λάβει χώρα το διάστημα 7 έως 12 Μαΐου 2017 παράλληλα με τη διεθνή έκθεση αμυντικών συστημάτων IDEF 2017.
Υπενθυμίζεται, ότι το 2015 τα ναυπηγεία Golcuk άρχισαν δεκαετές πρόγραμμα ναυπήγησης έξι υποβρυχίων τύπου Reis, που αποτελούν την τουρκική έκδοση του Type 214 και η οποία ενσωματώνουν πολλά συστήματα τουρκικής σχεδίασης, ανάπτυξης και παραγωγής, μετά από σύμβαση που ανατέθηκε στην TKMS το 2009. Με βάση τον υφιστάμενο προγραμματισμό το πρώτο υποβρύχιο του τύπου, το Pirireis, αναμένεται να καθελκυστεί το 2019.
Όπως ιδιαίτερα εύστοχα σημειώνει η έγκυρη τουρκική διαδικτυακή πύλη https://turkishnavy.net/ το πρόγραμμα της Ινδονησίας θεωρείται βέβαιο ότι θα αποτελέσει αντικείμενο ανταγωνισμού μεταξύ της Τουρκίας και της Νοτίου Κορέας, δύο χωρών οι οποίες ναυπηγούν υποβρύχια Type 214 κατόπιν αδείας της κατασκευάστριας TKMS / HDW.
Αποτελεί δε επανάληψη της εμπορικής στρατηγικής του γερμανικού ομίλου, ο οποίος στην περιοχή της Ασίας δεν εμφανίζεται αυτόνομα αλλά σε συνεργασία με χώρα η οποία έχει ήδη προμηθευτεί τον τύπο και η οποία έχει αποκτήσει δικαίωμα εγχώριας κατασκευής. Για παράδειγμα, τον Δεκέμβριο του 2011 η νοτιοκορεατική Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (DSME) ανέλαβε σύμβαση για τη ναυπήγηση τριών υποβρυχίων τύπου Nagapasa (Type 209/1400) υπερτερώντας κοινοπραξίας τουρκικών και γερμανικών εταιριών.
Τέλος, θα ήταν παράλειψη να μη σημειώσουμε, ότι από το πρόγραμμα των νέων υποβρυχίων της Ινδονησίας απουσιάζει η Ελλάδα, καθώς στην Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ (ΕΝΑΕ), στον Σκαραμαγκά, έχουν ναυπηγηθεί υποβρύχια Type 214 και διατίθενται οι πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις ναυπήγησης υποβρυχίων στον κόσμο.
Για να μην ανοίξουμε το θέμα της τεχνογνωσίας που εξασφάλισε δια του συμβολαίου και της επένδυσης 2 δισεκατομμυρίων ευρώ η ελληνική πλευρά, πέραν της συγκόλλησης λαμαρινών. Οι γνωστές παθογένειες του παρελθόντος, που ας ελπίσουμε δεν θα είναι και του μέλλοντος…
defence-point.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Σε έκτακτη ανακοίνωση προχώρησε η διοίκηση του Σκλαβενίτη, καταγγέλλοντας ακόμη μια «τρανταχτή» περίπτωση απάτης και δυσφήμισης του ονόματ...
-
Η οστεοπόρωση είναι μια χρόνια νόσος που «προτιμά» τις γυναίκες και η οποία προκαλεί μείωση στην οστική πυκνότητα μέσα από την ταχύτερη απώ...
-
Ένα από τα πράγματα που αναρωτιόμαστε είναι γιατί η Πηνελόπη Αναστασοπούλου δεν βρίσκεται στην τηλεόραση.
-
Οι αρχές της Δανίας ανακάλεσαν από την αγορά εξαιρετικά παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο.
-
Σοβαρό τροχαίο είχε πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός στη λεωφόρο Συγγρού, το μεσημέρι της Παρασκευής (20/12).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου