αναφέρουν ότι οι πιλότοι του αεροσκάφους είχαν προλάβει να ενημερώσουν τον πύργο ελέγχου ότι αυτό είχε υποστεί βλάβη στα ηλεκτρικά συστήματά του.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της «Colombiano», είχαν ζητήσει άδεια για εσπευσμένη προσγείωση λόγω έλλειψης καυσίμων.
Ένας εμπειρογνώμονας που μίλησε στην κολομβιανή εφημερίδα τόνισε ότι το αεροπλάνο που μετέφερε την αποστολή της Τσαπεκοένσε είχε οριακή δυνατότητα πραγματοποίησης του συγκεκριμένου ταξιδιού! Κι αυτό γιατί η διαδρομή ήταν 2.960 χιλιόμετρα, ενώ το μοντέλο Avro Regional Jet 85 διαθέτει αυτονομία πτήσης για μόλις 2.965 χιλιόμετρα!
Παράλληλα, υπογράμμισε: «Τη δεκαετία του ’90 ήμουν πιλότος σε ένα παρόμοιο αεροσκάφος, το Regional Jet 100. Δεν είναι σε καμία περίπτωση απαρχαιωμένο αεροπλάνο. Έχει όλα τα συστήματα. Όμως, μιλάμε για αεροσκάφη που προορίζονται συνήθως για τοπικές πτήσεις, διάρκειας δύο ωρών. Οπότε, στην περίπτωση του δυστυχήματος της Τσαπεκοένσε, η λειτουργία του αεροπλάνο είχε φτάσει στα όριά της κατά τρόπο ανάρμοστο».
Αν ισχύει πράγματι ότι έστειλαν τους επιβάτες της μοιραίας πτήσης σε αεροπλάνο που είχε δυνατότητα αυτονομίας μόνο για πέντε χιλιόμετρα περισσότερα από την απόσταση που έπρεπε να διανύσει, τότε προφανώς πρόκειται για μία εγκληματική απόφαση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.