Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Mastercard: Εξελίξεις στην αγορά ηλεκτρονικών πληρωμών

Σε νέα εποχή έχει εισέλθει η ελληνική αγορά πληρωμών, σύμφωνα με τη Mastercard, η οποία στο πλαίσιο της δραστηριότητάς της
στηνΕλλάδα, παρουσίασε τα στοιχεία που συνθέτουν αυτό το νέο περιβάλλον πληρωμών στη χώρα.

O αριθμός των τερματικών POS διπλασιάστηκε από 150.000 το 2015, σε 300.000 το 2016, ενώ ο τζίρος αγορών μέσω POS αυξήθηκε κατά 136% τα τελευταία 2 χρόνια και ο αριθμός καρτών που έχουν εκδοθεί στην ελληνική αγορά έφτασε τα 14,6 εκατ., αυξημένος κατά 1,8 εκατ. σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.

Στην ευρεία εξάπλωση της χρήσης καρτών στην Ελλάδα, την πρώτη θέση κατέχουν οι χρεωστικές κάρτες, αποτελώντας το 81% του συνολικού αριθμού ενεργών καρτών σε κυκλοφορία (11,8 εκατ.), με το 1,3 εκατ. εξ αυτών να έχουν εκδοθεί μέσα στον τελευταίο χρόνο (2015-2016). Παράλληλα, ο τζίρος αγορών μέσω POS κατέγραψε αύξηση 390% σε σύγκριση με το 2014. Οι χρεωστικές κάρτες φαίνεται να κερδίζουν και ποιοτικά τις προτιμήσεις των καταναλωτών, με υψηλά επίπεδα ικανοποίησης και πρόθεσης για χρήση στο μέλλον, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας που πραγματοποίησε η Focus Bari για τη Mastercard (2016).

Μία ακόμη σημαντική διαπίστωση είναι η απομάκρυνση από την έννοια της φυσικής εγγύτητας. Σε μια τέτοια καθημερινότητα, όπου η προσβασιμότητα αλλάζει και η mobile τεχνολογία κυριαρχεί, οι ανάγκες και οι συνήθειες των καταναλωτών ακολουθούν αυτή την εξέλιξη, οδηγώντας το εμπόριο σε μία νέα πλέον εποχή. Η Mastercard υποστηρίζει αυτό το νέο περιβάλλον προσφέροντας και στη χώρα μας, ένα πλήρες και συνεχώς εξελισσόμενο σύνολο εργαλείων, όπως η ανέπαφη τεχνολογία, οι υπηρεσίες Masterpass και MDES και άλλες καινοτόμες λύσεις.



Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό του νέου περιβάλλοντος, σύμφωνα με τη Mastercard, είναι ότι οι Έλληνες επιλέγουν την τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών για τις αγορές τους, όπως καταδεικνύουν και τα εντυπωσιακά στοιχεία που προέκυψαν για τη χρονιά που μόλις τέλειωσε. Ο συνολικός αριθμός καρτών Mastercard ανέπαφης τεχνολογίας, έφτασε τα 4,3 εκατομμύρια το 2016. Πιο συγκεκριμένα, το 2016, οι ανέπαφες συναλλαγές σημείωσαν αύξηση 1.345% σε σύγκριση με το 2015. Η τάση αυτή ενισχύεται περαιτέρω από τον αριθμό των POS ανέπαφων πληρωμών, με 220.000 συνολικά τερματικά την προηγούμενη χρονιά. Η υψηλότερη διείσδυση των ανέπαφων συναλλαγών καταγράφεται στα καταστήματα παιχνιδιών και ειδών hobby (63%), στα φαρμακεία (34%), στα βενζινάδικα (25%), στα καταστήματα τροφίμων και super market (20%), καθώς και στα καταστήματα ειδών ένδυσης (18%).

Η Mastercard παρουσίασε τον Ιούνιο του 2016 το Masterpass και στην Ελλάδα, μία υπηρεσία που ενσωματώνει τις πλέον ανεπτυγμένες μεθόδους πληρωμών και ασφάλειας, που διατίθενται σήμερα. Το Masterpass, είναι μία παγκόσμια, διακαναλική, ψηφιακή υπηρεσία πληρωμών για πιστωτικά ιδρύματα, εμπόρους και καταναλωτές, η οποία προσφέρει γρήγορη, ομαλή, συνεπή εμπειρία στην ολοκλήρωση της παραγγελίας (διαδικασία checkout), σε οποιαδήποτε συνδεδεμένη συσκευή. Το Masterpass είναι πλέον διαθέσιμο σε 6.300 online εμπόρους σε όλη Ελλάδα και σε 100.000 εμπόρους ανά την Ευρώπη. Επιπλέον, το πρώτο ολοκληρωμένο ψηφιακό πορτοφόλι που βασίζεται στην υπηρεσία Masterpass, είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα από το 2016, σε desktop και mobile app εκδόσεις, μέσω του “my Alpha wallet της Alpha Bank.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις