Η ναυτιλιακή Olympic Shipping and Management, ιδιοκτησίας του Ιδρύματος Ωνάση (του οποίου πρόεδρος είναι ο Αντώνης Παπαδημητρίου), ανακοίνωσε ότι θα παροπλίσει
δύο ρυμουλκά που ανήκουν στο στόλο της και τα οποία δραστηριοποιούνταν στην αγορά της Βόρειας Θάλασσας, η οποία διανύει μια από τις χειρότερες περιόδους των τελευταίων ετών.
Η ελληνική ναυτιλιακή, σύμφωνα με το mononews.gr, πρόκειται να οδηγήσει σε παροπλισμό τα πλοία ρυμούλκησης πλωτών πλατφορμών Olympic Hercules (χωρητικότητας 270-bp και κατασκευής 2002) και Olympic Pegasus (χωρητικότητας 284-bp και κατασκευής 2002) στο λιμάνι της πόλης Uddevalla της Σουηδίας, σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται η ναυλομεσιτική εταιρεία Westshore.
Τα δεδομένα χάρτη πλοίων πραγματικού χρόνου (AIS) τα έδειχναν και τα δύο να πλέουν με προορισμό το λιμάνι της Uddevalla. Μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ live τη διαδρομή που ακολουθεί το κάθε πλοίο.
Ο ρυθμός παροπλισμού των πλοίων ρυμούλκησης πλωτών πλατφορμών στην περιοχή της Βόρειας Θάλασσας έχει καταγράψει αύξηση καθώς μαζί με τον παροπλισμό του Island Vanguard (χωρητικότητας 227-bp και κατασκευής 2007) της νορβηγικών συμφερόντων ναυτιλιακής Island Offshore για ένα διάστημα μερικών μηνών, ο αριθμός των παροπλισμένων ρυμουλκών τέτοιου τύπου θα φτάσει τα 43 πλοία, έναντι 33 που παραμένουν σε λειτουργία.
Το πλοίο ρυμούλκησης πλωτών πλατφορμών “Olympic Hercules” της Olympic Shipping & Management είναι χωρητικότητας 270-bp και κατασκευής του έτους 2002
Ωστόσο, η Westshore τόνισε σχετικά με τον παροπλισμό των παραπάνω πλοίων ότι “Αυτό δεν είναι αρκετό. Παρά το γεγονός ότι αποτελεί μια δυσάρεστη κατάσταση για όλους, η ζήτηση για τα πλοία δεν αναμένεται να αυξηθεί σε σύντομο χρονικό ορίζοντα. Αντίθετα, για να μπορέσουν να υπάρξουν ικανοποιητικοί ναύλοι, περισσότερα πλοία θα πρέπει να ακολουθήσουν το δρόμο του παροπλισμού”.
Το πλοίο ρυμούλκησης πλωτών πλατφορμών “Olympic Pegasus” της Olympic Shipping & Management είναι χωρητικότητας 284-bp και κατασκευής του έτους 2002
Η ναυλομεσιτική όμως δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ότι “Από τη στιγμή που σχεδόν κάθε πλοιοκτήτης έχει επηρεαστεί από την κατάσταση και έχει οδηγήσει σε παροπλισμό κάποιο πλοίο του στόλου του, λίγες περιοχές έμειναν ακόμη (για να προχωρήσουν οι εταιρείες σε παροπλισμό πλοίων)”.
Η Olympic Shipping διαθέτει ακόμη άλλα δύο πλοία ρυμούλκησης πλωτών πλατφορμών που λειτουργούν στην ευρύτερη περιοχή της Νορβηγίας ενώ η ιαπωνική ναυτιλιακή K Line – η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στη δημιουργία κοινοπραξίας-γίγαντα στον κλάδο των containerships μαζί με τις επίσης ιαπωνικές NYK και MOL – διαχειρίζεται άλλα δύο που ανήκουν στο στόλο της ελληνικής εταιρείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου