Σε ταξί και ασθενοφόρα έχει μετατρέψει
τα ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού η κυβέρνηση η οποία εγκαινίασε
σήμερα σταθμό αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ στη Σύρο.
Ο σταθμός θα αρχίσει τη λειτουργία του
στις 24 Οκτωβρίου με τη διάθεση ενός υπερσύγχρονου ελικόπτερου NH-90 της
Αεροπορίας Στρατού.
Το σταθμό εγκαινίασε ο αναπληρωτής
υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης ο οποίος μετέβει στην περιοχή με τι
άλλο; Με ελικόπτερο της Αεροπορίας Στρατού!
Το υπουργείο άμυνας λοιπόν για μία ακόμα
φορά επέτρεψε τα μέσα της Α.Σ να χρησιμοποιηθούν ως ταξί και ασθενοφόρα
σπαταλώντας χρήμα, χρόνο και κόσμο από την κυρίως αποστολή των Ενόπλων
Δυνάμεων η οποία δεν είναι άλλη απ’ την ασφάλεια της χώρας από τις
εξωτερικές απειλές.
Φαίνεται τελικά πως το υπουργείο έχει βάλει σκοπό την "εξόντωση" της Αεροπορίας Στρατού φορτώνοντας την με αποστολές οι οποίες θα έπρεπε να βαραίνουν άλλες υπηρεσίες
ενώ παράλληλα προωθεί και την ακύρωση της παράδοσης των υπολοίπων
ελικοπτέρων NH-90, μεταξύ των οποίων και των τεσσάρων ελικοπτέρων της
έκδοσης Ειδικών Επιχειρήσεων, με τη δικαιoλογία της υπογραφής της
σύμβασης FOS των ελικοπτέρων ως αντάλλαγμα!
Άθλιοι χειρισμοί σε βάρος της εθνικής
άμυνας για τη δημιουργία εντυπώσεων και την ικανοποίηση των εμμονών της
κυβέρνησης και των συνεργατών της.
Έχουμε φτάσει στο σημείο όλες τις
παθογένειες του ελληνικού δημοσίου να τις καλύπτουν οι Ένοπλες Δυνάμεις.
Τη στιγμή που οι προϋπολογισμοί των Ενόπλων Δυνάμεων έχουν συρικνωθεί
σε οριακό σημείο.
Αεροδιακομηδές; Η Αεροπορία Στρατού.
Το ΕΚΑΒ χρωστάει στη Π.Α περί τα 110 εκατομμύρια ευρώ. Γιατί δεν
αναλαμβάνει τις αεροδιακομηδές η Υπηρεσία Εναερίων Μέσων του
Πυροσβεστικού Σώματος που έχει καταθέσει ανάλογη πρόταση στη πολιτική
ηγεσία; Κάλλιστα η Υπηρεσία Εναερίων Μέσων του Πυροσβεστικού Σώματος
εκμεταλλευόμενη το ΕΣΠΑ μπορεί να προμηθευτεί και επιπλέον πτητικά μέσα.
Τη στιγμή που βάση στοιχείων το 70% των αεροδιακομηδών δεν χρειάζονται.
Ένα ολοκληρωμένο σύστημα τηλειατρικης του ΕΣΥ θα βοηθούσε κατακόρυφα
στην αντιμετώπιση πάσης φύσεως ιατρικών περιστατικών. Αλλά που να
αντιληφθεί το ελληνικό δημόσιο τι σημαίνει τεχνολογία. Εδώ μάθαμε πριν
μερικά χρόνια πόσους δημοσίους υπαλλήλους έχουμε. Πόσο λογικό είναι να
απογειώνεται ένα CHINOOK χωριτικότητας 44 επιβατών για να μεταφέρει
μόλις έναν ασθενή;
Δασοπυρόσβεση; Η Αεροπορία Στρατού από κοινού με τη Π.Α.
Έρευνα & Διάσωση σε χερσαίο και ορεινό περιβάλλον; Αεροπορία Στρατού.
Μεταφορές πολιτικών προσώπων; Η Αεροπορία Στρατού.
Επειδή το ελληνικό δημόσιο είναι ένα
απέραντο κωλοχανείο (που ποτέ κανείς δεν θέλησε να βάλει σε τάξη για να
μην θιχτούν συμφέροντα και υπάρχει πολιτικό κόστος) οι Ένοπλες Δυνάμεις
μια ζωή καλούνται να βγάζουν το φίδι από την τρύπα. Πρόσφατο παράδειγμα η
διαχείριση του μεταναστευτικού. Τα πάντα οι Ένοπλες Δυνάμεις. Σίτιση,
στέγαση, περίθαλψη. Λες και δεν υπάρχει πολιτική προστασία. Λες και δεν
υπάρχουν περιφέρειες με αρμόδιες υπηρεσίες. Δηλαδή είμαστε τόσο
πλούσιοι που μας περισσεύουν πτητικά μέσα, καύσιμα, ανταλλακτικά,
αναλώσιμα ώστε να καταπονούμε διαρκώς τα πτητικά μας μέσα; Ως πότε και
οι ανώτατοι στρατιωτικοί θα λένε "ναι σε όλα"; Ο "ελικοπτεράς" Πάνος
Καμμένος τι έχει να πει;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου