Σε πραγματικό οργασμό η ρωσική αμυντική βιομηχανία αλλάζει τα πάντα σε όλα τα επίπεδα και στους τρεις κλάδους των ενόπλων δυνάμεων.
Έτσι ξεκίνησαν οι εργασίες για τη δημιουργία ενός βομβαρδιστικού αεροσκάφους το οποίο θα αντικαταστήσει το αεροσκάφος Su-25 που πέταξε για πρώτη φορά το 1984.
Το πρώτο σχέδιο ήταν έτοιμο από το 1989 αλλά δεν ευοδώθηκε ενώ είχε λάβει τον κωδικό «Sturmovik-90.»
Στην συνέχεια και με την πάροδο των ετών αναπτύχθηκε από το γραφείο Sukhoi το σχέδιο Τ-12. Πρόκειται για ένα πολύ ασυνήθιστο είδος αεροσκάφους. Αυτό είχε ένα σώμα στήριξης με δύο καμπίνες μεταξύ των οποίων εισέρχονται κανάλια εισόδου αέρα. Ο οπλισμός στεγάζεται κυρίως στα δύο εσωτερικά διαμερίσματα.
Αρχικά, στο αεροσκάφος πρόκειται να εγκατασταθεί κινητήρας μεταβλητής σχέσης. Αν και η ιδέα ενός αεροσκάφους πολλαπλών λειτουργιών έγινε ευρέως διαδεδομένη, οι Τurbofan κινητήρες μεταβλητής παράκαμψης δίνουν την ευκαιρία για κάτι τέτοιο .
Ο Turbofan κινητήρας έχει επίπεδα ακροφύσια δημιουργήθηκε στα εργαστήρια της Rybinsk Motors CB, με επικεφαλής σχεδίασης τον P.A.Kolesov. Ο κινητήρας πέρασε με απόλυτη επιτυχία τις πρώτες δοκιμές , και διάφορες πηγές δείχνουν ώθηση 18.500 23.500 kg.
Η κατασκευή του αεροσκάφους προχωρεί σχετικά εύκολα. Κατά τη συζήτηση του σχεδίου διάφορες πηγές έχουν εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη μάζα του Τ-12, διότι το βάρος της μηχανής φτάσει πάνω από 27 τόνους, και το μέγιστο βάρος κοντά στο 30 τόνους.
Το πρόγραμμα του αεροσκάφους T-12 συνεχώς αναβαθμίζεται και εξελίσσεται. Τα νέα αεροσκάφη Τ-12 σχεδιάζονται για δράση όχι μόνο στο έδαφος αλλά και στα νέα υπερσύγχρονα ρωσικά αεροπλανοφόρα.
Υπολογιζόμενο βάρος απογείωσης του αεροσκάφους είναι περίπου 27 τόνοι, η ώση του κινητήρα περίπου 100 kN. το μήκος του αεροσκάφους 16 m, άνοιγμα φτερών -. 19.5 m χωρητικότητα καυσίμου 4500kg, μέγιστο φορτίο όπλων 6500 kg. και μέγιστη ταχύτητα 1000 km / h.
pentapostagma.gr
pentapostagma.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου