Αγαπητοί χειμαζόμενοι Μπλογκοσφαιρίτες της μετακολυμπαρίου εποχής,
Τη Δευτέρα (21η Νοεμβρίου 2016), ανήμερα της γιορτής των εισοδίων της Θεοτόκου, είχα τη τύχη να παρευρεθώ στην αίθουσα της
Πανελλήνιας Ορθόδοξης Ένωσης (Π.Ο.Ε.), στην ομιλία του πατρός Σάββα Λαυριώτη με θέμα «Τα αποτελέσματα της Συνόδου της Κρήτης». Όπως πληροφορήθηκα δια στόματος του συγγενούς του αείμνηστου Ἀρχιμανδρίτη π. Χαράλαμπου Βασιλόπουλου, ο μακαριστός π. Χαράλαμπος είχε ιδρύσει πριν από ακριβώς 58 χρόνια την 21η Νοεμβρίου του 1958 την Π.Ο.Ε.
Δεν θα επεκταθώ σε λεπτομέρειες για τα λεχθέντα και τις θέσεις του πατρός, διότι τα περισσότερα εξ αυτών μπορεί ο καθένας να τα βρει στο διαδίκτυο και να τα ακούσει σε βίντεο προγενέστερων ομιλιών του.
Απλώς, προς ενημέρωσή σας, θα σας εκθέσω αποσπάσματα κάποιων επιστολών από και προς τον πατέρα Σάββα και κάποιων αναρτήσεων στο διαδίκτυο από σχετικά κείμενα και ομιλίες, σχολιάζοντας αναλυτικότερα και εστιάζοντας την προσοχή μου σε ένα διαδικτυακό δημοσίευμα (http://stwmenkalws.blogspot.gr/2016/09/blog-post_6.html ) κόλαφο κατά του πατρός Σάββα (στο οποίο χρησιμοποιήθηκαν τα λεγόμενα του μακαριστού π. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου στη παραποιημένη και νοθευμένη τους μορφή για να του προσάψουν το «κουσούρι» του επικίνδυνου ζηλωτή–κακόδοξου αποτειχιστή και αιρετικού της αίρεσηςτου μολυσμού).
Απόσπασμα ομιλίας του π. Σάββα Λαυριώτη στην Καρδίτσα.
Απάντηση σε ερώτηση για το αν θα πρέπει να μεταλαβαίνουμε από επίσκοπο που συμφωνεί με τις οικουμενιστικές θέσεις (της Συνόδου εννοείται).
«π. Σάββας Λαυριώτης: Εμείς αυτό είπαμε προηγουμένως, σαν Αγιορείτες βγάλαμε κι αυτήν την ανακοίνωση και την έχουμε δώσει εδώ και περίπου ένα μήνα τώρα, ότι δεν θα ακολουθήσουμε τους επισκόπους ή κληρικούς οι οποίοι θα συμπράξουν με αυτήν τηναιρετική Σύνοδο. Διότι, όταν αναγνωρίζουν τον παπισμό ως Εκκλησία καταλύουν όλη την Ορθόδοξη Παράδοσή μας. Οπότε, δεν θα ακολουθήσουμε και θα πηγαίνουμε ναεκκλησιαζόμαστε στους ιερείς που έχουν ορθό φρόνημα και δεν ακολουθούν αυτούς τους ποιμένες.
Ερώτηση: Δεν γίνεται σχίσμα έτσι; Δηλαδή με την έννοια ότι θα μοιραστεί ο λαός, σχίσμα εσωτερικό εννοώ.
π. Σάββας Λαυριώτης: Δεν γίνεται σχίσμα. Το σχίσμα, προσέξτε, δεν το δημιουργούν οι άνθρωποι οι οποίοι κοιμούνται Ορθόδοξοι και ξυπνούν Ορθόδοξοι. Γιατί εμείς μπορεί να κοιμηθούμε Ορθόδοξοι και την επόμενη ημέρα που θα ξυπνήσουμε δεν θέλουμε να έρθει κάποιος να πει ότι έχεις αλλάξει τώρα, τώρα πιστεύεις σε άλλα πράγματα. Αυτό δεν πάει να πει ότι η Εκκλησία σχίστηκε απλώς αυτοί φύγανε (οι αιρετικοί). Η Εκκλησία δεν σχίζεται γιατί είναι ο ίδιος ο Χριστός. Εμείς απλώς δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε κανέναν επίσκοπο ο οποίος κηρύσσει αιρετικά. Τώρα φυσικά, δεν είναι απλώς ότι κηρύσσουμε αιρετικά, τώρα το υπογράφουμε με στάμπα.
Αυτή δεν είναι αίρεση αλλά παναίρεση και γίνεται ένας αχταρμάς στα πάντα.
Η ψευδεπίγραφη οικονομία έχει αμβλύνει το ορθόδοξο κριτήριο του λαού.
Αυτά είναι προδοτικά κείμενα (της συνόδου του Κολυμπαρίου), με τα οποίακατοχυρώνεται ο οικουμενισμός επίσημα, τα δέχεται μεν η εκκλησία, αλλά δεν τα δέχεται ο λαός.
Γι’ αυτό είπαμε ότι μια Σύνοδος, και το ξαναλέμε και θα το πούμε πολλές φορές, γίνεταισύγκληση μιας Συνόδου για να καταδικαστούν οι αιρέσεις, όχι για να νομιμοποιηθούν. Τώρα γίνεται νομιμοποίηση των αιρέσεων επίσημα και καταλύεται όλο το Ορθόδοξο Δόγμα.
Ερώτηση: Και δυστυχώς πάτερ, δεν μιλάνε οι αντιοικουμενιστές, αυτό είναι το παράπονο και η πικρία μας και ο προβληματισμός μας. Δεν μιλάνε αυτοί οι λεγόμενοι αντιοικουμενιστές πατέρες όπως μιλήσατε εσείς ξεκάθαρα για τη διακοπή του μνημόσυνου, ούτε και τώρα. Οι αρχιερείς και οι ιερείς που είναι οι λεγόμενοι αντιοικουμενιστές;
π. Σάββας Λαυριώτης: Οι πρώτοι που έπρεπε να μιλάνε είναι οι επίσκοποι. Να μιλήσουνε και για την κάρτα του πολίτη, να μιλήσουνε και για την εποχή του αντιχρίστου. Φοβούνται να πουν τη λέξη αντίχριστος. Πρέπει ο πιστός λαός να ενημερωθεί διότι Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ, ο οποίος θέλει το θρήσκευμά του αναλλοίωτο ανά τους αιώνες. Δεν μπορούμε να αλλάζουμε ούτε ένα ιώτα ούτε μια κεραία από αυτό που έχουμε παραλάβει από τους Αγίους Πατέρες μας. Και να ξέρετε ότι ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ (ΑΥΤΟΙ) ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ, διότι αν ο λαός -φυσικά κι εμείς γι’ αυτό και βγαίνουμε μπροστά με την ευλογία του Θεού- αλλά, αν ο λαός δεν πάει στις εκκλησίες που θα συμπράξουν με αυτή τη «Σύνοδο» και αδειάσουν οι εκκλησίες, τι νομίζετε πως θα κάνουν οι άλλοι; Θα γυρίσουνε πίσω με εσάς. ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Ποιος είναι η Εκκλησία;
Ακροάτρια: Δεν θα πάμε πάτερ, δεν θα πάμε.
π. Σάββας Λαυριώτης: Δεν πρέπει να πάμε, κανένας δεν πρέπει να πάει. Δεν κάνουμε τίποτε με εμπάθεια, δεν κάνουμε τίποτε με μίσος, έχουμε αγάπη για όλους και αυτή είναι η πραγματική αγάπη. Έχουμε ακούσει τους οικουμενιστές και μας έχουνε φλομώσει με την αγάπη. Αγάπη, αγάπη, αγάπη, εντάξει. Αγάπη τι είναι; Να είναι ο παπικός και να του λες ότι σώζεσαι, μην φοβάσαι, κάτσε εκεί που είσαι; Αυτό είναι αγάπη; Χωρίς Αλήθεια υπάρχει αγάπη; Δεν πρέπει να του πεις την Αλήθεια αν τον αγαπάς; Να του πεις ότι, ξέρεις εκεί που βρίσκεσαι δεν σώζεσαι, θα πας στην κόλαση. Δεν σώζονται οι Παπικοί, δεν σώζονται οι Οικουμενιστές, δεν σώζονται οι Βουδιστές, σώζονται μόνο οι Ορθόδοξοι.
Έρχονται και μας λένε ότι είμαστε φανατικοί που τα λέμε αυτά, ότι έχουμε μίσος, είμαστε φονταμενταλιστές, ακραίοι. Ε, ας κατηγορήσουνε τους Αγίους Πατέρες ότι είναι ακραίοι, ότι είναι φανατικοί που μας τα παρέδωσαν, τους Αγίους Αποστόλους και στο τέλος ας κατηγορήσουνε και τον Χριστό«.
Ὁ Διωγμός γιά τήν Ὀρθόδοξο Πίστη ἀρχίζει γιά τά καλά.
Σέ ἔκτακτη συνεδρία τῆς Γεροντίας τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεγίστης Λαύρας στίς 12/25-7-2016, μετά ἀπό τήν ἀνάγνωση τοῦ Πατριαρχικοῦ γράμματος πού διαβιβάστηκε ἀπό τήν Ἱερά Κοινότητα καί πού τόνιζε γιά μία ἀκόμη φορά τήν ἀντιεκκλησιαστική συμπεριφορά τοῦ μοναχοῦ Σάββα Λαυριώτη, ζητήθηκε νά ἐπιληφθοῦν τοῦ θέματος, δηλαδή νά τιμωρήσουντόν μοναχό Σάββα.
Ἡ Μονή μέ αἰτιολογία τήν ἀνυπακοή μου στόν Καθηγούμενο καί στό Μοναστήρι, καταπατώντας τόν ἐσωτερικό κανονισμό καί τόν καταστατικό χάρτη τοῦ Ἁγίου Ὄρους, μέκαθαιρεῖ ἀπό τό ἀξίωμα τοῦ Προϊσταμένου, μέ τήν δικαιολογία πώς μοῦ εἶχαν γίνει συστάσεις στό παρελθόν καί ἐγώ δέν τίς λάμβανα ὑπόψιν.
Ἄν πάλι ἀπό δειλία καί γιά νά κρατήσετε τίς θέσεις σας καί τίς προϊσταμενίες σας δέν μιλᾶτε, νά ξέρετε πώς ὁ Κύριος τούς δειλούς τούς κατατάσσει πρώτους στήν Κόλαση.
Γνωστές τακτικές καταστολῆς καί ἐκφοβισμοῦ, τακτικές φιμώσεως καί φαλκιδεύσεως, τακτικές στιγματισμοῦ καί ἐνοχοποιήσεως τῶν ἀντιδρώντων, πέραν τοῦ ὅτι εἶναι ἀνοίκειες καί ἀντίθετες πρός τά μοναχικά ἤθη, δέν πρόκειται σέ καμμία περίπτωση νά μᾶς πτοήσουν καί νά μᾶς κάνουν νά σιωπήσουμε.
Πολύ περισσότερο δέν πρόκειται νά μᾶς πτοήσουν, ὅταν στήν προσπάθειά μας αὐτή ἔχουμε σύμμαχό μας τήν ὑπέρμαχο Θεοτόκο μας, τήν Μία καί Πρώτη καί Μεγάλη Κυρία καί Ἀφέντρα τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τό ὁποῖο εἶναι καί τό Περιβόλι Της, τό χορηγηθέν εἰς Αὐτήν ὑπ’ Αὐτοῦ τοῦ Υἱοῦ Της καί Θεοῦ μας καί Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, τήν χορεία τῶν Ἁγιορειτῶν Ὁσίων, τῶν μαρτυρησάντων ὑπέρ τῆς ὀρθοδόξου πίστεώς μας, καί τίς εὐχές τῶν ἁγίων γερόντων μας πού ἀνέδειξαν καί διετήρησαν ἐπί αἰῶνες τό Ἅγιον Ὄρος ὡς προμαχώνα καί προμετωπίδα τῆς Ὀρθοδοξίας μας.
Τό Ἅγιον Ὄρος καί γενικά ὁ μοναχισμός ἦταν, εἶναι, καί πρέπει νά συνεχίσει νά εἶναι ὁθεματοφύλακας τῆς ἀμωμήτου Πίστεώς μας.
Στό Ἅγιον Ὄρος δέν ἤλθαμε οὔτε γιά θέσεις οὔτε γιά ἀξιώματα. Αὐτά φαίνεται καί ἀποδεικνύεται πώς ἀπασχολοῦν ἐσᾶς Πατέρες.
«Ἄν ὅσα λέγουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες γιά τούς αἱρετικούς καί τούς αἱρετίζοντες, γιά τούς παπικούς καί τούς φιλοπαπικούς, ἄν ὅσα εἶπε ἡ Παναγία μας γιά τούς ἐχθρούς τοῦ Υἱοῦ της καί δικούς της ἐχθρούς στούς Ζωγραφίτες Ὁσιομάρτυρες, εἶναι “ἀνοίκειοι καί ἀπαράδεκτοι χαρακτηρισμοί”, ὅπως θέλει καί ὁ νεοεποχίτικος ἀντιρατσιστικός νόμος, γιά τόν ὁποῖον τό Ἅγιον Ὄρος καί πάλιν ἐσιώπησε, τότε μέ χαρά νά τιμωρηθῶ γιά τήν συμφωνία μου μέ τούς Ἁγίους καί τήν Ἁγιορειτική Παράδοση, μέ λύπη ὅμως γιά ὅσους ἀγαπητούς Ἁγιορεῖτες ἀδελφούς μου ἐπέλεξαν νά εἶναι ἀρεστοί μέ τούς ἐχθρούς τῆς πίστεως καί δυστυχῶς συντάσσονται μαζί τους. Σύγχυση καί σκανδαλισμό στίς συνειδήσεις τῶν πιστῶν δέν προκαλοῦν οὔτε οἱ μαρτυρήσαντες ἐπί Βέκκου Ἁγιορεῖτες Ὁσιομάρτυρες, οὔτε ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς καί οἱ σύν αὐτῷ, πού ἀγωνίσθηκαν ἐναντίον τοῦ πάπα καί τῶν ἰδικῶν μας λατινοφρόνων, οὔτε οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες πού διέκοψαν τό μνημόσυνο τοῦ Ἀθηναγόρα καί τοῦ Δημητρίου».
Ἐπιστολὴ Γέροντος Σάββα Λαυριώτη πρὸς τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην κ.κ. Βαρθολομαῖον :
Δέν γνωρίζετε, Παναγιώτατε, ὅτι ὅποιος σχίζει τὴν Ἐκκλησία, δὲν τὸν ξεπλένει ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἁμαρτία οὔτε τὸ αἷμα τοῦ μαρτυρίου, ὡς λέγει ο Χρυσορρήμων Πατήρ, τοῦ ὁποίου τὸν θρόνον κατέχετε; Περιμέναμε ἀπὸ ἐσᾶς, Παναγιώτατε, νὰ ὀρθοτομήσετε τὸν λόγον τῆς ἀληθείας. Νὰ σταθεῖτε ἀντάξιος τοῦ ὑπουργήματός σας. Ἐσεῖς, ἀντὶ νὰ στηρίξετε τοὺς Ὀρθοδόξους στὴν Πίστη μας, προτρέπετε τοὺς αἱρετικοὺς νὰ παραμείνουν στὴν πλάνη τους, ὁδηγώντας ἔτσι τοὺς μὲν στὸν βόρβορο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τοὺς δὲ στὴν αἰώνια καταδίκη νὰ παραμένουν ἀφώτιστοι καὶ ἔτσι νὰ ὁδηγηθοῦν ἀπὸ τὸν διάβολο στὴν αἰώνια κόλαση. Ἀμφοτέρων τὸ αἷμα τῶν ψυχῶν αὐτῶν θὰ ζητηθεῖ ἀπὸ τὰ χέρια σας. Μετανοῆστε ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων, πρὶν αὐτὸ γίνει ἀναπόφευκτα ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ.
Ἐμεῖς εἴμαστε ἕτοιμοι νὰ σᾶς φιλήσουμε καὶ τὰ πόδια καὶ νὰ σᾶς ἀγκαλιάσουμε ἂν ὀρθοτομήσετε τὸν λόγον τῆς ἀληθείας καὶ νὰ εἴμαστε στὸ πλευρὸ σας σὲ ὁτιδήποτε μᾶς χρειαστεῖτε. Ἂν ὅμως παραμείνετε στὰ Οἰκουμενιστικὰ σας σχέδια, τότε καθηκόντως, ἑπόμενοι τῶν ἁγίων Πατέρων καὶ ἐφαρμόζοντας τοὺς κανόνες τῆς Ἐκκλησίας, θὰ συνεχίσουμε τὴν διακοπὴ μνημοσύνου.
Ο σχισματικός μοναχός Σάββας Λαυριώτης κηρύττει τήν αιρετική αποτείχιση τούΕυθυμίου Τρικαμηνά !
«Ο Μ. Σάββας, είναι εδώ καί πολλά χρόνια (ή τουλάχιστον ήταν) θαυμαστής τού Πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση, ο οποίος, όπως είναι γνωστό, κηρύττει τήν αιρετική αποτείχιση τού Ευθυμίου Τρικαμηνά ( τήν οποία αυτός πήρε από τούς « ΓΟΧ »).
Κατακρίνει όλους εμάς τούς αντιοικουμενιστές πώς φρονούμε τα ίδια μέ τούς οικουμενιστές, επειδή δέν διακόπτουμε τό μνημόσυνό τούς ! Λέει μάλιστα πώς »όταν μνημονεύουν τούς Επισκόπους, τότε νά ξέρουν πώς έχουνε πρόβλημα»(σημ. πνευματικό, άξιο αιωνίου Κολάσεως) ! Αυτή η κακόδοξη άποψη δέν είναι καινούρια, αλλά μία παμπάλαια παλαιοημερολογίτικη αίρεση, »η αίρεση τού μολυσμού» = »είσαι αυτός τόν οποίο μνημονεύεις»).
Ο Μ. Σάββας λέει στούς Χριστιανούς νά μείνουν στά σπίτια τούς καί ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ κ.ο.κ. !
Η ενότης τής Εκκλησίας, είναι ένα από τά βασικά δόγματα πού εμπεριέχονται στό Σύμβολο τής Ορθοδόξου πίστεως :“Πιστεύω… εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν”.
Ο Μοναχός Σάββας, έχει δυστυχώς παρανοήσει ακριβώς τό δόγμα αυτό. Κηρύττει μία τραγική κατάσταση ανθρώπου – αποκομμένου από τό Σώμα τού Χριστού, ώς δήθεν κατάσταση ομολογητού ενωμένου μέ αυτό !
Τό κήρυγμά τού, είναι ένα αναμάσημα τής αιρετικής » αποτειχίσεως »(= διακοπή τού μνημοσύνου από τούς Οικουμενιστές καί από όσους έχουν κοινωνία μέ αυτούς) τού ,δικαίως καθηρημένου Ευθυμίου Τρικαμηνά, τήν οποία κί αυτός δανείστηκε από τούς επινοητές τής – αιρετικούς « ΓΟΧ »!
Η αίρεση τής » αποτειχίσεως » ( κάτ΄ ουσίαν » αποσχίσεως » ), γεννάται από τήν αίρεση τού » μολυσμού » από τίς συμπροσευχές καί κακόδοξες δηλώσεις ορισμένων Επισκόπων τής Εκκλησίας μάς. »Αφού μολύνεστε, είστε υποχρεωμένοι να αποτειχιστείτε» μάς λένε εδώ καί δεκαετίες οί « ΓΟΧ ».
Οπότε, ουδείς ο σωζόμενος ! Ποιά είναι όμως η Ορθόδοξη πραγματικότητα ; Η αλήθεια είναι πώς οι παραβάτες τών Ιερών Κανόνων, μολύνουν καί ενοχοποιούν ενώπιον Τού Χριστού, μόνο τόν εαυτό τούς. Τό υπόλοιπο Σώμα, δύναται μέν νά σκανδαλιστεί ή ακόμα καί νά πλανηθεί, δέν φέρει όμως απολύτως καμία ευθύνη ενώπιον Τού Θεού γιά τίς κανονικές παραβάσεις τών ποιμένων τού, ούτε μολύνεται απ´ αυτές, όπως μέ πανουργία προπαγανδίζουν οι πάσης φύσεως » Ζηλωτές », προσπαθώντας νά τρομοκρατήσουν τούς Χριστιανούς καί νά τούς στείλουν στήν απώλεια.
Όπως είδαμε μέσα από τό ίδιο τό Ιερόν Πηδάλιον, ο ιε΄ κανών τής Α΄ καί Β΄ συνόδου, ουδαμώς επιτρέπει αποτείχιση από ολόκληρη τήν Εκκλησία, παρά μόνο από τόν ίδιο τόν αιρετικό Επίσκοπο ! Όλα τά υπό τών αποσχιστών, εναντίως λεγόμενα είναι, κατά τόν μακαριστό π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο : » ανόητοι ζηλωτισμοί»!
Εκτός από τήν γενικοποίηση τής ορθόδοξης » αποτείχισης », οί κακόδοξοι » αποσχιστές », διαστρέφουν καί τόν δυνητικό τής χαρακτήρα, μετατρέποντάς τόν όλως αυθαιρέτως σέυποχρεωτικό. Πουθενά όμως δέν αναφέρεται » υποχρέωση », παρά μόνον τό προαιρετικό δικαίωμα τής διακοπής τού μνημοσύνου.
Όπως είναι δέ γνωστό, οποιοσδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο, τολμήσει νά διακόψει τήν κοινωνία μέ ολόκληρη τήν Εκκλησία (εκτός άν γίνει πλήρης ένωση μέ αιρετικούς, αλλά καί πάλι δέν θά είναι αυτός ό μόνος Ορθόδοξος), λογίζεται παρευθύς ώς έν ενεργεία καθηρημένος καί αφορισμένος, χωρίς τήν χρεία καταδίκης τού υπό τής Ιεράς Συνόδου, όπως ισχύει γιά τούς εντός Εκκλησίας Αιρετικούς. Η Ιερά Σύνοδος, δικάζει μόνο θέματα εντός τής Εκκλησίας ή περιπτώσεις επιστροφής τών εκτός τής Εκκλησίας πλανεμένων σ´ αυτήν. Όταν ή Σύνοδος συνέρχεται επί τό αυτό καί αναθεματίζει τούς Σχισματικούς, αυτό δέν τό κάνει γιά νά τούς χωρίσει από τήν Εκκλησία επειδή παρέμειναν αμετανόητοι, όπως κάνει μέ τούς εντός Εκκλησίας αιρετικούς, αλλά τό κάνει, κυρίως γιά νά επισημοποιήσει τόν, από καιρό χωρισμό τούς από τήν Εκκλησία.
Η διδασκαλία τής Ορθοδόξου Εκκλησίας μάς περί τών Σχισματικών, είναι ξεκάθαρη. Σχισματικοί, ονομάζονται εκείνοι πού εχωρίσθηκαν από τήν Εκκλησία, όχι γιά δόγματα πίστεως, αλλά γιά ζητήματα ευκολοϊάτρευτα. Λέγει ό Μέγας Βασίλειος : » Σχίσματα δέ, τούς δί αιτίας τινάς εκκλησιαστικάς καί ζητήματα ιάσιμα πρός αλλήλους διενεχθέντας… οί δέ, τής Εκκλησίας αποστάντες ούκ έτι έσχον Τήν Χάριν Τού Αγίου Πνεύματος εφ΄ εαυτούς… οί δέ απορραγέντες, λαϊκοί γενόμενοι, ούτε τού Βαπτίζειν, ούτε τού χειροτονείν είχον εξουσίαν, ούτε ηδύναντο Χάριν Αγίου Πνεύματος Αγίου εταίροις παρέχειν, ής αυτοί εκπεπτώκασι ! «( βλ. Ι. Πηδάλιον σελ. 587 ).
Συνεπώς, η χρησιμοποίηση τού όρου » αποτείχιση » από τούς, πάσης φύσεως « ζηλωτές » είναι εντελώς παραπλανητική, καθ΄ ότι αυτοί εννοούν » απόσχιση » από ολόκληρη τήν Εκκλησία, πράγμα πού δέν επιτρέπει ο ιε΄ κανών τής Α΄ καί Β΄ συνόδου , τόν οποίο αυτοί κακώς επικαλούνται ! Ο έν λόγω κανών, επιτρέπει τήν αποτείχιση από τόν Επίσκοπο πού κηρύττει αίρεση, υπό τών πατέρων κατεγνωσμένη καί όχι αποτείχιση από ολόκληρη τήν Εκκλησία, όπως μάς λένε οί ψευτοαποτειχιστές !
Τό κίνημα τών ψευτοαποτειχισμένων, διαρκώς διογκώνεται ! Ιερείς, Μοναχοί καί Λαϊκοί, φεύγουν ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ από τήν Εκκλησία καί εντάσσονται στούς »αποσχισμένους»! Η κατάσταση είναι ήδη τραγική καί οι αντιοικουμενιστές θεολόγοι μάς, θά πρέπει νά διαχωρίσουν δημόσια τήν θέση τούς, από αυτήν τήν πλάνη τού μοναχού Σάββα, πρίν νά είναι πολύ αργά. Πρίν δηλαδή πλανηθεί καί κάποιος Έλληνας Αρχιερέας όπως οΡάσκας Αρτέμιος πού κοινωνεί μέ τόν Ευθύμιο Τρικαμηνά. Είς τά τής πίστεως ού χωρεί συγκατάβασις.
Κάθ´ όλο τό χρονικό διάστημα πού ένας υπόδικος Πατριάρχης, Επίσκοπος ή Ιερεύς είναι ενωμένος μέ τό Σώμα Τού Χριστού, όσο αμαρτωλός καί πλανεμένος κί άν είναι, λογίζεται ώς άρρωστο μέλος τού Σώματος καί τελεί εγκυρότατα Μυστήρια έως ότου καθαιρεθεί από τήν Ιερά Σύνοδο τής τοπικής Εκκλησίας πού ανήκει. Όταν αυτό συμβεί, τότε και μόνο, παύει νά ενεργεί καί η Θεία Χάρις στά Μυστήρια πού τελεί. Γιά δέ τούς μοναχούς καί λαϊκούς ισχύει ο αποσχηματισμός καί ο αφορισμός .
Στήν συνέχεια, αντί απαντήσεως στήν αιρετική » αποτείχιση » πού κηρύττει ο μοναχός Σάββας Λαυριώτης, άς δούμε σχετικό απόσπασμα μίας θαυμάσιας επιστολής τού μακαριστού π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου, στήν οποία, ο λύχνος αυτός τής διακρίσεως, εξηγεί τήν διαφορά τής αιρετικής αποτείχισης από τήν πατερική καί ορθόδοξη.
α’) Νὰ προσευχώμεθα ὑπὲρ ἀνανήψεως καὶ μετανοίας αὐτοὖ (αναφέρεται στον τότε Πατριάρχη Αθηναγόρα και γενικότερα σε όλους τους αιρετικούς).
β’) Νὰ διαμαρτυρώμεθα κατ’ αὐτοὖ καὶ νὰ ἀγωνιζώμεθα. Ἂν δὲ ἡ συνείδησις τινος δὲν ἀνέχηται νὰ μνημονεύη τοὖ ὀνόματος αὐτοὖ, ἔχει τὸ δικαίωμα, προβαίνων ἔτι περαιτέρω, νὰ παύση τὸ μνημόσυνον αὐτοὖ, συμφώνως τῷ ΙΕ’ Κανόνι τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Τοὖτο ὅμως εἶνε το ἔσχατον βῆμα, εἰς τὸ ὁποῖον δύναται νὰ προχώρηση, ἅν θέλη νὰ μὴ εὑρεθῆ εἰς σχίσματα καὶ εἰς ἀνταρσίας. Παύων δηλαδὴ τὸ μνημόσυνον, δὲν θὰ μνημονεύη ἑτέρου Ἐπισκόπου (ἐκτὸς ἅν πιστεύη ὅτι ὅλη ἡ ἐκκλησία ἠμῶν ἐπεσεν εἰς αἵρεση!), ἄλλα θὰ ἀναμένη, ὡς προέγραψα, ἐν τὴ «Ἐπιστολιμαία Διατριβή» μου, μετ’ ἠρέμου συνειδήσεως τὴν κρίσιν Συνόδου.
Ἕτερον πρόβλημα: Οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνον πῶς θὰ φέρωνται πρὸς τοὺς κοινωνοὖντας μετὰ τοὖ Πατριάρχου; Οἱ κοινωνοὖντες μετὰ τοὖ Πατριάρχου εἶνε δύο κατηγοριῶν: α’) Οἱὁμόφρονες αὐτῶ (ὡς ὃ Ἀμερικῆς Ἰάκωβος, ὃ Χαλκηδόνος Μελίτων κ.λ.π. ) καὶ β’) οἱ μὴ συμφωνοὖντες αὐτῶ (ὡς πάντες σχεδὸν οἱ Ἀρχιερεῖς τῆς ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος). Ἔναντι τῶν πρώτων θὰ φέρωνται ὅπως καὶ ἔναντί του Πατριάρχου. Ἔναντι ὅμως τῶν δευτέρων, ἔστω καὶ ἅν οὗτοι κοινωνοὖν μετὰ τοὖ Πατριάρχου ἡ τῶν ἄλλων, δὲν δύνανται νὰ φέρωνται ὁμοίως. Δὲν δύνανται δηλαδὴ νὰ φθάσουν μέχρι παύσεως τοὖ μνημόσυνου αὐτῶν. Δὲν ἐπιτρέπεται, κατὰ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνας, ἀποφυγή τῆς μετ’ αὐτῶν κοινωνίας. Οἱ Ἱεροὶ Κανόνες παρέχουν δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοὖ αἱρετικᾶς διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἡ Πατριάρχου. Δὲν παρέχουν ὅμως δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου καὶ ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι, Ὀρθόδοξοι ὄντες, ἀνέχονται αὐτόν.
Ἡ διακοπὴ μνημόσυνου δι’ αἵρεσιν «πρὸ Συνοδικῆς διαγνώσεως» ἔχει ἄλλην ἔννοιαν. Ἀποτελεῖ ἔντονον, ἄλλα καὶ ἐσχάτην διαμαρτυρίαν τῆς Ὀρθοδόξου συνειδήσεως, παρέχει μίαν διέξοδον διὰ τοὺς σκανδαλιζομένους, ἅμα δὲ καὶ σκοπεῖ εἰς τὴν δημιουργίαν ἀναταραχῆς, ὥστε ἡ ἐκκλησία νὰ ἐπισπεύση τὴν ἐκκαθάρισιν τῆς καταστάσεως. Δὲν ὑπάρχει κίνδυνος νά… μολυνθῶμεν, (οὔτε μνημονεύοντες τοὖ Πατριάρχου ἐφ’ ὅσον ἀκόμη δὲν κατεδικάσθη), οὔτε, πολλῶ μᾶλλον, δεχόμενοι εἰς κοινωνίαν τοὺς μνημονεύοντας αὐτοὖ. Τὰ ἀντιθέτως λεγόμενα εἶνε ἀνόητοι «ζηλωτισμοί».
Στήν ανωτέρω επιστολή τού, ο μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, αναιρεί τήν αιρετική » αποτείχιση » πού κηρύττει ο μοναχός Σάββας αλλά καί ο νεο« ζηλωτής » Ευθύμιος Τρικαμηνάς, καθώς καί τίς πλάνες τών Παλαιοημερολογιτών περί τής, δήθεν, υποχρεωτικής διακοπής τής εκκλησιαστικής κοινωνίας, όχι μόνο μετά τού οικείου Επισκόπου, αλλά καί μέ ολόκληρη τήν Εκκλησία, επειδή, δήθεν, μολύνονται από τούς Οικουμενιστές (καθαρός Προτεσταντισμός)» !
Αλίμονό μας, λέει και ο γράφων, φρίττοντας με τα όσα διάβασε παραπάνω που αναρτήθηκαν στο stwmenkalws.blogspot.gr. Στῶμεν καλῶς · στῶμεν μετὰ φόβου !
Έτσι ονομάζεται το συγκεκριμένο ψευτοορθόδοξο μπλογκ, το οποίο υποτίθεται ότι στέκεται καλώς και μετά φόβου απέναντι στον Κύριο της ζωής και του θανάτου.
Μεταχειρίστηκαν οι αθεόφοβοι που το παίζουν μιμητές του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, το έξοχο κείμενο του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου, διαστρεβλώνοντάς το, για ναστηλιτεύσουν τους αξιοθαύμαστους μαχητές της Ορθοδοξίας, τον π. Θεόδωρο Ζήση, τον Ευθύμιο Τρικαμηνά, τον μάρτυρα πρώην επίσκοπο Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιο, τον αγωνιστή π. Σάββα Λαυριώτη. Ίχνος ντροπής δεν έχετε ψευτοαντιοικουμενιστές ή καλύτερα αντιοικουμενιστές των νώτων ή των οπισθίων !
Μίλησε ποτέ ο πατήρ Σάββας για υποχρεωτική αποτείχιση και απόσχιση από ολόκληρη την Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού, μουλωχτοί κρυφοδαγκανιάρηδες ;
Μίλησε ποτέ για μολυσμό και μετάδοση του μικροβίου της αιρέσεως, από τους κακόδοξους προς τους πιστούς, λόγω μνημονεύσεως των Οικουμενιστών ; Είπε ποτέ ότι όσοι μνημονεύουν και κοινωνούν με τους πλανεμένους κακόδοξους Ιεράρχες, είναι άξιοι της αιώνιας Κόλασης ; Κήρυξε ποτέ ο πατήρ Σάββας, ανταρσίες και σχίσματα, ψευτοορθόδοξες αλεπούδες ; Είναι ανόητοι ζηλωτισμοί, οι ενέργειες του πατρός Σάββα ;
Τι άλλο έκανε, εκτός από το να διαμαρτύρεται και να αγωνίζεται κατά του Αιρεσιάρχη Πατριάρχη, όπως πολύ σωστά υπεδείκνυε ο μακαριστός Επιφάνιος ; Παύοντας το μνημόσυνο ο μοναχός Σάββας, μνημονεύει μήπως έτερον Επίσκοπον και δεν αναμένει μετ’ ἠρέμου συνειδήσεως τὴν κρίσιν Συνόδου ; Η διακοπή του μνημοσύνου που μας προτείνει, δεν αποσκοπεί στην δημιουργία καλής και θεάρεστης «αναταραχής», ώστε η Εκκλησία να επισπεύσει την εκκαθάριση της καταστάσεως, όπως πολύ εύστοχα έλεγε ο ορθοδοξότατος πατήρ Επιφάνιος ; Τι υπονοείτε βολεμένα παρατρεχάμενα ανθρωπάκια του Δημητρίου Αρχοντώνη ; Ότι ο μοναχός Σάββας, όπως σκοπίμως τον αποκαλείτε, υποκινεί εξεγέρσεις και αποσχίσεις ; Τι υπαινίσσεσθε, ότι όλα αυτά τα κάνει με δόλο για να διαιρέσει την Εκκλησία του Χριστού ; Μήπως, κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια ; Ανθρωπάρια, ο πατήρ Σάββας δεν είναι σαν τα μούτρα σας !
Ακούτε κουφόψυχα καλοβολεμένα τσιράκια των ρασοφόρων φερέφωνων του αιρεσιάρχηΒαρθολομαίου και του παρατρεχάμενού του, Ιερώνυμου ;
Τι είπε ο πατήρ Σάββας ; «Δεν θα ακολουθούμε τους επισκόπους ή κληρικούς οι οποίοι συνέπραξαν με αυτήν την αιρετική Σύνοδο. Διότι, όταν αναγνωρίζουν τον παπισμό ως Εκκλησία καταλύουν όλη την Ορθόδοξη Παράδοσή μας. Οπότε, δεν θα ακολουθήσουμε και θα πηγαίνουμε να εκκλησιαζόμαστε στους ιερείς που έχουν ορθό φρόνημα και δεν ακολουθούν αυτούς τους ποιμένες».
Ποιο είναι το μεμπτό στα λεγόμενά του ; Μήπως δεν σας άρεσαν αυτά που είπε για τον Πάπα της Ανατολής Βα(ο)(ρ)θ(ρ)ολομαίο ;
«Ἐμεῖς εἴμαστε ἕτοιμοι νὰ σᾶς φιλήσουμε καὶ τὰ πόδια καὶ νὰ σᾶς ἀγκαλιάσουμε ἂν ὀρθοτομήσετε τὸν λόγον τῆς ἀληθείας καὶ νὰ εἴμαστε στὸ πλευρὸ σας σὲ ὁτιδήποτε μᾶς χρειαστεῖτε. Ἂν ὅμως παραμείνετε στὰ Οἰκουμενιστικὰ σας σχέδια, τότε καθηκόντως, ἑπόμενοι τῶν ἁγίων Πατέρων καὶ ἐφαρμόζοντας τοὺς κανόνες τῆς Ἐκκλησίας, θὰ συνεχίσουμε τὴν διακοπὴ μνημοσύνου».
Εσείς τι ρόλο παίζετε στην Εκκλησία που την κάνατε τσιφλίκι σας ; Ποιοι είσαστε πραγματικά ; Μήπως εσείς είστε οι Γνήσιοι Μολυντές Χριστιανοί (Γ.ΜΟ.Χ.), οι δόλιοι κρυφοοικουμενιστές, οι μετακολυμπάριοι αντιοικουμενιστές και αγαπολόγοι των νώτων ή οπισθίων, που μπροστά σε σας οι παλαιοημερολογίτες Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί (Γ.Ο.Χ.) φαίνονται σχολιαρόπαιδα ;
Θα σας πει ο γράφων (που δεν υποστηρίζει τους παλαιοημερολογίτες Γ.Ο.Χ. ) τι είσαστε όλοι εσείς που σας «μάρανε» που ο πατήρ Σάββας είναι τάχα αιρετικός της παμπάλαιας παλαιοημερολογίτικης αίρεσης τού μολυσμού !
Θρησκόληπτα, μοχθηρά, ζηλόφθονα και φαρισαϊκά μικρόβια είστε, που μολύνετε το Σώμα του Χριστού, την Αγία του Εκκλησία και εμποδίζετε τους μετανοούντες να εισέλθουν και να πέσουν στην ανοιχτή αγκαλιά του Αγίου Θεού Πατρός. Είσαστε τα «ορθόδοξα» πίτμπουλ του Οικουμενικού Αιρεσιάρχη της Ανατολής και τα «πεφωτισμένα» τεκνία της Μεταπατερικής Σχολής Ιγνατίου.
Είσαστε πολύ πιο επικίνδυνοι από τους άθεους, τους αντίθεους, τους σιωνιστές, τους μασόνους, τους βουδιστές, τους ινδουιστές, τους μουσουλμάνους, τους παπικούς, τους προτεστάντες, τους κάθε λογής αιρετικούς. Αυτοί τουλάχιστον έχουν τις ταμπέλες τους, τις οποίες «τιμούν», ενώ εσείς την κάθε στιγμή πουλάτε τον Χριστό και συγχρόνως κηρύττετε το λόγο Του, κοινωνείτε το Σώμα Του και το Αίμα Του, συκοφαντείτε τους αδελφούς σας, προσκυνάτε και γλείφετε τους μεγαλόσχημους κακόδοξους Αρχιερείς σας και παραπλανάτε τους καλοπροαίρετους, αλλά αδύναμους στη γνώση και στη πίστη με τις δαιμονικές συγκρητιστικές δοξασίες σας.
Θα διερωτάσθε, τι έμεινε ως απαύγασμα στο μυαλό και τη καρδιά μου, από αυτή την εποικοδομητικότατη και ελπιδοφόρα συνάντηση ! Το χαμόγελο του πατρός Μάρκου Μανώλη, του οποίου η φωτογραφία ήταν μπροστά από τους ομιλούντες και το χαμόγελο του πατρός Σάββα, όταν τελείωσε την ομιλία του, προς τους ακροατές του ! Και ξέρετε γιατί ; Γιατί αυτό το χαμόγελο γεμάτο άρρητη χαρά, μόνο ο Χριστός μπορεί να το δώσει σε όσους τον αγαπούν πραγματικά !
Με αγάπη και εκτίμηση,
Κρίτων Δ. Ιακώβου, δρ φαρμακοποιός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου