το οποίο μετέφερε ένα από τα πιο σημαντικά ονόματα του εγχώριου επιχειρείν.
Το Agusta A109 Power Elite που χρησιμοποιούταν στο παρελθόν για τις μετακινήσεις του προέδρου της κατασκευαστικής εταιρείας Μηχανική, Πρόδρομου Εμφιετζόγλου, σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, διαθέτει 1.492 ώρες πτήσεις, και βγαίνει «στο σφυρί» για οφειλή της τάξης των 148 χιλιάδων ευρώ με επισπεύδοντες εταιρεία παροχής υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης αεροσκαφών και μία ανώνυμη εταιρεία.
Το, 1,6 τόνων, αεροσκάφος που είναι μη-αξιόπλοο, σύμφωνα με πηγές της αεροπορικής αγοράς, έχει εκτιμηθεί προς 1,5 εκατ. ευρώ, με την τιμή πρώτης προσφοράς να είναι το 1 εκατομμύριο ευρώ.
Ωστόσο, όπως αναφέρουν στο Capital.gr από την Μηχανική, η προγραμματισμένη για τις αρχές Δεκεμβρίου εκποίηση θα ανακοπεί, καθώς προωθείται η εξωδικαστική πώληση του ελικοπτέρου με στόχο τον συμβιβασμό των εμπλεκόμενων πλευρών. Την τελευταία φορά που επιχειρήθηκε ο πλειστηριασμός του παγίου στοιχείου της Μηχανική ήταν τον Ιανουάριο οπότε οι συμβολαιογράφοι βρίσκονταν σε απεργία διαρκείας.
Η ιστορική τεχνική εταιρεία, που τέθηκε τον Απρίλιο του 2015, σε καθεστώς αναγκαστικής διαχείρισης επιδιώκει την επαναδραστηριοποίησή της στα μεγάλα έργα. Το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος – Ρίο, ύψους 214 εκατ. ευρώ, που έχει διεκδικήσει μαζί με την ιταλική GD Infrastrutture, θα μπορούσε να ενισχύσει τις χρηματοροές της Μηχανική. Όλα όμως, εξαρτώνται από την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας το οποίο την περασμένη Δευτέρα εξέτασε την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η Πόρτο Καρράς Α.Ε. κατά της απόφασης της ΕΡΓΟΣΕ να κατακυρώσει τη σύμβαση του Ψαθόπυργος-Ρίο στην Μηχανική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου