Σεισμός στο ΝΑΤΟ. Πληροφορίες φέρουν τον νέο πρόεδρο της Βουλγαρίας να σχεδιάζει βήμα βήμα την προσέγγιση με Μόσχα και την έξοδο από το ΝΑΤΟ.
Οι πρώτες επαφές έχουν ξεκινήσει.Ας δούμε το εντυπωσιακό προφίλ του νέου προέδρου ο οποίος θεωρείται ικανός για όλα από τη Δύση ειδικά αν δει κάποιος τον λόγο που παραιτήθηκε και τι είχε πει τότε.
Στις 13 Νοεμβρίου ο Ρουμεν Ραντεβ με την υποστήριξη του σοσιαλιστικού κόμματος εξελέγει πρόεδρος της Βουλγαρίας με ποσοστό 58% έναντι του κύριου αντιπάλου του Τσέττσκα Τσάσεβα που έλαβε το 35%. Ο νέος πρόεδρος όμως έχει ένα χαρακτηριστικό, ήταν ο επίσης αρχηγός της βουλγαρικής αεροπορίας μέχρι και τον Αύγουστο του 2016 οπότε και παραιτήθηκε διαμαρτυρόμενος(!) για την υπογραφή της συμφωνίας με την οποία ο εναέριος χώρος της Βουλγαρίας θα φυλάσσεται από μαχητικά άλλης χώρας.
Θεώρησε αδιανόητο να προδώσει τη Ρωσία η χώρα του.
Ο πτέραρχος είναι πολύπειρος αν δούμε την πορεία της καριέρας του :
• 1987 – 1988: πιλότος στο 15ο Σύνταγμα μαχητικώνjunior pilot in the 15th Fighter Aviation Regiment • 1989 – 1990: Διοικητής επιχειρήσεων του ιδίου Συντάγματος • 1990 – 1994: Διοικητής του Συντάγματος • 1996 – 1998: Διοικητής της Μοίρας των MiG-29 στην 5η Πτέρυγα Μάχης • 1998 – 1999: Υποδιοικητής και υπεύθυνος πτήσεων της 5ης Πτέρυγας Μάχης– Ravnets • 1999 – 2000: Υποδιοικητής της 3ης Πτέρυγας Μάχης – Graf Ignatievo • 2000 – Εκπρόσωπων για την αεράμυνα της Βουλγαρίας στο ΝΑΤΟ • 2000 – 2005: Διοικητής Επιτελείου της 3ης Πτέρυγας Μάχης • 2005 – 2009: Διοικητής της 3η Πτέρυγας Μάχης • 2009 – 2014: Υπαρχηγός της βουλγαρικής αεροπορίας • 2014 – 2016: Αρχηγός της Βουλγαρικής Αεροπορίας
Όμως και ασχέτως των βαθμών του ο νέος Πρόεδρος της Βαλκανικής χώρας αποτελούσε ενεργό πιλότο των μαχητικών τύπου Mig-29A ή γνωστά και ως Fulcrum με πιο πρόσφατη επίδειξη ικανοτήτων να είναι η πτήση του 51χρονου τότε πιλότου στα πλαίσια εορτασμών για τα 102 χρόνια της βουλγαρικής αεροπορίας στην Σόφια το 2014 από όπου ακολουθεί και το εντυπωσιακό βίντεο.
Το μαχητικό είναι ένα από τα 16 Mig-29A(Product 9.12A) και 3 Mig-29UB που παραδόθηκαν την δεκαετία του ’80. Τα μαχητικά αποτελούν ελαφρώς υποβαθμισμένη έκδοση των ιδίων μαχητικών που παραλάμβανε η Σοβιετική Ένωση την ίδια περίοδο στο επίπεδο των ηλεκτρονικών.
Η αεροδυναμική σχεδίαση είναι του ινστιτούτου TsAGI που έχει σχεδιάσει και τα Su-27 και αφορά ένα μαχητικό πολλαπλού ρόλου με έμφαση στην αεροπορική υπεροχή σε καθεστώς συνεργασίας με τις μονάδες αεράμυνας εδάφους.
Κάνει χρήση LERX και πτέρυγας οπισθόκλησης 40ο με αυτόματα slats και ailerons. Το σύστημα ελέγχου πτήσης του Mig-29 είναι υδραυλικό τύπου SAU-451 τριών αξόνων(δεν είναι τύπου Fly-by-Wire) αλλά η σχεδίαση σε συνδυασμό με τους δύο κινητήρες Klimov RD-33 των 18.277lbs μέγιστης ώσης επιτρέπου στην επίτευξη ελιγμών μέχρι και +9g. Το κύριο υλικό κατασκευής είναι το αλουμίνιο σε συνδυασμό με χάλυβα και ορισμένα συνθετικά υλικά σε συγκεκριμένα σημεία.
Το σύστημα βολής του μαχητικού(μόνο στα μονοθέσια) είναι το Phazotron RLPK-29 που αποτελείται από το ραντάρ N019 Sapfir 29 και τον υπολογιστή βολής Ts100.02-02 εμβέλειας εμπλοκής 70χιλιομέτρων που συνδυάζεται με τα όπλα αέρος-αέρος όπως οι R-27 εμβέλειας 70χιλιομέτρων ημι-ενεργού καθοδήγησης(μέχρι 2 πύραυλοι) και R-73(μέχρι 6 πύραυλοι) μικρής εμβέλειας IR σε συνδυασμό με σκοπευτικό επί κράνους Shchel-3UM και σε συνεργασία με αισθητήρα οπτικής αναγνώρισης S-31E2 KOLS. Τέλος το μαχητικό μπορούσε να μεταφέρει βόμβες ελεύθερης πτώσης, ρουκέτες και εξωτερικές δεξαμενές καυσίμων αλλά δεν έχει υποδομή HOTAS. Η μέγιστη εμβέλεια του είναι στα 1.430χιλιόμετρα , βαθμός ανόδου στα 330μ/δ. , μέγιστη ταχύτητα 2,25μαχ και μέγιστο βάρος απογείωσης στα 20.000κιλά. Να αναφέρουμε ότι στα πλαίσια του Συμφώνου της Βαρσοβίας το μαχητικό είχε και ικανότητα πυρηνικής κρούσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου