γάμο του, πρότεινε προς το Α1 πολιτικό τμήμα του Αρείου Πάγου, ο αρεοπαγίτης εισηγητής της υπόθεσης.
Ο εισηγητής ζήτησε την επικύρωση της απόφασης του Εφετείου Δωδεκανήσου που έκρινε μη νόμιμο (ανυπόστατο) τον γάμο μεταξύ των δυο ομοφυλόφιλων ανδρών εφόσον δεν υφίσταται ρητή νομοθετική διάταξη για τέτοιο γάμο.
«Δεν νοείται πολιτικός γάμος μεταξύ ομοφύλων» και εάν γίνει είναι ανυπόστατος, ανέφερε ο εισηγητής.
Οι λόγοι που καθιστούν ανυπόστατο το γάμο, είναι ότι:
-υπό το νομικό καθεστώς του Αστικού Κώδικα (Α.Κ.), θεωρείται αυτονόητη η διαφορετικότητα των φύλλων των νεονύμφων και ο Α.Κ. αντιλαμβάνεται το γάμο μόνο μεταξύ ετεροφύλων. Η δε αναφορά των διατάξεων του Α.Κ. πλέον, σε «συζύγους» και «μελονύμφους», ουδόλως οδηγεί στο συμπέρασμα ότι έγινε για να καταδείξει ότι εφεξής «αναγνωρίζει» πολιτικό γάμο και μεταξύ ομοφύλων, αλλά μάλλον ότι υιοθετήθηκε αυτή η φρασεολογία για λόγους νομοτεχνικούς,
-από την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και το Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα (ΔΣΑΠΑ), δεν συνάγεται καταλυτικό επιχείρημα υπέρ της αναγνώρισης πολιτικού γάμου μεταξύ ομοφύλων, αφού και εκεί διακρίνονται τα δύο φύλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου