Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής της “Ελλήνων Πολιτείας”
Συχνά, πυκνά, διαβάζω την εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος και πράγματι πληροφορούμαι απίστευτα και απίθανα πράγματα. Ειδήσεις που πραγματικά με “καραφλιάζουν”!
Έτσι, από πρόσφατο τεύχος διαβάζω:
Ο Σεβασμιότατος Αλεξανδρουπόλεως και η “Istanbul”!
«Μόλις προσφάτως περιήλθε στον Ορθόδοξο Τύπο ο αναμνηστικός τόμος των θυρανοιξίων της Ροτόντας του Αγίου Γεωργίου Καΐρου και των εγκαινίων του μουσείου της ομωνύμου παλαιφάτου Ιερής Πατριαρχικής Μονής στο Παλαιό Κάιρο, τα οποία έλαβαν χώρα την 23η και 24η Απριλίου 2015. Tο κείμενο το οποίο έχει τεθεί πρώτο στον τόμο, είναι ένα ποίημα του Σεβασμιότατου Αλεξανδρουπόλεως με ατυχή τίτλο: “Ήμουν και εγώ εκεί, στον ανακαινισμό της Ροτόντας του Καΐρου”.
Το ποίημα στην τελευταία στροφή αναφέρει και τα εξής:
“Μέσω της Istanbul, γυρίσαμε στον Έβρο. Από την Πόλη που το θαύμα κορυφώνεται στη χώρα μας όπου το θαύμα σβήνει”.
Οι στίχοι αυτοί μας προκάλεσαν κατάπληξη! Είναι γνωστό ότι “ποιητική αδεία” λέγονται πολλά. Όμως πώς να δικαιολογήσει κανείς τη χρήση της τουρκικής ονομασίας από Μητροπολίτη ακριτικής περιοχής, η οποία συνορεύει με την Τουρκία και αποτελεί την εμπροσθοφυλακή της Πατρίδος μας;
Πώς αυτό τυπώθηκε σε επίσημο τόμο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας;
Ποιο “θαύμα κορυφώνεται” όταν ο Ερντογάν βρίσκεται στην εξουσία και όταν ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ήδη από τότε ετοίμαζε τη Σύνοδο του Κολουμβαρίου, η οποία δίχασε τους πιστούς;
Μήπως η υπεράσπιση από τον κ. Άνθιμο της Κατευθύνσεως Μουσουλμανικών Σπουδών στη Θεσσαλονίκη…
Από τον Άνθιμο της Αλεξανδρουπόλεως, στον Άνθιμο της Θεσσαλονίκης!
…όπου εδρεύει ο πνευματικός πατέρας του Σεβασμιότατου, συνδέεται με την Πόλη, όπου εδρεύει ο Πατριάρχης που είχε χαρακτηρίσει απρεπώς τους ήρωες της Ελληνικής Επαναστάσεως;
Μήπως συνδέεται και η Άγκυρα, η οποία αμφισβητεί τη Συνθήκη της Λωζάννης, δηλαδή μεταξύ άλλων και την περιοχή του Έβρου;
Οι Μητροπολίτες είναι δημόσια πρόσωπα και παρακολουθούν όλοι, Έλληνες και Τούρκοι, κάθε τους ενέργεια και δυστυχώς τα γραπτά μένουν…»!!
Εμείς να θυμίσουμε ότι, ο Σεβασμιότατος Άνθιμος Αλεξανδρουπόλεως, είχε δηλώσει πρόσφατα πως η Συνθήκη της Λωζάννης πλησιάζει να λήξει και γι΄ αυτό ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν έχει αρχίσει να την αμφισβητεί και να ζητάει το μισό Αιγαίο. Στη συνέχεια θα αμφισβητήσει και τη Συνθήκη των Σεβρών…!
Αυτές οι αναφορές, είναι άστοχες αναφορές, για να μην πούμε ύποπτες!
Γιατί θα ρωτήσουμε, από πού ακριβώς προκύπτει ότι η Συνθήκη της Λωζάννης πλησιάζει να λήξει χρονικά;
Ποιο άρθρο το αναφέρει αυτό και ποια είναι η καταληκτική ημερομηνία;
Μήπως υπάρχει κάποιο μυστικό άρθρο που το γνωρίζει ο Σεβασμιότατος και το αγνοεί ο Ερντογάν;
Θα πρέπει να αντιληφθεί ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως ότι, με αυτές τις αναφορές ενισχύεται το σκεπτικό και η ρητορική της προπαγάνδας του Τούρκου Προέδρου, που αμφισβητεί την εν λόγω Συνθήκη!
Γιατί, από τη στιγμή που ο Ερντογάν αμφισβητεί τη Συνθήκη της Λωζάννης, αλλά δεν λέει “ελάτε να τη φτιάξουμε από την αρχή”, εμείς γιατί πρέπει να αλείφουμε με βούτυρο το ψωμί του;
Από τη στιγμή που ούτε ο Ρώσος ΥΠΕΞ Σεργκέι Λαβρόφ, αναφέρθηκε για λήξη της Συνθήκης της Λωζάννης, αλλά αντιθέτως έχει δηλώσει επίσημα ότι οι συνθήκες δεν ανατρέπονται!
Από τη στιγμή που κανένα κράτος από εκείνα που την είχαν υπογράψει και επικυρώσει (Ηνωμένο Βασίλειο [τότε – Βρετανική Αυτοκρατορία], Γαλλία, Ιταλία, Ρουμανία, Ιαπωνία, Σερβία [τότε – Σερβοκροατοσλοβένικο κράτος] και η Ελλάδα) δεν έχουν ουδέποτε αναφερθεί σε ανατροπή της Συνθήκης!
Ποια Συνθήκη των Σεβρών υπονοεί ο κ. Άνθιμος Αλεξανδρουπόλεως;
Όσον αφορά τη Συνθήκη των Σεβρών, αυτή κατέστη άκυρη εν τη γενέσει της, αφού έμεινε στα χαρτιά χωρίς καμιά νομική υπόσταση από τη στιγμή που ουδέποτε επικυρώθηκε από τα κοινοβούλια των αντίστοιχων συμβαλλομένων χωρών!
Έτσι, η αναφορά της Istanbul σε εκκλησιαστικό Τόμο και η υποστήριξη με θέρμη της διδασκαλίας του Ισλάμ στη Θεολογική Σχολή στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, δε συνάδουν με Ιεράρχη της Ορθοδοξίας!
Αυτά μπορούν να υποστηρίζονται από γνωστά, αδιαφανή – ύποπτα και ανθελληνικά κέντρα!
Ή θεωρεί ο Σεβασμιότατος Αλεξανδρουπόλεως ότι, δεν γνωρίζουμε ποιοι κινούνται στο σκοτάδι και ποιοι βρίσκονται πίσω από την καθιέρωση των Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ.; Στη Θεσσαλονίκη, βεβαίως – βεβαίως και όχι επί παραδείγματι στην Αθήνα, καθ΄ ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτή η επιλογή της πόλεως της Θεσσαλονίκης!
Ας καταλάβουν οι Ιεράρχες μας!
Γι΄ αυτό είναι πολλοί γελασμένοι κάποιοι που νομίζουν ότι, δεν γνωρίζουμε ποιος είναι ο απώτερος σκοπός αυτής της κίνησης και από πού χρηματοδοτείται!
Ας καταλάβουν λοιπόν, όλοι πως δεν μπορούν να πετάνε κάθε είδους φωτοβολίδα και όποιον πάρει ο Χάρος! Γιατί εμείς, γνωρίζουμε και την αφετηρία της και τον αποδέκτη της!
Προς τούτο, καλό θα είναι, οι Ιεράρχες μας να κοιτάζουν τα του Θεού και να μη προσπαθούν να φυτρώνουν εκεί που δεν τους σπέρνουν. Θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στο τι ακριβώς λένε!
Και εκείνοι οι οποίοι είναι πιο λογικοί, ας μαζέψουν τους ορισμένους άλλους, που εν τη αφελεία τους (;;;) πετούν επικίνδυνες ρουκέτες!
Ας φροντίσουν ώστε να ενσκήψουν με ιδιαίτερο πόνο στο καταδιωκόμενο και χειμαζόμενο ποίμνιό τους, από την εγχώρια ελληνόφωνη ξενοκρατική δημογεροντία, όπως έλεγε και ο Εθνικός μας Κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας!
Χάθηκε ο δρόμος τους…
Όμως, δυστυχώς, βλέπουμε τα εντελώς αντίθετα! Βλέπουμε τον πόλεμο που έχει ξεσπάσει μεταξύ του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμου και του πατέρα Νικολάου, Εφημέριου του Ιερού Ναού Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας, όπου ο κ. Άνθιμος επέβαλε στον Εφημέριο τις παρακάτω ποινές:
- Απαγόρευση πάσης Ιεράς Ακολουθίας και Αγιαστικής Πράξεως, Ιερών Μυστηρίων, Θείας Λειτουργίας και Θείου Κηρύγματος!
- Αποκοπή από κάθε εκκλησιαστική Κοινωνία – Θεία Ευχαριστία (Επιτίμιο Ακοινωνησίας)! Γιατί;;;
Την απάντηση τη δίνει ο ίδιος ο πατήρ Νικόλαος διά μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας “κατάνυξις”:
«Περίμενα παράτυπη ενέργεια από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης με τη λήξη της υποχρεωτικής άδειας και δικαιώθηκα. Δε θέλουν με τίποτα να κάνουν υπακοή στους ιερούς κανόνες που τους αναγκάζουν να μη τιμωρήσουν για τη διακοπή μνημόσυνου και τη διακοπή της πνευματικής κοινωνίας με το μητροπολίτη μου, που ανακοίνωσα στις 19 Φεβρουαρίου 2017 από το Ναό μου. Έκοψα το μνημόσυνο του επισκόπου μου για λόγους Πίστεως. Εξήγησα πως είμαι αποφασισμένος να φτάσω μέχρι το τέλος. Τελικά, ο Χριστός θα νικήσει και όχι η παναίρεση του Οικουμενισμού…»!
Και το ερώτημα προς τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο, είναι:
Όποιος τελικά δεν αποδέχεται την Οικουμενιστική Σύνοδο της Κρήτης, καρατομείται;;
Θα συμφωνούσε, επί παραδείγματι ο Πατρο-Κοσμάς ο Αιτωλός, που είπε “τον Πάπα να καταράσθε, γιατί αυτός θα είναι η αιτία…;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου